Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от Guberkov » 30 Юни 2020, 14:14

В конкретният случай става дума за избор на гумички за клапаните , предполагам че и в уплътненията и гарнитурите пак качеството е различно и при трите производителя.

Който има впечатления от изброените марки в заглавието на темата, нека сподели от кои е доволен и от кои не, съответно дали някой от тях имат ментета.

Поздрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София
Кара: Е39

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от madafaka_donkele » 30 Юни 2020, 14:38

Еб@ли го, за 2 седмици търсене всеки майстор различно ми каза. Взел съм един комплект елринг, който трябваше миналата седмица да се сменя, ама да видим с тези капризни майстори кога реално ще го сменим и ще си пиша и аз в темата дали протича след смяна. Че един вика не стават, друг вика рейнц не стават :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от Guberkov » 30 Юни 2020, 14:52

madafaka_donkele написа:Еб@ли го, за 2 седмици търсене всеки майстор различно ми каза. Взел съм един комплект елринг, който трябваше миналата седмица да се сменя, ама да видим с тези капризни майстори кога реално ще го сменим и ще си пиша и аз в темата дали протича след смяна. Че един вика не стават, друг вика рейнц не стават :mhihi:

Да ти кажа и при мен е същата хава, ама и аз май съм се ориентирал към ELRING , не за друго ами защото съм изчел тук в този форум доста от хора които са сменяли с такива, а и из чужди форуми също и мисля да заложа на тестваното разбира се.
А и вече сменях едно уплътнение на масления охладител пак на ELRING и не е пуснало до сега и няма проблеми.

Иначе този ремонт ще го правя в четвъртък и го отлагам вече цели 2 години с тоя харч на масло и пушене отзад като локомотив :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от Guberkov » 30 Юни 2020, 14:55

Между-другото Гьотзе (GOETZE) , също казват че е много добра марка за гумички на клапаните, но нека който каквито мнения има да сподели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3120
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМАта Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i
ML 400 CDI

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от ~Мишо~ » 30 Юни 2020, 22:59

На моята кола сложих в. рейнц и съм доволен. От 2012” до сега, километри не знам, няма проблем. Гарнитури на рейнц, гьотце, елринг съм слагал, ок са. Семеринги на кортеко - тоже.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 2755
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: с JB4 :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от Kroki » 01 Юли 2020, 9:38

В сервиза слагаме само ELRING.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от Guberkov » 01 Юли 2020, 12:02

Kroki написа:В сервиза слагаме само ELRING.

В крайна сметка вчера и аз си поръчах коплект ELRING , които ми предстои да сменя вдруги ден.

А масово практиката какво показва колега при смяна на гумички на клапаните само с вдигане капака на клапаните и валовете, без да се пилее надоло към капак на главата - смяната на гарнитура на капака на клапаните дали е задължителна само ако е опечена или дори и да не е опечена и да изглежда добре пак е препоръчителна или пък може да си остане старата ако е ок?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от The Heartlistener » 01 Юли 2020, 12:38

Guberkov написа:
Kroki написа:В сервиза слагаме само ELRING.

В крайна сметка вчера и аз си поръчах коплект ELRING , които ми предстои да сменя вдруги ден.

А масово практиката какво показва колега при смяна на гумички на клапаните само с вдигане капака на клапаните и валовете, без да се пилее надоло към капак на главата - смяната на гарнитура на капака на клапаните дали е задължителна само ако е опечена или дори и да не е опечена и да изглежда добре пак е препоръчителна или пък може да си остане старата ако е ок?


При нашите работни температури си е направо задължително. Не е евтин комплекта гарнитури /вкл. и тази за валвтроник датчика/, но си заслужава, заради неприятните гледки на протекло масло след ремонта. Смени също и всички О-пръстени към тръбичките на свещите - сега е момента:
№3 и №4 от долната схема, по 4 броя:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3177
Може да смениш превантивно и о-пръстените на вакуум помпата, оттам течовете са нещо обичайно, а ще имаш удобен достъп до нея.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

http://picbg.net/u/73192/56947/745864.jpg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от Guberkov » 01 Юли 2020, 13:05

The Heartlistener написа:
Guberkov написа:
Kroki написа:В сервиза слагаме само ELRING.

В крайна сметка вчера и аз си поръчах коплект ELRING , които ми предстои да сменя вдруги ден.

А масово практиката какво показва колега при смяна на гумички на клапаните само с вдигане капака на клапаните и валовете, без да се пилее надоло към капак на главата - смяната на гарнитура на капака на клапаните дали е задължителна само ако е опечена или дори и да не е опечена и да изглежда добре пак е препоръчителна или пък може да си остане старата ако е ок?


При нашите работни температури си е направо задължително. Не е евтин комплекта гарнитури /вкл. и тази за валвтроник датчика/, но си заслужава, заради неприятните гледки на протекло масло след ремонта. Смени също и всички О-пръстени към тръбичките на свещите - сега е момента:
№3 и №4 от долната схема, по 4 броя:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3177
Може да смениш превантивно и о-пръстените на вакуум помпата, оттам течовете са нещо обичайно, а ще имаш удобен достъп до нея.


Благодарско за съветите колега.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 2755
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: с JB4 :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от Kroki » 01 Юли 2020, 18:09

Guberkov написа:..

Само с дигане капак клапани и валовете. Няма нужда да се маха глава, дори и на V8. Сменяват се всички гарнитури. :D
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Кои са най-добри - ELRING,VICTOR REINZ или CORTECO

Мнение от Guberkov » 02 Юли 2020, 11:36

Kroki написа:
Guberkov написа:..

Само с дигане капак клапани и валовете. Няма нужда да се маха глава, дори и на V8. Сменяват се всички гарнитури. :D


Именно, такъв щв бъде ремонта колега - като съм напазарувал вече всичко което ме посъветва колегата The Heartlistener
, все-още без голямата и малката гарнитура на капака на клапаните, но като демонтирам и я огледам като се наложи ще сменя и нея.

Макар че този ремонт поради това че е малко по-трудоемък,повечето майстори не искат да го вземат - всички искат ремот до глава :)

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook