Кофти проблем при BMW 525 tds!!!

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

Кофти проблем при BMW 525 tds!!!

Мнение от Dido - Fido » 13 Окт 2004, 10:42

Пак съм аз с моите проблеми ама така е с новозакупена кола докато и свикнеш и я пооправиш сигурно :)
Та ето какво ми се случва!
Понякога като превключвам от 1 на 2 и от 2 на 3 (по-рядко), след като дам газ колата придърпва, т.е. при натискане на педала на газта не се вдигат оборотите (все едно че не натискаш нищо)! Натискаш газ ама - нищо! Като го поотпуснеш малко и пак го натиснеш тогава сработва! Гадничко си е!
Ако някой има идея от какво може да е това да сподели! Всички мнения са добре дошли!
А мен утре ме чака двудневен сервиз така че стискайте палци!
Айде лек и успешен ден на всички въпреки гадното време!!!
ВMW му е майката!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 14 Окт 2004, 0:45

Колега,
Sorry, не мога да ти помогна с този проблен. Ако го откриеш, сподили! Стискам ти палци.
ICE
PS. Твоята с кой мотор е? Питам та, за да знам дали имаме еднакви такива.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

:(

Мнение от Dido - Fido » 14 Окт 2004, 7:54

Колата ми е 525 tds като твоята ако правилно си написал в инфото!
Така че ако имаш нещо да споделиш с проблеми или изобщо всякаква информация за колата казвай, че я имам само от 2 месеца!

А иначе аз днес закарах моята в Дару КАр и утре вечер ще я вземам така че ако има нещо веднага ще споделя :)
ВMW му е майката!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Окт 2004, 8:35

A на колко оборота превключваш когато се появяват тези проблеми? И колко газ подаваш?
Ако превключваш на много ниски обороти или подаваш прекалено много газ подобно нещо е твърде възможно заради турбината.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

Аха!

Мнение от Dido - Fido » 14 Окт 2004, 10:22

Ами утре като я взема от сервиза ще видя на колко превключвам и ще кажа да видим дали от там е проблема!

Благоадря все пак за идейката :) Знае ли човек може и да не съм и свикнал още :)
ВMW му е майката!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Окт 2004, 10:58

По- голямата турбина на 5- цата дава и по- голям лаг, така, че ще трябва малко да се научиш и да я караш :)
Аз като си взех мойто бях много изненадан, че върви доста по- зле от предишната ми фиеста 1.8, но скоро нещата си дойдоха на мястото :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

!!!

Мнение от Dido - Fido » 14 Окт 2004, 11:52

Е, дано си прав! Ще трябва повечко да си я търкалям значи :)
Иначе е страхотна кола! Нищо общо с предишния ми Опел Вектра ;)
ВMW му е майката!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Окт 2004, 13:22

То си има хас и да има нещо общо с вектрата :)
Аз не бях погледнал годината и модела на колата, малко е вероятно причината да е тази, която ти казах при тази кола, все пак не е 10- 15 годишна Е34. По-скоро търси повредата в електронния блок на горивната помпа.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

!

Мнение от Dido - Fido » 14 Окт 2004, 15:31

Те за това сега в сервиза и правят центровка на горивно-нагнетателната помпа, че компютърът точно там давал грешка! Значи май наистина си е от там... Само дано не е заминала помпата, че цените са ДОСТА солени за нова!!!
ВMW му е майката!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Окт 2004, 1:15

Знай че при нормално каране, без "ръчки", можеш да превключваш от 1-ва на 2-ра и на 1200-1500 оборота, но при това положение се налага да подаваш много нежно и плавно газта. Иначе май започва да пропушва, заради голямото количество гориво, което не може да изгори. При по-спортно каране, пробвай по-плавно до 2500 оборота (без значение на коя предавка си, ама не и на 1-ва) и после можеш да се заиграеш колкото ти душа иска. Просто трябва да експериментираш. При мен е така. Провери го и ти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

:)

Мнение от Dido - Fido » 15 Окт 2004, 9:24

Непременно!!!!
ВMW му е майката!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 10.09.2004
Местоположение: София

Мнение от ZergonY® » 17 Окт 2004, 23:25

Здр.
Аз сам имал такова БМВ като твоето, не бих се съгласил 4е има много голямо заглъхване на малкоте обороти, не сам имал и проблеми с двигателя. Но мисля сащо като bum-bum 4е проблема е или в помпата или в някои вакум който оправлява турбото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 2.09.2004

Иииииииииииииии верният отговор е........ ПОМПАТАААА!

Мнение от Dido - Fido » 18 Окт 2004, 7:47

Иииииииииииииии верният отговор е........ ПОМПАТАААА!

Позналите печелят едно хубаво и прекрасно удовлетворение за разлика от притежателя на автомобилът, за който остава да започне да събира пари от закуски за НОВА :)))))))))

Това беше шега ама наистина това се оказа! Помпата е пътник и ще трябва да си намеря нова! Имам някои връзки из Германия така че ще потърся да видим колко по-евтино от тук мога да я намеря!
Някой все пка ако знае място в БГ да споделя :))))
ВMW му е майката!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 10.09.2004
Местоположение: София

Мнение от ZergonY® » 18 Окт 2004, 22:43

Ами честито колега и аз имам подобен проблем.
Мисля че мога да ти помогна с това от къде да го вземеш.
Незнам може ли само помпата да се смени или цялото оправление защото при ауди 2.5tdi е така.(все пак БМВ си е кола според тая кочина).
Питай дали може да се сложи втора ръка или трябва нова , и за двата случая имам вариант.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Иииииииииииииии верният отговор е........ ПОМПАТАААА!

Мнение от bum_bum » 19 Окт 2004, 12:04

Dido - Fido написа:Иииииииииииииии верният отговор е........ ПОМПАТАААА!

Позналите печелят едно хубаво и прекрасно удовлетворение за разлика от притежателя на автомобилът, за който остава да започне да събира пари от закуски за НОВА :)))))))))

Това беше шега ама наистина това се оказа! Помпата е пътник и ще трябва да си намеря нова! Имам някои връзки из Германия така че ще потърся да видим колко по-евтино от тук мога да я намеря!
Някой все пка ако знае място в БГ да споделя :))))


А в електронния блок ли казаха, че е повредата или..?
Значи опитай с универсалната добавка за поправяне на горивни помпи :)))) Поне мойта така се оправи. 1000км с добавка Лики Моли (Има я във всеки Лукойл) за дизел. Тази, която се сипва в цял резервоар.
Иначе преди това и мен ме подготвиха от Дару и от Супер Дизел за смяна на помпата. В крайна сметка 1000км с тая добавка ми решиха проблема и помпата е като нова :) Иначе цяла седмица прекарах по стендове, компютри и майстори и всички дадона една и съща диагноза "помпата е за смяна"..
Изображение

Следваща

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook