Проблем с централното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Проблем с централното
Колеги от извесно време имам проблеми с централното,от около 1 месец насам започна да не се заключва дясната врата (преди като тръгна да заключвам от лявата врата всичко ми се заключваше,а сега само лявата и багажника (трябва 2-пъти да завъртя ключа,защото при първото завъртане се заключва и пак се отключва)) та ми се налага да заобикалям и от дясната врата да заключвам и вече ми дойде до гуша.
Днес отидох да ми слагат аларма и алармаджията ми каза че според него е изгоряла машинката?!?!?!
Аз си мисля дали пък не е управлението на централното ако има такова
?!
Защо пък да е изгоряла машинката при положение,че като заключа от дясната врата всичко ми се заключва?!?!?!
Днес отидох да ми слагат аларма и алармаджията ми каза че според него е изгоряла машинката?!?!?!


Защо пък да е изгоряла машинката при положение,че като заключа от дясната врата всичко ми се заключва?!?!?!

- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
централно
колега до колкото съм запознат машинките на предните врати са по учени (смисал те овличат и задните) затова можеби има проблем в някоя от тях, това е мое лично некомпетентно мнение 

- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
C8699HX написа:Е да ама мойта има само 2 врати![]()
![]()
Аз съм с 5 ама бате имам същия проблем на шофьорската врата, и понеже не ми се налага да заобикалям се още си седи така

Пробваи със контактен шпреи да напръскаш буксите на машинката... най вероятно не правят контакт като хората.
Ако от това не се оправи... провери дали идва ток до нея, ако идва кофти, ако не идва пак кофти.
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Щом дясната врата не се заключва от никъде другаде освен от нея самата, значи най-вероятно машинката й е прецакана. Машинките се развалят и заради прекъснати, окъсени кабели. Най-често се прекъсват кабелите които влизат в багажника. Срежи гумения им маншон и ще се увериш. Оправи първо кабелите, и след това ако машинката продължава да не реагира сменяй машинка. И НЕ СИ СЛАГАЙ НЕОРИГИНАЛНА МАШИНКА. Намери си оригинална, малко трудно се сменя, но поне всички функции, които сега има тази врата ще се запазят. Ако сложи фалшива машинка дясната врата няма вече да управлява шофьорската врата (99% сигурно) и кой знае още какво.
Що караш всички да си режат маншона само не ми е ясно
Ясно, че на някои се прекъсва кабела там, но... не може ли да се издърпа само да се види дали има проблем, ами трябва да се реже? После не може да се наниже нов маншон там.
Колега по темата... няма оправия. Сваляш целия механизъм, чистиш и ако се увериш, че е умряло моторчето, сменяш. По 20ина лв. са втора употреба.
Обикновено връзват грешно алармата.
От личен опит.

Колега по темата... няма оправия. Сваляш целия механизъм, чистиш и ако се увериш, че е умряло моторчето, сменяш. По 20ина лв. са втора употреба.
Обикновено връзват грешно алармата.

liloff, не може да издърпаш само и да видиш добре кабелите (поне при седан и купе, всмисъл много голяма е вероятността да не забележиш някоя дребна прокъсаност така просто като издърпваш самия маншон). Трябва да разрежеш поне малка част (говоря по дължина, а не да го сразваш целия заедно с кабелите). А това сцепване на гуменото маншонче не виждам що да е проблем, по-добре да провериш добре кабелите вместо с цел да не си режеш гуменото маншонче, да пропуснеш някой прекъснат или даден на късо кабел.
И защо да няма оправия, много често причината да изгори машинка са именно тези кабели (говоря от опит, а не просто защото е логично). По-скоро няма оправия самата машинка (и няма смисъл да я чисти ако е изгоряла). Но дори да е изгоряла 99% че има проблем с кабели някъде. Освен това аз не прочетох да има проблем с алармата, а директно с ключа (т.е. по-малко вероятно да е нещо свързано с алармата, ако изобщо има).
По-скоро израза трябва да е " че само на някои е36-ци НЕ се прекъсват там кабелите"
На 98% от е36-ците които съм имал честта да разбазиквам там има оголени кабели.
И защо да се нанизва нов маншон, той стария си е здрав, просто го обвиваш с изолирбанд и това е. Нито му пречи, нито има някакъв недостатък изолирането с изолирбанд, на срязаната част от този гумен таш*к.
И защо да няма оправия, много често причината да изгори машинка са именно тези кабели (говоря от опит, а не просто защото е логично). По-скоро няма оправия самата машинка (и няма смисъл да я чисти ако е изгоряла). Но дори да е изгоряла 99% че има проблем с кабели някъде. Освен това аз не прочетох да има проблем с алармата, а директно с ключа (т.е. по-малко вероятно да е нещо свързано с алармата, ако изобщо има).
liloff написа:... Ясно, че на някои се прекъсва кабела там, но... После не може да се наниже нов маншон там.
По-скоро израза трябва да е " че само на някои е36-ци НЕ се прекъсват там кабелите"

И защо да се нанизва нов маншон, той стария си е здрав, просто го обвиваш с изолирбанд и това е. Нито му пречи, нито има някакъв недостатък изолирането с изолирбанд, на срязаната част от този гумен таш*к.
Последна промяна PeReZ на 29 Дек 2008, 14:29, променена общо 3 пъти
Да, няма оправия точно машинката, това имах предвид.
Компакта има идентична система за заключване с купето. В този ред на мисли съм почти сигурен, че му е заминало моторчето или защото му е дошло времето, или защото някой е рязал кабелите на вратата, за да връзва аларма, имобилайзер или каквото му е дошло наум. А на Компактите тези кабели не се прекъсват. По друг начин са сложени.
Първо се оправя цялата система (кабелите се връзват правилно), после се сменя моторчето с втора употреба такова (желателно е да е отворено, почистено и смазано, направо става като ново), после така и така сваляш, е хубаво да се почисти и механизма на вратата
Просто мога да пожелая успех. Прегледай и ТАЗИ тема за повече информация
Компакта има идентична система за заключване с купето. В този ред на мисли съм почти сигурен, че му е заминало моторчето или защото му е дошло времето, или защото някой е рязал кабелите на вратата, за да връзва аларма, имобилайзер или каквото му е дошло наум. А на Компактите тези кабели не се прекъсват. По друг начин са сложени.
Първо се оправя цялата система (кабелите се връзват правилно), после се сменя моторчето с втора употреба такова (желателно е да е отворено, почистено и смазано, направо става като ново), после така и така сваляш, е хубаво да се почисти и механизма на вратата

Просто мога да пожелая успех. Прегледай и ТАЗИ тема за повече информация
значи това е едно от така наречените слаби места
всяка кола ги има
та на бмв пролема наистина го има но е много елементарен
износва се езика {или незнам как точно даго кажа} на машинката и неотчита че вратата е затворена
решения има няколко ....аз го реших така проблема
като затворя вратата я натискам силно с рака или коляно и после я закличвам обикновено минава номера
всяка кола ги има
та на бмв пролема наистина го има но е много елементарен
износва се езика {или незнам как точно даго кажа} на машинката и неотчита че вратата е затворена
решения има няколко ....аз го реших така проблема
като затворя вратата я натискам силно с рака или коляно и после я закличвам обикновено минава номера

значи това е едно от така наречените слаби места
всяка кола ги има
та на бмв пролема наистина го има но е много елементарен
износва се езика {или незнам как точно даго кажа} на машинката и неотчита че вратата е затворена
решения има няколко ....аз го реших така проблема
като затворя вратата я натискам силно с рака или коляно и после я заключвам обикновено минава номера
всяка кола ги има
та на бмв пролема наистина го има но е много елементарен
износва се езика {или незнам как точно даго кажа} на машинката и неотчита че вратата е затворена
решения има няколко ....аз го реших така проблема
като затворя вратата я натискам силно с рака или коляно и после я заключвам обикновено минава номера

- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
аз също карам купе и съм с абсолютно същия проблем , просто винаги въртя ключа 2-пъти тоест веднъж шофиорска+багажник и после пак
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Vaio E30
- ентусиаст
-
- Мнения: 844
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 комби
36 318
или лепиш малко изолирбанд на езика за да отчита.аз сам така и си кара вече няколко месецаwarlion написа:значи това е едно от така наречените слаби места
всяка кола ги има
та на бмв пролема наистина го има но е много елементарен
износва се езика {или незнам как точно даго кажа} на машинката и неотчита че вратата е затворена
решения има няколко ....аз го реших така проблема
като затворя вратата я натискам силно с рака или коляно и после я заключвам обикновено минава номера

- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Къде е тоя език,аз преди почти месец я писах тая тема и още ме мързи да я отворя тая врата да видя за какво става въпрос,предполагам че като ми изгори амармата ще видя от какво е






17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани