Проблем с Bi-Xenon

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Проблем с Bi-Xenon

Мнение от stilko » 23 Ное 2008, 12:56

Колата е Е46 2002 година с Bi-Xenon, но изобщо не свети както трябва. Светлината е слаба (жълтава) и когато съм спрял на светофара зад някого се вижда, че крушките не светят постоянно, а премигват. Някакви идеи от какво е?

П.С. С оригинален Bi-Xenon съм! :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 24.04.2008

Re: Проблем с Bi-Xenon

Мнение от kikis » 23 Ное 2008, 13:06

stilko написа:Колата е Е46 2002 година с Bi-Xenon, но изобщо не свети както трябва. Светлината е слаба (жълтава) и когато съм спрял на светофара зад някого се вижда, че крушките не светят постоянно, а премигват. Някакви идеи от какво е?

П.С. С оригинален Bi-Xenon съм! :mhihi:
ами смени си крушките и ши са оправи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Мнение от stilko » 23 Ное 2008, 13:39

Ако е само от крушките ОК, по ме притеснява да не е запалителите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.05.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320D , 2002г.

ксенон

Мнение от ronnin » 23 Ное 2008, 13:56

Имах същия проблем , смених си крушките и сега е ден . Взех ги от колега от форума , за по 30лв. , ако искаш пиши на ЛС и ще ти дам координати!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Мнение от stilko » 25 Ное 2008, 22:18

Смених крушките с нови и има доста голяма разлика. Благодаря колеги за съвета!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1689
Регистриран на: 7.09.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
Мечтае да кара: и да му е спокойно

Мнение от Babuna » 26 Ное 2008, 1:20

Хубаво е, че се е оправил проблемът.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 11 Дек 2008, 10:33

колеги, аз имам същия проблем като колегите, писали преди мен в темата- оригиналните крушки са ми отслабнали. Купих си крушки от Babuna обаче нещо снощи се изложиш при монтажа! или по-точно не можах да ги монтирам. Не мога да извадя онзи пластмасов капак дето седи отзад на фара и затваря да не се пълни с боклуци....стартера на крушката опира в пластмасата и не мога да го изхлузя. нито от ляво нито от дясно. много е малко мястото отпред и не излиза.....
та въпроса ми е към тези които са си сменяли крушките- как става номера? необходимо ли е да се свали целия фар или има някакъв пиниз във ваденето на тая пластмаса.

освен това- като тръгнах да я слагам на обратно нещо не ми харесва как ляга на мястото си! много си играх и не е проблемът, че не съм я намести както трябва....просто имам чувството че не ляга плътно и се крепи на магия....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 11 Дек 2008, 11:04

сложи едно уплътнение пред самата фасунка за да уплътни добре крушката и да не се клати докато караш, това уплътнение става даже и от кабелче с изолация огънато с формата на окръжност, ако ти е трудна смяната по добре свали фара за 5мин работа ;) и нагласи добре крушката
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 11 Дек 2008, 11:25

....абе май не е баш за 5 мин! като се мъчих предния път да сваля стъклата на фаровете беше ебати мъката с тия лайсни под фаровете...аз съм и с пръскачки и докато ги озвадя беше голяма мъка!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 15 Дек 2008, 9:04

и така- смених крушките! значи процедурата по смяната е следната (Е46-ца 320Д 2003г.) откопчават се отзад капачките, не се вадят напълно- само колкото да бръкне човек, отвива запалителите и тогава се вадят капачките. крушките се държат на две телчета.

проблемът е, че НЕ СЕ ОПРАВИ при мен! отново са слаби фаровете! явно не са само крушките заминали.....някой знае ли какво още следва да бъде сменено?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Мнение от stilko » 15 Дек 2008, 15:43

Следващото май са запалителите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 15 Дек 2008, 20:11

е какво общо имат запалителите със силата на светлината? или пали или не?!? :shock:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook