Проблем с диференциал ?!?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 28.12.2008

Проблем с диференциал ?!?

Мнение от al3xx » 18 Май 2009, 7:45

Здравейте колеги имам следния проблем, преди 2 седмици при въртене в кръг колата ми стъпи на пясък поднесе и се качих на един тротоар през бордюра. На джантата и гумата им нямаше нищо нито драскотина просто колата подскочи и се качи отгоре а бордюра беше много малък и полегат. Но след удара забелязах, че нещо клопа отзад леко но се чуваше като влезе в малко по-големи обороти. Преди 2 дни обаче връщайки от 3-та 2-ра отзад се чу нещо като удар с чук и то много мощен удар цялата кола се помести, продължих и започна едно много силно чукане отзад сякаш нещо се е откъснало и бие в купето. Понеже висящият ми лагер бе за смяна помислих, че е той и купих друг,но вчера когато отидох да го сменям с майстора установихме, че звука от чукането иджа от дифа. Та питането ми е следното понеже моя диф е LSD и ми се ще така да си остане има ли начин да се ремонтира т.е. какво може да му се е преебало. И може ли ако взема обикновен диф който е здрав да направя от двата един който да си е пак шпер ? Някой ремонтирал ли е диф някога и къде при кой препоръчайте някой добър майстор .
Последна промяна al3xx на 21 Май 2009, 7:56, променена общо 1 път
http://www.clip4e.com/play.php?id=45143& -ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА !!!

[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 18 Май 2009, 13:01

Недей се опитва да "правиш" диференциал!Много хора се захващат,но на малко им е ясно как се регулира!Моят съвет е,да си купиш друг диф.Онзи ден мой приятел продаде целият заден мост,с дискови спирачки от ктастрофиралото си BMW,заедно с дифа на него (шпер) за 250 лв.Не зная дали ще успееш да го намериш "тънко",но не се опитвай да го правиш,ако искаш да нямаш ядове повече с него!(питай ме от къде знам :) )А след като решиш проблема,сам си решаваш как и дали ще дрифтиш :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 28.12.2008

Мнение от al3xx » 18 Май 2009, 15:55

Започвам търсенето на друг диф тогава, но се чудя защо е толкова трудно да се оправи този какво толкова има в това животно :confused:
http://www.clip4e.com/play.php?id=45143& -ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА !!!

[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 18 Май 2009, 16:49

al3xx написа:Започвам търсенето на друг диф тогава, но се чудя защо е толкова трудно да се оправи този какво толкова има в това животно :confused:

Сложното е да се регулират правилно петното на зацепване пиньн-корона и натегнатостта на лагерите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Мнение от nedbmw » 18 Май 2009, 20:38

Колега двата дифа нямат почти нищо общо.Гледал съм ги в техн. ръководство.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 28.12.2008

Мнение от al3xx » 19 Май 2009, 8:20

Добре, а тази пиньон корона еднаква ли е и при двата дифа, възможно ли е да е заминал само лагер някой вътре, защото колата се движи, но при 20км/ч започва да се тресе цялата от блъскане отзад и то много сериозно удря все едно някой блъска с варията отдолу ? Мисля в сряда да, я закарам да отворят диференциала и да видя какво се е преебало, ще пиша след това какво е станало.
http://www.clip4e.com/play.php?id=45143& -ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА !!!

[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 19 Май 2009, 10:00

Избил си му зъбите на тоя диф... :mhihi:
Както си го караш така , скоро ще спре съвсем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 28.12.2008

Мнение от al3xx » 19 Май 2009, 12:23

Аз не го карам так просто след като се прееба минах към 20км да се прибера и си ме прибра, но ... незнам кажете според вас може ли да се ремонтира ? :confused: :(
http://www.clip4e.com/play.php?id=45143& -ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА !!!

[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2379
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 19 Май 2009, 12:30

принципно може.... ама през монитора трудно се стигат някои части некакси, ако си го забелязал... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 28.12.2008

Мнение от al3xx » 19 Май 2009, 14:01

Ако може просто към някой да ме насочите дето е грамотен е може да свърши работа, че не ми се занимава с пишман майстори
http://www.clip4e.com/play.php?id=45143& -ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА !!!

[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Мнение от nedbmw » 19 Май 2009, 19:31

При тези симптоми може да имаш и счупено каре. Може да не си счупил дифа.

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 20 Май 2009, 4:03

неделчо янев написа:При тези симптоми може да имаш и счупено каре. Може да не си счупил дифа.
:yes: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 28.12.2008

Мнение от al3xx » 21 Май 2009, 7:47

Вчера закарах колата при майстор, избил ми е семеринг от лявата страна на дифа и нямаше много масло в него около 400мл, чукането се чува точно където полуоската влиза в дифа за сега на към каре отива работата, но сигурно в събота чак ще го отвори да разберем точно какво е има надежда да е здрав дифа :mhihi:. И да питам ако е каре само едното ли да сменя или и от двете страни, каква пара е горе долу скъпи ли са някой правил ли е такъв ремонт?
http://www.clip4e.com/play.php?id=45143& -ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА !!!

[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 21 Май 2009, 9:35

между другото диф се ремонтира и няма нищо сложно ,аз моя на старото ми 320 съм го ремонтирал щото виеше но както писа колега по горе пред монитора трудно се ремонтира ,а повечето пишещи тука са форумни герои .. отвори го виж го какво е така да се гадае няма смисъл

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 20.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d
Мечтае да кара: m5

Мнение от Royal » 26 Май 2009, 15:37

колега какво стана с дифа?
че и аз имам проблем с моя, посъщия начин ми тропа зверски!
Какъв е бил проблема да знам и аз какво да правя? :?:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook