повдигачи М51

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

повдигачи М51

Мнение от BAYRON » 15 Май 2009, 16:14

Колеги Става въпрос за М51 така познатата тдс-ка
От доста време колата работи по-шумно.Водил съм я на доктори в Камор в Дару и други супер-хипер дизел и тем подобни само и само да разбера тази кола как може да утихне до поносим шум на двигателя "за да я заобичам като навремето"
И един От поредните майстори,не му знам името ме посъветва да си сменя повдигачите. Колкото повече време минава все си мисля,че от там идва цялата шумотевица около мотора особено сутрин.
Ако някой е сменявал моля да каже разлика има ли осезаема или възможно ли е това да е проблема. Голям ли е ремонта, сваля ли се главата или само капака на клапаните скъпи ли самите повдигачи.

Колата е на 260 к преди5 -6 години съл я купил на 200 к много е възможно да е на 360к. Веригата не е сменяна няма проблем с нея, помпата е рециклирана с чисто нов електронен блок. Дюзите според мен са в добра кондиция, техният шум е отчетлив.
Последна промяна BAYRON на 19 Май 2009, 16:25, променена общо 2 пъти
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 19 Май 2009, 16:23

:arrow:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Май 2009, 22:02

;)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 21 Май 2009, 0:17

Главата не е нужно да сваляш , само капака. За центровката на газоразпределението после ти трябват инструменти (виж ги в галерията ми).Миналото лято отварях такъв мотор заради спукана глава , той също беше по-шумен и след преглеждане на вакум помпата установих износване в привода и. Също така на самата помпа от вътрешна страна има едни метални пластини , служещи за клапи - едната беше счупена и е отишла бог знае къде... В следствие на тия неща помпата шумеше доста. На него не му тракаха повдигачи , но им направих промивка и мисля че ще карат още дълго. В руското ръководство е описан ремонта на тоя мотор. Ако мога да помогна с нещо - пиши.

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook