Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от cgm » 25 Фев 2020, 10:51

Здравейте колеги,

Бих искал да ви попитам за мнение, защото не мога да реша какво да правя.

Става въпрос за дюзите за горепосочената кола.
Преди година ги давах на стенд. Човека каза че са позаминали но да карам още.
Каза, че са за пълно рециклиране и би струвало по 340лв на дюза.

Като цяло нямам проблеми с колата.
Пали нормално, разхода е ОК и върви нормално.
Това което ме дразни е че празния ход е по-груб.
И при настъпване изпушва доста.

Другото което ми е направило впечатление е че ЕГР-а и смукателните колектори са доста зацапани.
Маслото не го пипа.

Дали да инвестирам едни 1200 лв за рециклирани фабрично дюзи на бош?
Дали с тази подмяна ще оправи празния ход и дали ще спре да пуши?

Дали има някой, които е правил тази смяна.

Става въпрос за фабрично рециклирани дюзи в завод на бош - нерезличими от нови.

Поздрави,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от cmdkick » 25 Фев 2020, 11:00

cgm написа:
Другото което ми е направило впечатление е че ЕГР-а и смукателните колектори са доста зацапани.


Това е нормално и няма общо с дюзите.
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от ivanski_2 » 25 Фев 2020, 11:02

Здрасти, карам същия автомобил. Бих започнал с това да погледна дюзите с инпа и след това ще прецениш какво да правиш. Щом колата върви и не прави проблеми ...."Ако нещо работи, не се пиша". Относно пушенето, колата има ли чип, аз също пуша доста. Относно цената, преди време мислих да ги свалям, намерих (препоръчаха ми уж добър) майстор (200лв на дюза).
Прати стойности с инпа на студен/топъл мотор първо.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от datchko » 25 Фев 2020, 11:10

cgm написа:Здравейте колеги,

Бих искал да ви попитам за мнение, защото не мога да реша какво да правя.

Става въпрос за дюзите за горепосочената кола.
Преди година ги давах на стенд. Човека каза че са позаминали но да карам още.
Каза, че са за пълно рециклиране и би струвало по 340лв на дюза.

Като цяло нямам проблеми с колата.
Пали нормално, разхода е ОК и върви нормално.
Това което ме дразни е че празния ход е по-груб.
И при настъпване изпушва доста.

Другото което ми е направило впечатление е че ЕГР-а и смукателните колектори са доста зацапани.
Маслото не го пипа.

Дали да инвестирам едни 1200 лв за рециклирани фабрично дюзи на бош?
Дали с тази подмяна ще оправи празния ход и дали ще спре да пуши?

Дали има някой, които е правил тази смяна.

Става въпрос за фабрично рециклирани дюзи в завод на бош - нерезличими от нови.

Поздрави,


Къде е това рециклиране в завод на бош и откъде ще ги купуваш?

Иначе пусни си една диагностика и виж какви корекции дават дюзите на студен мотор, както и на загрял. Ако са до +/- 0.5, не е толкова зле, но над това аз бих се замислил да ги правя.

Колекотра се цапа предимно заради ЕГР-а, който вкарва изгорели газове обратно в колектора за доизгаряне. От там се получава тая мацаница вътре. Моят е спрян софтуерно, както и съм си сложил кит за физическото му премахване. Доволен съм.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от cgm » 25 Фев 2020, 11:23

Колеги, дюзите съм ги гледал на загрял мотор. Корекцийте са до +-0.5.

Преди тези дюзи имах други.
Те също бяха със супер корекции, но при стендоване се оказаха за смяна.
Тогава колата пишеше още повече и се чуваше, като чукане на аванс при ускоряване.

Тогава замених мойте дюзи с втора употреба дюзи но в норми от дизел центъра в Бояна на ул Папрат.
За по 160лв/бр и хурнах мойте.
Чукането на аванс спря.
И сега реално говоря за тези дюзи.

Имама кабел за диагностика, ще ги проверя пак на студен и топъл мотор и ще прикача снимки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от streetracing12 » 25 Фев 2020, 12:20

cgm написа:Колеги, дюзите съм ги гледал на загрял мотор. Корекцийте са до +-0.5.

Преди тези дюзи имах други.
Те също бяха със супер корекции, но при стендоване се оказаха за смяна.
Тогава колата пишеше още повече и се чуваше, като чукане на аванс при ускоряване.

Тогава замених мойте дюзи с втора употреба дюзи но в норми от дизел центъра в Бояна на ул Папрат.
За по 160лв/бр и хурнах мойте.
Чукането на аванс спря.
И сега реално говоря за тези дюзи.

Имама кабел за диагностика, ще ги проверя пак на студен и топъл мотор и ще прикача снимки.




Дизел центъра се намира Адрес: ул. „Папрат“ 37, 1415 кв. Драгалевци, София НЕ в Бояна.

Този "дизел" център е един от най-лошите да не кажа и най-лошия.

Взимат дюзи от Италия почистват ги и ги водят рециклирани.

Имал съм ядове с дюзи от там както и някой колеги.



Не се занимавай с рециклиране на дюзи в България.

Предполагам твойте дюзи завършват на 131...

по 485лв е бройката на нова дюза + връщане на старата.

Всичко друго е тъпотия загуба на пари и още още проблеми. :yes:


Не е казано,че трябва да купуваш 4 дюзи.

Може да купиш 2 след някакъв период от време още 2 ,но знаеш какво слагаш на колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от Simbazz » 25 Фев 2020, 16:52

Аз лично се обърках.. Ако стойностите ти са до +-0.5 то дюзите ти са в добро състояние (даже доста).. Как така ти искат пълно рециклиране и били "позаминали"? При дюзи и турбо в добро състояние пушенето доста намалява при изчистване на ЕГР (ако още не е изолиран).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от gromovich » 25 Фев 2020, 18:04

дизел центъра в Драгалевци на ул. Папрат твърдо НЕ. И аз им сърбах попарата. Взех си рециклираните дюзи от тях и почнаха да ме убеждават, че след тяхната "технология" на рециклиране не се генерирали корекционни кодове. Абе мошенници от класа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от VladiE » 25 Фев 2020, 18:10

Аз доколкото знам, минаги има кодове за корекции.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от Kurtov » 25 Фев 2020, 18:38

Simbazz написа:Аз лично се обърках.. Ако стойностите ти са до +-0.5 то дюзите ти са в добро състояние (даже доста).. Как така ти искат пълно рециклиране и били "позаминали"? При дюзи и турбо в добро състояние пушенето доста намалява при изчистване на ЕГР (ако още не е изолиран).


Защото тези стойности не са стойности на дюзите, а на цилиндъра.
Не вярвайте на 100% на тях, че дюзите са ви добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от gromovich » 25 Фев 2020, 18:38

VladiE написа:Аз доколкото знам, минаги има кодове за корекции.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk


Да прав си, но с ония не можах да изляза на глава и после ходих в друг сервиз. Та тези за пълни шарлатани

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от Kurtov » 25 Фев 2020, 18:40

VladiE написа:Аз доколкото знам, минаги има кодове за корекции.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk


Мисля, че зависи от мотора.
По спомен за моя мотор m57 184 к.с не се вкарват нови кодове, след рециклиране на дюзи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от NGneer4eto » 25 Фев 2020, 23:56

Аз преди 5 години дюзите на Е46-цата ги рециклирах в Карлово и останах много доволен. Преди рециклажа имах +3,9 на едната. Смяната на разпръсквач с нов беше 180 лв. Другите само ги центрова, мисля за към 60-70лв на дюза. След 70000 км само зареждано на Еко и 5 години корекциите са 0.3-0.5 на загрял мотор и стигат до +1 на студен, но подобни стойности имаше и скоро след рециклажа, затова мисля че са перфектни. Не ми е давал нови кодове и не съм вкарвал такива, но всичко работи много мазно.
Не знам човекът дали още се занимава, но беше доста културен и се обади след това да пита как се държи мотора.
Внимавайте къде зареждате!!! Единствено опитно съм доказал, че на Екото нафтата е най-читава и то обикновената. Мисля, че малко удрят в количеството, но дори и да е така - по-добре, отколкото рециклаж на дюзи пред 3-4 години. Някои много популярни бензиностанции сипват пълен буламач и лично съм прецаквал една бензинова от две зареждания в такава. Не искам да правя реклама, ако искате сипвайте тиня в колите си, ваша работа. Аз ви казвам моя опит и всеки си преценя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от cgm » 26 Фев 2020, 10:23

Здравейте,
Малко ъпдейт по темата.
Закачих колата с диагностиката и това са стойносттите на дюзите при загрял мотор:
1.jpg


Това са оборотите им:
3.jpg


И данни от ISTA-та:
7.jpg


Това, което ми направи впечатлени е че имаше записани много големи корекцции на дебитомера -
за празен ход беше -600, за под товар беше 30. Това дали са нормални корекции.

Ресетирах ги и работата на колата на празен ход се пооправи.
Нямах записани грешки в мотора преди това.

Другото което ми направи впечатлени че дебитомера даваше много голяма разлика между желано и реално на празен ход.
След изфорсиране се пооправяше.

Поздрави,
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3

Мнение от Simbazz » 26 Фев 2020, 11:43

Kurtov написа:
Simbazz написа:Аз лично се обърках.. Ако стойностите ти са до +-0.5 то дюзите ти са в добро състояние (даже доста).. Как така ти искат пълно рециклиране и били "позаминали"? При дюзи и турбо в добро състояние пушенето доста намалява при изчистване на ЕГР (ако още не е изолиран).


Защото тези стойности не са стойности на дюзите, а на цилиндъра.
Не вярвайте на 100% на тях, че дюзите са ви добре.


Това абсолютно е така и именно този показател показва, че цялостното състояние на работа на цилиндъра + работа на дюза е добро! Ако има проблем с цилиндъра дюзите ще компенсират и пак ще са с високи стойности. Ако дюзите са проблемни то компютъра ще се опита да ги компенсира и пак ще има високи стойности.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook