ASC+T Може ли да се монтира ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
ASC+T Може ли да се монтира ?
Питането ми е дали може да се монтира ASC+T на кола която е излязла от завода без , кои чаркове трябва да се набавят... и всякаво инфо по темата.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
А защо искаш да сложиш ако не е тайна?
Аз имам и да ти кажа в началото мислех че е екстра, ма сега ми се вижда повече като недъг, щото всеки път като искаш да хлъзнеш малко колата и требва да го махаш
Аз имам и да ти кажа в началото мислех че е екстра, ма сега ми се вижда повече като недъг, щото всеки път като искаш да хлъзнеш малко колата и требва да го махаш


- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Щото и блондинката ще взима книжка тия дни и няма да се размине без да и давам да кара...
А и нали може да се изключва тва асц+т ... или пак не съм доразбрал нещо ?
А и нали може да се изключва тва асц+т ... или пак не съм доразбрал нещо ?
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ми изключва се ама се включва след всяко рестартиране на двигателя, което е много досадно, а и лесно се лъже. Аз при включено с повечко газ и тръгва с вратите
нищо че е 316-ка, може по бавно да тръгва, ама тръгва
Та според мен, не си давай парите за глупости, дори и да става, по добре я хвани като завали снега покажи и ква е разликата с предното и на какво да обръща внимание, потренирай я, ама гледай да не и хареса дрифтенето, че като те няма може да нправи белята


Та според мен, не си давай парите за глупости, дори и да става, по добре я хвани като завали снега покажи и ква е разликата с предното и на какво да обръща внимание, потренирай я, ама гледай да не и хареса дрифтенето, че като те няма може да нправи белята


go_play написа:аз се смея но като сер замисля че приятелката ми след окло месец ше става шофиор и малко ми се стъжва макар че кара много добре опасявам се за зимата а това не е кола за жена праз зимата поне млад шофиор де на не бада феменист
Абе да знаеш:Жена шофьор и негър скьор-НЯМА!
Според мен най-добре да и вземеш(ако заслужава) една евтина трошка и да се учи на нея.Сигурно ще ти излезе по-евтино....

- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Предпочитам да я пускам с Бимъра че да се пребие по трудно... нали е руса все пак...
Няма ли някой да е монтирал допълнително или да знае как се слага тва асц+т ....

Няма ли някой да е монтирал допълнително или да знае как се слага тва асц+т ....

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Честно казано май е почти невъзможно, освен да си набавиш всички датчици, електронни модули и други дрънкулки по системата, трябва да се монтират и да се тества сработване, което вярвай ми няма да е хич просто. Освен това ти трябва и диференциал ама не баш шпер
ма не съм сигурен точно какъв
Така че операцията е адски сложна и дори да намериш всичко за да поставиш ASC-то и да намериш и грамотен майстор който да го мнонтира, ще ти излезе толкова скъпа инвестицията че по добре да и купиш някаква евтина Е30-ка да се учи


Така че операцията е адски сложна и дори да намериш всичко за да поставиш ASC-то и да намериш и грамотен майстор който да го мнонтира, ще ти излезе толкова скъпа инвестицията че по добре да и купиш някаква евтина Е30-ка да се учи


- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
шпера си е шпер и няма нищо общо с АСЦ в каквато и да е форма
АСЦ деиства на спирачките а не на дифа !! не пращай хората в 9-та глуха
АСЦ деиства на спирачките а не на дифа !! не пращай хората в 9-та глуха

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
go_play написа:presley аз имам и опел кадет ама нещо не е навита да се вози в него па да не говорим за каране
Нещо много си я разглезил ми се струва чак па да не иска да се вози у кадет

Я я запитай с рейса по добре ли е


Докато се научи да кара си трябва време така,че една трошка на първо време ще и е екстра


- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Icco® написа:шпера си е шпер и няма нищо общо с АСЦ в каквато и да е форма
АСЦ деиства на спирачките а не на дифа !! не пращай хората в 9-та глуха
Интересно къде видя да казвам че шпера има нещо общо с АСЦ, прочети цялото ми мнение внимателно!
Иначе вервай АСЦ-то има отношение към дифа


40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани