Моля Ви, помогнете ми, проблем с високите обороти.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Моля Ви, помогнете ми, проблем с високите обороти.
От около 6-7месеца не мога да се справя с един проблем на моята БМВ е36 316и, с мотор М40. Колата върви много добре, но не мога да вдигна пове4е от 4900-5000-5200 оборота (различно) на никоя предавка, дори на празен ход. Ходих по какви ли не сервизи, дадох сумати пари за глупости, които са си били съвсем наред - бензинови помпи, филтри и т.н., но ни6то. Над 10 пъти съм ходил по диагностики и пак ни6то. Казват, 4е колата си изглежда съвсем наред, но като им демонстрирам проблема, всеки вдига рамене. На горепосочените обороти колата започва да глъхне, мисля, че някои от цилиндрите изключва и не иска да вдигне повече. Като отпусна газта (в движение) и след като паднат оборотите под посочените след около 1-2сек колата се оправя и започва да върви нормално. Това много често ме поставя пред рискови ситуации по време на изпреварване, за6тото точно когато ти трябва ускорение, по средата на изпреварването например колата забива нос и и трябват необходимите секунди докато се оправи на по-горната предавка във вече по-ниските обороти. А иначе, на магистрала колата не иска заради проблема да вдигне пове4е от 170км на 5 скорост. В последния сервиз на Юве на Симеоновско шосе изразиха "мнение", 4е това било от разпределителния вал. На мене не6то не ми се вярва, но не ми се и дават около 1000 лв да пробвам дали 6е се оправи и пак да не стане. Моля помогнете ми и ми кажете какво е вашето мнение по въпроса.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Регулатор на налягането на горивото ? Сменян ли е, проверяван ли е ?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Бате Сашо - Пази имената!
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
а трака ли?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Човече,каквото са ти казали хората от сервиза ,това направи.Боли когато става въпрос за повечко пари,но това е положението - караме коли на възраст Митко (М Power) да ти каже ,как му беше колата.Направо се чудя по какви ли сервизи си ходил ???
Георги Пенчев
Георги Пенчев
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
че тя още е .....но скоро се надявам да е
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Мом4ета, мерси за това, 4е сериозно обърнахте внимание на моя проблем, но в процеса на коментиране искам да кажа о6те няколко неща. Възможно ли е да се е прецакал разпределителния вал при положение, 4е звука на мотора си е съвсем нормален - имам предвид не трака... (някой от вас ме беше попитал).Повдигачите притракват за около1-2 сек само сутрин, когато е по-студено, и то дори не всеки път. Случва се рядко. Другото не6то, което бих искал да прокоментирам с вас е един слу4аен слу4ай при който се получи следната ситуация:
Горе при инжекциона имах един бензинопровод който пропуска6е и влиза6е миризма на бензин през парното. Реших да го сменя сам. Свалих горния капак (този, на който се държи жилото на газта и разните джади там заедно с пластмамасовия отварящ се капак за жилото - описвам го така, за6тото не знам точното наименование) и смених бензинопровода, който се намира на кофти място под него. Сглобих всичко и запалих колата. Гарнитурата, обаче се попрокъса малко и от там започна да сму4е въздух и колата започна да работи зле. НО>>>> фурсирайки я, тя вдигаше отново нормалните си обороти и стигаше до прекъсвача. Така беше за около 5 мин. и после пак до същото положение - 5000 обор., не пове4е. Разглобих отново, смених си гарнитурата, колата започна отново да си работи добре, ве4е не се просмукваше въздух, но оборотите пак до 5000. Ако това не6то може да ви говори, моля пишете ми. Поне как си обяснявате слу4ая, 4е за малко със скапала се гарнитура на този капак, със сменен нов бензинопровод колата започна за кратко отново да вдига обороти и след няколко минути пак да спре.
Горе при инжекциона имах един бензинопровод който пропуска6е и влиза6е миризма на бензин през парното. Реших да го сменя сам. Свалих горния капак (този, на който се държи жилото на газта и разните джади там заедно с пластмамасовия отварящ се капак за жилото - описвам го така, за6тото не знам точното наименование) и смених бензинопровода, който се намира на кофти място под него. Сглобих всичко и запалих колата. Гарнитурата, обаче се попрокъса малко и от там започна да сму4е въздух и колата започна да работи зле. НО>>>> фурсирайки я, тя вдигаше отново нормалните си обороти и стигаше до прекъсвача. Така беше за около 5 мин. и после пак до същото положение - 5000 обор., не пове4е. Разглобих отново, смених си гарнитурата, колата започна отново да си работи добре, ве4е не се просмукваше въздух, но оборотите пак до 5000. Ако това не6то може да ви говори, моля пишете ми. Поне как си обяснявате слу4ая, 4е за малко със скапала се гарнитура на този капак, със сменен нов бензинопровод колата започна за кратко отново да вдига обороти и след няколко минути пак да спре.
- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
направо не е истина как Слитер описва проблема все едно за моита колица горката говори,то не е ли по добре направо нек'в двигател по-голям да си вземе човек(имам предвит като кинти естествено)
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
Лунатик, кво бе човече, и твойта ли кочинка го има твоя проблем. Не се обиждай, че я наричам така, но в крайна сметка си е така, кола над 10 год. си е кочина..... Иначе и аз съм фен на марката... Ти намерил ли си решение на тоя проблем? Със смяна на вала ли мина или ти предстои.
И сега се обръщам към всички:
Пичове,
На един приятел е36цата пак имаше такъв проблем, само дето той си смени всички бензинопроводи и тя се оправи. Ето за6то си мислия, 4е е възможно да е нещто от горивната система. Като се изключат всички възможности вече ще си сменя вала и кобиличките - не съм циганин и когато се налага да се смени нещо го сменям, НО не ми се дават пари (не са малко поне за пове4ето от нас мисля, които караме коли на тази възраст) за нещо такова и след това някой педал от някой сервиз да ми каже "Я, не било от това", щото вече ше бия някой разбирач в сервиз, щото на мене се ми се падат "разбирачи"...... КОЛКО ПАРИ СЪМ НАБИЛ ОТ ТАКИВА РАЗБИРАчИ НЕ Е ИСТИНА. нЕщА, КОИТО СА СИ БИЛИ В РЕД СА МИ СЕДЯТ В МАЗЕТО. е.....НЯКОИ УСПЯХ ДА ПРОДАМ, АМА.......... ВЕчЕ МИ Е ПИСНАЛО
И сега се обръщам към всички:
Пичове,
На един приятел е36цата пак имаше такъв проблем, само дето той си смени всички бензинопроводи и тя се оправи. Ето за6то си мислия, 4е е възможно да е нещто от горивната система. Като се изключат всички възможности вече ще си сменя вала и кобиличките - не съм циганин и когато се налага да се смени нещо го сменям, НО не ми се дават пари (не са малко поне за пове4ето от нас мисля, които караме коли на тази възраст) за нещо такова и след това някой педал от някой сервиз да ми каже "Я, не било от това", щото вече ше бия някой разбирач в сервиз, щото на мене се ми се падат "разбирачи"...... КОЛКО ПАРИ СЪМ НАБИЛ ОТ ТАКИВА РАЗБИРАчИ НЕ Е ИСТИНА. нЕщА, КОИТО СА СИ БИЛИ В РЕД СА МИ СЕДЯТ В МАЗЕТО. е.....НЯКОИ УСПЯХ ДА ПРОДАМ, АМА.......... ВЕчЕ МИ Е ПИСНАЛО
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
щом не трака може и да не е като моя проблем.....но при мен 100% си е за смяна на доста неща.....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
абсолютно същия проблем имам . какво ли несмених .... побарках се . дразнещо е . вземеш да изпреварваш и оп гадния звук от двигателя БРРРРРРРРР.....''' и забива нос . клапата на дебитомера се тресе като за последно но не е от дебитомера пробвах с друг и с него беше същото . и мен ме посъветваха за катализатор то само той остана . иначе колата нетрака ! нито на студено нито на топло двигателя е М40 1.6 93та год . тва е толкова често срещан проблем и никой незнае от какво е . палец , капачка , горивен филтър , свещи , кабели , 100000 пъти елкон диагностика , сваляне капака на вала , оглед , смяна на масло , маркучи , почистващи добавки '' на корем'' , сваляне на бензиновата помпа с цел оглеждане . нищо незлиза , а проблема си седи . УЖАСНО Е НАПРАВО !!!! поне усетих какво е ! свършва бензина от някаде . недостиг на бензин е за мен . някакво запушване е . а колко колеги са ми предлагали решение на проблема със смяна на вала предложен от тях . вала няма да ти прави проблем 3 сек след като пуснеш газта и постепенно да се оправят оборотите . имам понятие от двигатели . това е недостиг на гориво !!!! страдат от някакъв проблем тези М40 . съмнявам се в клапана който връща излишното гориво. колеги ако някой си оправи колата нека пише до администраторите темата му да седи във важни защото 80на100 от имащите М40 страдат точно от това !
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
проблема им е само един голям + 8 малки проблемчета и още в началото на темата са го написалиtoni3d1 написа:страдат от някакъв проблем тези М40 .
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани