Официални данни на M3 мотора
Модератор: Общи модератори
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Официални данни на M3 мотора
Тези числа се очакваха, но вече е официално:
4.0 V8, 420 коня @ 8300 rpm, 400Nm.
Тук има графика за сравнение как се развива мощността межди M3 и 335i.
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 526&page=2
4.0 V8, 420 коня @ 8300 rpm, 400Nm.
Тук има графика за сравнение как се развива мощността межди M3 и 335i.
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... 526&page=2
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
400Nm при 3500rpm...за такъв бързоборотен двг нютоните се достигат при доста добри обороти
p.s. A знае ли се колко тежи?

p.s. A знае ли се колко тежи?
Последна промяна C S L на 22 Мар 2007, 18:07, променена общо 1 път
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд
Оскар Уайлд
•First eight-cylinder for the BMW M3 sports car.
•Supreme performance ensured by 309 kW/420 hp from 4.0 litres.
•Maximum torque of 400 Newton-metres (295 lb-ft) at 3, 900 rpm,
85 per cent of maximum torque over a speed range of 6,500 rpm.
•Unique thrust and muscle ensured by consistent implementation of the M high-speed engine concept, maximum engine speed 8,300 rpm.
•Consistent lightweight construction of engine and ancillary units,
new V8 power unit one of the lightest eight-cylinders in the world,
lighter than the straight-six power unit in the former model.
•Variable camshaft control, low-pressure double-VANOS for an
optimum charge cycle, system offering full power and performance even with normal engine oil pressure.
•Eight individual throttle butterflies for spontaneous engine response.
•Consistent and reliable oil supply with longitudinal and lateral acceleration up to 1.4 g ensured by two oil pumps and wet sump oil lubrication optimised for supreme dynamic behaviour.
•Exhaust system optimising cylinder charge, optimised for weight and function by means of internal high-pressure remoulding, exhaust emissions fulfil EU4 and LEV 2 standards.
•Upgraded MSS60 engine control unit for optimum coordination of all engine functions with the various control systems in the car.
•Ion flow technology recognising and distinguishing engine knocking phenomena as well as misfiring and miscombustion by measurement of ion flow in the combustion chambers.
•Brake Energy Regeneration with intelligent alternator control.
•Supreme performance ensured by 309 kW/420 hp from 4.0 litres.
•Maximum torque of 400 Newton-metres (295 lb-ft) at 3, 900 rpm,
85 per cent of maximum torque over a speed range of 6,500 rpm.
•Unique thrust and muscle ensured by consistent implementation of the M high-speed engine concept, maximum engine speed 8,300 rpm.
•Consistent lightweight construction of engine and ancillary units,
new V8 power unit one of the lightest eight-cylinders in the world,
lighter than the straight-six power unit in the former model.
•Variable camshaft control, low-pressure double-VANOS for an
optimum charge cycle, system offering full power and performance even with normal engine oil pressure.
•Eight individual throttle butterflies for spontaneous engine response.
•Consistent and reliable oil supply with longitudinal and lateral acceleration up to 1.4 g ensured by two oil pumps and wet sump oil lubrication optimised for supreme dynamic behaviour.
•Exhaust system optimising cylinder charge, optimised for weight and function by means of internal high-pressure remoulding, exhaust emissions fulfil EU4 and LEV 2 standards.
•Upgraded MSS60 engine control unit for optimum coordination of all engine functions with the various control systems in the car.
•Ion flow technology recognising and distinguishing engine knocking phenomena as well as misfiring and miscombustion by measurement of ion flow in the combustion chambers.
•Brake Energy Regeneration with intelligent alternator control.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Memphys написа:420 е хубава цифра, надявах се да е над RS4-ката, но и със еднаква мощност пак бива
нали се сещаш че пиковата мощност не е най-важното

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
C S L написа:400Nm при 3500rpm...за такъв бързоборотен двг нютоните се достигат при доста добри обороти
p.s. A знае ли се колко тежи?
ама и те нютоните не са кой знае колко...и предния м3 двигател май беше доста по-изтискан.тоя сигурно по-хубаво се разгръща...не знам
- TNC
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 5.02.2007
- Местоположение: София | Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: '09 Е90 330xD
- Мечтае да кара: E46 M3 CSL
Когато чух мотора на премиерата в Женева/гледах едно клипче в youtube.com/, душата ми се изпълни отвсякъде.Страхотен двигател и то с много добри характеристики
Няма невъзмовни неща с бензин в кръвта!!!


- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
TNC написа:Когато чух мотора на премиерата в Женева/гледах едно клипче в youtube.com/, душата ми се изпълни отвсякъде.Страхотен двигател и то с много добри характеристики
О и аз съм гледал клипче от Женева, мн добре звучи маторя
Ами новото S5 на Audi го дават с 4.2 FSI V8 (354bhp/440Nm).По мое мнение ауди правят именно това купе за да го спрегнат за конкурент на М3.Иначе RS4 е с абсолютно същия двигател, но малко по-наточен... точно 420 коня е и той...Да ви попитам, FSI на Ауди нали също е атмосферен?
"Провалът не е опция, провалът не е вариант, провалът не е избор - той не може да бъде и решение."
- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
Kenslay написа:..Да ви попитам, FSI на Ауди нали също е атмосферен?
Атмосферен е, иначе ще е TFSI
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд
Оскар Уайлд
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
C S L написа:p.s. A знае ли се колко тежи?

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани