Поставяне на рингове на табло СНИМКИ!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- twistermpm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Поставяне на рингове на табло СНИМКИ!!!
Здравейте, видях че има подобни теми но реших да пусна нова, за което се извинявам на модераторите. Ако някой от тях реши, нека я махне. Та днес ми пристигнаха ринговете от колегата BABUNA от ->Продава и веднага ги сложих. Реших да снимам каквото мога, за да може някой като го е шубе да си ги сложи сам (като мен отначало) да види, че не е никак голяма философия. Предварително се извинявам и за качеството на снимките, след първите 2-3 ми паднаха батериите на фотоапарата затова се губят част от нужните снимки, но после продължих с телефона.
Процедурата е следната:
1. Махат се лайсните около волана (махагона или там каквото имате).
2. Развиват се 3-те болтчета отдолу, който държат панела на таблото.
3. Развиват се 3-те болтчета от горе на таблото.
4. Откачат се кабелите на ключовете за фаровете, халогените, тия за регулиране на фаровете и регулатора на силата на светлината
5. Маха се панела на таблото.
6. Равиват се 2-те болчета на таблото отгоре
7. Издърпва се таблото и се откачат двете букси отзад (бяла и черна)
<Снимки за 4,5,6,7 няма, но има за обратната процедура по слагането по-надолу, така че предполагам ще можете да се ориентирате>
8. След като е свалено таблото се усукват пластмасовите болтчета (със червени стерлки на снимката) и едновременно се задърчат щипките (със зелените стрелки)
9. След като се отвори таблото се поставят ринговете през дупките (моите паснаха идеално, не трябваше да се залепя нищо)
10. Следва обратната процедура по затварянето на таблото, поставянето му в колата и всичко по обратен ред. (за нея ще сложа само снимки)
И вече с рингове на таблото
Процедурата е следната:
1. Махат се лайсните около волана (махагона или там каквото имате).
2. Развиват се 3-те болтчета отдолу, който държат панела на таблото.
3. Развиват се 3-те болтчета от горе на таблото.
4. Откачат се кабелите на ключовете за фаровете, халогените, тия за регулиране на фаровете и регулатора на силата на светлината
5. Маха се панела на таблото.
6. Равиват се 2-те болчета на таблото отгоре
7. Издърпва се таблото и се откачат двете букси отзад (бяла и черна)
<Снимки за 4,5,6,7 няма, но има за обратната процедура по слагането по-надолу, така че предполагам ще можете да се ориентирате>
8. След като е свалено таблото се усукват пластмасовите болтчета (със червени стерлки на снимката) и едновременно се задърчат щипките (със зелените стрелки)
9. След като се отвори таблото се поставят ринговете през дупките (моите паснаха идеално, не трябваше да се залепя нищо)
10. Следва обратната процедура по затварянето на таблото, поставянето му в колата и всичко по обратен ред. (за нея ще сложа само снимки)
И вече с рингове на таблото
- im0tep
- старши ентусиаст
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Браво,колега !!! И аз мисля да я направя тази процедура ! Само да имаше малко снимки и на самото разглобяване на таблото...ама пък е описано подробно:)
- bmw_n00b
- ентусиаст
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
добре си се потрудил. колега! Аз минах през процедурата преди година. Да допълня само, че най-голямата играчка е с въртенето на тези пластмасови джаджи отзад на таблото, които трябва да се нагласят така че да пасват на отворите под тях като същевременно се подръпва с другата ръка да се усети дали е освободил щифта. Моите рингове са същите - пластмасови с никелово покритие. Досега не са мръднали изобщо. Хубавото е, че са клипсове - с ръбче отзад, т.е. щракват се и си заспиват на местото. Още веднъж, поздравления за ентусиазма!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
bmw_n00b написа::yes: добре си се потрудил. колега! Аз минах през процедурата преди година. Да допълня само, че най-голямата играчка е с въртенето на тези пластмасови джаджи отзад на таблото, които трябва да се нагласят така че да пасват на отворите под тях като същевременно се подръпва с другата ръка да се усети дали е освободил щифта. Моите рингове са същите - пластмасови с никелово покритие. Досега не са мръднали изобщо. Хубавото е, че са клипсове - с ръбче отзад, т.е. щракват се и си заспиват на местото. Още веднъж, поздравления за ентусиазма!
И аз го правих това,стана за около половин час.И аз най много се затрудних на разглобяването на таблото.Но като се сложат ринговете таблото става много по красиво
- twistermpm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Мерси колеги. Вярно е че най-голямата играчка е разкостването на самото табло, но ако имаш някой който да дърпа докато ти ги развиваш, не мисля че е много трудно. Аз използвах едни клещи които са с остри върхове (мисля за огъване на кабели) и стана много лесноbmw_n00b написа::yes: добре си се потрудил. колега! Аз минах през процедурата преди година. Да допълня само, че най-голямата играчка е с въртенето на тези пластмасови джаджи отзад на таблото, които трябва да се нагласят така че да пасват на отворите под тях като същевременно се подръпва с другата ръка да се усети дали е освободил щифта. Моите рингове са същите - пластмасови с никелово покритие. Досега не са мръднали изобщо. Хубавото е, че са клипсове - с ръбче отзад, т.е. щракват се и си заспиват на местото. Още веднъж, поздравления за ентусиазма!
- hrpopov217
- младши ентусиаст
- Мнения: 555
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
- twistermpm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=78568hrpopov217 написа:Браво! Чудесна тема. Между другото колко ти излязоха ринговете с доставката?
43лв.-комплект + 5лв.-доставка
- joropc
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
И само да допълня!
След като свалите таблото го разглабяйте и сглабяйте на ЧИСТО място т.е не в колата защото колкото и да е чиста винаги има прах.Изключително неприятно е когато след като си сглобил всичко да установиш,че когато слънцето напече таблото вътре е влязъл доста прах по време на интервенцията(който не си видял).И друго-никога не се опитвайте да триете циферблатите след разглабяне с парцал или нещо подобно.По добре е издухване с въздух ,но много внимателно и с МНОГО ниско налягане.
След като свалите таблото го разглабяйте и сглабяйте на ЧИСТО място т.е не в колата защото колкото и да е чиста винаги има прах.Изключително неприятно е когато след като си сглобил всичко да установиш,че когато слънцето напече таблото вътре е влязъл доста прах по време на интервенцията(който не си видял).И друго-никога не се опитвайте да триете циферблатите след разглабяне с парцал или нещо подобно.По добре е издухване с въздух ,но много внимателно и с МНОГО ниско налягане.
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- **Novobraneca
- ентусиаст
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Браво колега и аз отдавна искам да си сложа рингове , но ме беше страх да си разглобя таблото. Нека модернаторите да я сложат към важните теми
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК [OO==[|][|]==OO]
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
re
Здравейте колеги . На мен ми е изгоряла една лампичка дето е зад показатела на външната температура. Предполагам че процедурата е същата за да я сменя
Re: re
да по същия начин лесно еMorskiq написа:Здравейте колеги . На мен ми е изгоряла една лампичка дето е зад показатела на външната температура. Предполагам че процедурата е същата за да я сменя
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- DroW
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Евала колега много добре си го направил и това със снимките е супер че си го постнал в детайли с обяснения. Добре че има хора като теб.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани