Странен ефект със чистачките . . .

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Странен ефект със чистачките . . .

Мнение от batDancho » 20 Фев 2006, 11:40

От два дена имам следния проблем - както карам, ми се включват чистачките и няма изключване - пробвам различни скорости, помпичката, след ръчкане на лостчето известно време се укротяват. Но след малко пак почват и пак ръчкам докато спре. Досега ми се случва два пъти, и то през първите 10 минути от карането - май като загрее, не го прави, не знам дали има връзка или просто случайно става така.

Някакви идеи от какво може да е ?
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 20 Фев 2006, 13:28

Аз съм същия . В петък ми го направи два пъти тоя номер и от тогава не е !
Странна пабота, а до сега не ми се е случвало никога :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Продължение на темата . . .

Мнение от batDancho » 11 Апр 2006, 8:07

Да кажа от какво ми беше проблема, защото е много тъпо и могат да ви заминат доста пари по диагностики за нищо.

Не след дълго започна да ми изчезва АБС -а ту го има, ту го няма, ходих на диагностика, никакъв проблем. Като запаля и покарам малко, гася, паля - има го, след малко гася - паля пак го няма. Побеснях. Накрая един спец от Търново ме светна за проблема - слаб акумулатор. Оказа се, че когато завърти стартера, напрежението пада до 8 волта. При това положение не могат да се задействат системите както трябва и абс-а не тръгва, а той един път като не закачи в началото, после не тръгва. Дали е това проблема се проверява много лесно - като на място вдигнеш 5000 оборота, изгасяш двигателя и веднага, докато още се върти мотора, пак даваш на контакт да запали. Ако тогава абс-а тръгне, значи проблема е в слабия акумулатор.

Като смених акумулатора, ми изчезна и проблема с чистачките - вече 1000 километра не са ми се включвали, да чукам на дърво. А стария си въртеше нормално, само ми направи впечатление, че като паля, ми подскачахастрелките по таблото като бесни.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 11 Апр 2006, 16:20

затова като дадете на контакт изчакайте да минат всички тестове ,вкл. и на АБСа ,и няма да имате проблеми .. аз винаги така паля с редки изключения

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 11 Апр 2006, 21:49

може и някои бушон да прави мизерията :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 12 Апр 2006, 6:58

Alexi написа:затова като дадете на контакт изчакайте да минат всички тестове ,вкл. и на АБСа ,и няма да имате проблеми .. аз винаги така паля с редки изключения


И това го пробвах, като беше стария акумулатор, обаче какво става - давам на контакт, лампата на ABS-а угасва, и като тръгна да въртя, пак светва и няма ABS.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 18.10.2005
Местоположение: Бургас

Мнение от Blato » 04 Май 2006, 23:10

Имах го абсолютно същия проблем. Оказа се дефекно реле и до колкото разбрах от майстора е чест проблем за Е36, но труден за диагностициране поради произволния му характер.

Ново реле 65лв ако не се лъжа. Бачака си перфектно вече.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 08 Май 2006, 16:13

Alexi написа:затова като дадете на контакт изчакайте да минат всички тестове ,вкл. и на АБСа ,и няма да имате проблеми .. аз винаги така паля с редки изключения


Да това е основно правило въпреки че никъде във инструкцията на автомобила не е казано че трябва да чакаш аз съм свикнал от дизела и според мен така има по малка вероятност за грешки. А това което колегата препоръчва да се натисне до 5 000 оборота и да се спре двигателя и веднага пак да се пусне не е ниакак препоръчително. Дори форсирането на място не е препоръчително (поне според мануала на Е36).
SGV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 30.12.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: kola
Мечтае да кара: Stelt
Детайли за колата: BMW

чистачки

Мнение от yulian4o » 31 Мар 2008, 19:27

да бе ма никой нема кат мойто решение :D
начи когато чистачките ме изкараха извън нерви след 15 мин. тракане на ръчката вдигнах капака и намерих бушона . свалих го и релакс :mhihi: :mhihi:
стига дразнене пук и ми свърши течноста от пръскане да не се хабят чистачките на сух джам :mhihi:
та след като извадих предпазителя влизам в колата сокоен и ко да видя CD то не бачка :shock: :shock:
няма "пауър" демек няма ток
след няколко минути приказки за майката на оня италианец дет ми е вързал CD то за чистачките се наложи да свалям CD то размърдах го поомачках кабеляците дет са един сноп отзад сложих предпазителя и рай бате чистачките си работят само когат си ги включа и от тогажа NO PROBLEM :mhihi: :mhihi:
и ся си викам щом има "майстори" дет връзват CD за чистачките ко ли друго мое да вържат там :mhihi: :mhihi: :mhihi:



ииииии това е :) :) :)
BMW e kolata
Blondinka e jenata
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: PLOVDIV

чистчки

Мнение от vampiravasko » 01 Апр 2008, 21:32

смени релето и ще се оправят намира се зад джабката

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 9.04.2008

Мнение от Canko » 08 Май 2008, 23:28

пи4ове оня ден ми оправиха колата от същия проблем :mhihi:
зна4и аз пробвах вси4ко,като запо4нах едно по едно,спрях помпата за водата после бушона после клю4а за 4иста4ките,накрая намерих релето но то не е под капака а под жолана,сваля се кората и там има няколко гнезда,те релетата са 2 едното е по малко,има ги на схемите,но проблема в краина сметка беше 4е кабел замасяваше някъде,така 4е да ви кажа това реле трудно ще се прецака,аз ве4е имам 2 :lol: ако на някои му трябва да каже :twisted:
Цанко

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 663
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Мнение от Tenata » 09 Май 2008, 9:51

Аз винаги като дам на контакт изчаквам да изгаснат лампите на АБС-а и другите които са до нея и тогава паля. Според мен е хубаво да се изчака да мине този тест преди да запалиш. Малко като дизелак се чака в началото ама няма да имаш ядове :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 09 Май 2008, 19:07

Често се случва някоя клема да се окисли и почва да прави всякакви вартели,иначе реле трудно гори.На мен така ми се беше окислила клема на релето на бензиновата помпа и даваше 8волта ток на зад.Така не работеше помпата.карах го на диагностика и ми казаха "компетентните" маистори че ми е изгоряла помпата а като и пуснеш прав ток работи.Купих си 6м кабел и пуснах нова жица и така се пребрах,после в нас го разхварлях,и открих какав е проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 30.10.2008
Местоположение: Поморие
Пол: Мъж
Кара: Е46 М52ТУ20 ,2000г.
Мечтае да кара: бързо

Мнение от georgi dyulgerov » 31 Окт 2008, 16:42

Да ви кажа и при мен се включват чистачките(на втората им степен), но само като вали силно и има локви, като е сухо нямам такива проблеми. Селските ни специалисти ми казаха, че съм за ходжа и не се занимаваха с мен, но един майстор на BMW-та ми каза, че било от контролера на чистачките, който се мокрел, щот не бил добре изолиран.
Та молбата ми е ако някой знае къде се намира въпросния контролер и какво представлява, да каже. А ако и покаже снимчица, направо ще почерпя! :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 3.07.2008
Местоположение: VARNA
Пол: Мъж
Кара: E60 525xi N53 април 2008

Мнение от MITKO F1fen » 23 Ное 2008, 12:45

Здравейте колеги, при мен се получава точно обратното,както си работят чистачките и изведнъж няма никой. Вчера два пъти така,погледнах бушоните всикчките са наред,разбутах и релетата исега работят,ама докога :?:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook