нагледно за дюзите
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
нагледно за дюзите
http://injectorcleaning.com/html/injector_testing.html
Здравеите
на тази страница може да се види работата на дюзите в зависимост от състоянието им
Ако некои не разбира Англ.нека просто да се разходи из статията иманагледни снимки
Good luck
Здравеите
на тази страница може да се види работата на дюзите в зависимост от състоянието им
Ако некои не разбира Англ.нека просто да се разходи из статията иманагледни снимки
Good luck
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Преди време четох една блок схема на работа и тя започваше с въпроса работили -да - не пипаи
Обаче какво значи работи-ти го дледашче върви и си мислиш че работи както трeбва
Дюзите които са показани според мен са на бензинов мотор -ясно се вижда кое как работи на дясната снимка се вижда и колко гориво дават даже.
Това го пиша в отговор на един въпрос защо требва да се проверяват дюзите -ами виж картинката и може и да ти стане ясно .
Чудя се обаче като не караме въвъ формула 1 дали ще усетим разликата преди и след.
на моторите които обслужвам има сензори за температура на изпускателните клапани и когато се появи диференция между двата клапана може да се види а също така и девиация между температурите на едното и другото движение, обаче при нашите мотори такива сензори нема(паки по добре инче едва ли ще настъпваме така)тези темп.разлики се получават от лоши дюзи , неправилна работа на помпата , гориво и др.(после се получават локални нагрявания издухват се клапани , буталата стават с едни особенни форми- които е разглобявал мотор знае за какво говоря-е това са краини положения ама стават)
некакво мнение????
Good luck
Обаче какво значи работи-ти го дледашче върви и си мислиш че работи както трeбва
Дюзите които са показани според мен са на бензинов мотор -ясно се вижда кое как работи на дясната снимка се вижда и колко гориво дават даже.
Това го пиша в отговор на един въпрос защо требва да се проверяват дюзите -ами виж картинката и може и да ти стане ясно .
Чудя се обаче като не караме въвъ формула 1 дали ще усетим разликата преди и след.
на моторите които обслужвам има сензори за температура на изпускателните клапани и когато се появи диференция между двата клапана може да се види а също така и девиация между температурите на едното и другото движение, обаче при нашите мотори такива сензори нема(паки по добре инче едва ли ще настъпваме така)тези темп.разлики се получават от лоши дюзи , неправилна работа на помпата , гориво и др.(после се получават локални нагрявания издухват се клапани , буталата стават с едни особенни форми- които е разглобявал мотор знае за какво говоря-е това са краини положения ама стават)
некакво мнение????
Good luck
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Ще сменям управляващия блок(глава, капачка)на помпата и мисля, така и така се свалят колектоорите, да подложа дюзите на почистване с ултра звук?
Какво мислите за този способ на профилактика, какво друго мога да ревезирам по горивната система?
Благодаря!
ПС Спец благодарности на Бат Жеко за полезната информация!
Какво мислите за този способ на профилактика, какво друго мога да ревезирам по горивната система?
Благодаря!

ПС Спец благодарности на Бат Жеко за полезната информация!

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здравеите
Имам въпрос на въпроса :Кои ще го прави това почистване със ултра звук и колко пари ти иска(става въпрос струва ли си парите и може ли на стенд да се види преди и след -некоя характеристика графика или ако ще цифри да са)Аз лично си патих от едни лъскави "маистори"
иначе като идея е суппер ако можеш да си го позволиш тестваи дюзите на стенд (вярвам в софия или пловдив има добре екипирани сервизи)за да можеш да добиеш представа как работят самите дюзи(при мен от 6 -2 пикаеха т.еслед като помпата отсече гориво подаването те продалжаваха да църкат от налягането в горивната тръбичка м/у дюзата и невъзвратния калпан на помпата на съответното движение)самата игла не уплътняваше -та ги претрих и подложих после по една 6мм шаибичка(ако човек разполага с пари елемента струва в БГ 40 лв.може да се потъсят на Bosch ili Denso)
номера го има на самия елемент (за да го видиш требва да се разглоби самата дюза-не ти препоръчвам да го правиш в домашни условия ако ти е за парви път)
Иначе за ултра звука идеало почиства дори по сериозни нагари.
Моя съвет е първо събери информация каде какво предлагат и после деистваи.знам че има добри можещи и знаещи момчета просто ги намери.
Good luck
Имам въпрос на въпроса :Кои ще го прави това почистване със ултра звук и колко пари ти иска(става въпрос струва ли си парите и може ли на стенд да се види преди и след -некоя характеристика графика или ако ще цифри да са)Аз лично си патих от едни лъскави "маистори"
иначе като идея е суппер ако можеш да си го позволиш тестваи дюзите на стенд (вярвам в софия или пловдив има добре екипирани сервизи)за да можеш да добиеш представа как работят самите дюзи(при мен от 6 -2 пикаеха т.еслед като помпата отсече гориво подаването те продалжаваха да църкат от налягането в горивната тръбичка м/у дюзата и невъзвратния калпан на помпата на съответното движение)самата игла не уплътняваше -та ги претрих и подложих после по една 6мм шаибичка(ако човек разполага с пари елемента струва в БГ 40 лв.може да се потъсят на Bosch ili Denso)
номера го има на самия елемент (за да го видиш требва да се разглоби самата дюза-не ти препоръчвам да го правиш в домашни условия ако ти е за парви път)
Иначе за ултра звука идеало почиства дори по сериозни нагари.
Моя съвет е първо събери информация каде какво предлагат и после деистваи.знам че има добри можещи и знаещи момчета просто ги намери.
Good luck
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
bat Jeko написа: добри можещи и знаещи момчета
Good luck
Хората които ще ми поденят главата на помпата, ги имам за такива

имат вана за ултра звуково почистване-занятието им е РЕМОНТ НА ГОРИВО НАГНЕТАТЕЛНИ ПОМПИ И ДЮЗИ на дзелови двигатели!
Разполагат с всички необходими стендове за помпите и дюзите- цената за почистване на дюзите не сме обсъждали, но щом не споменаха значи не е висока!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здравеите
Аз лично бих направил ултразвуково почистване.
Иначе би било да идеш на зъболекар за проблем с венците и да не си почистиш зъбния камък
(разбирате за какво говоря)
Сигурен съм че ще намериш разликата в работата на мотора и неговото палене ,динамика .(мотора е предкамерен)
Моето мнение си остава че М51 е един много прецизен и добър мотор но като такъв е чуствителен(капризен )към състоянието на горивната система и неината чистота(всяко нещо си има цена и тези които знаята за какво става дума са готови да я заплатят) Струва си.
Good luck
Не пропускаи да напишеш ка стоят нещата след това
И ако момчетата са наистина прецизни и добри похвали ги .
Всичко това си е мое лично мнение и с него не ангажирам никого
сложих малко снимки в галерията елате ми на гости
.
Аз лично бих направил ултразвуково почистване.
Иначе би било да идеш на зъболекар за проблем с венците и да не си почистиш зъбния камък


Сигурен съм че ще намериш разликата в работата на мотора и неговото палене ,динамика .(мотора е предкамерен)
Моето мнение си остава че М51 е един много прецизен и добър мотор но като такъв е чуствителен(капризен )към състоянието на горивната система и неината чистота(всяко нещо си има цена и тези които знаята за какво става дума са готови да я заплатят) Струва си.
Good luck
Не пропускаи да напишеш ка стоят нещата след това
И ако момчетата са наистина прецизни и добри похвали ги .



Всичко това си е мое лично мнение и с него не ангажирам никого
сложих малко снимки в галерията елате ми на гости

- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Сетих се още нещо полезно:
провери си и свещите така и така ти е свален смукателния колектор (замериги ако не знеш как пиши )идва и зимния сезон скоро нали тaка .
Good luck
провери си и свещите така и така ти е свален смукателния колектор (замериги ако не знеш как пиши )идва и зимния сезон скоро нали тaка .
Good luck
- Pernik-MAN
- BMW Defender
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 8.05.2005
- Местоположение: Перник
Аз разполагам с М50 смених му свещите лулите , но нешто пак неми харесва в ниските и средни обороти имамчуството че неработи мнодо равномерно има леки вибраций . Та си мисля няма ли да е по добре да сменя дюзите с триточкови ??
П.С. Мотора е на 350 000 км и още нему е правено нишо
П.С. Мотора е на 350 000 км и още нему е правено нишо

Мразим ГОЛФ, ОПЕЛ и не на последно място МаГаРцЕдЕс.


- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Би ли написал нещо по този въпрос? Мисля, че на всички ще им бъде интересно да научат нещо ново, а който си знае - ОК!bat Jeko написа:...провери си и свещите така и така ти е свален смукателния колектор (замериги ако не знеш как пиши )идва и зимния сезон скоро нали тaка .
Good luck
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Взима се един нормален комбиниран уред/мултиметър/мултицет или кой както му казва.Врътката мъ се завърта да мери "верига".Едната сонда се слага на единия край на свеща а другия съответно на другия край.Ако уреда показва стойност и/или звъни ,значи свеща е годна,но ако показва О или не звъни значи свеща е негодна
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- Pernik-MAN
- BMW Defender
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 8.05.2005
- Местоположение: Перник
ОК ама аз нещо не разбрах ??? Доколкото знам (Спецялно за М50) има препоръчително разстояние между катода и анода на свеща и то е 7мм
при увеличаванетому или изнасяне на еди одвара елемента (Катода, анода ) свеща става негодна или поне влошава работата , покачва разхода на горива и намалява мощността на двигателя.
Но може да несам разбрал правилно.
при увеличаванетому или изнасяне на еди одвара елемента (Катода, анода ) свеща става негодна или поне влошава работата , покачва разхода на горива и намалява мощността на двигателя.
Но може да несам разбрал правилно.

Мразим ГОЛФ, ОПЕЛ и не на последно място МаГаРцЕдЕс.


- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Pernik-MAN написа:ОК ама аз нещо не разбрах ??? Доколкото знам (Спецялно за М50) има препоръчително разстояние между катода и анода на свеща и то е 7мм
при увеличаванетому или изнасяне на еди одвара елемента (Катода, анода ) свеща става негодна или поне влошава работата , покачва разхода на горива и намалява мощността на двигателя.
Но може да несам разбрал правилно.
Приятелю става дума за подгряващите свещи на дизел

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
mla86 написа:кажете цена за това почистване че моя М21 в последно време не ми харесва
какво точно не ти харесва, т.е. какъв е проблема, може да не е за почистване с ултразвук, м21 по принцип е много як двигател, па който какво ще да прикзва
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
абе че е здрав здрав е и не че проблема с който го имам не мога да го карам той взех да свиквам де... проблема е че на място мотора както си работи хубаво и изведнъж му падат оборотите с малко и почва да се клати от което и цялото купе в такт се едно 2-3 ви лашкат амортесорите е не е чак толкова силно де ама ако поставиш цигара на таблото е паднала до две а при нормална работа вътре вибрации почти няма абе от една страна е хубаво да качиш кака с деколте и почват да се клатят ли клатят.....
та колко викате може да е тва почистване щото сички ми викат или дюза или помпа... а да и другото нещо както се клати да и дам едни яки ръчки и после се оправя за 10-15 мин

та колко викате може да е тва почистване щото сички ми викат или дюза или помпа... а да и другото нещо както се клати да и дам едни яки ръчки и после се оправя за 10-15 мин
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани