айде и аз за перката
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
айде и аз за перката
вчера си смених ренъка на алтернатора и горе долу от тогава ми зацепи виското/сигуирно нема нищо общо ама аз да си кажа/
нема топла нема студена вие си кат вертолет
та от кво така се зацепи тая
перка
нова ли си треа или и тая ше я бъде
че кат дам гас малко и се едно излитам
нема топла нема студена вие си кат вертолет

та от кво така се зацепи тая

нова ли си треа или и тая ше я бъде
че кат дам гас малко и се едно излитам


само гасссс на ИС-ката
Re: айде и аз за перката
niko_first написа:вчера си смених ренъка на алтернатора и горе долу от тогава ми зацепи виското/сигуирно нема нищо общо ама аз да си кажа/
нема топла нема студена вие си кат вертолет![]()
та от кво така се зацепи таяперка
нова ли си треа или и тая ше я бъде
че кат дам гас малко и се едно излитам
да не си затегнал много ремъка, че да вие така некой лагер дето е на зор...
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
е електрическа
искам да си направа тая, а и електрическата маи ше треа да си я включвам ръчно А
а нещо пречи ли и така да си я карам, че със сигурност нема да я праим тия дни

искам да си направа тая, а и електрическата маи ше треа да си я включвам ръчно А

а нещо пречи ли и така да си я карам, че със сигурност нема да я праим тия дни


само гасссс на ИС-ката
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
niko_first написа:е електрическа![]()
искам да си направа тая, а и електрическата маи ше треа да си я включвам ръчно А![]()
а нещо пречи ли и така да си я карам, че със сигурност нема да я праим тия дни
не пречи ама когато стане студено колата ще загрява много трудно
DEFLEPPARD написа:не пречи ама когато стане студено колата ще загрява много трудно
Абре хора, стига с това трудно загряване на студено, щото видите ли, перката въртяла. Трудно загрява, щото едно е да сгрееш 100 кила чугун от 20 до 80 градуса, друго е да ги сгрееш от -10 до 80.
Преди една седмица си смених термостата, точно защото зимъс колата едва излизаше от синьото, а лятото обикновено стоеше на първата черта преди средата. Какви са ми наблюденията - новия термостат на "стайна температура" 20 градуса беше напълно затворил големия кръг. По спецификация трябва да е така до 80 градуса и тогава да почне да отваря, като на нам-си-ква температура (примерно 95) трябва да е отвори напълно. Термостатът който свалих на същата тая стайна температура не беше затворил напълно - предполагам, че му пречат разните наслоили се през годините отлагания.
Та мисълта ми е - при читав термостат перката не може да е виновна за бавно загряване.
niko_first написа:е електрическа![]()
искам да си направа тая, а и електрическата маи ше треа да си я включвам ръчно А![]()
а нещо пречи ли и така да си я карам, че със сигурност нема да я праим тия дни
Негативите от една постоянно зацепената перка за мен са:
1. "краде" малко мощност (оттам и разход)
2. товари повече ремъка и евентуално лагрите на водната помпа (ако перката ти има дисбаланс, какъвто се очаква да няма).
3. случвало ми се е виско перка да се "заключи" не от флуида вътре, а щото лагерчето и е разбито и блокирало - тогава перката има нещо като аксиален луфт, т.е. можеш да я кламбичкаш спрямо оста й. В такъв случай е силно препоръчително да смениш виското, щото в даден момент останките на лагера се доразбиват и перката може да ти удари и спука радиатора.
Има и положителни странични ефекти - както отбеляза, воя на перката (дори на 2500 оборота) е забележителен и може да породи у случайния минувач-неразбирач мисли от рода на: "the force is unusually strong with that car"

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
stenly написа:...Та мисълта ми е - при читав термостат перката не може да е виновна за бавно загряване...DEFLEPPARD написа:не пречи ама когато стане студено колата ще загрява много трудно
Ми така е ама се носят разни митове и легенди... Аз и друго съм чувал, че колите с виско перка трудно загрявали

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
niko_first написа:е електрическа![]()
искам да си направа тая, а и електрическата маи ше треа да си я включвам ръчно А![]()
а нещо пречи ли и така да си я карам, че със сигурност нема да я праим тия дни
има си датчик и се включва автоматично

80лв е комплекта -перка -датчик -рамка за захващане
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Каква е посоката на въртене... демек отпред на радиатора ли трябва да се монтира или отзад... щото и аз съм се замислял за таквоз чудо ама отпред при мене няма место щото имам други радиоатори и перки
А пък перката на климактика като я включа на втора скорост и не мое да охлажда достатъчно ДВГ-то... ми се струва струва ми се че имам проблем с термостата щото и по някой път като се спускам и изстива пък някой път загрява... май ще го сменям тея дни и ще видим
Дилян Пенчев

А пък перката на климактика като я включа на втора скорост и не мое да охлажда достатъчно ДВГ-то... ми се струва струва ми се че имам проблем с термостата щото и по някой път като се спускам и изстива пък някой път загрява... май ще го сменям тея дни и ще видим

Дилян Пенчев
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
Penchev написа:Каква е посоката на въртене... демек отпред на радиатора ли трябва да се монтира или отзад... щото и аз съм се замислял за таквоз чудо ама отпред при мене няма место щото имам други радиоатори и перки![]()
А пък перката на климактика като я включа на втора скорост и не мое да охлажда достатъчно ДВГ-то... ми се струва струва ми се че имам проблем с термостата щото и по някой път като се спускам и изстива пък някой път загрява... май ще го сменям тея дни и ще видим![]()
Дилян Пенчев
може да се монтира и отпред и отзад където ти искаш...
посоката се обръща като размениш кабелите за тока на перката

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани