Проблем охл.система
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем охл.система
Извинявам се,че пак се връшам на темата за парното-обръшам се към колегите с по-голям опит-когато двигателя работи и водната помпа върти и като притисна леко маркучите се усеша пулсация на водата в маркучите.Ефекта е нещо подобно на помпите,дето ги използват за изпомпване на ва вода или като на бетонпомпа.
Като отворя пробката за обезвъздушаване презопределен период от там бликва малко фонтанче. Двигатела не загрява и не гиби антифриз.
Вече се видех у приключение.
Ако може някой светнат да каже или тел. или на ЛС или някой майстор...
Като отворя пробката за обезвъздушаване презопределен период от там бликва малко фонтанче. Двигатела не загрява и не гиби антифриз.
Вече се видех у приключение.
Ако може някой светнат да каже или тел. или на ЛС или някой майстор...
Re: Проблем охл.система
gothik написа:Извинявам се,че пак се връшам на темата за парното-обръшам се към колегите с по-голям опит-когато двигателя работи и водната помпа върти и като притисна леко маркучите се усеша пулсация на водата в маркучите.Ефекта е нещо подобно на помпите,дето ги използват за изпомпване на ва вода или като на бетонпомпа.
Като отворя пробката за обезвъздушаване презопределен период от там бликва малко фонтанче. Двигатела не загрява и не гиби антифриз.
Вече се видех у приключение.
Ако може някой светнат да каже или тел. или на ЛС или някой майстор...
ДА допълня- изчетох по Форума доста теми,но хе открих нещо подобно
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Не мога да ти кажа със сигурност ,но единственото което ми и два на ум са лопатките на помпата и клапите за парното . Клапите едва ли се движат толкова бързо ,че да ги усещаш . Възможно е пласмасовата турбинка леко да превърта или ремъка на помпата да приплъзва .
- Помпата е консуматив така ,че я смени за всеки случай.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Незнам как е при газ инжекциона... Но при мене имаше следния проблем скоро...Колата има нова помпа,термостат и виско... Радиатора няма видим теч или да сълзи, а губи вода, събира въздух и край... Пробва да прегрява... Голям филм... Та се оказа маркуч който влиза в изпарителя е пропускал леко... Личеше си по синьото на него.. .Сменихме го... И пак неиска да се обезвъздуши... Решението финалното беше ... Принудително вкарване на вода в изпарителя... През единия маркуч който влиза в него... Така изгонихме въздуха...Обезвъздушихме я ... И сега е перфектна... Та според мене е въздух в системата ... Точно както Станчев ти каза... Може и да е от лепеното ... Радиатор до колкото знам не се лепи... Или поне не издържа... Понякога прави проблеми и във връзката на разширителния съд с радиатора...От староста се отваря луфт между него и самия радиатор и влиза въздух... Виж и тоя вариант... Другото което мога да ти препоръчам е да си видиш капачката на радиатора...
Успех колега...Но не махай инжекциона а си виж тези неща...
Успех колега...Но не махай инжекциона а си виж тези неща...
SaSo написа:Незнам как е при газ инжекциона... Но при мене имаше следния проблем скоро...Колата има нова помпа,термостат и виско... Радиатора няма видим теч или да сълзи, а губи вода, събира въздух и край... Пробва да прегрява... Голям филм... Та се оказа маркуч който влиза в изпарителя е пропускал леко... Личеше си по синьото на него.. .Сменихме го... И пак неиска да се обезвъздуши... Решението финалното беше ... Принудително вкарване на вода в изпарителя... През единия маркуч който влиза в него... Така изгонихме въздуха...Обезвъздушихме я ... И сега е перфектна... Та според мене е въздух в системата ... Точно както Станчев ти каза... Може и да е от лепеното ... Радиатор до колкото знам не се лепи... Или поне не издържа... Понякога прави проблеми и във връзката на разширителния съд с радиатора...От староста се отваря луфт между него и самия радиатор и влиза въздух... Виж и тоя вариант... Другото което мога да ти препоръчам е да си видиш капачката на радиатора...
Успех колега...Но не махай инжекциона а си виж тези неща...
Благодаря колега,ще пробвам да го направя и ще пиша за резултатите.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
@2bar написа:по - скоро да повдигне колата отпред или просто да я спре на стръмна улица и тогава да обезвъздушава, след като провери дали всички връзки са читави.
Това което казваш ти в някои случаи нестава .... Примерно при мене не се получи ... Завре ли се въздух в изпарителя и край... Няма изкарване по-начина дори който ти казваш

SaSo написа:@2bar написа:по - скоро да повдигне колата отпред или просто да я спре на стръмна улица и тогава да обезвъздушава, след като провери дали всички връзки са читави.
Това което казваш ти в някои случаи нестава .... Примерно при мене не се получи ... Завре ли се въздух в изпарителя и край... Няма изкарване по-начина дори който ти казваш
не знам, може и да не става. може би зависи, къде се намира изпарителя.
при мен се получава и без да повдигам колата, но честно казано малко бавно става. след около 20 мин работа на празен ход все още изкарваше въздух.
иначе каквото и да си говорим, доста търпение иска обезвуздушаването.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Моя е на правилно място ( под стъпковото моторче или по-точно ниско долу под входящия колектор )... Това е положението ... Става с принудително пълнене на изпарителя с вода.... Сега ми и падна доста разхода на колата.... Явно преди това си стоеше хладен самия изпарител...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
gothik написа:Изчетох всичко за обезвъздушаването и съм го пробвал.Отделно открих и мх.малка цепнатинка на радиатора, ама сложих Holtz и спря да издиша.
Имам и ГИ,но не го ползвам.Сутрин обезвъздушавам и има парно а на другия ден няма.
ти хубаво си сложил тая добавка ама тя не много полезна за колата 4е освен дупките запушва след време и клапите на парното и после сие цела мъка наи песное свали радиатора даи 2 лева да го надуят да се види каде изсти4а и след тва нема ти илезне ремонта поже4е от 30 лева да запушат пистата кадето те4е по добър вариянт е в краина сметко от тия 4астици



24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани