Маслена помпа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Маслена помпа
Темата е като продължение на тази за ниско налягане на маслото -
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
И такаааа,свалих картера и съответно маслената помпа.Оказа се,че помпата е прави добро налягане,но го изпуска през редукционния клапан(предпазен). Ето снимки на ситуацията
СТЕНДА ЗА ИЗПИТАНИЯ
Тук се вижда че като въртя зъбното колело,маслото излиза през отвора на предпазния клапан,защото съм запушил маслената магистрала
Ето нагледно от къде излиза
Такааа,разглобих малсената помпа и купих от Дару кар всичките части за въпросният клапан-бутало,пружина,гарнитурка за сондата и опръстен ,а и поръчах нова гаика на зъбното колело,че ми изплъзна веднъж ключа и и нараних ръбовете и ми дразнеше окото
Тук видях че старата пружина е по къса от новата и се зарадвах че затова не може да удържа нужното налягане
Да ама не,събрах я днес и като я пробвах -пак изпуска маслото през този клапан.
Явно има някакъв проблем с корпуса на помпата вътре при буталото.
Някои ако има идея от какво друго може да е ,ще съм благодарен ако го сподели с мен.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
И такаааа,свалих картера и съответно маслената помпа.Оказа се,че помпата е прави добро налягане,но го изпуска през редукционния клапан(предпазен). Ето снимки на ситуацията
СТЕНДА ЗА ИЗПИТАНИЯ

Тук се вижда че като въртя зъбното колело,маслото излиза през отвора на предпазния клапан,защото съм запушил маслената магистрала
Ето нагледно от къде излиза
Такааа,разглобих малсената помпа и купих от Дару кар всичките части за въпросният клапан-бутало,пружина,гарнитурка за сондата и опръстен ,а и поръчах нова гаика на зъбното колело,че ми изплъзна веднъж ключа и и нараних ръбовете и ми дразнеше окото

Тук видях че старата пружина е по къса от новата и се зарадвах че затова не може да удържа нужното налягане
Да ама не,събрах я днес и като я пробвах -пак изпуска маслото през този клапан.
Явно има някакъв проблем с корпуса на помпата вътре при буталото.
Някои ако има идея от какво друго може да е ,ще съм благодарен ако го сподели с мен.

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
колега не се бъркай че като ти връща отново маслото ремонта е бил безуспешен.Та нали за това е Предпазен клапан той трябва да отвори при определено налягане и тук идва въпроса Какво налягане.После:
1.Старата пружина е по къса(а бъди сигурен че е била точно толкова дълга колкото новата ти когато е монтирана)
2.Имаш умора на материала-топло студено топло-студено и т.н.
(пружината е изгубила тези си свойства когато е била нова.)
Съвет
Или я занеси на стенд да я измерят и се поинтересувай преди това при какви обороти какво налягане.
Или я слагай на бумера и каране до утрепия.
Успех.
1.Старата пружина е по къса(а бъди сигурен че е била точно толкова дълга колкото новата ти когато е монтирана)
2.Имаш умора на материала-топло студено топло-студено и т.н.
(пружината е изгубила тези си свойства когато е била нова.)
Съвет
Или я занеси на стенд да я измерят и се поинтересувай преди това при какви обороти какво налягане.
Или я слагай на бумера и каране до утрепия.
Успех.
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
dangerous написа:колега не се бъркай че като ти връща отново маслото ремонта е бил безуспешен.Та нали за това е Предпазен клапан той трябва да отвори при определено налягане и тук идва въпроса Какво налягане.После:
1.Старата пружина е по къса(а бъди сигурен че е била точно толкова дълга колкото новата ти когато е монтирана)
2.Имаш умора на материала-топло студено топло-студено и т.н.
(пружината е изгубила тези си свойства когато е била нова.)
Съвет
Или я занеси на стенд да я измерят и се поинтересувай преди това при какви обороти какво налягане.
Или я слагай на бумера и каране до утрепия.
Успех.
Така е колега,но знам че на този голям отвор,със пръст мога да задържа макс 2-2.5 атмосвери. А този клапан трябва да отвря примерно чак на 5 атм. До тогава трябва да си е плътно затворен ,за да може помпата да си прави максималното налягане за съответните обороти,и за да има мегдан като се поизноси мотора и почне да изпуска налягане през лагерите на вала ,да се компенсират нещата.
Този клапан трябва да сработва примерно на високи обороти на ДВГ то 4-5 хил.об. когато налягането надвиши 5 атм.
ПС. Мерси все пак за отговора колега,оценявам хора които са се постарали да дадат смислен и компетентен отговор-щото във тоя раздел вече са останали малко такива

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Така е колега,но знам че на този голям отвор,със пръст мога да задържа макс 2-2.5 атмосвери. А този клапан трябва да отвря примерно чак на 5 атм. До тогава трябва да си е плътно затворен ,за да може помпата да си прави максималното налягане за съответните обороти,и за да има мегдан като се поизноси мотора и почне да изпуска налягане през лагерите на вала ,да се компенсират нещата.
Този клапан трябва да сработва примерно на високи обороти на ДВГ то 4-5 хил.об. когато налягането надвиши 5 атм.
ПС. Мерси все пак за отговора колега,оценявам хора които са се постарали да дадат смислен и компетентен отговор-щото във тоя раздел вече са останали малко такива
[/quote]
Ами колега това с пръста не е критерий за оценка на налягането на помпата.Може и да удържаш на по високо налягане(2-2.5) атмосвери е налягането на гумите на колата.
Я слез до колата развий винтила на една от тях и сложи пръста
ще останеш учуден
после.
ти въртиш помпата с около 20-25-30 об/мин а сещаш ли се с колко я върти мотора и съответно дебита и.
и последно когато във двг хлабините се увеличат от клапана почва да няма много смисъл защото помпата почва да работи на по-малко налягане нормалното заради тези увеличени хлабини м/у триещите се детайли в двг
питай ако има нещо с каквото мога помагам
Този клапан трябва да сработва примерно на високи обороти на ДВГ то 4-5 хил.об. когато налягането надвиши 5 атм.
ПС. Мерси все пак за отговора колега,оценявам хора които са се постарали да дадат смислен и компетентен отговор-щото във тоя раздел вече са останали малко такива

Ами колега това с пръста не е критерий за оценка на налягането на помпата.Може и да удържаш на по високо налягане(2-2.5) атмосвери е налягането на гумите на колата.
Я слез до колата развий винтила на една от тях и сложи пръста


после.
ти въртиш помпата с около 20-25-30 об/мин а сещаш ли се с колко я върти мотора и съответно дебита и.
и последно когато във двг хлабините се увеличат от клапана почва да няма много смисъл защото помпата почва да работи на по-малко налягане нормалното заради тези увеличени хлабини м/у триещите се детайли в двг
питай ако има нещо с каквото мога помагам

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани