Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала нафта

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, Dimitroff, Гецата, ©, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 3.12.2009
Пол: Мъж

Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала нафта

Мнение от mzgrv » 12 Яну 2017, 12:20

Здравейте,
Любопитно ми е вашето мнение относно това, дали е ОК да въртим продължително време (на стартер), когато имаме съмнения за замръзнало дизелово гориво.
В събота опитах да запаля (E46, 320d - 136 к.с.). Пробвах 4 пъти с въртене по 6-7 секунди и се отказах. Свалих акумулатора и го включих на заряд.
Виждам, че в София - в петък, температурите ще бъдат около 0 градуса по Целзий и смятам тогава да опитам да запаля.
Според вас, освен подгряването (поне 3 пъти), ОК ли ще бъде да опитвам да запаля докато акумулаторът ми позволява или ако не се случат нещата от първия, втория, опит, да не се опитвам повече.

Също така... за помпата VP44 може ли да се повреди нещо в самата помпа от опитите за палене ... и ако действително горивото е "замръзнало"?

Благодаря ви!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е46,Sedan,1.9
Мечтае да кара: Е70 2012

Re: Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала на

Мнение от Демирев » 12 Яну 2017, 13:16

Виж си подгревните свещи. Януари след акумулатора и подгревните свещи с релето с много важни да се наред всички.

И при палене на такива темп. - като този януари по минус 18 - помня от дизеловото ми Мондео се завърта на полу контакт и чака 7-8 сек. и чак тогава опит за старт на мотора.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала на

Мнение от Benord » 12 Яну 2017, 13:53

Ако е заредено с лятна нафта и си знаете,че всичко по тръбите е парафинирано, идеята е никаква от повече въртене.Ако нафтата е за зимно ползуване,и сте сложили някаква добавка,значи имате повреда по самото запалване-подгряващи свещи,релета за включване ,датчици,състояние на дюзите.При повече от около минус -25 и нагоре това гориво не става.В Сибир се ползуват само бензинови агрегати с предварително подгряване на картера за маслото и зареждане с гореща вода при всяко стартиране на мотора.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 19.07.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW 330xd
Мечтае да кара: M4 F82

Re: Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала на

Мнение от ceko88 » 12 Яну 2017, 14:40

Много е важно да си познаваш колата от там вече си преценяваш колко и какво да правиш .
Иначе всичко останало е загуба на време ако нямаш идела какво се случва .
Аз например днес с 70А акумулатор с повредено реле /с. на минус 15 и нещо за палих от четвъртия път ./Макар ,че мой познати ми казаха ,че днес сутринта е било по скоро към 18/20 но кои знае /.Щом завъртях няколко пъти горе долу по 3/4 секунди може би и повече да бяха видях ,че няма да стана ,а и акумулатора е към края си .Отворих капака с топъл въздух нагрях малко горивната система и оп щом завъртех запали веднага . Тека и не ми стана навик да слагам някаква добавка на горивото :|

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 3.12.2009
Пол: Мъж

Re: Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала на

Мнение от mzgrv » 12 Яну 2017, 14:56

Benord написа:Ако е заредено с лятна нафта и си знаете,че всичко по тръбите е парафинирано, идеята е никаква от повече въртене.Ако нафтата е за зимно ползуване,и сте сложили някаква добавка,значи имате повреда по самото запалване-подгряващи свещи,релета за включване ,датчици,състояние на дюзите.При повече от около минус -25 и нагоре това гориво не става.В Сибир се ползуват само бензинови агрегати с предварително подгряване на картера за маслото и зареждане с гореща вода при всяко стартиране на мотора.


Заредих от премиум дизел горивото на OMV в петък (6 януари). За съжаление явно не е било особено качествено.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 28.02.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW 320DА touring

Re: Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала на

Мнение от kkrumov » 12 Яну 2017, 14:57

Колега, не ми се вярва да е от горивото. Аз си зареждам обикновен дизел от ОМВ и тази година не съм имал никакви проблеми. Пали от първия път. И един съвет от мен- преди всяка зима си проверявай реле и свещи, а що се отнася до горивния филтър- редовна смяна. При поддържана кола няма да имаш никакви проблеми :lalala: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала на

Мнение от streetracing12 » 12 Яну 2017, 15:00

kkrumov написа:Колега, не ми се вярва да е от горивото. Аз си зареждам обикновен дизел от ОМВ и тази година не съм имал никакви проблеми. Пали от първия път. И един съвет от мен- преди всяка зима си проверявай реле и свещи, а що се отнася до горивния филтър- редовна смяна. При поддържана кола няма да имаш никакви проблеми :lalala: :driving:



:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 260
Регистриран на: 21.07.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 и е39
Мечтае да кара: всичко сьс задно
Детайли за колата: да има V12 под капака

Re: Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала на

Мнение от BLUE_999 » 12 Яну 2017, 16:45

Опитай да полееш филтара с топла вода и тогава пробвай да палиш ако имаш сьмнения за замрьзнала нафта...иначе свещи или реле лесно може да се провери :bchug:
колата с предно е като жена с малки цици вьрши работа но не доставя удоволствие :mhihi:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5109
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е34В28А

Re: Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала на

Мнение от zvetiko » 12 Яну 2017, 16:49

mzgrv написа:Здравейте,
Любопитно ми е вашето мнение относно това, дали е ОК да въртим продължително време (на стартер), когато имаме съмнения за замръзнало дизелово гориво.
В събота опитах да запаля (E46, 320d - 136 к.с.). Пробвах 4 пъти с въртене по 6-7 секунди и се отказах. Свалих акумулатора и го включих на заряд.
Виждам, че в София - в петък, температурите ще бъдат около 0 градуса по Целзий и смятам тогава да опитам да запаля.
Според вас, освен подгряването (поне 3 пъти), ОК ли ще бъде да опитвам да запаля докато акумулаторът ми позволява или ако не се случат нещата от първия, втория, опит, да не се опитвам повече.

Също така... за помпата VP44 може ли да се повреди нещо в самата помпа от опитите за палене ... и ако действително горивото е "замръзнало"?

Благодаря ви!


Колега, какво очакваш да се "ремонтира" с продължителното въртене на стартер- по принцип дизеловият двигател пали по-бързо от бензиновият, както се пишеше в подфорум Е34 на- "вторият зъб". ;) Това разбира се е валидно, както са казали колегите, ако колата е поддържана правилно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала на

Мнение от DiGital » 12 Яну 2017, 19:34

На тези помпи им изгаря транзистора който управлява клапана за количество гориво, най-често изгаря когато този клапан е задрал, а когато замръзне нафтата и клапана блокира. Въобще тези мотори с тези помпи са много капризни. Чакай да поомекне времето.


mzgrv написа:Здравейте,
Любопитно ми е вашето мнение относно това, дали е ОК да въртим продължително време (на стартер), когато имаме съмнения за замръзнало дизелово гориво.
В събота опитах да запаля (E46, 320d - 136 к.с.). Пробвах 4 пъти с въртене по 6-7 секунди и се отказах. Свалих акумулатора и го включих на заряд.
Виждам, че в София - в петък, температурите ще бъдат около 0 градуса по Целзий и смятам тогава да опитам да запаля.
Според вас, освен подгряването (поне 3 пъти), ОК ли ще бъде да опитвам да запаля докато акумулаторът ми позволява или ако не се случат нещата от първия, втория, опит, да не се опитвам повече.

Също така... за помпата VP44 може ли да се повреди нещо в самата помпа от опитите за палене ... и ако действително горивото е "замръзнало"?

Благодаря ви!
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 3.12.2009
Пол: Мъж

Re: Да въртим ли продължително при съмнения за замръзнала на

Мнение от mzgrv » 13 Яну 2017, 10:57

DiGital написа:На тези помпи им изгаря транзистора който управлява клапана за количество гориво, най-често изгаря когато този клапан е задрал, а когато замръзне нафтата и клапана блокира. Въобще тези мотори с тези помпи са много капризни. Чакай да поомекне времето.


mzgrv написа:Здравейте,
Любопитно ми е вашето мнение относно това, дали е ОК да въртим продължително време (на стартер), когато имаме съмнения за замръзнало дизелово гориво.
В събота опитах да запаля (E46, 320d - 136 к.с.). Пробвах 4 пъти с въртене по 6-7 секунди и се отказах. Свалих акумулатора и го включих на заряд.
Виждам, че в София - в петък, температурите ще бъдат около 0 градуса по Целзий и смятам тогава да опитам да запаля.
Според вас, освен подгряването (поне 3 пъти), ОК ли ще бъде да опитвам да запаля докато акумулаторът ми позволява или ако не се случат нещата от първия, втория, опит, да не се опитвам повече.

Също така... за помпата VP44 може ли да се повреди нещо в самата помпа от опитите за палене ... и ако действително горивото е "замръзнало"?

Благодаря ви!


Този електронен блок (на помпата) вече съм го сменял :)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook