Играене на обороти след палене - М42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Играене на обороти след палене - М42
Здравейте съфорумници.
Имам един проблем, който доста ме дразни и реших да се заема с отстраняването му.
Значи проблема е следният - след всяко палене на колата, оборотите започват да играят (900-500-800 и т.н.).
Проблема го прави около 4-5 секунди и се оправя.
Изчетох доста теми - едни казват букса на дебитомер - хубаво, изчистих я.
Други казват стъпково моторче - моторчето е наред, купувано е чисто ново преди 20-30хил. километра.
Дебитомер - уж е читав, нямам други проблеми с колата като липса на вървене и т.н.
Имам монтиран ГИ, но проблема си го имах и преди да го сложа.
Бях чел, че като се откачи акумулатора за половин-един час и се оправяли оборотите за определено време (натрупвали се грешки). Направих и това и пак без резултат.
Клапан за картерни газове - при мен няма такъв, тъй като е от първите М42.
Не смуче въздух от никъде - проверих го и със спрей. Кутията на въздушният филтър от едната страна е много леко открехната, защото изгубих скобата - там да е проблема..... едва ли, то щеше да го има постоянно, а не само при палене.
Дайте някакви насоки къде да търся решение на проблема.
Поздрави!
Имам един проблем, който доста ме дразни и реших да се заема с отстраняването му.
Значи проблема е следният - след всяко палене на колата, оборотите започват да играят (900-500-800 и т.н.).
Проблема го прави около 4-5 секунди и се оправя.
Изчетох доста теми - едни казват букса на дебитомер - хубаво, изчистих я.
Други казват стъпково моторче - моторчето е наред, купувано е чисто ново преди 20-30хил. километра.
Дебитомер - уж е читав, нямам други проблеми с колата като липса на вървене и т.н.
Имам монтиран ГИ, но проблема си го имах и преди да го сложа.
Бях чел, че като се откачи акумулатора за половин-един час и се оправяли оборотите за определено време (натрупвали се грешки). Направих и това и пак без резултат.
Клапан за картерни газове - при мен няма такъв, тъй като е от първите М42.
Не смуче въздух от никъде - проверих го и със спрей. Кутията на въздушният филтър от едната страна е много леко открехната, защото изгубих скобата - там да е проблема..... едва ли, то щеше да го има постоянно, а не само при палене.
Дайте някакви насоки къде да търся решение на проблема.
Поздрави!

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Играене на обороти след палене - М42
Направи диагностика с живи данни.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Играене на обороти след палене - М42
Проблема звучи доста като за стъпково моторче. Пишеш, че си сменил стъпковото с ново? От къде?
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Играене на обороти след палене - М42
bavaromobila написа:Здравейте съфорумници.
Имам един проблем, който доста ме дразни и реших да се заема с отстраняването му.
Значи проблема е следният - след всяко палене на колата, оборотите започват да играят (900-500-800 и т.н.).
Проблема го прави около 4-5 секунди и се оправя.
Изчетох доста теми - едни казват букса на дебитомер - хубаво, изчистих я.
Други казват стъпково моторче - моторчето е наред, купувано е чисто ново преди 20-30хил. километра.
Дебитомер - уж е читав, нямам други проблеми с колата като липса на вървене и т.н.
Имам монтиран ГИ, но проблема си го имах и преди да го сложа.
Бях чел, че като се откачи акумулатора за половин-един час и се оправяли оборотите за определено време (натрупвали се грешки). Направих и това и пак без резултат.
Клапан за картерни газове - при мен няма такъв, тъй като е от първите М42.
Не смуче въздух от никъде - проверих го и със спрей. Кутията на въздушният филтър от едната страна е много леко открехната, защото изгубих скобата - там да е проблема..... едва ли, то щеше да го има постоянно, а не само при палене.
Дайте някакви насоки къде да търся решение на проблема.
Поздрави!
Виж тук: viewtopic.php?t=126046
Re: Играене на обороти след палене - М42
Имах същия проблем при моята ИСка, дори като и сложих газ започна да ми прави проблеми при прехвърляне. Един ден след като бях почистил всичко и смених клапата на картерните газове, реших да си проверя Ламбда сондата и на диагностиката ми показа 450-460 мВ, като свалих буксата се оказа че единия кабел на подгряването (обикновено са двата бели и между тях трябва да има съпротивление) се беше скъсал. След като я поправих оборотите се стабилизираха и прехвърлянето си минава доста по-гладко, но пак си е бавна и ще трябва да я сменям. Та съвета ми е да си провериш Ламбда сондата, свали буксата и виж подгряването, ако е наред виж и сигнала на черния кабел, трябва да се променя рязко (между 100- 900 мВ приблизително) като подаваш газ, ако си седи на 450- 460 значи не работи. Всичко това се вижда и на диагностика, дори и на аутоком. Даже там ти показва дали подгряването работи.
бръмммммм................
- Stoyn
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.08.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I комби
- Мечтае да кара: Шеста серия - купе
Re: Играене на обороти след палене - М42
Привет Съфорумници,
С пожелание за весело по срещане на Новата 2014г. и много здраве на всички фенове на любимата ни марка BMW!
Колега, ходил ли си на елкон и ако имал ли си грешки на дросела, срещу него има TPC датчик, който създава подобни проблеми, с тези, които си описал. Казвам го от собствен опит - имах го този проблем, на елкон ми чистят натрупаните грешки от дроселната клапа и така до следващия ден... Мени си оборотите, гасне и тръгвайки на елкон си псувах, псувах. Единият от майсторите тогава свали датчика, отвори го и го почисти с капчица нафта и натегна крачетата, които контактуват. От тогава безпроблемно 3 и половина години.
Дано да съм ти бил полезен, защото си представям какво изпитва човек.
Поздрави!
С пожелание за весело по срещане на Новата 2014г. и много здраве на всички фенове на любимата ни марка BMW!
Колега, ходил ли си на елкон и ако имал ли си грешки на дросела, срещу него има TPC датчик, който създава подобни проблеми, с тези, които си описал. Казвам го от собствен опит - имах го този проблем, на елкон ми чистят натрупаните грешки от дроселната клапа и така до следващия ден... Мени си оборотите, гасне и тръгвайки на елкон си псувах, псувах. Единият от майсторите тогава свали датчика, отвори го и го почисти с капчица нафта и натегна крачетата, които контактуват. От тогава безпроблемно 3 и половина години.
Дано да съм ти бил полезен, защото си представям какво изпитва човек.
Поздрави!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани