Мощност при пуснат климатроник

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мощност при пуснат климатроник

Мнение от twake » 20 Юли 2009, 15:12

Колеги, нормално ли е при пуснат климатроник колата при тръгване да се зачудва. Направо се се усеща спад в мощноста. Забелязвам го повече когато карам градско. Знам, че се отнема от мощноста но пък чак да се усеща :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 20 Юли 2009, 15:19

Абе усеща се , ама чак пък да се учудва при потегляне :roll: Моята си тръгва нормално , пък ако реша да я изръчкам тогава усещам , че вижда зор :|
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 20 Юли 2009, 15:28

Направо спира моята....много тежка я усещам с пуснат климатроник. И други коли ,които съм карал с климатик и те са така.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 20 Юли 2009, 16:04

И при мен е така, усеща се но в обороти не толкова ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 24.06.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от emil_shumanov » 20 Юли 2009, 16:23

Колега и аз карам същата кола и при мен винаги потеглянето е малко тромаво, защото те по принцип на ниски обороти са си малко тромави, а още повече при включен климатроник.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 20 Юли 2009, 17:03

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 11:31, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Мнение от bera » 20 Юли 2009, 17:12

WALL написа:Нормално е защото освен компресора и динамото и то зарежда заради голямата консумация от вентилаторите... като цяло може би спъват двигателя до 10к.с.

За 13 години на всяка да е умирал по един кон, 143-13=130к.с.-10к.с. климатроник=120к.с. Горе долу един голф в 1600кг купе. Така погледнато изглежда доста зле. Ама без климатик не става лятото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 20 Юли 2009, 17:16

Че се спъва спъва се няма как :) но пък найстена без клима не става... колкото и да се спъва по добре така от колкото да тече вода от мене :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 20 Юли 2009, 17:37

за 520i е нормално да се зачудва, а ако си сложиш и едни нови О-рингове на ваноса вече няма да е тромава и без клима до 3к оборота Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.01.2009
Пол: Мъж
Кара: Е39 520i

Мощност при пуснат климатроник

Мнение от Bojidar » 20 Юли 2009, 17:51

При пуснат климатроник е съвсем нормално колата да изгуби малко мощност. И при мен е така, но място за паника няма. Нормално е колата да си изгуби едно 10-15к.с. Ако някой иска да прочете тази тема, защото в нея този въпрос е вече разискван: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E%ED%E8%EA

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 5.09.2007

Мнение от TERES » 20 Юли 2009, 20:02

При мен не забелязвам разлика във вървенето. Понякога ми се струва, че в голяма жега по-малко върви но това и при включен и при изключен климатроник.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0d и F15 M50d
Мечтае да кара: BMW

Мнение от M_krika » 20 Юли 2009, 20:53

Събаря климатроника спор няма всеки автомобил няма зна4ение марка или година с пуснато охлайдане има разлика спрямо без охлайдане няма как
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 20 Юли 2009, 21:00

от както смених О-ринговете почти няма разлика (да не кажа че изобщо няма), нека и другите които са сменили да кажат как е. Лошото е че ми замина лагера на електромагнитната ролка и сега си карам без клима :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 20 Юли 2009, 21:03

WALL написа:Нормално е защото освен компресора и динамото и то зарежда заради голямата консумация от вентилаторите... като цяло може би спъват двигателя до 10к.с.


Точно !
Аз го знам около 10 % ма то горе долу същото ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 20 Юли 2009, 21:41

Нека да се спъва малко,нали като влезете в колите си и пуснете климата в голямата жега няма такъв кеф :mhihi: Малка загуба на мощност за сметка на огромно удоволствие от хладинката 8)
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook