клапани на парно-решение
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- маречков
- ентусиаст
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
клапани на парно-решение
УРА!!!
Пичове, реших проблема.
Така, сега по същество:
1. - сваляте клапаните( може и на място, но е по- трудно)
2. - разглобявате ги като при отделянето на ел. магнитния блок от основата внимавате да не счупите водачите, които държат конусите за затваряне.
3.- като ги разглобите, забърсвате добре от антифриза и внимателно оглеждате първо ел. магнитите - трябва да можете да дръпненете(около 5-7мм.) никилираните им водачи. След това вземате 12в. от акумолатора и подавте в конзолата за управление на клапаните "-" на средна клйма и "+" на останалите две- никилираните водачи пак трябва 5-7 мм. да излизат новън, но сами.
4. - Оглеждате внимателно основата на клапаните - там където са КОНУСНИТЕ ГУМИЧКИ, тах ги притискат едни тъмно кафяви пластмасови втулки, тях ги издърпвате(малко трудно може да е, но...), за да можете да извадите и въпросните КОНУСНИ ГУМИЧКИ.
5. - Вземате едната гумичка и едното конусче, минавате през една железария, от където си купувате 2 маслоустойчиви гумени рингчета с вътрешен отвор 8мм. и отивате при МНОГО добър и изпитан стругар при който предварително сте проверили дали има ТЕФЛОН на пръчки, който да ви направи въпросните гумички от тефлон като по средата на конуса направи отвор, в който ПЛЪТНО да влязат гумените рингчета.
6.- гумените шапчици, които са отгоре ги направих от едно платно от газова уредба,но не съм много сигурен за ефективността.
7. - Накрая сглабяте и пробвате на сухо какво се е получило, ако всичко е О.К. монтирате на колата и газ!
Искам да изкажа специални благадарности на kojcho за неговия споделен опит относно ТЕФЛОНА в темата "проблем с парно"
Дано съм бил и аз полезен с моя опит.
Пичове, реших проблема.
Така, сега по същество:
1. - сваляте клапаните( може и на място, но е по- трудно)
2. - разглобявате ги като при отделянето на ел. магнитния блок от основата внимавате да не счупите водачите, които държат конусите за затваряне.
3.- като ги разглобите, забърсвате добре от антифриза и внимателно оглеждате първо ел. магнитите - трябва да можете да дръпненете(около 5-7мм.) никилираните им водачи. След това вземате 12в. от акумолатора и подавте в конзолата за управление на клапаните "-" на средна клйма и "+" на останалите две- никилираните водачи пак трябва 5-7 мм. да излизат новън, но сами.
4. - Оглеждате внимателно основата на клапаните - там където са КОНУСНИТЕ ГУМИЧКИ, тах ги притискат едни тъмно кафяви пластмасови втулки, тях ги издърпвате(малко трудно може да е, но...), за да можете да извадите и въпросните КОНУСНИ ГУМИЧКИ.
5. - Вземате едната гумичка и едното конусче, минавате през една железария, от където си купувате 2 маслоустойчиви гумени рингчета с вътрешен отвор 8мм. и отивате при МНОГО добър и изпитан стругар при който предварително сте проверили дали има ТЕФЛОН на пръчки, който да ви направи въпросните гумички от тефлон като по средата на конуса направи отвор, в който ПЛЪТНО да влязат гумените рингчета.
6.- гумените шапчици, които са отгоре ги направих от едно платно от газова уредба,но не съм много сигурен за ефективността.
7. - Накрая сглабяте и пробвате на сухо какво се е получило, ако всичко е О.К. монтирате на колата и газ!
Искам да изкажа специални благадарности на kojcho за неговия споделен опит относно ТЕФЛОНА в темата "проблем с парно"
Дано съм бил и аз полезен с моя опит.
- маречков
- ентусиаст
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- TheBoss
- Полковника
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Заключвам и слагам линк в темата: Важни и полезни теми свързани с Е34
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани