проблем с турбото на 320d / M47

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

проблем с турбото на 320d / M47

Мнение от cfk » 28 Яну 2007, 17:28

Здравейте, имам нужда от малко помощ. От известно време турбото не се включва. Мотора работи добре и ускорява добре, но в момента когато трябва де се усети влиянието на турбината ускорението продължава де е плавно без характерното "изстрелване" :( . Миналата седмица й правиха диагностика в "Камор", всичко било наред, само смениха вакумен регулатор. Чакам вашите съвети, понеже е възможно проблема да е елементарен, а в сервиза ще ми кажат веднага че нещо е за смяна и най-малко ми се иска да е турбото :shock: . Имайки предвид, че до скоро работеше и не съм й вадил душицата за де скапе така изведнъж. Благодаря!

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 29 Яну 2007, 10:08

Принципно тия коли си имат
проблем с турбо-компресорите,
но щом тия скици в Камор са и правили
диагностика и не са намерили проблем
не трябва да те учудва.
Много е възможно просто да си е отишла
турбинката, виж потребителя Shenko, той
имаше подобни проблеми мисля че ще ти
помогне ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 29 Яну 2007, 12:38

Колега може да е от скапана нафта да не набира така както искаш и на мен ми се случи два пъти вече,(няма да казвам бензинонстанция,че да не почнат спорове),след това на друга и пак се наема.Пробвай да заредиш на друго място.а пък и щом в сервиза не са открили нищо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 29 Яну 2007, 13:26

Хич не е скапана нафта ВЕДНАГА СМЕНЯЙ ФИЛТЪРА НА КАРТЕРНИТЕ ГАЗОВЕ В КАМОР, иначе вместо с 90лв ще изгориш с 3000, и при мен така се почна..... ту върви ту не....

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 29 Яну 2007, 13:31

Слушай патило, че после става страшно с тия печки :)

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 29 Яну 2007, 14:08

shenko написа:Хич не е скапана нафта ВЕДНАГА СМЕНЯЙ ФИЛТЪРА НА КАРТЕРНИТЕ ГАЗОВЕ В КАМОР, иначе вместо с 90лв ще изгориш с 3000, и при мен така се почна..... ту върви ту не....


А на колко хил.км. го дават да се сменя или принципно на колко е добре да се сменя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 29 Яну 2007, 14:19

anton2106 написа:А на колко хил.км. го дават да се сменя или принципно на колко е добре да се сменя


Мисля че беше на 60к но не съм сигурен, трябва да се пита в Дару или Камор

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 29 Яну 2007, 14:21

няма логика...
аз моя го смених на 60 беше затлачен
имаше една друга Е46 на 250 000 и й беше
като нов, но все пак май доста зависи
от това с какво гориво караш и какви
отлагания има...
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 29 Яну 2007, 14:30

моето като гръмна беше на 130к(поне така показваше километража) :roll:, значи за да сме спокойни е добре да се сменя на 40к?(не офицялно)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 29 Яну 2007, 21:09

Багодарности за напътствията, на първо време ще сменя въпросния филтър и ще дам инфо за ефекта, надявам се да има :D . Всъщност като се порових в RealOEM открих тази частица, представлява по-скоро вентил и се намира на главата, а не по картера както предполагах :D . Номера й в каталога/realoem.com/ е 11127791552, интересно ми е как влияе върху работата на двигателя или по-точно на турбината :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 29 Яну 2007, 21:44

Аз засега не съм чул за турбодизел на която и да е марка да е изкарал повече от 6, 7 години без да се е наложило да се смени турбината - нали и тя е консуматив като всичко :) Трябва да се спестява от по-малкия разход на нафта за да се избухат едни 3000лв накуп :mhihi:

Дано не е това при тебе !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 30 Яну 2007, 8:46

cfk написа:Багодарности за напътствията, на първо време ще сменя въпросния филтър и ще дам инфо за ефекта, надявам се да има :D . Всъщност като се порових в RealOEM открих тази частица, представлява по-скоро вентил и се намира на главата, а не по картера както предполагах :D . Номера й в каталога/realoem.com/ е 11127791552, интересно ми е как влияе върху работата на двигателя или по-точно на турбината :?:


значи колега, никой не е казал, че се намира в картера, просто името му е така, прилича на две шапки сложени едно до друго и вътре в едната има малко филтърче и въпросното нещо пряко е свързано с една тръбичка към тубото, като събере нагар ги изтрелва към турбото и познай какво става :?:

а и един съвет без да се базира към нищо: преди да го смениш като караш колата не натискай педала на газта до край, просто карай по-плавничко....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 30 Яну 2007, 22:29

Прав беше, колега, смених я тази част и филтърчето вътре беше цялото гъбясало, кой знае какви гадости е пропускало :( Сего мотора работи по-гладко и на свободен ход не вибрира толкова, обаче турбината още я няма. Правих отново диагностика и излязоха няколко проблема: дебитомера не отчита вярно / :?: тук е момента да попитам дали може да се почисти по-някакъв начин или задължително нов :?: / и от там компютъра не пуска вакума за да задейства турбото,или нещо такова. Във всеки случай майстора каза, че турбината не е сдала,и ако не било по-горе описаното има нещо друго повредено което й пречи да работи нормално. В момента, според компютъра,тя пак прави компресия,но не на 100%, даже не и на 50% :confused: Разбрахме се да я оставя някой ден в сервиза за да проследят цялостно системата и да се види къде действително е повредата. Ще я опиша,а вие стискайте палци да е малка:lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 31 Яну 2007, 10:14

тъй, най важния проблем си го сменил, от сега нататък остава или дебитомер или катализатор

хм... интересно на склад ги нямаха тия филитри...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 31 Яну 2007, 12:30

Фитърчето беше само едничко в наличност и поровиха докато го намерят, но така или иначе ако нямат нещо може да се поръча и пристига на следващата седмица.
Има и още нещо интересно, цената на дебитомерите доста варира, на Бош нов е 285 лв. а на БМВ оригинален е над 700 като има и някакви средни по 400-500 лв. Има ли някой представа дали има значение каква марка ще бъде и по специално при този на Бош дали има компромис със качеството или просто не са толкова лакоми. Убеден съм че ако попитам примерно в Камор дали е нужно да сложа оригинален на БМВ, ще ми кажат че само такъв може и ще ми свалят кожата.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook