ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Колеги, вече много ме е яд
Преди време бях писал за лампата на маслото, че като запаля на студен двигател и свети по 3-4 сек и чак тогава изгасва!! Сменях гумичките на капачката на масления филтър, никаква разлика, купих чисто нова капачка с оригинални гумички сложих я и пак същата работа, някой може ли да ми обясни точно къде е проблема ??? Колата е 320 Д 136 к.с.
Благодаря

Благодаря
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
kitenov написа:колега извиняваи че ще се обарна малко с ирония кам теб но маи си тарсеш няква причина да даваш пари ми се струва или да си човаркаш нещо 3-4 сек нормално ти колко искаш? Все пак е зимен сезона и с 5в40 да караш пак ще е така




П.С. Ебавам се разбира се, ако и лятото е над 3-4сек да се притесняваш, но все ми се струва това което казваш за нормално... не търси под вола теле
Ххахах колеги, тука вече противоречивите мнения станаха много!!!! Ако погледнете старата ми тема по този въпрос ще видите как всички отговарят че в момента на развъртането и запалването на двигателя лампати им изгасва веднага сега ми казвате че било нормално да свети по 3-4 сек а по отношене на гравитацията, предполагам че тя важи еднакво за всички МПС-та
Другите две БМВ-та над които имам наблюдения (разликата е че са 530d и 330dx) ако щеп и една седмица да не са палени, като запали мотора и лампата загасва заедно с тази на алтернатора!!! Естествено има малки разлики при тях датчика е някъде във филтъра докато на 320-ката е под филтъра! По въпроса дали се маже двигателя - да маже се няма проблем помпата си маже доволно и на налягане го докарва
Зададох въпроса съвсем човешки и нормално към хора които евентуално имат адекватен отговор по въпроса но явно няма! Толкова ли не може да си загледате колите на студено колко време ви свети простолутата лампа? И в крайна сметка кутията на масленият филтър трябва ли да е пълна с масло или не когато двигателя е в покой?
Благодаря


Благодаря
С какво масло си колега бях чел преди из форума че ако се сложи 5w40 си изгасва веднага пък с 10w40 изгасва след няколко секунди пък може и двигателите да са си такива просто да качват по бавно масло повечето коли имат една сачма т.е клапан да задържа масло в помпата след като се изгаси може тя да се прецаква и затова да имаме този проблем
Ето погледни това с номер 5 от схемата това е въпросното клапанче с ония пружинки зегери по надолу то отговаря за тази работа да задържа маслото за следващия старт
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2103&hg=11&fg=30

Ето погледни това с номер 5 от схемата това е въпросното клапанче с ония пружинки зегери по надолу то отговаря за тази работа да задържа маслото за следващия старт

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2103&hg=11&fg=30
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Наистина 4сек. е много, нормално е ако си сменял маслото и като запалиш докато се напълни масления филтър да мине малко време 2-3сек., но всеки път като палиш това е много време. Във филтъра има клапан, който пречи на маслото при загасен двигател да изтече. Първо си смени филтъра, после ще видим.
За такива мнения имах предвид
Та значи колеги: В момента съм с масло на БМВ 10W40 (замислял съм се че може и от него да е но един колега беше писал че е с 5W30 и пак му светела като при мене!)Масленият филтър го смених при тестовете със смяната на гумичките така че и той е нов. На мене ми е интересно къде точно е клапанът във филтъра защото ако е на капачката аз съм с чисто нова!! И остава проблема да е в самото малсо освен, аз имам 5л Long life 5w30 налични освен да госменя ама това с което съм сега е на 2000км.
Благодаря

Благодаря
Нормално... така казваха и други колеги и после разпределителният вал беше станал на швейцарско сирене...kitenov написа:колега извиняваи че ще се обарна малко с ирония кам теб но маи си тарсеш няква причина да даваш пари ми се струва или да си човаркаш нещо 3-4 сек нормално ти колко искаш? Все пак е зимен сезона и с 5в40 да караш пак ще е така
Лампата за маслото трябва да гасне заедно с тази на акумулатора.

- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Добре, смени и маслото с 5W30 и ако проблема остане- маслена помпа не успява бързо да вдигне налягане и след това. Все пак на колко км е колата? А може и датчика да си е променил параметрите.
plamen_hh написа:Ето погледни това с номер 5 от схемата това е въпросното клапанче с ония пружинки зегери по надолу то отговаря за тази работа да задържа маслото за следващия старт![]()
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2103&hg=11&fg=30
Къде точно се намира маслената помпа и възможно ли е да се почисти този клапан. И аз съм забелязал че малко късно ми гасне лампата, а съм с масло 5W30, най-вероятно проблема ще е от там.
Колата ми е на 152 000км и не консумира грам масло на 10 000км. За датчика се замислях и аз дали не е променил параметри от стареене което не е изключено, но лампата загасва точно в момента кога и мотора по-утихне след студеното стартиране ( но пък и това не е показал, защото то налягане може да си има но докато се раздвижи по магистралите и шумът е друг). А ако махна датчика дали ще потече малсо имате ли идея на студен мотор?
Благодаря
Благодаря
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани