Лепене на вътрешните кори на врата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Лепене на вътрешните кори на врата
Някой може ли да препоръча лепило, с което да се залепят тези вътрешните жълтеникави кори (на които се намира щипките) към основното тяло на кората:
http://prikachi.com/images.php?images/256/9165256K.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/256/9165256K.jpg
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Лепене на вътрешните кори на врата
Буквално всяко едно ацетоново лепило да речем би трябвало да ти свърши работа.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Лепене на вътрешните кори на врата
поилиеританов силикон
- ricky
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Re: Лепене на вътрешните кори на врата
Аз ги залепих със смола от железарията и повярвай ми, никога повече няма да се отлепят!!
Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
Re: Лепене на вътрешните кори на врата
ricky написа:Аз ги залепих със смола от железарията и повярвай ми, никога повече няма да се отлепят!!
Каква е тази смола?
- Angelov91
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Лепене на вътрешните кори на врата
Едните кори ги лепих с някакъв Хелметекс на Момент, вторите май с такъв още някакъв друг вид вече 3 години не са мръднали, а съм свалял корите не веднъж от тогава
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Лепене на вътрешните кори на врата
Най-здраво станаха като ги залепих с едно двукомпонентно лепило, от което едната част беше прахче, а другата като секундно лепило. Прави реакция и става все едно си го залял с пластмаса. За съжаление не мога да се сетя как се казва.
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Лепене на вътрешните кори на врата
Akfix 705 - това е като двукомпонентно секундно лепило.Представлява лепило и спрей.Първо лепиш, после пръскаш и втвърдява на момента.Лепил съм кори с него, но на е30.Става бетон.
- ricky
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Re: Лепене на вътрешните кори на врата
bmwe написа:ricky написа:Аз ги залепих със смола от железарията и повярвай ми, никога повеч е няма да се отлепят!!
Каква е тази смола?
Има доста марки смоли на пазара, но определена марка не мога да се сетя... Комплекта се състои от смола (в кутиика като кит), тубичка (също прилича като тази на кита) и една тънка мрежичка.. Редуваш смола, мрежа, смола по твоя преценка и накрая нагряваш с пистолет за горещ въздух иии... Forever!! Няколко пъти ми се наложи да свалям кората поради други причини и няма мърдане
Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Лепене на вътрешните кори на врата
моите 5ст по темата -
моите ги залепих 1вия път с Момент ... грешка .... така може и да става, но ако имате гараж (адски се нагряват корите), не си карате колата като евридейка (Пловдив е пълно с павета, да се надяваме скоро да не е) ... след 2г се разлепиха тотално
2рия път си мислех за 2-компонентена смола , но ако се направи прекалено твърда може да е крехка и да не държи .... за това
високотемпературен силикон тип "течен пирон" - т.е. монтажен
1во налагаш по корите елементите (джобове и т.н. каквото е за лепене), очертаваш с маркер точната им позиция
2ро стабилно полагаш силикон на зиг-заг или както прецениш за добре по кората , но слагаш нарочно повече от нужното
3то СЪС РЪКАВИЦИ (нитрилни най-добре) слагаш елементите и ги притискаш с нещо към кората, и в момента който ги сложиш и излишния силикон избие отстрани на елемента с пръст или нещо друго го разпределяш по ръба на елемента
4то след като си оставил да изсъхне - имаш време да си купиш изолация звукова за корите - полагаш звукова изолация на гърба на вратите ( http://www.avitel-bg.com/shumoizolatsiya-cat16 )
5то слагаш НОВИ щипки на всички монтажни места
6то сменяш си ВСИЧКИТЕ водачи на ел. стъклата преди да сложиш корите и си почистваш релсите в които се движат
И ЧАК СЛЕД ТОВА СИ СЛАГАШ ОПРАВЕНИТЕ КОРИ
успех , нещата съм ти ги писал от опит за да не повтаряш едно и също - качване/сваляне, лепене и сменяне на водачи, щипки и т.н.
моите ги залепих 1вия път с Момент ... грешка .... така може и да става, но ако имате гараж (адски се нагряват корите), не си карате колата като евридейка (Пловдив е пълно с павета, да се надяваме скоро да не е) ... след 2г се разлепиха тотално
2рия път си мислех за 2-компонентена смола , но ако се направи прекалено твърда може да е крехка и да не държи .... за това
високотемпературен силикон тип "течен пирон" - т.е. монтажен
1во налагаш по корите елементите (джобове и т.н. каквото е за лепене), очертаваш с маркер точната им позиция
2ро стабилно полагаш силикон на зиг-заг или както прецениш за добре по кората , но слагаш нарочно повече от нужното
3то СЪС РЪКАВИЦИ (нитрилни най-добре) слагаш елементите и ги притискаш с нещо към кората, и в момента който ги сложиш и излишния силикон избие отстрани на елемента с пръст или нещо друго го разпределяш по ръба на елемента
4то след като си оставил да изсъхне - имаш време да си купиш изолация звукова за корите - полагаш звукова изолация на гърба на вратите ( http://www.avitel-bg.com/shumoizolatsiya-cat16 )
5то слагаш НОВИ щипки на всички монтажни места
6то сменяш си ВСИЧКИТЕ водачи на ел. стъклата преди да сложиш корите и си почистваш релсите в които се движат
И ЧАК СЛЕД ТОВА СИ СЛАГАШ ОПРАВЕНИТЕ КОРИ
успех , нещата съм ти ги писал от опит за да не повтаряш едно и също - качване/сваляне, лепене и сменяне на водачи, щипки и т.н.
Re: Лепене на вътрешните кори на врата
Като лепите щипките за кората чистите ли фабричното лепило или действате върху него?
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Лепене на вътрешните кори на врата
Аз само почиствам със спирт върху него .. и лепя от горе , за да застане точно както трябва щипката
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани