Датчика на външната температура показва +40 гадуса

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: София

Датчика на външната температура показва +40 гадуса

Мнение от jbravo » 19 Сеп 2005, 16:48

Здравейте,

от 2 дена при температура на въздуха навън от 15-20 градуса, когато двигателя загрее вече показва външна температура 40 градуса, особено ако се пусне перката за охлаждане, външната температура расте много бързо - мисля, че духа топъл въздух на датчика. Температурата на двигателя е нормална, или поне така показва на таблото вътре. Т.е. излиза, че температурата на двигателя в свързана с термометъра на външния въздух. Това дали е само досадна безобидна грешка, или има нещо нередно в работата на двигателя? Помислих си - да не би антифриза да е намалял и по-бързо да загрява, сложих 1/2л. вода в резервоарчето и сега е малко по-добре, но пак външната температура, която показва расте и намалява странно. Дали причината е в количеството на антифриза?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 19 Сеп 2005, 16:59

Според мен няма за какво да се притесняваш 8)

Това, което си направил с антифриза е ненужно и няма нищо общо с така създадената ситуация.....просто датчикът за външна температура си е заживял свой собствен живот и толкоз :winky:


П.С.-имам наблюдение ,че почти всички марки и модели страдат от този ,не чак толкова голям проблем, е малко е дразнещ, ама голяма работа :mhihi:

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 19 Сеп 2005, 18:26

смяна на датчика ... намира се на предния подкалник от страната на пътника. наведи се и ще го видиш - мисля даже че е обърнат към гумата, не по посока на движение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 19 Сеп 2005, 20:47

Май е този, а?!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 20 Сеп 2005, 8:41

Може да не се налага смяна а просто да се отскубнал от гнездото и да е влезнал вътре в двигателния отсек и наистина да се загрява от двигателя. Особено ако при студен двигател на контакт дава нормална температура ще да е нещо такова. Ако не е това чак тогава следва изваждане за нов.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 13 Ное 2005, 20:55

Отговарям малко късно, но се надявам да е полезно. Четох по западни форуми, че обикновено този проблем се провява, като се чукне предната броня. Явно шоковите вибрации не са показни за датчика.
'02 BMW 525d

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook