Загрява в задръстванията!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Загрява в задръстванията!

Мнение от a3 » 17 Май 2006, 12:04

Здравейте, вече 2-ри ден стрелката ми минава средата и се доближава застрашително до червената зона като застана по светофарите на сливница. После като ме пусне задръстването и покарам малко температурата се нормализира. Имам проблем с оборотите, който още не съм оправил т.е високи са ми седят от 1100 до 1500, но не играят. Всяко каране са на различно мнение. Та си мисля, че евентуално от оборотите идва и проблема със прегряването. Не съм сменял антифриз от както съм я купил. Перката незнам дали върти нормално. Карам на газ, ако това има значение де. Може ли да ми кажете кво да гледам и от кво евентуално може да е. :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 20.04.2005

Мнение от jk » 17 Май 2006, 12:14

Пробвай като тръгне да загрява да я изфорсираш малко...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 17 Май 2006, 12:38

Кво ще кажеш за термостат или перката.... :idea:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 17 Май 2006, 12:39

jk написа:Пробвай като тръгне да загрява да я изфорсираш малко...


Каква е целта на заниатието? :shock: Не схващам нещо, според мен, ако всичко е нормално въобще не трябва да тръгва да загрява. И още нещо изобщо не съм си чувал перката да работи, чува ли се като си на място в колата?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 17 Май 2006, 12:40

Ако не се чува се вижда.... :D
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 17 Май 2006, 12:51

furnata написа:Ако не се чува се вижда.... :D

Да, знам, но нали идеята и е да се върти непрекъснато и като има нужда да засилва духането ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 17 Май 2006, 12:57

Да такава е идеята ама ти пак можеш да го забележиш с помоща на един приятел примерно....като загрее отбиваш и зяпаш :mhihi:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 17 Май 2006, 13:22

Като ти е загряла колата в повечко, като я изфорсираш трябва да чуеш свистене. Чува се като си на шофьорската седалка и ти е свален прозореца.Ако не го чуваш ще трябва да сменяш виското, но преди това си виж дали нивото на антифриза е нормално и си обезвъздуши системата. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 17 Май 2006, 14:07

Lok-Tar!

Колега първо да кажа, че аз нямам BMW, но мисля, че мога да ти помогна поне малко. Ето какво трябва да направиш според мен подред:
1) Виж си нивото на антифриза. Допълни ако трябва.
а) Ако нивото е под минимума и го напълниш го провери след няколко дена да не би да имаш теч от някъде.
2) Ако антифриза е ОК запали колата покарай малко(за да загрее.. може и на място както си прецениш) и я спри някъде. Щом загрява в задръствания ще загрее и пред блока ти(примерно). След това гледай дали перката ще се включи, като гледаш АКО се включи къде се включва.
а) На някои коли има 2 степени на перката(за BMW не знам как е) и понякога едната не работи.
б) Ако ти се включва перката, но загрява значи течността е малко(да не казвам никак). Ако не се включва значи е от датчика или от ... квото го кара там да се включва :)

Е това е от мен. Надявам се да съм помогнал :)
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 17 Май 2006, 15:01

перката не се включва тя работи постоянно а според мене 101 % виско :) и аз бях така на място ми загряваше смених го и нямам проблем сега

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 17 Май 2006, 15:07

nqkoisi написа:перката не се включва тя работи постоянно а според мене 101 % виско :) и аз бях така на място ми загряваше смених го и нямам проблем сега


Какви пари горе-долу ти излезна и каква марка ?


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 17 Май 2006, 15:12

Ако виското ти работи нормално когато стрелката подминава средата като дадеш газ трябва да чуеш силно бучене ти ще рарбереш това по променения звук от към двг.Ако е от термостата радиятора отпред няма да ти е много топал и почти студен д долната си част.А може също така да имаш въздух в системата ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 17 Май 2006, 15:19

Това с оборотите не го ли реши? Провери ли стъпковия мотор да ли работи? И да не си пипал случаино болта под пластмасата където опита лоствата система на дроселната клапа, да си го навил да отвария ръчно клапата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 17 Май 2006, 15:53

За цена и марка на виското се разтърсих из форума и открих закс от 130 до 170лв. Сега като свърша работа ще пробвам да я обезвъздуша, ще пипам радиатори, ще следя перката как варти и тн.

Se7ven написа:Това с оборотите не го ли реши? Провери ли стъпковия мотор да ли работи? И да не си пипал случаино болта под пластмасата където опита лоствата система на дроселната клапа, да си го навил да отвария ръчно клапата?


Не съм го решил още. Стъпковия мотор го чистих, а и оборотите не ми играят, а просто са високи. Болтове не съм пипал просто я по настъпих на бензин и после си еба франко магарето. Според мен нещата отиват към дебитомер за мое съжаление. Дано не съм прав де. Не съм я водил на диагностика, а е крайно време вече. Но не ми се дават 50-70лв в дару/камор, а другаде незнам и къде.
:dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от Escape » 17 Май 2006, 16:05

KickingKing написа:1) Виж си нивото на антифриза. Допълни ако трябва.
а) Ако нивото е под минимума и го напълниш го провери след няколко дена да не би да имаш теч от някъде.


:OT: До къде трябва да е пълен антифриза? Някъде по средата ан резервоара има една разделителна лентичка на която пише отгоре "Kalt" отдолу "Cold". Това значи ли че когато двигателя е студен трябва антифриза да е до тази черта? А лятото трябва ли да се долива антифриз?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook