Съска и гасне двигателя когато е студен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: само на бенз

Съска и гасне двигателя когато е студен

Мнение от golfhi » 03 Май 2009, 12:56

От няколко дни ми прави проблем с паленето - колата е Е36 М43 318i .
Когато е студена, и завъртя ключа - пали и гасне веднага и от двигателя се чува едно съскане, което не мога да разбера откъде е.Като запаля пак и задържа педала на газта и с форсиране я държа 3-4 минути докато позагрее и стигне края на синята зона и вече се оправят оборотите застават на 900 и така...
Един колега във форума каза че може да изпуска гофрирания маркуч (да съ го увиел със скоч временно ако е от него) или температурен датчик да ми прави проблема.

Къде е тоя гофриран маркуч на снимката по-долу и дали е от него проблема според вас


Изображение

През зимата колата ми правеше друг проблем - като я запалех в студа си работеше перфектно и като стигнеше средата на синята зона на температурата почваше като сега да играят оборотите и вече към края на синята зона всичко се оправяше и после цял ден мога да карам без грижи - като се позатопли времето , проблема изчезна от самосебе си. И преди седмица се появи настоящия проблем.

Благодаря предварително на отзовалите се
Изображение


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София

Мнение от JustVeli » 03 Май 2009, 16:35

Маркуча е ето този късия който отива от дебитомера към колектора възможно е да е от него ако е цепнат смуче въздух и при мен беше така още не съм го сменил омотал съм го с изолирбанд ако го сменяш гледаи да си е за М43 защото имат разлика в дължината.Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: само на бенз

Мнение от golfhi » 04 Май 2009, 15:09

Сега я закарах на майстор - и той каза че е някой маркуч към колекгорите и ще я отваря сега да я прави. Дано не е нещо по-сериозно :(
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Съска и гасне двигателя когато е студен

Мнение от tsb_bg » 04 Май 2009, 17:48

golfhi написа:... През зимата колата ми правеше друг проблем - като я запалех в студа си работеше перфектно и като стигнеше средата на синята зона на температурата почваше като сега да играят оборотите и вече към края на синята зона всичко се оправяше и после цял ден мога да карам без грижи ...


golfhi написа:... Сега я закарах на майстор - и той каза че е някой маркуч към колекгорите и ще я отваря сега да я прави ....


Колега, щом и така си я закарал на "доктор", съветвам те да провериш клапана за картерните газове и стъпковото которче за оборотите на празен ход
Кажи после каква е била причината :?:
За мен специално е много интересно защо го прави този номер с нестабилните обороти за около минута на студено който се оправя като позагрее двигателя
Между другото диагностиката не казва нищо при такъв проблем :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: само на бенз

Мнение от golfhi » 04 Май 2009, 18:40

И проблема пак е решен - и пак без стъпкови моторчета, дебитомери и други Части за стотици левове :twisted: Просто маркуча е бил закъсан това е :idea: и сега мърка на студен и топъл мотор като котенце :D

Заключвайте темата вече, ако искате.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 04 Май 2009, 20:12

Хубаво е че си решил безболезнено проблема, и би ли пояснил в кой маркуч е причината ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Мнение от baitun » 05 Май 2009, 21:37

да,съска ли по принцип е маркуча-от въздушния филтър към всмукателния колектор,при мен така беше на Форда

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: само на бенз

Мнение от golfhi » 05 Май 2009, 21:48

baitun написа:да,съска ли по принцип е маркуча-от въздушния филтър към всмукателния колектор,при мен така беше на Форда



:yes: Точно тоя маркуч , ама никой тук не предположи че е от него.
И сега колата работи супер - това е дефакто продължение на една друга тема дето бях пуснал За мененето на обороти като стигне средата на синята зона преди да загрее ми правеше зимата тоя проблем - и чак сега го реших тотално. Вече и студена и топла колата не мърда оборотите 900-1000 нито по-нагоре нито по-надолу, колата си и върви повече и се надявам сега и разхода на гориво да е паднал :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 17 Май 2009, 11:23

Колега, не че никой тук не е предположил, но на хората им омръзна да пишат едно и също в 40 теми, през ден.

Това е първото и най-елементарно нещо което трябва да провериш, срамота е че пускаш тема преди да си проверил "маркуча който излиза от въздушния филтър и влиза в колекторите" или както му казват нормалните хора - гофрирания маркуч. Освен това другия път провери в "търсачката" дали случайно твоя проблем не е обяснен някъде от А до Я, преди да пуснеш поредната тема.

Извинявам се че пиша в тази стара вече тема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 29.09.2008
Кара: само на бенз

Мнение от golfhi » 17 Май 2009, 22:14

PeReZ написа:Колега, не че никой тук не е предположил, но на хората им омръзна да пишат едно и също в 40 теми, през ден.

Това е първото и най-елементарно нещо което трябва да провериш, срамота е че пускаш тема преди да си проверил "маркуча който излиза от въздушния филтър и влиза в колекторите" или както му казват нормалните хора - гофрирания маркуч. Освен това другия път провери в "търсачката" дали случайно твоя проблем не е обяснен някъде от А до Я, преди да пуснеш поредната тема.

Извинявам се че пиша в тази стара вече тема.



Колега, пуснал съм тази тема защото не съм майстор и нямам инструменте и не разбирам толкова от двигатели, а и всички тук ли трябва да са майстори за да разберат, какво им е на колата и колко пари да приготвят за ремонта. Ако всички разбираха от двигатели и са майстори Форума щеше да се казва БМВ - Форум Мастор Направи си сам и не ходи на майстор :mhihi:
Просто исках да разбера дали проблема е сериозен и както виждаш в темата никой не предложи това - че може да е от този глупав маркуч, а всички предполагаха че е от доста по-скъпи части и ремонти - и после като видях че няма да получа помощ от тук отидох на майстор и дадох 15лева с които ми бяха решени проблемите занапред.

п.п. Извинявай че не сме разбирачи като тебе - да си решаваме проблемита без чужда намеса. Поздрави :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 17 Май 2009, 22:29

JustVeli написа:Маркуча е ето този късия който отива от дебитомера към колектора възможно е да е от него ако е цепнат смуче въздух и при мен беше така още не съм го сменил омотал съм го с изолирбанд ако го сменяш гледаи да си е за М43 защото имат разлика в дължината.Успех

Еми никой не предположи че ти е маркуча... защото и не предположихме че те мързи толкова че да не вдигнеш капака и да огледаш...
Ние също не сме майстори и не сме длъжни да знаем какво ти е на колата...
Последна промяна ~Мишо~ на 17 Май 2009, 22:45, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 19 Май 2009, 9:35

Извинявам се за оф топика и не е необходимо да споделям мнението си за автора на темата, защото неговите писания са напълно достатъчни. Ти, който пускаш тази тема изобщо наясно ли си колко са причините за твоя проблем, който и най-некадърния майстор може да отстрани, стига да му докараш колата? Когато си болен от нещо какво правиш? Звъниш на джи пито си по телефона и му казваш: - Докторе боли ме тук и там и той веднага ти поставя диагноза? Или отиваш на преглед? Споделяш, че не разбираш и нямаш инструменти, а какво ти подсказа, че причината е във гофрирания маншон? Ми като е скъсан сменяй го, а не пускай излишна тема и не изнервяй хората, които без да са видяли колата ти трябва да се правят на врачки и ти с цялата си наглост поставяш под съмнение компетентността им.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 М52B20
Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)

Мнение от sinster » 19 Май 2009, 21:48

:yes: ... така е
...burn your tyres , not your soul.....
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София

Re: Съска и гасне двигателя когато е студен

Мнение от Bavar40 » 05 Окт 2009, 11:35

Колеги,
Искам и аз да се включа в темата с едно-две въпросчета към Вас разбиращите от двигатели М43 и най-вече от техните проблеми. Бих искал да Ви попитам какво трябва да направя, за да локализирам проблем със свистене по двигателя, което свистене се чува от към колекторните тръби? Преди известно време ходих при Никола в Люлин 8, който ми почисти стъпковия мотор и дюзите, беше подменил част от малките маркучета, които са за т.нар. картерни газове. След смяната и на дебитомер (Бош), колата започна да върви като пушка и свистене (като от засмукване на въздух) нямаше! Сега обаче пак започнах да чувам един такъв малко странен шум, който при студен (току що запален двигател) е доста изразителен. След работа от около 1-2 мин. шума намалява драстично, но пак ми се стува, че чувам някакво макар и по-малко свистене. Отделно, мисля, че колата започна да се набира по-бавно, като дори във високите оборото (над 4.5к) губи мощност и не продължава да ускорява. Уточнявам, че попрочетох доста мнения във форума, но в крайна сметка май достигнах до извода, че на диагностика, не би показало нищо (за смучене на малко количество въздух). Затова, моля, ако имате някакви съвети към мен, да ги споделите. Отворен съм към ВСЯКАКВИ мнения и предложения!!! Опитвам се да разбирам от коли (БМВ Е46), т.е. имам желание и известна техническа мисъл, но не смея сам да "ровя" из колата, поради страх да не набия грешки в главния компютър при разкачане на някоя от всевъзможните букси и маркучета, които стърчат отвсякъде около ДВГ. Дайте препоръка за добър майстор, за който да сте сигурни, че знае какво прави по двигателите на нашите Бимита.

Благодаря предварително на всички отзовали се!!! :help:
Скромността не е добродетел

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Съска и гасне двигателя когато е студен

Мнение от ивчо3 » 05 Окт 2009, 13:08

Bavar40 написа:Колеги,
Искам и аз да се включа в темата с едно-две въпросчета към Вас разбиращите от двигатели М43 и най-вече от техните проблеми. Бих искал да Ви попитам какво трябва да направя, за да локализирам проблем със свистене по двигателя, което свистене се чува от към колекторните тръби? Преди известно време ходих при Никола в Люлин 8, който ми почисти стъпковия мотор и дюзите, беше подменил част от малките маркучета, които са за т.нар. картерни газове. След смяната и на дебитомер (Бош), колата започна да върви като пушка и свистене (като от засмукване на въздух) нямаше! Сега обаче пак започнах да чувам един такъв малко странен шум, който при студен (току що запален двигател) е доста изразителен. След работа от около 1-2 мин. шума намалява драстично, но пак ми се стува, че чувам някакво макар и по-малко свистене. Отделно, мисля, че колата започна да се набира по-бавно, като дори във високите оборото (над 4.5к) губи мощност и не продължава да ускорява. Уточнявам, че попрочетох доста мнения във форума, но в крайна сметка май достигнах до извода, че на диагностика, не би показало нищо (за смучене на малко количество въздух). Затова, моля, ако имате някакви съвети към мен, да ги споделите. Отворен съм към ВСЯКАКВИ мнения и предложения!!! Опитвам се да разбирам от коли (БМВ Е46), т.е. имам желание и известна техническа мисъл, но не смея сам да "ровя" из колата, поради страх да не набия грешки в главния компютър при разкачане на някоя от всевъзможните букси и маркучета, които стърчат отвсякъде около ДВГ. Дайте препоръка за добър майстор, за който да сте сигурни, че знае какво прави по двигателите на нашите Бимита.

Благодаря предварително на всички отзовали се!!! :help:

Отваряш стара тема и може да те сръчкат малко модовете, но по темата, щом има свистене от колектора, провери клапана за картерни газове, като извадиш маркуча от него, запушиш отвора на клапана с пръст и палиш мотора. Спре ли свистенето, значи е за смяна, номер 1 на схемата отлинка.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ntilation/

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook