Загрява в задръстванията!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Загрява в задръстванията!
Здравейте, вече 2-ри ден стрелката ми минава средата и се доближава застрашително до червената зона като застана по светофарите на сливница. После като ме пусне задръстването и покарам малко температурата се нормализира. Имам проблем с оборотите, който още не съм оправил т.е високи са ми седят от 1100 до 1500, но не играят. Всяко каране са на различно мнение. Та си мисля, че евентуално от оборотите идва и проблема със прегряването. Не съм сменял антифриз от както съм я купил. Перката незнам дали върти нормално. Карам на газ, ако това има значение де. Може ли да ми кажете кво да гледам и от кво евентуално може да е. 

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Да такава е идеята ама ти пак можеш да го забележиш с помоща на един приятел примерно....като загрее отбиваш и зяпаш 

НЕВОЛЯТА УЧИ........




- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Като ти е загряла колата в повечко, като я изфорсираш трябва да чуеш свистене. Чува се като си на шофьорската седалка и ти е свален прозореца.Ако не го чуваш ще трябва да сменяш виското, но преди това си виж дали нивото на антифриза е нормално и си обезвъздуши системата. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Tar!
Колега първо да кажа, че аз нямам BMW, но мисля, че мога да ти помогна поне малко. Ето какво трябва да направиш според мен подред:
1) Виж си нивото на антифриза. Допълни ако трябва.
а) Ако нивото е под минимума и го напълниш го провери след няколко дена да не би да имаш теч от някъде.
2) Ако антифриза е ОК запали колата покарай малко(за да загрее.. може и на място както си прецениш) и я спри някъде. Щом загрява в задръствания ще загрее и пред блока ти(примерно). След това гледай дали перката ще се включи, като гледаш АКО се включи къде се включва.
а) На някои коли има 2 степени на перката(за BMW не знам как е) и понякога едната не работи.
б) Ако ти се включва перката, но загрява значи течността е малко(да не казвам никак). Ако не се включва значи е от датчика или от ... квото го кара там да се включва
Е това е от мен. Надявам се да съм помогнал
Колега първо да кажа, че аз нямам BMW, но мисля, че мога да ти помогна поне малко. Ето какво трябва да направиш според мен подред:
1) Виж си нивото на антифриза. Допълни ако трябва.
а) Ако нивото е под минимума и го напълниш го провери след няколко дена да не би да имаш теч от някъде.
2) Ако антифриза е ОК запали колата покарай малко(за да загрее.. може и на място както си прецениш) и я спри някъде. Щом загрява в задръствания ще загрее и пред блока ти(примерно). След това гледай дали перката ще се включи, като гледаш АКО се включи къде се включва.
а) На някои коли има 2 степени на перката(за BMW не знам как е) и понякога едната не работи.
б) Ако ти се включва перката, но загрява значи течността е малко(да не казвам никак). Ако не се включва значи е от датчика или от ... квото го кара там да се включва

Е това е от мен. Надявам се да съм помогнал


Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ако виското ти работи нормално когато стрелката подминава средата като дадеш газ трябва да чуеш силно бучене ти ще рарбереш това по променения звук от към двг.Ако е от термостата радиятора отпред няма да ти е много топал и почти студен д долната си част.А може също така да имаш въздух в системата 

- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Това с оборотите не го ли реши? Провери ли стъпковия мотор да ли работи? И да не си пипал случаино болта под пластмасата където опита лоствата система на дроселната клапа, да си го навил да отвария ръчно клапата?
За цена и марка на виското се разтърсих из форума и открих закс от 130 до 170лв. Сега като свърша работа ще пробвам да я обезвъздуша, ще пипам радиатори, ще следя перката как варти и тн.
Не съм го решил още. Стъпковия мотор го чистих, а и оборотите не ми играят, а просто са високи. Болтове не съм пипал просто я по настъпих на бензин и после си еба франко магарето. Според мен нещата отиват към дебитомер за мое съжаление. Дано не съм прав де. Не съм я водил на диагностика, а е крайно време вече. Но не ми се дават 50-70лв в дару/камор, а другаде незнам и къде.

Se7ven написа:Това с оборотите не го ли реши? Провери ли стъпковия мотор да ли работи? И да не си пипал случаино болта под пластмасата където опита лоствата система на дроселната клапа, да си го навил да отвария ръчно клапата?
Не съм го решил още. Стъпковия мотор го чистих, а и оборотите не ми играят, а просто са високи. Болтове не съм пипал просто я по настъпих на бензин и после си еба франко магарето. Според мен нещата отиват към дебитомер за мое съжаление. Дано не съм прав де. Не съм я водил на диагностика, а е крайно време вече. Но не ми се дават 50-70лв в дару/камор, а другаде незнам и къде.

KickingKing написа:1) Виж си нивото на антифриза. Допълни ако трябва.
а) Ако нивото е под минимума и го напълниш го провери след няколко дена да не би да имаш теч от някъде.

52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани