Всмукателен Вал от М54б30 и м50б20 без ванос

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 19.02.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Каруца
Мечтае да кара: E30 coupe

Всмукателен Вал от М54б30 и м50б20 без ванос

Мнение от crazyydevill » 13 Яну 2018, 23:31

:driving: . НАДОЛУ
Последна промяна crazyydevill на 26 Авг 2018, 13:33, променена общо 5 пъти
(k.milanov) По-вървежно е да кажеш, че караш БМВ от това, че караш Фиат Мултипла, пред пи*ките. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5241
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е34В28А

Re: Два Всмукателни вала на м50б20 ванос

Мнение от zvetiko » 14 Яну 2018, 12:19

Колега, ето главата на м50б20, къде ще ги сложиш тези два всмукателни вала от м54б30.

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Два Всмукателни вала на м50б20 ванос

Мнение от shlosera » 14 Яну 2018, 12:23

zvetiko написа:Колега, ето главата на м50б20, къде ще ги сложиш тези два всмукателни вала от м54б30.

Изображение
Колегата има предвид всмукателен от м54б30 и всмукателен от м50б20 без ванос на мястото на изпускателния.
Ефект би трябвало да има, но само д валове незнам какво ще се постигне. Трябва и да се зацепят правилно, може би и ремап.

Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 19.02.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Каруца
Мечтае да кара: E30 coupe

Re: Два Всмукателни вала на м50б20 ванос

Мнение от crazyydevill » 14 Яну 2018, 12:46

Явно не съм се изказал правилно,искам да сложа от м54б30 вала на мястото на моя всмукател,и от м50б20 без ванос вала,на мястото на изпускателя и след това ремап,но от цялата хамалогия какъв ефект ще има?Колата е с лек маховик,спортен филтър .И исках да я съживя малко,обаче има ли ефект от 2-та всмукателя,и какъв е той?А отностно зацепването,ще се зацепват по същия начин както са старите.
(k.milanov) По-вървежно е да кажеш, че караш БМВ от това, че караш Фиат Мултипла, пред пи*ките. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 12.04.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Два умрели форда и 28ца
Мечтае да кара: Танк
Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile

Re: Два Всмукателни вала на м50б20 ванос

Мнение от FuRoRR » 22 Яну 2018, 12:18

crazyydevill написа:Явно не съм се изказал правилно,искам да сложа от м54б30 вала на мястото на моя всмукател,и от м50б20 без ванос вала,на мястото на изпускателя и след това ремап,но от цялата хамалогия какъв ефект ще има?Колата е с лек маховик,спортен филтър .И исках да я съживя малко,обаче има ли ефект от 2-та всмукателя,и какъв е той?А отностно зацепването,ще се зацепват по същия начин както са старите.

Бързо ти се изчерпва мерака колега. Да сетъпа става. Да колата се отпушва и започва да върви малко по-добре , но ефекта на 20ка далеч няма да е уау. Още по-забавно е дали ще си намериш кой да и го зацепи тоя вал , щото ако смяташ да го наквадратиш по ОЕМ-ски като бившите благоевградски тунери на моята 36ца ще трябва да се примириш с вървеж като на 311ка , поне съдейки по факта че при мене б28 вървеше като б20ка . Имам тема по тоя въпрос тук , така че можеш да се поинтересуваш.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11916
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ЗА КОФАТА!

Мнение от bum_bum » 22 Яну 2018, 12:52

Темите са за да стоят за информация за подобни проблеми в бъдеще. Ако изтрием всички какво ще остане във форума?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 19.02.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Каруца
Мечтае да кара: E30 coupe

Re: ЗА КОФАТА!

Мнение от crazyydevill » 23 Яну 2018, 13:34

Тъй като не искате да триете темата ще кажа до момента какво се получава.Валовете са сменени и зацепени по старите,ефект не виждат освен че след 4к е доста по-жива,все още няма ремап но мисля да сложа,тъй като без него явно нищо не се получава.
(k.milanov) По-вървежно е да кажеш, че караш БМВ от това, че караш Фиат Мултипла, пред пи*ките. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 12.04.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Два умрели форда и 28ца
Мечтае да кара: Танк
Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile

Re: ЗА КОФАТА!

Мнение от FuRoRR » 23 Яну 2018, 13:44

crazyydevill написа:Тъй като не искате да триете темата ще кажа до момента какво се получава.Валовете са сменени и зацепени по старите,ефект не виждат освен че след 4к е доста по-жива,все още няма ремап но мисля да сложа,тъй като без него явно нищо не се получава.

Както казва един мой авер - ефект от спортни валове зацепени на тайминга на старите няма, кво като има по-голям лифт . :mhihi: (иди му обяснявай)
Щом виждаш ефект от 4к нагоре значи са си свършили работата валовете. Нали точно заради тва се слагат.
Доста интересно би било за мен и за всички други тук как са зацепени. Часовник ли ползвахте ,Скоба фрезована за новите позиции на квадратите, или пасвахте гърбиците по черупките?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Re: всмукателен вал от 54б30 и м50б20 без ванос

Мнение от BMWACSCHNITZER » 25 Яну 2018, 3:15

Тъй като аз съм ги зацепвал ще се включа и аз по темата.Смукателния вал е зацепен на квадрат,изпускателния е зацепен по белег на пета която преди това съм измервал с индикаторен часовник на 6ти цил - 0,64мм е отворен клапана на ГМТ.При това положение вала е зацепен както е бил стоковия вал.Другите вариянти са или леко в аванс или леко в закъснение.В аванс вала ще чисти по-добре във високите,докато в закъснение ще увеличите овърлапа.Със вала в закъснение трябва доста да се внимава за да не се получи среща от 3ти вид м-у бутала и клапани. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 19.02.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Каруца
Мечтае да кара: E30 coupe

Re: всмукателен вал от 54б30 и м50б20 без ванос

Мнение от crazyydevill » 10 Мар 2018, 16:44

Kолеги,при вас получи ли се този странен шум в ваноса след смяна на валовете,от 1800оборота на горе,от вануса се чува все едно веригата стърже в капака>?
Последна промяна crazyydevill на 10 Мар 2018, 22:03, променена общо 1 път
(k.milanov) По-вървежно е да кажеш, че караш БМВ от това, че караш Фиат Мултипла, пред пи*ките. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11916
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: всмукателен вал от 54б30 и м50б20 без ванос

Мнение от bum_bum » 10 Мар 2018, 22:00

При мен е така. И с М-ковите валове беше така и със Сънбелта пак така.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 19.02.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Каруца
Мечтае да кара: E30 coupe

Re: Всмукателен Вал от М54б30 и м50б20 без ванос

Мнение от crazyydevill » 26 Авг 2018, 13:30

Колеги малко да раздвижим темата.Та карах над 6 месеца без ремап и реших да сложа,но уви нямам късмет, 3 различни чипа пробвахме, и на трите колата пали само с подаване на газ,прекъсва и неможе да се изреже,и след това гасне, дими бял пушек и мирише на неизгорял бензин.Момчето каза че ваноса неможе да си нареди цилиндрите и за това така било (чиповете са слагани на други коли и няма проблеми) :confused: В момента само вдигнахме смесите,по рано подаване на искрата но ефект няма. Защо така се получава според вас :help:
(k.milanov) По-вървежно е да кажеш, че караш БМВ от това, че караш Фиат Мултипла, пред пи*ките. :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook