Фарове

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
Пол: Мъж
Кара: E46 M Tech 2
Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2

Фарове

Мнение от SaRsEmA » 27 Апр 2009, 21:25

Колеги искам да попитам,примерно когато запаля колата и пусна фаровете на къси и пресветна веднъж на дълги трябва ли да ми светят и късите светлини на дълги или само вътрешните кръгове само.Нещо май не мога да го обясня но да знаете че става вапрос за оригинален биксенон.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Vanio_bmw » 27 Апр 2009, 21:40

колега , на този въпрос не мога да ти отговоря 6тото когато светкъм съм вътре в колата и не знам как реагират фаровете. Но имам въпрос к1м теб и по - точно към колата ти , уж е 2002 г а е със система ASC ?????? Уж феислифт а пък не е със точния DSC блокаж.Интересно 6то е така?Маи са ти правели интервенция от Dawn към Face а? или.........? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
Пол: Мъж
Кара: E46 M Tech 2
Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2

Мнение от SaRsEmA » 27 Апр 2009, 22:02

Няма такова нещо колега, виждал съм коли 2004 новия фейс със АСЦ

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 27 Апр 2009, 22:02

защото и след 2002 има с АСЦ коли
иначе за фаровете и аз не мога да ти отговоря, но знам че ние с допълнително слагания ксенон правим така (включително и тези с оригиналният ретрофит кит ксенонови светлини) - къси с отворена клапа и вътрешният фар при присветване. Не знам как е оригиналният вариант /по-скоро съм забравил/ дали може да контролира отделно фара за дългите от клапата за биксенона


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 27 Апр 2009, 22:10

Как така неможе да отговорите. Вие верно ли или просто неможете да разберете въпроса или аз пък съм го разбрал грешно?
При къси светят само външните крушки при дълги светят четирите.
Никога ли не сте пускали фарове халогени и т.н. и да направите една снимка как хубаво свети :)
А иначе и аз съм виждал коли с асц след 02г. но незнам защо са така.
Сигорно са изчиствали старите части до последно.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 27 Апр 2009, 22:13

А и ако на дълги светят само двете вътрешни Н7 крушки, а на късни само външните две Н7 крушки къде е разликата между къси и дълги?
Единствено на коли с крушка Н4 има една крушка за къси и дълги. И като вклячиш дълги няма къси и е доста кофти щото на метър пред колата е тъмно а след това започва светлината.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 27 Апр 2009, 22:17

То има ли разлика между ASC и DSC :shock: и каква е ако някой знае :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 27 Апр 2009, 22:18

То има ли разлика между ASC и DSC :shock: и каква е ако някой знае :D
Изображение


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 27 Апр 2009, 22:46

plamen_hh написа:То има ли разлика между ASC и DSC :shock: и каква е ако някой знае :D

Разликата е оттук до небето!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 27 Апр 2009, 22:47

plamen_hh написа:То има ли разлика между ASC и DSC :shock: и каква е ако някой знае :D


Разликата е изключително съществена ;) АСЦ е т.нар. тракшън контрол и въздейства само на задните задвижващи колела срещу превъртане. Целта на системата е максимално сцепление на задните гумите с пътя.

ДСЦ или т.нар. Динамимична система за стабилност е по-модерната система и присъства и в новите баварци. Тя въздейства върху четерите колелета с цел да предотврати оувър и ъндър стиъринг. По-просто казано, тя следи положението на волана, движението на автомобила и въртенето на четерите гуми, като задейства спирачния апарат на опеделено колело. При други автомобили същата система се нарича ESP.

http://www.youtube.com/watch?v=ncE-Vk7egRo Ето и обяснено нагледно ;)

Ето и още едно клипче: http://www.youtube.com/watch?v=kte7zSK- ... re=related

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 27 Апр 2009, 22:56

ludia написа:Как така неможе да отговорите. Вие верно ли или просто неможете да разберете въпроса или аз пък съм го разбрал грешно?
При къси светят само външните крушки при дълги светят четирите.
Никога ли не сте пускали фарове халогени и т.н. и да направите една снимка как хубаво свети :)
А иначе и аз съм виждал коли с асц след 02г. но незнам защо са така.
Сигорно са изчиствали старите части до последно.

Колега мисля че не си разбрал точно на какъв принцип свети биксенона :roll: Когато си на къси светлини лупа не е отворена изцяло, а когато вклиучиш дълги се отваря изцяло. Крушката вътре си е една и си свети еднакво, ефектът къси - дълги се получава от отварянето на лупата ;)
Това е при фабричен биксенон или оригинален кит :idea:
ПП: между другото каква роля играят крушките във вътрешния фар при биксеноновите фарове :help:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 27 Апр 2009, 23:01

Wolfen написа:
plamen_hh написа:То има ли разлика между ASC и DSC :shock: и каква е ако някой знае :D


Разликата е изключително съществена ;) АСЦ е т.нар. тракшън контрол и въздейства само на задните задвижващи колела срещу превъртане. Целта на системата е максимално сцепление на задните гумите с пътя.

ДСЦ или т.нар. Динамимична система за стабилност е по-модерната система и присъства и в новите баварци. Тя въздейства върху четерите колелета с цел да предотврати оувър и ъндър стиъринг. По-просто казано, тя следи положението на волана, движението на автомобила и въртенето на четерите гуми, като задейства спирачния апарат на опеделено колело. При други автомобили същата система се нарича ESP.

http://www.youtube.com/watch?v=ncE-Vk7egRo Ето и обяснено нагледно ;)

Ето и още едно клипче: http://www.youtube.com/watch?v=kte7zSK- ... re=related

Мерси колега вече да знам като има много сняг да не го вадя :D Обаче забелязах че пак доста помага като дам гас в завой и спира колата да не се завъртва все пак има някаква полза и за стъбилноста на пътя :D
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 28 Апр 2009, 9:00

наистина трудно се разбира въпроса
но според мен имаше предвид когато си на къси светлини и присветнеш на някой, кое точно светва за момент

А иначе в САЩ например Е46-ците работят само с външните фарове с ксеноновата крушка - къси със затворена клапа, дълги с отворена, а вътрешният не свети.
Вътрешните фарове се използват само за присветване и да светят когато си на дълги е незаконно :D
В Европа свети всичко - външен фар с ксенонова крушка с отворена клапа + вътрешният с Н7крушка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 28 Апр 2009, 9:52

kriso85 написа:
ludia написа:Как така неможе да отговорите. Вие верно ли или просто неможете да разберете въпроса или аз пък съм го разбрал грешно?
При къси светят само външните крушки при дълги светят четирите.
Никога ли не сте пускали фарове халогени и т.н. и да направите една снимка как хубаво свети :)
А иначе и аз съм виждал коли с асц след 02г. но незнам защо са така.
Сигорно са изчиствали старите части до последно.

Колега мисля че не си разбрал точно на какъв принцип свети биксенона :roll: Когато си на къси светлини лупа не е отворена изцяло, а когато вклиучиш дълги се отваря изцяло. Крушката вътре си е една и си свети еднакво, ефектът къси - дълги се получава от отварянето на лупата ;)
Това е при фабричен биксенон или оригинален кит :idea:
ПП: между другото каква роля играят крушките във вътрешния фар при биксеноновите фарове :help:

Предистория:
Дълго време се чудих как така да знам дали имам би-ксенон и дали може да си сложа. Според четеното от мен по много форуми всички Е46 от 2002 нататък с фабричен ксенон имат би-ксенон. Според щатските форуми обаче принципа е следния:
- къси светлини - светят външните (ксенон със затворена клапа)
- дълги светлини - светят външните (ксенон със отворена клапа)
- примигване - светят вътрешните (халоген)

При моите фарове обаче на дълги светеха вътрешните.

Резултат:
След като един ден разглобих фаровете и с радост установих, че и моята кола е с би-ксенон ми стана ясна следната зависимост - за европейските модели на Е46:
- къси светлини - светят външните (ксенон със затворена клапа)
- дълги светлини - светят външните (ксенон със отворена клапа) + външните (халоген)- примигване - светят вътрешните (халоген)

Така че УРАААА би-ксенон!!!!

Отговор:
Крисо, за да отговоря на въпроса ти - функцията на вътрешните фарове е да примигват ... т.е. в ситуация когато не си запалил фаровете (т.е. нямаш къси => ксенона не е загрял) и искаш да примигнеш светват те - защото са халогенни крушки и за разлика от ксенона не им трябва време да загреят.
Не забравяй живота на халогенната крушка се мери в часове работа, а живота на ксенона - в брой пускания!
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 28 Апр 2009, 18:52

Би-ксенона(клапата) отваря само в положение на дълги светлини.
А вътрешният фар свети и на светкавица и на дълги.Това е при оригиналният фар на Е46 след 09.2001 или казано на народен език "фейслифт" БЕЗ интервенции по него, както е и при Е90 и Е91 а при Е92 Е93 Е70 и др. пространството зад вътрешният фар се ползва от системата за осветяване на кръговете.При тях къси, дълги и светкавица излиза само от ксеноновият прожектор с една лампа и една клапа.
При Е46 прерди 09.2001г Би-ксенон няма а на по-новата е или с Би-К..н или с Н7

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook