проблем с турбото на 320d / M47
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
проблем с турбото на 320d / M47
Здравейте, имам нужда от малко помощ. От известно време турбото не се включва. Мотора работи добре и ускорява добре, но в момента когато трябва де се усети влиянието на турбината ускорението продължава де е плавно без характерното "изстрелване"
. Миналата седмица й правиха диагностика в "Камор", всичко било наред, само смениха вакумен регулатор. Чакам вашите съвети, понеже е възможно проблема да е елементарен, а в сервиза ще ми кажат веднага че нещо е за смяна и най-малко ми се иска да е турбото
. Имайки предвид, че до скоро работеше и не съм й вадил душицата за де скапе така изведнъж. Благодаря!


- тони6600
- Палавника
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
Колега може да е от скапана нафта да не набира така както искаш и на мен ми се случи два пъти вече,(няма да казвам бензинонстанция,че да не почнат спорове),след това на друга и пак се наема.Пробвай да заредиш на друго място.а пък и щом в сервиза не са открили нищо.
- тони6600
- Палавника
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
shenko написа:Хич не е скапана нафта ВЕДНАГА СМЕНЯЙ ФИЛТЪРА НА КАРТЕРНИТЕ ГАЗОВЕ В КАМОР, иначе вместо с 90лв ще изгориш с 3000, и при мен така се почна..... ту върви ту не....
А на колко хил.км. го дават да се сменя или принципно на колко е добре да се сменя
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Багодарности за напътствията, на първо време ще сменя въпросния филтър и ще дам инфо за ефекта, надявам се да има
. Всъщност като се порових в RealOEM открих тази частица, представлява по-скоро вентил и се намира на главата, а не по картера както предполагах
. Номера й в каталога/realoem.com/ е 11127791552, интересно ми е как влияе върху работата на двигателя или по-точно на турбината 



- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Аз засега не съм чул за турбодизел на която и да е марка да е изкарал повече от 6, 7 години без да се е наложило да се смени турбината - нали и тя е консуматив като всичко
Трябва да се спестява от по-малкия разход на нафта за да се избухат едни 3000лв накуп
Дано не е това при тебе !


Дано не е това при тебе !
cfk написа:Багодарности за напътствията, на първо време ще сменя въпросния филтър и ще дам инфо за ефекта, надявам се да има. Всъщност като се порових в RealOEM открих тази частица, представлява по-скоро вентил и се намира на главата, а не по картера както предполагах
. Номера й в каталога/realoem.com/ е 11127791552, интересно ми е как влияе върху работата на двигателя или по-точно на турбината
значи колега, никой не е казал, че се намира в картера, просто името му е така, прилича на две шапки сложени едно до друго и вътре в едната има малко филтърче и въпросното нещо пряко е свързано с една тръбичка към тубото, като събере нагар ги изтрелва към турбото и познай какво става

а и един съвет без да се базира към нищо: преди да го смениш като караш колата не натискай педала на газта до край, просто карай по-плавничко....
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Прав беше, колега, смених я тази част и филтърчето вътре беше цялото гъбясало, кой знае какви гадости е пропускало
Сего мотора работи по-гладко и на свободен ход не вибрира толкова, обаче турбината още я няма. Правих отново диагностика и излязоха няколко проблема: дебитомера не отчита вярно /
тук е момента да попитам дали може да се почисти по-някакъв начин или задължително нов
/ и от там компютъра не пуска вакума за да задейства турбото,или нещо такова. Във всеки случай майстора каза, че турбината не е сдала,и ако не било по-горе описаното има нещо друго повредено което й пречи да работи нормално. В момента, според компютъра,тя пак прави компресия,но не на 100%, даже не и на 50%
Разбрахме се да я оставя някой ден в сервиза за да проследят цялостно системата и да се види къде действително е повредата. Ще я опиша,а вие стискайте палци да е малка:lol:




- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Фитърчето беше само едничко в наличност и поровиха докато го намерят, но така или иначе ако нямат нещо може да се поръча и пристига на следващата седмица.
Има и още нещо интересно, цената на дебитомерите доста варира, на Бош нов е 285 лв. а на БМВ оригинален е над 700 като има и някакви средни по 400-500 лв. Има ли някой представа дали има значение каква марка ще бъде и по специално при този на Бош дали има компромис със качеството или просто не са толкова лакоми. Убеден съм че ако попитам примерно в Камор дали е нужно да сложа оригинален на БМВ, ще ми кажат че само такъв може и ще ми свалят кожата.
Има и още нещо интересно, цената на дебитомерите доста варира, на Бош нов е 285 лв. а на БМВ оригинален е над 700 като има и някакви средни по 400-500 лв. Има ли някой представа дали има значение каква марка ще бъде и по специално при този на Бош дали има компромис със качеството или просто не са толкова лакоми. Убеден съм че ако попитам примерно в Камор дали е нужно да сложа оригинален на БМВ, ще ми кажат че само такъв може и ще ми свалят кожата.
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани