ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: София

ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от BlackSun » 15 Мар 2009, 3:22

Колеги, вече много ме е яд :evil: Преди време бях писал за лампата на маслото, че като запаля на студен двигател и свети по 3-4 сек и чак тогава изгасва!! Сменях гумичките на капачката на масления филтър, никаква разлика, купих чисто нова капачка с оригинални гумички сложих я и пак същата работа, някой може ли да ми обясни точно къде е проблема ??? Колата е 320 Д 136 к.с.
Благодаря

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 15 Мар 2009, 4:14

Добре де????Какво сега?Не маже ли двигателя?Свети ли постоянно лампата?Чул ли си за студен старт?Няма как при условия на гравитация,маслото да ти седи под налягане в горния край на двигателя.Смени и маслената помпа и ако не се промени нищо-свиркай си :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 15 Мар 2009, 4:52

Масло, маслен филтър, маслена помпа... ако не се оправи - лошо :(

п.п.: можеш да смениш и датчика за налягането на маслото ;)
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 19.02.2009

Мнение от kitenov » 15 Мар 2009, 7:50

колега извиняваи че ще се обарна малко с ирония кам теб но маи си тарсеш няква причина да даваш пари ми се струва или да си човаркаш нещо 3-4 сек нормално ти колко искаш? Все пак е зимен сезона и с 5в40 да караш пак ще е така

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 15 Мар 2009, 10:38

kitenov написа:колега извиняваи че ще се обарна малко с ирония кам теб но маи си тарсеш няква причина да даваш пари ми се струва или да си човаркаш нещо 3-4 сек нормално ти колко искаш? Все пак е зимен сезона и с 5в40 да караш пак ще е така

:yes: Много си прав колега, а за жалост в този форум има доста такива хора :) Ти с хронометър ли ги засича че са 3-4 сек :D при мен мисля че са 2,37 сек. и .... да знаеш има за какво да се притесняваш :D
П.С. Ебавам се разбира се, ако и лятото е над 3-4сек да се притесняваш, но все ми се струва това което казваш за нормално... не търси под вола теле

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BlackSun » 15 Мар 2009, 13:13

Ххахах колеги, тука вече противоречивите мнения станаха много!!!! Ако погледнете старата ми тема по този въпрос ще видите как всички отговарят че в момента на развъртането и запалването на двигателя лампати им изгасва веднага сега ми казвате че било нормално да свети по 3-4 сек а по отношене на гравитацията, предполагам че тя важи еднакво за всички МПС-та :D Другите две БМВ-та над които имам наблюдения (разликата е че са 530d и 330dx) ако щеп и една седмица да не са палени, като запали мотора и лампата загасва заедно с тази на алтернатора!!! Естествено има малки разлики при тях датчика е някъде във филтъра докато на 320-ката е под филтъра! По въпроса дали се маже двигателя - да маже се няма проблем помпата си маже доволно и на налягане го докарва ;) Зададох въпроса съвсем човешки и нормално към хора които евентуално имат адекватен отговор по въпроса но явно няма! Толкова ли не може да си загледате колите на студено колко време ви свети простолутата лампа? И в крайна сметка кутията на масленият филтър трябва ли да е пълна с масло или не когато двигателя е в покой?
Благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 15 Мар 2009, 13:31

С какво масло си колега бях чел преди из форума че ако се сложи 5w40 си изгасва веднага пък с 10w40 изгасва след няколко секунди пък може и двигателите да са си такива просто да качват по бавно масло повечето коли имат една сачма т.е клапан да задържа масло в помпата след като се изгаси може тя да се прецаква и затова да имаме този проблем :confused:
Ето погледни това с номер 5 от схемата това е въпросното клапанче с ония пружинки зегери по надолу то отговаря за тази работа да задържа маслото за следващия старт ;)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2103&hg=11&fg=30

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 15 Мар 2009, 13:39

Наистина 4сек. е много, нормално е ако си сменял маслото и като запалиш докато се напълни масления филтър да мине малко време 2-3сек., но всеки път като палиш това е много време. Във филтъра има клапан, който пречи на маслото при загасен двигател да изтече. Първо си смени филтъра, после ще видим.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BlackSun » 15 Мар 2009, 14:08

За такива мнения имах предвид ;) Та значи колеги: В момента съм с масло на БМВ 10W40 (замислял съм се че може и от него да е но един колега беше писал че е с 5W30 и пак му светела като при мене!)Масленият филтър го смених при тестовете със смяната на гумичките така че и той е нов. На мене ми е интересно къде точно е клапанът във филтъра защото ако е на капачката аз съм с чисто нова!! И остава проблема да е в самото малсо освен, аз имам 5л Long life 5w30 налични освен да госменя ама това с което съм сега е на 2000км.
Благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 15 Мар 2009, 14:25

kitenov написа:колега извиняваи че ще се обарна малко с ирония кам теб но маи си тарсеш няква причина да даваш пари ми се струва или да си човаркаш нещо 3-4 сек нормално ти колко искаш? Все пак е зимен сезона и с 5в40 да караш пак ще е така
Нормално... така казваха и други колеги и после разпределителният вал беше станал на швейцарско сирене...

Лампата за маслото трябва да гасне заедно с тази на акумулатора.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 15 Мар 2009, 14:49

Добре, смени и маслото с 5W30 и ако проблема остане- маслена помпа не успява бързо да вдигне налягане и след това. Все пак на колко км е колата? А може и датчика да си е променил параметрите.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 27.03.2007

Мнение от cftyhn » 15 Мар 2009, 19:41

plamen_hh написа:Ето погледни това с номер 5 от схемата това е въпросното клапанче с ония пружинки зегери по надолу то отговаря за тази работа да задържа маслото за следващия старт ;)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2103&hg=11&fg=30


Къде точно се намира маслената помпа и възможно ли е да се почисти този клапан. И аз съм забелязал че малко късно ми гасне лампата, а съм с масло 5W30, най-вероятно проблема ще е от там.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BlackSun » 15 Мар 2009, 20:00

Колата ми е на 152 000км и не консумира грам масло на 10 000км. За датчика се замислях и аз дали не е променил параметри от стареене което не е изключено, но лампата загасва точно в момента кога и мотора по-утихне след студеното стартиране ( но пък и това не е показал, защото то налягане може да си има но докато се раздвижи по магистралите и шумът е друг). А ако махна датчика дали ще потече малсо имате ли идея на студен мотор?
Благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 15 Мар 2009, 20:48

Маслената помпа е в картера по добре не го сваляй ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 16.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BlackSun » 15 Мар 2009, 21:07

В картера е нивомера, а за налягането е под филтъра ако не се лъжа!!!

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook