Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
Здравейте колеги,
Бих искал да ви попитам за мнение, защото не мога да реша какво да правя.
Става въпрос за дюзите за горепосочената кола.
Преди година ги давах на стенд. Човека каза че са позаминали но да карам още.
Каза, че са за пълно рециклиране и би струвало по 340лв на дюза.
Като цяло нямам проблеми с колата.
Пали нормално, разхода е ОК и върви нормално.
Това което ме дразни е че празния ход е по-груб.
И при настъпване изпушва доста.
Другото което ми е направило впечатление е че ЕГР-а и смукателните колектори са доста зацапани.
Маслото не го пипа.
Дали да инвестирам едни 1200 лв за рециклирани фабрично дюзи на бош?
Дали с тази подмяна ще оправи празния ход и дали ще спре да пуши?
Дали има някой, които е правил тази смяна.
Става въпрос за фабрично рециклирани дюзи в завод на бош - нерезличими от нови.
Поздрави,
Бих искал да ви попитам за мнение, защото не мога да реша какво да правя.
Става въпрос за дюзите за горепосочената кола.
Преди година ги давах на стенд. Човека каза че са позаминали но да карам още.
Каза, че са за пълно рециклиране и би струвало по 340лв на дюза.
Като цяло нямам проблеми с колата.
Пали нормално, разхода е ОК и върви нормално.
Това което ме дразни е че празния ход е по-груб.
И при настъпване изпушва доста.
Другото което ми е направило впечатление е че ЕГР-а и смукателните колектори са доста зацапани.
Маслото не го пипа.
Дали да инвестирам едни 1200 лв за рециклирани фабрично дюзи на бош?
Дали с тази подмяна ще оправи празния ход и дали ще спре да пуши?
Дали има някой, които е правил тази смяна.
Става въпрос за фабрично рециклирани дюзи в завод на бош - нерезличими от нови.
Поздрави,
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
cgm написа:
Другото което ми е направило впечатление е че ЕГР-а и смукателните колектори са доста зацапани.
Това е нормално и няма общо с дюзите.
Tires are evil - destroy them all ...
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
Здрасти, карам същия автомобил. Бих започнал с това да погледна дюзите с инпа и след това ще прецениш какво да правиш. Щом колата върви и не прави проблеми ...."Ако нещо работи, не се пиша". Относно пушенето, колата има ли чип, аз също пуша доста. Относно цената, преди време мислих да ги свалям, намерих (препоръчаха ми уж добър) майстор (200лв на дюза).
Прати стойности с инпа на студен/топъл мотор първо.
Прати стойности с инпа на студен/топъл мотор първо.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
cgm написа:Здравейте колеги,
Бих искал да ви попитам за мнение, защото не мога да реша какво да правя.
Става въпрос за дюзите за горепосочената кола.
Преди година ги давах на стенд. Човека каза че са позаминали но да карам още.
Каза, че са за пълно рециклиране и би струвало по 340лв на дюза.
Като цяло нямам проблеми с колата.
Пали нормално, разхода е ОК и върви нормално.
Това което ме дразни е че празния ход е по-груб.
И при настъпване изпушва доста.
Другото което ми е направило впечатление е че ЕГР-а и смукателните колектори са доста зацапани.
Маслото не го пипа.
Дали да инвестирам едни 1200 лв за рециклирани фабрично дюзи на бош?
Дали с тази подмяна ще оправи празния ход и дали ще спре да пуши?
Дали има някой, които е правил тази смяна.
Става въпрос за фабрично рециклирани дюзи в завод на бош - нерезличими от нови.
Поздрави,
Къде е това рециклиране в завод на бош и откъде ще ги купуваш?
Иначе пусни си една диагностика и виж какви корекции дават дюзите на студен мотор, както и на загрял. Ако са до +/- 0.5, не е толкова зле, но над това аз бих се замислил да ги правя.
Колекотра се цапа предимно заради ЕГР-а, който вкарва изгорели газове обратно в колектора за доизгаряне. От там се получава тая мацаница вътре. Моят е спрян софтуерно, както и съм си сложил кит за физическото му премахване. Доволен съм.
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
Колеги, дюзите съм ги гледал на загрял мотор. Корекцийте са до +-0.5.
Преди тези дюзи имах други.
Те също бяха със супер корекции, но при стендоване се оказаха за смяна.
Тогава колата пишеше още повече и се чуваше, като чукане на аванс при ускоряване.
Тогава замених мойте дюзи с втора употреба дюзи но в норми от дизел центъра в Бояна на ул Папрат.
За по 160лв/бр и хурнах мойте.
Чукането на аванс спря.
И сега реално говоря за тези дюзи.
Имама кабел за диагностика, ще ги проверя пак на студен и топъл мотор и ще прикача снимки.
Преди тези дюзи имах други.
Те също бяха със супер корекции, но при стендоване се оказаха за смяна.
Тогава колата пишеше още повече и се чуваше, като чукане на аванс при ускоряване.
Тогава замених мойте дюзи с втора употреба дюзи но в норми от дизел центъра в Бояна на ул Папрат.
За по 160лв/бр и хурнах мойте.
Чукането на аванс спря.
И сега реално говоря за тези дюзи.
Имама кабел за диагностика, ще ги проверя пак на студен и топъл мотор и ще прикача снимки.
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
cgm написа:Колеги, дюзите съм ги гледал на загрял мотор. Корекцийте са до +-0.5.
Преди тези дюзи имах други.
Те също бяха със супер корекции, но при стендоване се оказаха за смяна.
Тогава колата пишеше още повече и се чуваше, като чукане на аванс при ускоряване.
Тогава замених мойте дюзи с втора употреба дюзи но в норми от дизел центъра в Бояна на ул Папрат.
За по 160лв/бр и хурнах мойте.
Чукането на аванс спря.
И сега реално говоря за тези дюзи.
Имама кабел за диагностика, ще ги проверя пак на студен и топъл мотор и ще прикача снимки.
Дизел центъра се намира Адрес: ул. „Папрат“ 37, 1415 кв. Драгалевци, София НЕ в Бояна.
Този "дизел" център е един от най-лошите да не кажа и най-лошия.
Взимат дюзи от Италия почистват ги и ги водят рециклирани.
Имал съм ядове с дюзи от там както и някой колеги.
Не се занимавай с рециклиране на дюзи в България.
Предполагам твойте дюзи завършват на 131...
по 485лв е бройката на нова дюза + връщане на старата.
Всичко друго е тъпотия загуба на пари и още още проблеми.
Не е казано,че трябва да купуваш 4 дюзи.
Може да купиш 2 след някакъв период от време още 2 ,но знаеш какво слагаш на колата.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
Аз лично се обърках.. Ако стойностите ти са до +-0.5 то дюзите ти са в добро състояние (даже доста).. Как така ти искат пълно рециклиране и били "позаминали"? При дюзи и турбо в добро състояние пушенето доста намалява при изчистване на ЕГР (ако още не е изолиран).
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
дизел центъра в Драгалевци на ул. Папрат твърдо НЕ. И аз им сърбах попарата. Взех си рециклираните дюзи от тях и почнаха да ме убеждават, че след тяхната "технология" на рециклиране не се генерирали корекционни кодове. Абе мошенници от класа.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
Аз доколкото знам, минаги има кодове за корекции.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
Simbazz написа:Аз лично се обърках.. Ако стойностите ти са до +-0.5 то дюзите ти са в добро състояние (даже доста).. Как така ти искат пълно рециклиране и били "позаминали"? При дюзи и турбо в добро състояние пушенето доста намалява при изчистване на ЕГР (ако още не е изолиран).
Защото тези стойности не са стойности на дюзите, а на цилиндъра.
Не вярвайте на 100% на тях, че дюзите са ви добре.
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
VladiE написа:Аз доколкото знам, минаги има кодове за корекции.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Да прав си, но с ония не можах да изляза на глава и после ходих в друг сервиз. Та тези за пълни шарлатани
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
VladiE написа:Аз доколкото знам, минаги има кодове за корекции.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Мисля, че зависи от мотора.
По спомен за моя мотор m57 184 к.с не се вкарват нови кодове, след рециклиране на дюзи.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
Аз преди 5 години дюзите на Е46-цата ги рециклирах в Карлово и останах много доволен. Преди рециклажа имах +3,9 на едната. Смяната на разпръсквач с нов беше 180 лв. Другите само ги центрова, мисля за към 60-70лв на дюза. След 70000 км само зареждано на Еко и 5 години корекциите са 0.3-0.5 на загрял мотор и стигат до +1 на студен, но подобни стойности имаше и скоро след рециклажа, затова мисля че са перфектни. Не ми е давал нови кодове и не съм вкарвал такива, но всичко работи много мазно.
Не знам човекът дали още се занимава, но беше доста културен и се обади след това да пита как се държи мотора.
Внимавайте къде зареждате!!! Единствено опитно съм доказал, че на Екото нафтата е най-читава и то обикновената. Мисля, че малко удрят в количеството, но дори и да е така - по-добре, отколкото рециклаж на дюзи пред 3-4 години. Някои много популярни бензиностанции сипват пълен буламач и лично съм прецаквал една бензинова от две зареждания в такава. Не искам да правя реклама, ако искате сипвайте тиня в колите си, ваша работа. Аз ви казвам моя опит и всеки си преценя.
Не знам човекът дали още се занимава, но беше доста културен и се обади след това да пита как се държи мотора.
Внимавайте къде зареждате!!! Единствено опитно съм доказал, че на Екото нафтата е най-читава и то обикновената. Мисля, че малко удрят в количеството, но дори и да е така - по-добре, отколкото рециклаж на дюзи пред 3-4 години. Някои много популярни бензиностанции сипват пълен буламач и лично съм прецаквал една бензинова от две зареждания в такава. Не искам да правя реклама, ако искате сипвайте тиня в колите си, ваша работа. Аз ви казвам моя опит и всеки си преценя.
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
Здравейте,
Малко ъпдейт по темата.
Закачих колата с диагностиката и това са стойносттите на дюзите при загрял мотор:
Това са оборотите им:
И данни от ISTA-та:
Това, което ми направи впечатлени е че имаше записани много големи корекцции на дебитомера -
за празен ход беше -600, за под товар беше 30. Това дали са нормални корекции.
Ресетирах ги и работата на колата на празен ход се пооправи.
Нямах записани грешки в мотора преди това.
Другото което ми направи впечатлени че дебитомера даваше много голяма разлика между желано и реално на празен ход.
След изфорсиране се пооправяше.
Поздрави,
Малко ъпдейт по темата.
Закачих колата с диагностиката и това са стойносттите на дюзите при загрял мотор:
Това са оборотите им:
И данни от ISTA-та:
Това, което ми направи впечатлени е че имаше записани много големи корекцции на дебитомера -
за празен ход беше -600, за под товар беше 30. Това дали са нормални корекции.
Ресетирах ги и работата на колата на празен ход се пооправи.
Нямах записани грешки в мотора преди това.
Другото което ми направи впечатлени че дебитомера даваше много голяма разлика между желано и реално на празен ход.
След изфорсиране се пооправяше.
Поздрави,
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Нови дюзи 320д 150кс Евро 3
Kurtov написа:Simbazz написа:Аз лично се обърках.. Ако стойностите ти са до +-0.5 то дюзите ти са в добро състояние (даже доста).. Как така ти искат пълно рециклиране и били "позаминали"? При дюзи и турбо в добро състояние пушенето доста намалява при изчистване на ЕГР (ако още не е изолиран).
Защото тези стойности не са стойности на дюзите, а на цилиндъра.
Не вярвайте на 100% на тях, че дюзите са ви добре.
Това абсолютно е така и именно този показател показва, че цялостното състояние на работа на цилиндъра + работа на дюза е добро! Ако има проблем с цилиндъра дюзите ще компенсират и пак ще са с високи стойности. Ако дюзите са проблемни то компютъра ще се опита да ги компенсира и пак ще има високи стойности.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани