AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
AGR-клапана- със или без него-
какво е вашето мнение без AGR-клапана или с AGR-клапана 320д върви по добре (става дума за изолирането му а не напълно премахване : : : )
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
аз карам от около 10 000 км с изолиран клапан и разликата я усещам в ниските обороти. Става по-пъргава и когато е много топло времето не се "спъва".
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
някой ще ме просветли ли къв е тоз клапан
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
аз като си разглобих колектора бешепочти същия като този на снимката.
2 часа стъргане и препарати докато го лъсна. наистина колата стана малко по пъргава.
в задната част на колектора има един датчик който мери налягане, беше задръстен и целия в нагар, е те тия тъпи ли са защо го слагат като след време спира да работи, а колегите които са карали тдс-и знаят за какво служи този датчик.
2 часа стъргане и препарати докато го лъсна. наистина колата стана малко по пъргава.
в задната част на колектора има един датчик който мери налягане, беше задръстен и целия в нагар, е те тия тъпи ли са защо го слагат като след време спира да работи, а колегите които са карали тдс-и знаят за какво служи този датчик.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
колега е тва направо ми бърка в очите секи път като го видя ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Sharo написа:колега е тва направо ми бърка в очите секи път като го видя ...
бъди над тези работи бе колега
ще го оправим и него ...
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
CheGevara написа:Sharo написа:колега е тва направо ми бърка в очите секи път като го видя ...
бъди над тези работи бе колега
ще го оправим и него ...
е са нали претендираме, че сме хора с вкус .. хехе
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=46769
утре ще се опитам да го изолирам, ще направя няколко снимки, ако открия какво точно да запуша
утре ще се опитам да го изолирам, ще направя няколко снимки, ако открия какво точно да запуша
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани