въпроси за маховик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
въпроси за маховик
Колко струва нов маховик за 318 тдс? Добре ли е да се ползва стар и за колко може да се намери ?
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Цемата ма нов е 1357лв. ...(безбожие)
link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Как може едно зъбчато колело да струва толкова пари...
link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Как може едно зъбчато колело да струва толкова пари...
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
vlindos написа:cenata na nov e 1357 lv... (bezpojie):
link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
kak moje edno zabchato kolelo da struva tolkowa pari

тази цена си е направо половин основен ремонт на двигателя



както и други неща, предполагам има качествени не-оригинални.. колегите да се изкажат, аз само да се шокирам леко

- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Дарукар си играят с цените. Цената на двигател на 318 тдс от 94 год. е над 10 хилки.... баси за тиа пари бая здрава количка мога да си взема.
Иначе след малко проучеане маховик втора ръка върви 300-400 лв.
Иначе след малко проучеане маховик втора ръка върви 300-400 лв.
Последна промяна vlindos на 26 Сеп 2006, 10:14, променена общо 1 път
vlindos написа:cenata na nov e 1357 lv... (bezpojie):
link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
kak moje edno zabchato kolelo da struva tolkowa pari
Че то на тази цена мога да ти доставя олекотен маховик !!!!
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
nikicar написа:vlindos написа:cenata na nov e 1357 lv... (bezpojie):
link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
kak moje edno zabchato kolelo da struva tolkowa pari
Че то на тази цена мога да ти доставя олекотен маховик !!!!
Какво печеля ако е улекотен ?
На каква цена даваш обикновения ?
Последна промяна vlindos на 26 Сеп 2006, 10:15, променена общо 1 път
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
© написа:и аз се бях притеснил и започнах да разпитвам, цената беше горе долу тази, но ми казаха, че до сега никой не си бил поръчвал и е малко вероятно да имам точно този проблем. Така и се оказа в последствие
Имам доверие на майсторите които ми диагностицираха тоя проблем.
Симптомите след много 2ра 3та 2ра 3та. Колата почва да вдига обороти без самата много да дърпа. Отделно колата "придърпва" при смяна на скорости
Майсторите ми казаха външното колело много лесно се задвижвало (с ръчно усилие) спрямо вътрешното.
Маховик
Обикновени маховици не продавам , а само олекотени защото по принцип предлагам само тунинг и рейсинг резервни части.
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Re: Маховик
nikicar написа:Обикновени маховици не продавам , а само олекотени защото по принцип предлагам само тунинг и рейсинг резервни части.
Хубаво де. Какво му е хубавтото на улекотения маховик, че струва толкова ?
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Малко не ми е ясно кое е това клело?За ванеца ли става въпрос?
П.С.Колата може да вдига обороти и да не набира само когато е износен съединителя.Ако превърта венеца когато палиш колата някой път се чува едно превъртане ,хъркане а ако е моо насран просто не можеш да запалиш...АЗ лично не мисля че маховика е за смяна....
П.С.Колата може да вдига обороти и да не набира само когато е износен съединителя.Ако превърта венеца когато палиш колата някой път се чува едно превъртане ,хъркане а ако е моо насран просто не можеш да запалиш...АЗ лично не мисля че маховика е за смяна....
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Имайте предвид,че демпферните пружини са на самия маховик,а не на
феродовия диск и май точно те се скапват.Чувал съм и за други,които
са сменяли маховик и то точно на дизели.
феродовия диск и май точно те се скапват.Чувал съм и за други,които
са сменяли маховик и то точно на дизели.
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
bmwdriver написа:Имайте предвид,че демпферните пружини са на самия маховик,а не на
феродовия диск и май точно те се скапват.Чувал съм и за други,които
са сменяли маховик и то точно на дизели.
същият проблем

- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани