Не ми бачка километража
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Не ми бачка километража
Днес изкарах колата от гаража и километража ми беше отказал! Имате ли идеи от какво може да е, как се ремонтира?
Има ли шанс тези батерии в таблото да са прецакали нещата? Светна ми и жълтичката лампичка на isnpection-a, която беше огаснала след опита ми за нулиране.

BMW only!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
абе я по добре си смени напрао батерийките,че тука ще стане пак отново,бати чата 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Нулирах дневния километраж и се возих 5-10 километра, но си стоеше на 0000, значи ще я кача утре на канала и ще видя буксата - възможно е да се е откачила, защото вкарвам и изкарвам колата в гаража, а под нея минава канала, който има 10 сантиметра високи улейчета, може да се е закачила бусата за тях или просто да е клеясала. Благодаря за съветите!
BMW only!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
С течение на времето се окислява вътре или кабелчетата се късат... това е слабо место на тея букси, както и тея при халогените!
Провери дали всичко е ток!
Като откачиш буксата от диф-а я огледай и ще видиш от едната и страна има една пластмасова шипка която като махнеш вадиш кабелите от пластмасовата букса - провери дали са наред и ако не са там се реже правят си едни шуротий и се изолира и после работи за няколко месеца
Ако си намериш буксичка е по-добре
Успех!
Провери дали всичко е ток!
Като откачиш буксата от диф-а я огледай и ще видиш от едната и страна има една пластмасова шипка която като махнеш вадиш кабелите от пластмасовата букса - провери дали са наред и ако не са там се реже правят си едни шуротий и се изолира и после работи за няколко месеца

Ако си намериш буксичка е по-добре

Успех!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
И левия куплунг на таблото също може да е причина!
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Явно това е едно от слабите места на тези коли, гледам няколко теми има по въпроса. СМенихме 3 датчика на диф-а, сменихме буксата с друга, сложихме табло с оборотомер - работи всичко ОК, но без скоростомера. Би трябвало новото табло да е с читав километраж (от троен стоп 316?!?), явно кабела има пробив. Всеки случай си е голяма мизерия, защото ще бъде доста разглабяне и лежана под тази кола. Може да прекараме изьцяло нов кабел, но пък трябва да видим къде отива стария. Пфу, за кво не си държах голфа



BMW only!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
BAYRON написа:amd написа: Пфу, за кво не си държах голфа![]()
![]()
![]()
сега е гъзар за кво му е голф.

Байрън ма ти живееш ма 100 метра от нас
ТДС - Турбо Див Селянин
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Как си "оправих" моя скоростомер?amd написа:Явно това е едно от слабите места на тези коли, гледам няколко теми има по въпроса. СМенихме 3 датчика на диф-а, сменихме буксата с друга, сложихме табло с оборотомер - работи всичко ОК, но без скоростомера. Би трябвало новото табло да е с читав километраж (от троен стоп 316?!?), явно кабела има пробив. Всеки случай си е голяма мизерия, защото ще бъде доста разглабяне и лежана под тази кола. Може да прекараме изьцяло нов кабел, но пък трябва да видим къде отива стария. Пфу, за кво не си държах голфа![]()
Кабелите в тая кола са с уникална маркировка - няма кабели, които да отиват на различни места, и да са с еднакво оцветяване.От датчика на дифа към таблото са "кафяв" и "кафяв с червена ивица".
Свалих таблото и намерих на левия куплунг същите проводници (после разбрах, че с повече желание и "мамата" куплунга може да се свали и сложи, и без да се сваля таблото

Вдигнах една задна гума на крик (колата е с блокирани гуми и изключена от скорост).
Включих омметър м/у двете жици.
Като се върти на ръка вдигнатата гума, омметъра отчита "има верига" - "няма верига" поне 4-5 пъти за един оборот. Ако при теб стои само на "има верига" или само на "няма верига" през целия оборот на гумата - има проблем към датчика. Ако импулсите са наред - проблема е към таблото. Проверяват се също за "замасяване" и двата проводника.
Ако проблема е към датчика - откачаш буксата на дифа (трябва да си има предпазен гумен маншон) и чакаш същите импулси на изводите на датчика. Ако ги има - проблем в жиците. ако ги няма - проблем в датчика, но момента е удобен да провериш и състоянието на жиците. С мултицета мериш на куплунга при таблото, а "добро другарче" прави "късо", "не късо" на буксата при дифа. Ако има проблем в жиците, по добре си пусни направо двоен кабел по пътя на стария (през купето нагоре и после по левия праг).
Ако проблема е към таблото - не случайно пиша "към таблото", а не "в таблото". В моя случай проблема е във връзката "проводник-кабелна обувка" във куплунга. Когато си сменил таблото, и си сигурен, че е работещо - тая връзка е причината.
П.С. Дано скоро разбереш, че няма никакъв смисъл да съжаляваш за Голфа

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

ivantchoG написа:Как си "оправих" моя скоростомер?
Здравей,
Виждам че си напред с материала по-темата и електричарските въпроси като цяло. Можеш ли да ми дадеш някаква консултация по моя случай:
1. Киломтража (това което отмерва пробега) работи
2. Скоростомера не работи.
Никога не съм сменял таблото - нещата по начало си бяха в това състояние.
Така на теория би следвал всичко от датчика до буксите към таблото (включително) да е наред и проблема да е в самото табло. На прав път ли съм?
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани