айде и аз за перката

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

айде и аз за перката

Мнение от niko_first » 03 Окт 2005, 19:54

вчера си смених ренъка на алтернатора и горе долу от тогава ми зацепи виското/сигуирно нема нищо общо ама аз да си кажа/
нема топла нема студена вие си кат вертолет :mhihi:
та от кво така се зацепи тая :censored: перка
нова ли си треа или и тая ше я бъде
че кат дам гас малко и се едно излитам :mhihi:
Изображение.
само гасссс на ИС-ката


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 03 Окт 2005, 20:57

авееее слагайте електрици бре :idea: :idea:
няаа грижи после....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

юзър
Аватар

Мнение от юзър » 03 Окт 2005, 21:41

аре стия с тия електроцентрали ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Re: айде и аз за перката

Мнение от kam_tod » 03 Окт 2005, 22:08

niko_first написа:вчера си смених ренъка на алтернатора и горе долу от тогава ми зацепи виското/сигуирно нема нищо общо ама аз да си кажа/
нема топла нема студена вие си кат вертолет :mhihi:
та от кво така се зацепи тая :censored: перка
нова ли си треа или и тая ше я бъде
че кат дам гас малко и се едно излитам :mhihi:


да не си затегнал много ремъка, че да вие така некой лагер дето е на зор...
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

юзър
Аватар

Мнение от юзър » 03 Окт 2005, 22:10

те такъв случай нема..тва не е м-10 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

Мнение от niko_first » 03 Окт 2005, 22:13

е електрическа :confused:
искам да си направа тая, а и електрическата маи ше треа да си я включвам ръчно А :?:
а нещо пречи ли и така да си я карам, че със сигурност нема да я праим тия дни :roll:
Изображение.
само гасссс на ИС-ката

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 04 Окт 2005, 7:52

niko_first написа:е електрическа :confused:
искам да си направа тая, а и електрическата маи ше треа да си я включвам ръчно А :?:
а нещо пречи ли и така да си я карам, че със сигурност нема да я праим тия дни :roll:

не пречи ама когато стане студено колата ще загрява много трудно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 04 Окт 2005, 9:32

DEFLEPPARD написа:не пречи ама когато стане студено колата ще загрява много трудно


Абре хора, стига с това трудно загряване на студено, щото видите ли, перката въртяла. Трудно загрява, щото едно е да сгрееш 100 кила чугун от 20 до 80 градуса, друго е да ги сгрееш от -10 до 80.
Преди една седмица си смених термостата, точно защото зимъс колата едва излизаше от синьото, а лятото обикновено стоеше на първата черта преди средата. Какви са ми наблюденията - новия термостат на "стайна температура" 20 градуса беше напълно затворил големия кръг. По спецификация трябва да е така до 80 градуса и тогава да почне да отваря, като на нам-си-ква температура (примерно 95) трябва да е отвори напълно. Термостатът който свалих на същата тая стайна температура не беше затворил напълно - предполагам, че му пречат разните наслоили се през годините отлагания.
Та мисълта ми е - при читав термостат перката не може да е виновна за бавно загряване.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 04 Окт 2005, 9:50

niko_first написа:е електрическа :confused:
искам да си направа тая, а и електрическата маи ше треа да си я включвам ръчно А :?:
а нещо пречи ли и така да си я карам, че със сигурност нема да я праим тия дни :roll:


Негативите от една постоянно зацепената перка за мен са:
1. "краде" малко мощност (оттам и разход)
2. товари повече ремъка и евентуално лагрите на водната помпа (ако перката ти има дисбаланс, какъвто се очаква да няма).
3. случвало ми се е виско перка да се "заключи" не от флуида вътре, а щото лагерчето и е разбито и блокирало - тогава перката има нещо като аксиален луфт, т.е. можеш да я кламбичкаш спрямо оста й. В такъв случай е силно препоръчително да смениш виското, щото в даден момент останките на лагера се доразбиват и перката може да ти удари и спука радиатора.

Има и положителни странични ефекти - както отбеляза, воя на перката (дори на 2500 оборота) е забележителен и може да породи у случайния минувач-неразбирач мисли от рода на: "the force is unusually strong with that car" ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 04 Окт 2005, 12:55

stenly написа:
DEFLEPPARD написа:не пречи ама когато стане студено колата ще загрява много трудно
...Та мисълта ми е - при читав термостат перката не може да е виновна за бавно загряване...


Ми така е ама се носят разни митове и легенди... Аз и друго съм чувал, че колите с виско перка трудно загрявали :mhihi: . Звука на виското обаче няма аналог, наистина:)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 04 Окт 2005, 19:28

а може и да ти свири ако НЕ си затегнал добре ремъка
:)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 04 Окт 2005, 21:14

niko_first написа:е електрическа :confused:
искам да си направа тая, а и електрическата маи ше треа да си я включвам ръчно А :?:
а нещо пречи ли и така да си я карам, че със сигурност нема да я праим тия дни :roll:


има си датчик и се включва автоматично :idea:
80лв е комплекта -перка -датчик -рамка за захващане
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Окт 2005, 23:54

Каква е посоката на въртене... демек отпред на радиатора ли трябва да се монтира или отзад... щото и аз съм се замислял за таквоз чудо ама отпред при мене няма место щото имам други радиоатори и перки :mhihi:
А пък перката на климактика като я включа на втора скорост и не мое да охлажда достатъчно ДВГ-то... ми се струва струва ми се че имам проблем с термостата щото и по някой път като се спускам и изстива пък някой път загрява... май ще го сменям тея дни и ще видим ;)

Дилян Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

Мнение от niko_first » 05 Окт 2005, 0:52

добре де а тая не ми казахте , подлежи ли на ремонт :roll:
Изображение.
само гасссс на ИС-ката


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Окт 2005, 10:34

Penchev написа:Каква е посоката на въртене... демек отпред на радиатора ли трябва да се монтира или отзад... щото и аз съм се замислял за таквоз чудо ама отпред при мене няма место щото имам други радиоатори и перки :mhihi:
А пък перката на климактика като я включа на втора скорост и не мое да охлажда достатъчно ДВГ-то... ми се струва струва ми се че имам проблем с термостата щото и по някой път като се спускам и изстива пък някой път загрява... май ще го сменям тея дни и ще видим ;)

Дилян Пенчев


може да се монтира и отпред и отзад където ти искаш...
посоката се обръща като размениш кабелите за тока на перката ;)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook