загуба на мощност на 325 тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.09.2006

загуба на мощност на 325 тдс

Мнение от r01dS » 24 Дек 2008, 13:57

колеги възможно ли е ако се сложи по голям по обем кулер на 325 тдс от това да загуби мощност?колата ускорява много по бавно мудна е и не пуши дори при пълна газ(на ход).ще съм благодарен ако науча нещо повече от вас .....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: загуба на мощност на 325 тдс

Мнение от vld » 24 Дек 2008, 14:03

r01dS написа:колеги възможно ли е ако се сложи по голям по обем кулер на 325 тдс от това да загуби мощност?колата ускорява много по бавно мудна е и не пуши дори при пълна газ(на ход).ще съм благодарен ако науча нещо повече от вас .....

Тя тая работа само с кулер нестава :winky:

Щом не върви и не пуши значи и е много бедна сместа :idea:
Дизела за да върви трябва да пуши обилно :mhihi:
А само от смяна на кулера с по голям ,може да стане по лагава нищо друго ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.09.2006

Мнение от r01dS » 24 Дек 2008, 14:10

и на какво би могло да се дължи това да няма нафта ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 24 Дек 2008, 14:11

r01dS написа:и на какво би могло да се дължи това да няма нафта ?

Настройка на помпата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.09.2006

Мнение от r01dS » 24 Дек 2008, 14:24

не е помпата няма кой да я бара....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Мнение от to6i_Racing » 24 Дек 2008, 15:10

r01dS написа:не е помпата няма кой да я бара....


колегата искаше да ти каже да ти развъртят малко помпата-тоест да подава повече гориво за да може да върви по добре колата :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ;)


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 24 Дек 2008, 16:04

Корекция в помпата + чип и колата става над 200кс.
Няма да може да се пипа гаста.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 24 Дек 2008, 16:51

и ще покараш малко е става 'баууу' :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 24 Дек 2008, 17:59

matros написа:и ще покараш малко е става 'баууу' :mhihi:

Не и ако е изряден мотора ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 7.01.2006
Местоположение: Плевен - София
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E65
Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com

Мнение от Kaloyan78 » 24 Дек 2008, 18:33

Съгласен съм с vld. Моята помпа е за смяна, колата ми прави проблеми, а и в БМВ казаха, че не подава равномерно нафта :) .

P.S.: Моята също не пуши както джипа(а той е със същия двигател и работи безпроблемно) :( .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 24 Дек 2008, 19:01

с моят ТДС се бе6е слу4ило съ6тото ,когато се запу6и горивният филтар
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.09.2006

Мнение от r01dS » 25 Дек 2008, 1:05

благодаря на всички които дадоха някакъв съвет....проблема е изяснен.клапана който пропуща въздух от турбото към мап-а беше обърнат обратно,незнайно от кой и как....смених си и филтъра преди да разбера ама кво да се прави :roll: сега остана само едно кабелче заголено на 4-та дуза което явно дава на маса и като светне дузата и и неще да върви но като цяло проблема е ясен....а на колегата лудия дето съветва за чипа,много ми е чудно от каде ще се земат тия 200 че и отгоре коня :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Дек 2008, 13:12

r01dS написа:благодаря на всички които дадоха някакъв съвет....проблема е изяснен.клапана който пропуща въздух от турбото към мап-а беше обърнат обратно,незнайно от кой и как....смених си и филтъра преди да разбера ама кво да се прави :roll: сега остана само едно кабелче заголено на 4-та дуза което явно дава на маса и като светне дузата и и неще да върви но като цяло проблема е ясен....а на колегата лудия дето съветва за чипа,много ми е чудно от каде ще се земат тия 200 че и отгоре коня :mhihi:

Колега само с чип и хубав филтър колата става 180-190кс. и 360нм.
Нема такъв звер ;) Всичко това може да се засили още малко като се пипне помпата и налягането на турбото,така ,че не е никак невъзможено.
Мен ако питаш само чип и филтър са предостатъчни,но чипа да от най агресивните :twisted:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: sofiq

Мнение от bubsa » 25 Дек 2008, 18:06

Така е!
Аз съм се убедил вече на какво е способен 25ТДС с чип и филтър,както и някои от големите състезатели в форума :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.09.2006

Мнение от r01dS » 25 Дек 2008, 22:00

аз не отричам че двигателя има голям запас и подлежи на корекция....само оспорвам тия над 200 коня.колега vld какво имаш предвид под "чип".понеже аз мисля че "чип" и "баране на турбото и помпата" си е една и съща операция....ама може пък и да не е,така че поясни моля те :shock:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook