Съска и гасне двигателя когато е студен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Съска и гасне двигателя когато е студен
От няколко дни ми прави проблем с паленето - колата е Е36 М43 318i .
Когато е студена, и завъртя ключа - пали и гасне веднага и от двигателя се чува едно съскане, което не мога да разбера откъде е.Като запаля пак и задържа педала на газта и с форсиране я държа 3-4 минути докато позагрее и стигне края на синята зона и вече се оправят оборотите застават на 900 и така...
Един колега във форума каза че може да изпуска гофрирания маркуч (да съ го увиел със скоч временно ако е от него) или температурен датчик да ми прави проблема.
Къде е тоя гофриран маркуч на снимката по-долу и дали е от него проблема според вас
През зимата колата ми правеше друг проблем - като я запалех в студа си работеше перфектно и като стигнеше средата на синята зона на температурата почваше като сега да играят оборотите и вече към края на синята зона всичко се оправяше и после цял ден мога да карам без грижи - като се позатопли времето , проблема изчезна от самосебе си. И преди седмица се появи настоящия проблем.
Благодаря предварително на отзовалите се
Когато е студена, и завъртя ключа - пали и гасне веднага и от двигателя се чува едно съскане, което не мога да разбера откъде е.Като запаля пак и задържа педала на газта и с форсиране я държа 3-4 минути докато позагрее и стигне края на синята зона и вече се оправят оборотите застават на 900 и така...
Един колега във форума каза че може да изпуска гофрирания маркуч (да съ го увиел със скоч временно ако е от него) или температурен датчик да ми прави проблема.
Къде е тоя гофриран маркуч на снимката по-долу и дали е от него проблема според вас
През зимата колата ми правеше друг проблем - като я запалех в студа си работеше перфектно и като стигнеше средата на синята зона на температурата почваше като сега да играят оборотите и вече към края на синята зона всичко се оправяше и после цял ден мога да карам без грижи - като се позатопли времето , проблема изчезна от самосебе си. И преди седмица се появи настоящия проблем.
Благодаря предварително на отзовалите се
Re: Съска и гасне двигателя когато е студен
golfhi написа:... През зимата колата ми правеше друг проблем - като я запалех в студа си работеше перфектно и като стигнеше средата на синята зона на температурата почваше като сега да играят оборотите и вече към края на синята зона всичко се оправяше и после цял ден мога да карам без грижи ...
golfhi написа:... Сега я закарах на майстор - и той каза че е някой маркуч към колекгорите и ще я отваря сега да я прави ....
Колега, щом и така си я закарал на "доктор", съветвам те да провериш клапана за картерните газове и стъпковото которче за оборотите на празен ход
Кажи после каква е била причината

За мен специално е много интересно защо го прави този номер с нестабилните обороти за около минута на студено който се оправя като позагрее двигателя
Между другото диагностиката не казва нищо при такъв проблем

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
да,съска ли по принцип е маркуча-от въздушния филтър към всмукателния колектор,при мен така беше на Форда
baitun написа:да,съска ли по принцип е маркуча-от въздушния филтър към всмукателния колектор,при мен така беше на Форда

И сега колата работи супер - това е дефакто продължение на една друга тема дето бях пуснал За мененето на обороти като стигне средата на синята зона преди да загрее ми правеше зимата тоя проблем - и чак сега го реших тотално. Вече и студена и топла колата не мърда оборотите 900-1000 нито по-нагоре нито по-надолу, колата си и върви повече и се надявам сега и разхода на гориво да е паднал

Колега, не че никой тук не е предположил, но на хората им омръзна да пишат едно и също в 40 теми, през ден.
Това е първото и най-елементарно нещо което трябва да провериш, срамота е че пускаш тема преди да си проверил "маркуча който излиза от въздушния филтър и влиза в колекторите" или както му казват нормалните хора - гофрирания маркуч. Освен това другия път провери в "търсачката" дали случайно твоя проблем не е обяснен някъде от А до Я, преди да пуснеш поредната тема.
Извинявам се че пиша в тази стара вече тема.
Това е първото и най-елементарно нещо което трябва да провериш, срамота е че пускаш тема преди да си проверил "маркуча който излиза от въздушния филтър и влиза в колекторите" или както му казват нормалните хора - гофрирания маркуч. Освен това другия път провери в "търсачката" дали случайно твоя проблем не е обяснен някъде от А до Я, преди да пуснеш поредната тема.
Извинявам се че пиша в тази стара вече тема.
PeReZ написа:Колега, не че никой тук не е предположил, но на хората им омръзна да пишат едно и също в 40 теми, през ден.
Това е първото и най-елементарно нещо което трябва да провериш, срамота е че пускаш тема преди да си проверил "маркуча който излиза от въздушния филтър и влиза в колекторите" или както му казват нормалните хора - гофрирания маркуч. Освен това другия път провери в "търсачката" дали случайно твоя проблем не е обяснен някъде от А до Я, преди да пуснеш поредната тема.
Извинявам се че пиша в тази стара вече тема.
Колега, пуснал съм тази тема защото не съм майстор и нямам инструменте и не разбирам толкова от двигатели, а и всички тук ли трябва да са майстори за да разберат, какво им е на колата и колко пари да приготвят за ремонта. Ако всички разбираха от двигатели и са майстори Форума щеше да се казва БМВ - Форум Мастор Направи си сам и не ходи на майстор

Просто исках да разбера дали проблема е сериозен и както виждаш в темата никой не предложи това - че може да е от този глупав маркуч, а всички предполагаха че е от доста по-скъпи части и ремонти - и после като видях че няма да получа помощ от тук отидох на майстор и дадох 15лева с които ми бяха решени проблемите занапред.
п.п. Извинявай че не сме разбирачи като тебе - да си решаваме проблемита без чужда намеса. Поздрави

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
JustVeli написа:Маркуча е ето този късия който отива от дебитомера към колектора възможно е да е от него ако е цепнат смуче въздух и при мен беше така още не съм го сменил омотал съм го с изолирбанд ако го сменяш гледаи да си е за М43 защото имат разлика в дължината.Успех
Еми никой не предположи че ти е маркуча... защото и не предположихме че те мързи толкова че да не вдигнеш капака и да огледаш...
Ние също не сме майстори и не сме длъжни да знаем какво ти е на колата...
Последна промяна ~Мишо~ на 17 Май 2009, 22:45, променена общо 1 път
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Извинявам се за оф топика и не е необходимо да споделям мнението си за автора на темата, защото неговите писания са напълно достатъчни. Ти, който пускаш тази тема изобщо наясно ли си колко са причините за твоя проблем, който и най-некадърния майстор може да отстрани, стига да му докараш колата? Когато си болен от нещо какво правиш? Звъниш на джи пито си по телефона и му казваш: - Докторе боли ме тук и там и той веднага ти поставя диагноза? Или отиваш на преглед? Споделяш, че не разбираш и нямаш инструменти, а какво ти подсказа, че причината е във гофрирания маншон? Ми като е скъсан сменяй го, а не пускай излишна тема и не изнервяй хората, които без да са видяли колата ти трябва да се правят на врачки и ти с цялата си наглост поставяш под съмнение компетентността им.
- sinster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 4.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 М52B20
- Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)
Re: Съска и гасне двигателя когато е студен
Колеги,
Искам и аз да се включа в темата с едно-две въпросчета към Вас разбиращите от двигатели М43 и най-вече от техните проблеми. Бих искал да Ви попитам какво трябва да направя, за да локализирам проблем със свистене по двигателя, което свистене се чува от към колекторните тръби? Преди известно време ходих при Никола в Люлин 8, който ми почисти стъпковия мотор и дюзите, беше подменил част от малките маркучета, които са за т.нар. картерни газове. След смяната и на дебитомер (Бош), колата започна да върви като пушка и свистене (като от засмукване на въздух) нямаше! Сега обаче пак започнах да чувам един такъв малко странен шум, който при студен (току що запален двигател) е доста изразителен. След работа от около 1-2 мин. шума намалява драстично, но пак ми се стува, че чувам някакво макар и по-малко свистене. Отделно, мисля, че колата започна да се набира по-бавно, като дори във високите оборото (над 4.5к) губи мощност и не продължава да ускорява. Уточнявам, че попрочетох доста мнения във форума, но в крайна сметка май достигнах до извода, че на диагностика, не би показало нищо (за смучене на малко количество въздух). Затова, моля, ако имате някакви съвети към мен, да ги споделите. Отворен съм към ВСЯКАКВИ мнения и предложения!!! Опитвам се да разбирам от коли (БМВ Е46), т.е. имам желание и известна техническа мисъл, но не смея сам да "ровя" из колата, поради страх да не набия грешки в главния компютър при разкачане на някоя от всевъзможните букси и маркучета, които стърчат отвсякъде около ДВГ. Дайте препоръка за добър майстор, за който да сте сигурни, че знае какво прави по двигателите на нашите Бимита.
Благодаря предварително на всички отзовали се!!!
Искам и аз да се включа в темата с едно-две въпросчета към Вас разбиращите от двигатели М43 и най-вече от техните проблеми. Бих искал да Ви попитам какво трябва да направя, за да локализирам проблем със свистене по двигателя, което свистене се чува от към колекторните тръби? Преди известно време ходих при Никола в Люлин 8, който ми почисти стъпковия мотор и дюзите, беше подменил част от малките маркучета, които са за т.нар. картерни газове. След смяната и на дебитомер (Бош), колата започна да върви като пушка и свистене (като от засмукване на въздух) нямаше! Сега обаче пак започнах да чувам един такъв малко странен шум, който при студен (току що запален двигател) е доста изразителен. След работа от около 1-2 мин. шума намалява драстично, но пак ми се стува, че чувам някакво макар и по-малко свистене. Отделно, мисля, че колата започна да се набира по-бавно, като дори във високите оборото (над 4.5к) губи мощност и не продължава да ускорява. Уточнявам, че попрочетох доста мнения във форума, но в крайна сметка май достигнах до извода, че на диагностика, не би показало нищо (за смучене на малко количество въздух). Затова, моля, ако имате някакви съвети към мен, да ги споделите. Отворен съм към ВСЯКАКВИ мнения и предложения!!! Опитвам се да разбирам от коли (БМВ Е46), т.е. имам желание и известна техническа мисъл, но не смея сам да "ровя" из колата, поради страх да не набия грешки в главния компютър при разкачане на някоя от всевъзможните букси и маркучета, които стърчат отвсякъде около ДВГ. Дайте препоръка за добър майстор, за който да сте сигурни, че знае какво прави по двигателите на нашите Бимита.
Благодаря предварително на всички отзовали се!!!

Скромността не е добродетел
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Съска и гасне двигателя когато е студен
Bavar40 написа:Колеги,
Искам и аз да се включа в темата с едно-две въпросчета към Вас разбиращите от двигатели М43 и най-вече от техните проблеми. Бих искал да Ви попитам какво трябва да направя, за да локализирам проблем със свистене по двигателя, което свистене се чува от към колекторните тръби? Преди известно време ходих при Никола в Люлин 8, който ми почисти стъпковия мотор и дюзите, беше подменил част от малките маркучета, които са за т.нар. картерни газове. След смяната и на дебитомер (Бош), колата започна да върви като пушка и свистене (като от засмукване на въздух) нямаше! Сега обаче пак започнах да чувам един такъв малко странен шум, който при студен (току що запален двигател) е доста изразителен. След работа от около 1-2 мин. шума намалява драстично, но пак ми се стува, че чувам някакво макар и по-малко свистене. Отделно, мисля, че колата започна да се набира по-бавно, като дори във високите оборото (над 4.5к) губи мощност и не продължава да ускорява. Уточнявам, че попрочетох доста мнения във форума, но в крайна сметка май достигнах до извода, че на диагностика, не би показало нищо (за смучене на малко количество въздух). Затова, моля, ако имате някакви съвети към мен, да ги споделите. Отворен съм към ВСЯКАКВИ мнения и предложения!!! Опитвам се да разбирам от коли (БМВ Е46), т.е. имам желание и известна техническа мисъл, но не смея сам да "ровя" из колата, поради страх да не набия грешки в главния компютър при разкачане на някоя от всевъзможните букси и маркучета, които стърчат отвсякъде около ДВГ. Дайте препоръка за добър майстор, за който да сте сигурни, че знае какво прави по двигателите на нашите Бимита.
Благодаря предварително на всички отзовали се!!!
Отваряш стара тема и може да те сръчкат малко модовете, но по темата, щом има свистене от колектора, провери клапана за картерни газове, като извадиш маркуча от него, запушиш отвора на клапана с пръст и палиш мотора. Спре ли свистенето, значи е за смяна, номер 1 на схемата отлинка.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ntilation/
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани