Турбо с парно от Жигула
Модератор: bum_bum
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Турбо с парно от Жигула
Някой чувал ли е за такова нещо и ... как се прави?
Скоро един колега се опита да ми докаже, че е вдигнал мощността на BMW си (318i) с 5 к.с. като сложил парно от Жигула. Възможно ли е това наистина?
Скоро един колега се опита да ми докаже, че е вдигнал мощността на BMW си (318i) с 5 к.с. като сложил парно от Жигула. Възможно ли е това наистина?
- MobbDeep
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 4.01.2004
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61
Дааааа напълно възможно е.. и аз не вярвях ,че светещите пръскалки дигат коне ама съм се лъжел те дигали 15к.с. 

Re: Турбо с парно от Жигула
Berov написа:Някой чувал ли е за такова нещо и ... как се прави?
Скоро един колега се опита да ми докаже, че е вдигнал мощността на BMW си (318i) с 5 к.с. като сложил парно от Жигула. Възможно ли е това наистина?
За сивата е30ка от надежда ли говориш?
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
sonny написа:абе вие се ебавате, ама има една е30ка с М10 мотор с карбуратор и вентилаторче в тенджерата и отвява 20ки, па вие се смейте
На това му се вика къстъм мейд ел.суперчарджър.

Миналата година бях чел теми във форума за тия вентилатори или т.н ел.суперчарджъри, някой ако изрови темата.
- Van
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F2%EE%F0
Чак сега включих, че става въпрос за ел. моторче от отоплението на джигитката, а не за цялото парно.
Чак сега включих, че става въпрос за ел. моторче от отоплението на джигитката, а не за цялото парно.
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
м/у другото и аз съм чувал за такова нещо,специално за моторите с карбуратор,даже рускоте състезателни лади имат такива,само че при тях е плочка над карбуратора дето се монтира(сега не го знам ве4е колко му е голямо деиствието),ама лесно може се напраи и да се пробва 

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
320iPower написа:м/у другото и аз съм чувал за такова нещо,специално за моторите с карбуратор,даже рускоте състезателни лади имат такива,само че при тях е плочка над карбуратора дето се монтира(сега не го знам ве4е колко му е голямо деиствието),ама лесно може се напраи и да се пробва
На Ладите седи под карбуратора, там е просто едно вентилаторче, което не е ЕЛ. , а просто се звихря т струята влизаща в колектора, оттам се подобрява пълененот и резултата е 10 коня, тая система са я гепибли от Форд, на модела Капри е слагана в началото на производството му
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Хаха ето я нискобюджетната идея за тунинг, която търсех:) Само да мисля какво точно вентилаторче да търся, щото не ми ражда главата как да се майстори това. Иначе новото старо Е30 баща ми каза, че е вече монтирано радиаторче от жигула - сигурно много върви
Лошото е, че и водният радиатор е от жига - те тва вече трябва да се смени 


BMW only!
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
sonny написа:320iPower написа:м/у другото и аз съм чувал за такова нещо,специално за моторите с карбуратор,даже рускоте състезателни лади имат такива,само че при тях е плочка над карбуратора дето се монтира(сега не го знам ве4е колко му е голямо деиствието),ама лесно може се напраи и да се пробва
На Ладите седи под карбуратора, там е просто едно вентилаторче, което не е ЕЛ. , а просто се звихря т струята влизаща в колектора, оттам се подобрява пълененот и резултата е 10 коня, тая система са я гепибли от Форд, на модела Капри е слагана в началото на производството му
Пак си чул ама не си видял








TheBoss написа:sonny написа:320iPower написа:м/у другото и аз съм чувал за такова нещо,специално за моторите с карбуратор,даже рускоте състезателни лади имат такива,само че при тях е плочка над карбуратора дето се монтира(сега не го знам ве4е колко му е голямо деиствието),ама лесно може се напраи и да се пробва
На Ладите седи под карбуратора, там е просто едно вентилаторче, което не е ЕЛ. , а просто се звихря т струята влизаща в колектора, оттам се подобрява пълененот и резултата е 10 коня, тая система са я гепибли от Форд, на модела Капри е слагана в началото на производството му
Пак си чул ама не си видял![]()
![]()
Туй чудо, руското турбо, представлява една плочка дебела 1,5 см. С два отвора точно на мястото на камерите на карбуратора. Там има набити едни перки с месингови втулки в средата(сети се колко време ще издържат). Сега идва най-сладката част от историята
Тез перчици(дето се имат за турбо) се задвижват от една тръба ф8-10, която идва от изпускателните колектори и влиза в един щуцер, разположен точно между двата отвора за "турбините". Няма такова нещо като калиброван отвор, няма насочване на струята(ако въобще я има такава). Плочката е пробита с бургия и там където е най-тясно свредлото е разкарало и материала на плочката. После са навили някаква резба и са турнали щуцера. А ефектът от таз гъзария е поразителен. Вдига разхода с 2-3 литра, колата върви повече, ама само в съня ти. На всичкото отгоре, понеже повдига карбуратора с има няма 2 сантима, болтовете, които закрепват пластмасата, идваща от филтъра кък карбуратора, правят едни прекрасни бубунки на предния капак.
![]()
![]()
Нтц, бъркаш, тая система се прави на полските фиатчета, там разпробиват на турбината за охлаждането. Тая на лагадюгите е нещо средно между твойто и мойто написано, и си и има ефект. В руския шампионат почти всички караха допреди няколко години с такава работа, тука обаче е забранена.
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани