Поправка на увиснала жабка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Поправка на увиснала жабка
Днес както си карах през "перфектните" врачански улици и минах през един още "по -перфектен" участък с "перфектни" дупки и глупавата вратичка на жабката направо ме побърка от дрънчене ....
Реших да и е*а мамата ...
На скоро четох една тема в която колеги обясняваха , че навиват два винта в пластмасата симетрично от двете страни около механизма , който придържа вратичката и по този начин се прибирала малко пластмасата на вътре ....
На снимката по -долу съм показал с червени стрелки къде се навиват тези винтове :
Според мен обаче това не решава проблема , ни най -малко ( даже ако ме питате мене по скоро пречи после при сваляне на жабката , защото и тези болтове трябва да се отвиват...).
Ето как реших проблема ...
Първо свалих вратичката на жабката (това не е задължително , но аз исках да си работя спокойно , без да ми пречи нищо ):
След това огледах алуминиевата планка и механизма който служи за захващане :
Забелязах, че алуминевата планака е изтъняла и е доста по тънка от канала на механизма , който я придържа
При мен имаше и друг проблем :
На снимката по долу съм показал с червена ивица мястото , където пластмасата се беше отделила от външната декоративна част на вратичката и имаше много малка цепнатина .... В цепнатината налях лепило (Локтайт ) и притиснах , за да се залепи ....
Освен това пластмасата се беше напукала по дължина около мястото на закрепване на алуминиевата планка :
Тук също залепих с Локтайт...
Алуминиевта планка се сваля от вратичката на жабката и се поставя на мека основа :
След това се взима гумен чук и се бие леко от горе върху планката :
Така изглежда планката нормално :
Ето как трябва да изглежда след "ремонта" :
Бие се внимателно със средно голям гумен чук , ако прекалите може да се пукне планката и тогава усилията са на вятъра .... Всичко се прави на усет ...
При мен резулатата беше невероятен , вратичката се затвори така плътно , че няма абсолютно никакъв луфт , не дрънчи вече и освен това преди не правеше добър контакт със прекъсвача на лампата на жабката , а сега гаси лампата от всеки път !!!
Това е ...
Реших да и е*а мамата ...
На скоро четох една тема в която колеги обясняваха , че навиват два винта в пластмасата симетрично от двете страни около механизма , който придържа вратичката и по този начин се прибирала малко пластмасата на вътре ....
На снимката по -долу съм показал с червени стрелки къде се навиват тези винтове :
Според мен обаче това не решава проблема , ни най -малко ( даже ако ме питате мене по скоро пречи после при сваляне на жабката , защото и тези болтове трябва да се отвиват...).
Ето как реших проблема ...
Първо свалих вратичката на жабката (това не е задължително , но аз исках да си работя спокойно , без да ми пречи нищо ):
След това огледах алуминиевата планка и механизма който служи за захващане :
Забелязах, че алуминевата планака е изтъняла и е доста по тънка от канала на механизма , който я придържа
При мен имаше и друг проблем :
На снимката по долу съм показал с червена ивица мястото , където пластмасата се беше отделила от външната декоративна част на вратичката и имаше много малка цепнатина .... В цепнатината налях лепило (Локтайт ) и притиснах , за да се залепи ....
Освен това пластмасата се беше напукала по дължина около мястото на закрепване на алуминиевата планка :
Тук също залепих с Локтайт...
Алуминиевта планка се сваля от вратичката на жабката и се поставя на мека основа :
След това се взима гумен чук и се бие леко от горе върху планката :
Така изглежда планката нормално :
Ето как трябва да изглежда след "ремонта" :
Бие се внимателно със средно голям гумен чук , ако прекалите може да се пукне планката и тогава усилията са на вятъра .... Всичко се прави на усет ...
При мен резулатата беше невероятен , вратичката се затвори така плътно , че няма абсолютно никакъв луфт , не дрънчи вече и освен това преди не правеше добър контакт със прекъсвача на лампата на жабката , а сега гаси лампата от всеки път !!!
Това е ...
- nakoone
- ентусиаст
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
И аз преди правих интервенцията с двата винта ефекта беше почти 0,просто при мен е деформирана самата вратичка и в левия ъгъл си има луфт!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- fedoracore
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- darko1
- младши ентусиаст
- Мнения: 692
- Регистриран на: 16.05.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M52B20TU '00 Shadowline
- Мечтае да кара: Самолет
- vasildavid
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: BMW318i 93г М40
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: BMW318i 93г М40
добра идея,ама колегата дето беше направил от спринцовка нещо като амортисьорчета на жабката никой не може да го бие
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
vasildavid написа:добра идея,ама колегата дето беше направил от спринцовка нещо като амортисьорчета на жабката никой не може да го бие
Колега , дай линк към темата на този колега , ако можеш ..... Любопитно ми е да видя за какво иде реч ...
ХАахахахах, снимката вече не е валидна по някаква причина...
Но е просто уникално... едното краче на жапката е хванато за спринцовка, която се държи за вътрешната страна на тялото на жапката, без да се вижда. И понеже е отрязан върха на спринцовката, тя се движи по-лесно. Предполагам е и доволно смазана. Според колегата, жапката пада супер плавно така и спринцовката обира вибрациите. Сигурен съм, че можеш да си го представиш.
Уникална идиотщина, но явно действа безотказно.
Но е просто уникално... едното краче на жапката е хванато за спринцовка, която се държи за вътрешната страна на тялото на жапката, без да се вижда. И понеже е отрязан върха на спринцовката, тя се движи по-лесно. Предполагам е и доволно смазана. Според колегата, жапката пада супер плавно така и спринцовката обира вибрациите. Сигурен съм, че можеш да си го представиш.
Уникална идиотщина, но явно действа безотказно.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
liloff написа:ХАахахахах, снимката вече не е валидна по някаква причина...
Но е просто уникално... едното краче на жапката е хванато за спринцовка, която се държи за вътрешната страна на тялото на жапката, без да се вижда. И понеже е отрязан върха на спринцовката, тя се движи по-лесно. Предполагам е и доволно смазана. Според колегата, жапката пада супер плавно така и спринцовката обира вибрациите. Сигурен съм, че можеш да си го представиш.
Уникална идиотщина, но явно действа безотказно.
В общи линии си го представям и въпреки това ми се ще да видя в детайли изпълнението , но щом няма снимка .... А кой е колегата пуснал темата , знае ли някой ... ?
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
vasildavid написа:добра идея,ама колегата дето беше направил от спринцовка нещо като амортисьорчета на жабката никой не може да го бие
Амя неговата тема беше за жабка преди фийса...тези новитеси имат зъбни колела и е премахнат този проблем със падането на вратичката рязко
- vasildavid
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: BMW318i 93г М40
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: BMW318i 93г М40
колегата дето беше направил снимка със изобретението със спринцовката е roadruner . снимките вече ги няма в темата ама може и да искара нещо от личния архив
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Smoocki написа:vasildavid написа:добра идея,ама колегата дето беше направил от спринцовка нещо като амортисьорчета на жабката никой не може да го бие
Амя неговата тема беше за жабка преди фийса...тези новитеси имат зъбни колела и е премахнат този проблем със падането на вратичката рязко
Да , моята е след фейса и го има тоя механизъм за плавно отваряне , но преди мен са счупили пластмасите на вратичката на жабката , които влизат в механизма и вратата пада рязко .... За това вариянта е или да сменя вратичката или да пробвам като колегата със спринцовка (или нещо от сорта , понеже страшно много ме дразни как пада рязко ...).
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани