6 > 5 , не =

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

6 > 5 , не =

Мнение от Роската » 24 Дек 2002, 13:07

Това е отговора на загадката 6 цилиндъра срещу 5 :wink: .Респективно БМВ срещу Ауди :) .Да 5 цилиндровият мотор работи несъмнено като "ел-двигател",но трябва всеки месец да се проверява връзката му с фундамента! :lol: :lol: :lol:
Андро поздравления за титрите на великото филмче,което Ауди,Хонда и тн. Фенове така и не проумяха и едва ли някога ще проумеят :cry: !Прости им ,те не знаят какво говорят :) .Трябва да си много хал-хабер ,за да не разбереш посланието на тва филмче и че не можеш да сравниш автомобилите БМВ с нищо друго на този свят :evil: !
Кви Аудита ве момчета,къде се ръгате в А-групата на БМВ и Мерцедес-великите коли със задно предаване :evil: .Кой ви излъга ,че като Ауди имат страхотна ламарина са хубави коли :? ?За вас Мерцедес може и да са по-добри от БМВ(може наистина да е така),но от чикийте(колите с предно) :D определено има поне 5 марки по-напред с материала от Ауди :!: .Има ли нещо по-смешно от голяма кола с хубав голям мотор :) и с ...предно предаване-специалитета на ауди :( .
ИМА ЕДНА ИСТИНА В ЖИВОТА И ТЯ СЕ КАЗВА КУАТРО - каза една пенсия преди да се каталяса :) .Аз бих добавил върши работа,но не доставя удоволствие :( .Да сте чули някои да ви хвали 325ix или 525ix?Няма и да чуете,щото тва не са типични БМВ-та.За кво АудиТурбоКуатро ми говорите ,след като на този свят съществува СубаруИмпрезаТурбо?Така че може да си промените девизчето на "...И ТЯ СЕ КАЗВА 4WD!"
Както каза някои от колегите,БМВ издига задното предаване до КУЛТ-ови височини.Ако не сте карали автомобил БМВ ,нека ви обясня накратко за какво става въпрос:класически редови шестцилиндров двигател(4цил-малко на брои-всичките в бившия соц.лагер),ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ с АБСОЛЮТНО перфектно разпределение на масите и винаги с образцова трансисия и федерация съчетаваща комфорта на лимузините и стабилноста на спортните коли!Това е БМВ!Може да си каталясал,унил,тъжен и тн.,5 минути в колата са ти достатъчни за да изгрее усмивката на лицето ти и да станеш нов човек.УСМИВКАТА-това е основната гримаса ,която извиква едно БМВ в шофьора!Виж Тиф Ниидъл(тва момче не спря да си прави кефа)-в минутите зад волана на БМВ-тата (M History,Е39,Е46) той беше щасливия човек.
Много излишно и глупаво е да обяснявате на хората в тези форуми какво е Ауди и как то е ноо напред,СЛЕД КАТО ВСЕКИ ОТ БМВ ФЕНОВЕТЕ ТУК БИ ПРЕДПОЧЕЛ ДА КАРА ЖИГУЛКА ПРЕД АУДИ :!: :!: :!: :!: :!:

ЗАЩО ЛИ?

ЗАЩОТО ЖИГУЛКАТА Е СЪС ЗАДНОООООООООО :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Re: 6 > 5 , не =

Мнение от Alpina » 24 Дек 2002, 14:21

Роската написа:
...ЗАЩО ЛИ?

ЗАЩОТО ЖИГУЛКАТА Е СЪС ЗАДНОООООООООО ...


Много, ама много точно казано!!!

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Re: 6 > 5 , не =

Мнение от ati » 24 Дек 2002, 14:31

Alpina написа:
Роската написа:
...ЗАЩО ЛИ?

ЗАЩОТО ЖИГУЛКАТА Е СЪС ЗАДНОООООООООО ...


Много, ама много точно казано!!!


някои дори предпочитат да карат костенурка,пред кола с предно :wink:

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

благодаря...

Мнение от LandShark » 24 Дек 2002, 16:39

:bowdown: РОСКАААААААААА, ;-)

Благодаря за подкрепата! Таман бях започнал да се чудя къде се изгубиха истинските хардкор BMW ентусиасти... :twisted: :roll:

Благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 17.12.2002
Местоположение: USA

Re: 6 > 5 , íå =

Мнение от 20VTurboQuattro » 24 Дек 2002, 23:45

Ðîñêàòà написа:Òîâà å îòãîâîðà íà çàãàäêàòà 6 öèëèíäúðà ñðåùó 5 :wink: .Ðåñïåêòèâíî ÁÌÂ ñðåùó Àóäè :) .Äà 5 öèëèíäðîâèÿò ìîòîð ðàáîòè íåñúìíåíî êàòî "åë-äâèãàòåë",íî òðÿáâà âñåêè ìåñåö äà ñå ïðîâåðÿâà âðúçêàòà ìó ñ ôóíäàìåíòà! :lol: :lol: :lol:
Êâè Àóäèòà âå ìîì÷åòà,êúäå ñå ðúãàòå â À-ãðóïàòà íà ÁÌ è Ìåðöåäåñ-âåëèêèòå êîëè ñúñ çàäíî ïðåäàâàíå :evil: .Êîé âè èçëúãà ,÷å êàòî Àóäè èìàò ñòðàõîòíà ëàìàðèíà ñà õóáàâè êîëè :? ?Çà âàñ Ìåðöåäåñ ìîæå è äà ñà ïî-äîáðè îò ÁÌÂ(ìîæå íàèñòèíà äà å òàêà),íî îò ÷èêèéòå(êîëèòå ñ ïðåäíî) :D îïðåäåëåíî èìà ïîíå 5 ìàðêè ïî-íàïðåä ñ ìàòåðèàëà îò Àóäè :!: .Èìà ëè íåùî ïî-ñìåøíî îò ãîëÿìà êîëà ñ õóáàâ ãîëÿì ìîòîð :) è ñ ...ïðåäíî ïðåäàâàíå-ñïåöèàëèòåòà íà àóäè :( .
............. ..Çà êâî ÀóäèÒóðáîÊóàòðî ìè ãîâîðèòå ,ñëåä êàòî íà òîçè ñâÿò ñúùåñòâóâà ÑóáàðóÈìïðåçàÒóðáî?Òàêà ÷å ìîæå äà ñè ïðîìåíèòå äåâèç÷åòî íà "...È Òß ÑÅ ÊÀÇÂÀ 4WD!"


Predi da spodelia nakratko kakvo mislia za po gornite izkazvania iskam da pojelaia Vesela Koleda na vsichki ychasnitzi v tozi forum! Praznik e, neka da vnimavame s alkoxola, skorosta i povedenieto zad kormiloto! Veselete se zdravo ama Ymnata! :D
**************************

Roska, ia obiasni ti koga si karal 5 cyl dvigatel? Ili samo si se vozil i si pravil zavoicheta na parkinga s niakoe staro Audi? Za kakuv fundament govorish, obiasni, che az veche 3 koli s takuv dvigatel sum pritejaval i dosega ne sum gi proveriaval za takova neshto? Obiasni mi, please che az Audi i 5 cyl motor ne sum vijdal. Samo shte ti kaja che pone v USA, na Audi 5 cyl. motora e edin ot NAI-IZDURJLIVITE dvigateli koito iziskva NAI-malko podrujka. Tova ne e moia izmislitza, a si e statiskika. Az opredeleno podkrepiam tova tvurdenie zashtoto kakto kazax s tezi dvigateli imam mnogo opit i kilometrite/milite koito sum navurtial na btiax bez remont e rekorden. Btw, vsichkite mi priateli s BMW se vuzxishtavat na tezi rekordi, a ne pluiat sreshty tiax. Tava se naricha *yvajenie* kum Audi motora, ako ne si ia chyval tazi dyma. Do sega ne sum vijdal BMW s 220 000 mili (ne km.) navurtiani na 6 cyl dvigatel bez da my e praven seriozen remont ili bez da gulta maslo kato lokomotiv. Vsichkite s aminali pod gaechniat kluc oshte na 150 000 mili. A Audi-ta s 5 cyl. dvigatel sum vijdal pone 15 takiva (200k + miles) i dvigateliat im maistor ne go e pipal.
Tui che, kato neznaesh nedei taka smelo da tvurdish kakvo my e i kakvo ne my e na 5 cyl dvigatel. Gledai si problemite po BMW dvigatelite, NE sa malko.

*******

Za Audi i za "A" grypata ... pak govoria za USA, no tyk Audi otdavna e v "A" grypata, dori i da ne e tolkova populiarno kolkoto sa MB i BMW. Shte ti pokaja stotitzi statii, reviuta, intervieuta, sustezania i navsiakude na purvite 3 mesta sa Audi, BMW ili MB v nai-razlichna posledovatelnost. Viarno e - nai-chesto BMW e #1, spor niama. Bravo! No sled nego vinagi e Audi, a moje i MB ot vreme na vreme. Poslendite niakolko godini obache MB obache izostavat i sa chesto izmesteni ot Lexus ili Acura. No Audi i BMW sa vinagi na purvite 2 mesta.
Tui che Roska, mislia che Audi sa otdavana v "A" grypata, pogledni si statistikite predi da pishesh. Znam che ne ti xaresva, ama tova e istinata, preglutni ia ... xorata deto praviat revieuta na kolite znaiat mnogo poveche ot tebe koe e xybavo, po-xybavo i nai-xybavo i koe e za "A" grypa. Ne zabraviaii che Audi, BMW i MB se prodavat NE samo v Europe. Pazara v US/Canada e ogromen i tyk xorata sushto imat dymata! I koi ti kaza che Audi imat samo xybavi lamarini - ti da si chyval che AUDI e kolata s NAI-XYBAVIAT luxozen interior? Che v tova otnoshenie Audi e stupka pred BMW i MB??? Ne go kazvam samo az tova - Reditza spisania go kazvat v edin glas, ne edno. Ili ti i ot tiax poveche razbirash zashtoto si prosto zaslepen ot tvoeto veliko BMW? Zadnoto predavane ne pravi edin avtomobil velik, neznam koe te e izlugal. Moje da e po-priaten za karane, no ima oshte tolkova mnogo drygi xarakteristiki koito ti narochno ne spomenavash ili prosto NE razbirash. - Sudia ot lubovta ti kum Jigylata. :wink:

**********

"îïðåäåëåíî èìà ïîíå 5 ìàðêè ïî-íàïðåä ñ ìàòåðèàëà îò Àóäè :!: "
Moliate, izbroi gi tezi 5 marki s predno predavane koito sa po dobri ot Audi? I kato kazvash po-dbri - obasni KAK i s KAKVO sa po-dobri?
Samo ne mi spomenavai za Lexus, Acura, Honda zashtoto mislia che po gore obiasnix koi kude se klasira pri sravnitelnite testove. Intersno mi e da vidia koi sa tezi 5 koli. Za edna dve se sehtam, ama za 5 - mislia che prekali.

**********

Audi Turbo Quattro vs. Subaru Impreza ... niama da ia zapochvam tazi tema dori zashtoto sme v greshniat forum, a i se sumniavam che tyk ima tolkova mnogo razbirachi ot Subaru. Niakaoi ot vas karal li e vuobshte Subaru? Az mnogo yvajavam Subaru, no nikoga ne bix gi slojil pred Audi. Tova koeto AZ tursia v edna kola - te ne go predlagat. Opredeleno gi slagam pred BMW obache - 4wd + skorost, kvo da se pravi. :wink:
=> Audi i Subaru sa koli s dve suvsem razlichni prednaznachenia i fasadi - ednoto(Audi) e lux, ydobstvo, klasa, burzina i bliasuk. Drygoto e Rally kola na po-niska tzena ot Audi no BEZ lux i bliasuk, s po-malko ydobstvo i e mnogo po-shymna/neysuvurshenstvana. Moeto staro 200 20VTurbo Quatto ako napravi 0-100 za 5.9 sec, novo Subaru WRX(turbo) shte gi napravi za 5.3. I Kakvo ot tova? Ako trugna da putyvam ot San Francisco do San Diego (800 km) - s koe shte mi e po-priatno/ydobno mislite? Dali shte e Subaru-to ili Audi-to? Nikoga ne bix trugnal sus Subaru na dulug put po prostata prichina che ne ydobno tolkova. ( S BMW moje, no samo ako e suxo po putia i imam goliam 6 cyl. ili 8 cyl. motor pod kapaka. )

******
A za 325ix i 525ix, ne me razsmivai :puke: ... ta kak shte mi gi xvali niakoi kato te za nishto ne stavat sravneni s edno Audi Quattro ili Subaru Turbo. 4wd systemata na BMW e tolkova nazad ot Quattro i Subaru systemata che ako pochnem da sporim shte vi zaria s fakti koito ama xich niama da vi se xaresat. Dori i X5 s negovoto 4x4 ili AWD e smeshno sravneie s Quattro ili Subaru AWD. NO Tova e dryga tema....

*******

Oshte vednuj, Veseli praznitzi na vsichki!!! :D :D
"According to Einstein the faster you go the longer you live." :)

Манекенът
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 15.09.2002
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

Мнение от Kazaka » 25 Дек 2002, 3:07

zdrasti az ot 1-na godina se zanimawam s BMW i samo 6te ti kaja kupi si BMW i togawa wles w tozi forum. ima forum za audi hodi si tam kwo se barka6 pri manqcite.i nedei se mesi na roskata 6tot 6te ti skrie 6apkata po razbiratelstwo. i az sam karal wankel no ne znam za kwo stawa wapros,zatwa mal4i i si pi6i w audi foruma.ela na drugiq sabor da si podrankame.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: Costa Blanca, ESP
Пол: Мъж
Кара: E81 123d, E70 3.0d
Мечтае да кара: Alpina B10

Мнение от Bergayos » 25 Дек 2002, 5:06

na Audi 5 cyl. motora e edin ot NAI-IZDURJLIVITE dvigateli.......... :D

Do sega ne sum vijdal BMW s 220 000 mili (ne km.) navurtiani na 6 cyl dvigatel bez da my e praven seriozen remont ili bez da gulta maslo kato lokomotiv. Vsichkite s aminali pod gaechniat kluc oshte na 150 000 mili............... :shock:

AUDI e kolata s NAI-XYBAVIAT luxozen interior.............. :roll:

Dori i X5 s negovoto 4x4 ili AWD e smeshno ......... :>:

XA XA XA e tova ako nesa izmislici......
Последна промяна Bergayos на 25 Дек 2002, 15:10, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 6.02.2002
Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc

Endlezz

Мнение от LordDigital » 25 Дек 2002, 6:23

Odavna sym se otkazal da sporq po podobni temi. Prosto e bezmislenno ,moze da napishete 3 Toma postingi - i nakraq sha se izpokarate ,sha se stigne do triene ili zaklucvane na temata...

Kakto i da e ,samo iskam da spodelq che toku sto mi umrq akumulatora na JukeBoxa i se nalozi da pusna radioto - i kakvo chuh tam - reklama na BMW razbira se ,interesnoto obache beshe kakvo se govoreshe vyv taz reklama - nqkakyv pich obqsnqva kak iskal nezavisimost i kak samo BMW ix bi mu q dalo ZASTOTO SE KARA 36x dena vyv godinata...

Veselo posrestane na praznicite :bchug: i ot mene ,i dano da ne se izpokarate pak - stoto Levski ne moze da oblekat cherveni ekipi kakto i CSKA sini :wink:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 17.12.2002
Местоположение: USA

Мнение от 20VTurboQuattro » 25 Дек 2002, 11:57

Kazaka написа:.... kupi si BMW i togawa wles w tozi forum. ima forum za audi hodi si tam kwo se barka6 pri manqcite.i nedei se mesi na roskata 6tot 6te ti skrie 6apkata po razbiratelstwo. i az sam karal wankel no ne znam za kwo stawa wapros,zatwa mal4i i si pi6i w audi foruma.ela na drugiq sabor da si podrankame.


S ydovolstvie bix doshul na vseki subor na koito me pokanite, no nemoga za sujalenie. :( Mnogo sum nadalech i kolata mi ne leti, ..... no i kato gledam kolko ste te lubezni vsichki tyk na pisane, predstaviam si kakvo shte stane ako se poiavia tam s moeto Audi na jivo. Vie ot foruma me pudite kato kaja neshto koeto ne se xaresva na niakoi, a ako sum tam najivo kakvo shte stane ... shte me ybite nai-malkoto. To chovek kato ne turpi kritika i samo edno si znae kakvo da ochakvash kato se vidish s nego na jivo? Na suborite na BMW v BG iavno se dopyskat samo xora koito "xvaliat" BMW i nishto drygo... pone taka e na tozi forum.

A koi e kazal che se mesia na Roskata? NA nikogo ne se mesia... toi kazva neshto koeto si misli za Audi, az go cheta i otgovariam kato izraziavam az kakvo mislia za Audi i dymite my. Da sum kazal che toi ne razbira ot BMW? Ne sum - sigyrno to e nai-golemiat spetz tyk, ne go poznavam choveka. Ot dryga strana az smelo moga da tvurdia che moite poznania nad Audi i nad tova kak Audi go gledat po sveta(ne samo v Evropa) nikak ne sa malki. Ne se zanimavam s Audi i s koli poprintzip ot vchera. Tui che neznam koi s kakvo, za kakvo i kak shte mi skrie shapkata?!?! Nedei da govorish glyposti bez da se poznavame dori. Az ne sum doshul tyk da si meria onaia rabota s koito i da e tui che neka ne se zaplashvame i nadxvalvame. Detski raboti. :wink:

I ako tolkova mnogo te drazni kakvo kazvam i ne ti se xaresva istinata(az NE pisha izmislitzi za kolite) imate si moderatori, neka me maxnat, zabraniat ili tam kakvoto e nakazanieto za "prishultzi". Za koi li put se ybejdavam che vie obichate da sluyshate SAMO sobstvenite si glasove/exoto i nikakva dryga konstryktivna kritika. Vashe pravo. :!:

Vesela Koleda na Vsichki!!!
"According to Einstein the faster you go the longer you live." :)

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 25 Дек 2002, 16:00

Имам едно питане :?: Не мислите ли че този форум се напълни с глупости вече достатъчно.Всички който са ми чели постингите знаят че съм болен на тема БМВ ама за кво да си кривиме душите и АУДИ не е никак лоша кола :!: Аз не бих карал Ауди по обективните причини който изложи Роската ама не съм седнал и да го плюя.Предлагам да си говориме за нещо полезно а не 3 теми подред да спориме кое е по-добра кола (Въпреки че за мен няма сравнение, ама не го налагам на никого това мнение).МИР и весели празници. :wink:
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 26 Дек 2002, 9:28

:bowdown: РОСКАТА
:bowdown: БМВ
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 26 Дек 2002, 10:57

Nqma udowolstwie pri karane na Quattro? Pocka, ti ne si karal Quattro - towa e edinstwenoto zakliuchenie koeto moga da naprawia ot twoia posting! Ne znaesh kwo e kolata da nqma myrdane pri nikakwo polojenie. Neznaesh i kakwo udowolstwie e na led i snqg da ritnesh syedinitelia w hrastite i da zawyrtish 4-te kolela i da stane luda fiesta. Ima Subaru 4WD, mi te nai-golemite specialisti w toq bransh kazaha che 4WD na Subaru e na swetlinni godini zad Quattro, ti se poqwi da kajesh che go ima, e kwo kato go ima? Za towa nowia Forester nema koi da go pogledne, za razlika ot staria, a pri tqh razlikata e nai-weche w designa i w zadwijwaneto.
Ama ne bili hwaleli x-a na BMW mi da se oprawiat be, te i MB pusnaha 4Matic, ama na kola sled MB124 ne sa go slagali. Nqkoi mogat da prawiat 4x4 drugi ne, towa ne znachi che BMW e losha kola, naprotiw mnogo e dobra, za twa q ima, za twa ima i MB, za twa ima i Audi i izobshto koncerna VW Group, za towa i toq koncern realizira takiwa pechalbi i kupuwa wsichko koeto moje da se kupi na tozi etap.
W celia toq seir deto go zahwanahte ot 10-15 dni nasam az nemoga da razbera koi na kogo kakwo dokazwa che BMW e nad Audi ili obratnoto, kazah wi go oshte predi ne ste dobre! Che ako az te ubedia che edi koe si Audi e po-dobro ot twoito BMW zashtoto neznam kwo ili ti me ubedish w obratnoto nqkoi ot nas shte si prodade kolata za da si kupi druga? Kak shte stane.
Ne mi e qsno i zashto Audi wi byrka tolkowa w zadnicite che chak otdelna tema pusnahte. Chowek ako wleze tuk dnes naprimer, ne mi e qsno dali shte si pomisli che e fen klub na BMW ili fen klub Anti-Audi.

Otnosno prednoto i zadnoto sigurno w Inglostadt imat neshto predwid sled kato sa slojili predno predawane.

A za A Grupata, Pocka, Audi mai ne e w A grupa samo w twoite predstawi!!!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 26 Дек 2002, 18:44

Добреееее :) !Браво фенче потрудил си се 8) !Само дето си хал-хабер :lol: !

Виждал съм и съм карал мотора за който ми говориш и ще ти кажа ,че не съм очарован от динамичните му характеристики.За плавноста и баланса изобщо няма да говорим ,само като видя вида на коляновия вал на двигателчето дето ми го фалиш и умирам от смях(което не му пречи да е издържлив).Интересно защо в цял свят само Ауди и Магарцедес превят петаци.На тези вторите пък ако им чуете как работи петака ще умрете от смях,което не му пречи да е един от най-здравите дизели в историята.
Както вече ти казах фенче ти си хал-хабер!Ти знаеш ли какво са 220 000 мили?Ми ще ти кажа,че една най-тъпа Жигула,от онези първите(италианската сглобка) изкарва 500 000 километра без никаква интервенция по коляно-мотовилковия механизъм!И това са километри навъртени за 15-20 години(демек с безброи студени стартове) ,не като Тико 1 000 000 км. навъртени на "топло" за 3-4 години "двоина езда".
А сега малко и за БМВ:изобщо не се сещам за кви проблеми в БМВ двигателите ми говориш!Хал-хабер си на тема 6цил.двиг.,човече тези двигатели са легендарно здрави!За пушенето като Локомотив ли искаш да си говорим?Еми добре,ще ти кажа ,че има едни неща наречени гумички на клапаните,които след 15-20 година от съществуването на автомобила БМВ трябва да се подменят,защото все пак са от гума,която е подвластна на времето и работи при изключително агресивни условия!След което даденият автомобил отново започва да кара от смяна до смяна без доливане! Обикновено този проблем не се среща при други автомобили освен БМВ и Магарцедес ,защото те(другите) не достигат или много трудно достигат 20 годишна възраст!
Какво знаеш ти и твоята жалка фирмичка Ауди за ЛЕГЕНДАРНИТЕ 6-ЦИЛИНДРОВИ РЕДОВИ ДВИГАТЕЛИ!!!!!!!!!!!
Ти наясно ли си ,че тези двигатели НЯМАТ УМОРА!!!!!!!.
Ти наясно ли си ,че студен пробег от 1 000 000 км. не е нищо за един редови шестак!
Ти наясно ли си ,че след разцепването на един редови шестак на 1 000 000 км. в 99% от случаите се вижда следната картинка:хонинг на цилиндровите втулки(пресен,все едно нарязан вчера),колянов вал-не помръднал от заводския размер даже с 1 хилядна от милиметъра!
Ако ти говоря на космически език ,кажи да спра!

Човече ,когато БМВ правеше тези велики агрегати ,Ауди още влакове взривяваха!
Цели легенди минаха под знака на редовия шестак М30:
2500,2800,3.0 s,BAVARIA,2.8 L,3.0 L,3.3 L,2.5 CS,2800 CS,3.0 CS,3.0 CSL,3.0 CSI .........E12,E23,E24,E28,E32,E34.Няма да ми стигне страницата да ти изброявам историята на ЛЕГЕНДАРНИЯ РЕДОВИ ШЕСТАК!.Човече това е двигател за,който времето е спряло!Аз имах доста коли с редови шестаци(на близо милион километри) пробег ,който твоите тъпи Аудита няма да достигнат никога.Говоря ти за БМВ 728 79 година на 1 200 000 километра,говоря ти за БМВ 320 84 година на 600 000 км.,говоря ти 525 76 година на над 1 000 000 и трите са чисто здрави в перфектно състояние,карани от изроди с много тежки крака и които във всеки един момент МОГАТ ДА СКЪСАТ ТРЪТКАТА НА ТВОЕТО ауди !!!!Всички тези коли са само със подменени гумички и са на номинални размери,така че не ме баламосваи с твоите тъпи петаци на 200 000 мили!Казаното важи са всички шестаци и това е наблюдение не само от мои коли ,а от стотици баварци приятелю!
За кви издържливи Аудита ми говориш ,аз също ходя по-тази земя и виждам кво е положението!Забелязва се ,че болшинството от автомобилите движещи се по земната повърхност с 15-20-25 годишна възраст са обикновено БМВ-та и Магарцедеси.Поне тук при нас в Прованса на никои не правят впечатление дърти петаци,троики,баварии ,които си движат по улиците все едно са произведени вчера.Виждат се също и мерцедеси-сомове,конски глави,123-ки и тн.НО АУДИТА-НЕ СЕ ВИЖДАТ,поне не произведени преди 85 година или са изключителна рядкост.Като се има в предвид ,че Аудито е много по-масова кола от БМВ.Смятам и в София е така.Какво говори това:че Ауди ,колкото и здраво да е все пак си е кола еднодневка ,която не издържа провеката на времето!
За кви Аудита ми говориш,когато виждам къде се тълпят хората.На авто изложението в Пловдив народа се тълпеше единствено пред щанда на БМВ и цъкаше пред величието на новите троика,петица и седмица,а в същото време щандовете на чикииките(включително този на Ауди) пустееха!Вярно е ,че МБ не бяха представени ,но принципно ти казах ква беше ситуацията или викаш те хората са глупаци и не разбират от хубаво.
За кви Щати ми говориш и кви Аудита,кога пък изместихте МБ,Сааб и Волво.И ние тука гледаме телевизия(макар и черно-бяла)-така че не се напрягаи толкова!Прави изключително впечатление какво огромно количество класики Баварци се движат из щатите-говорим за стари триоики е21,говорим за стари петаци е28,за шестици е24,за баварии 1600,1800,2002-ки и най-вече за класиката в жанра е30!На този фон рядко се среща някое не толкова старо 100 или 200 и тн.
Тъи като по надолу доста ще се сравняват двете марки е важно да се уточним за кви коли говорим или по-точно кои са извесните масови модели познати нам-това са БМВ-та и Аудита произведени до 94-95 година,защото вече са навлезнали достатъчно и по един или друг начин повечето са издържали теста на времето и километрите.
Пич ставаш нелепо смешен с твърдението за луксозния интериор на Ауди.От познатите ни модели се вижда абсолютна безвкусица и смела работа с брадвата.Някои влизал ли е в серията наречена 80(старо или яицеВ4-без значение) или 100 CC или следващата 100-тица.Егати и безвкусицата.Тавана е така зверски издялкан и виси над тебе така тягосно,че се усещаш в килия от Алкатраз(звено особено тежки престъпления).Армарурното табло и уредите са смело изваяни с брадвата ,така че да ти се отще да караш!Усеща се приятната вибрация от чоплещия семки(без зъби)4 цилиндров агрегат,съчетана с достатъчно количество децибели!Поглед и към 100-цата показва същите бъгове,прави впечатление,че за размерите и тежеста си вози доста добре,но.........не достатъчно добре в сравнение с един Форд Скорпио или един Опел Омега ,които са със задно!
Всеки е виждал специфичното табло на БМВ с характерен ъгъл към шофьора и неповторим дизаин още от най-дъртите модели ,изкопиран смело от почти всички марки в новите им модели!Няма да говорим за лукса присъстващ даже и в много стари коли,нещо много далечно от Аудитата.Колко далече по дизаин и интериор са големите Аудита от ГОНДОЛИТЕ НА БМВ НАРЕЧЕНИ СЕДМА СЕРИЯ Е23 И 32!Колко им е чужда думичката комфорт на Ауди!Пак казвам това го констатирам на база познатите масови модели,а не А сериите на Ауди и новите Баварци ,защото все още не са достатъчно масови.
Това което се дочува от колеги специалисти е ,че новите V-образни моторчета на Ауди си имали ДОСТАТЪЧНО ПРОБЛЕМИ,но това са непроверени данни!
А сега за 5-те марки:
Тук смятам да направя душевно густо на моя личен приятел ADH Honda,като отчетем ,колко напред в бъдещето са японските чикийки!
Ето кои са те:Тойота,Нисан,Мицубиши,Хонда,Субару и тн.
Защо смятам ,че са по напред от Ауди.Основната причина да го твърдя е ,че японските автомобили макар и еднодневки са изключително ДУРАКОУСТОИЧИВИ,в смисъл такъв ,че докато доиде момента да я изхвърлиш ,те не те ангажират много с присъствието си.Двигателите им са МНОГО ИЗДЪРЖЛИВИ,много по-издържливи на тема НЕОБСЛУЖВАНЕ от тези на Ауди и може би и от на БМВ ,поне до момента в който грохнат и не подлежат на особено отремонтиране.Свидетел съм бил на много каталясали от каране 15+ годишни японски бараки,които продължават да се мъкнат по улиците героично,а моторите им прашасали,ама гьотората,което подсказва липса на всякакви грижи за тях и така до момента в ,който я разцепиш и установиш ,че от този агрегат повече нищо не става,но той си е изпълнил задължението.
Хал Хаберооооо,ноо си зян ПИЧ!Субаро е толкова напред в пълноприводните автомобили ,че напрао си нямаш на идея.Не познавам Импрезата като кола,но за това пък познавам добре онези стари НЕКОМФОРТНИ ТУРИНГИ И СЕДАНИ ,КОИТО ГОДИНИ НАРЕД НЯМАХА АНАЛОГ СРЕД ДРУГИТЕ КОЛИ!Тези коли с грозната си квадратна форма,предлагаха огромен арсенал от екстри и комфорт за които ТУРБО ГАЗАРИ КАТО ТЕБЕ не са и помирисвали през 80-те години.Доближаваики се до този квадрат започваш да надаваш възклицания от рода на :а?Тя нямала рамки на вратите!О!Този преден капак е клеясал от НЕОТВАРЯНЕ,а тук имало вечен боксерен двигател!А,той бил с ел-съпротивителен въздухомер,а моето ТЪПО АУДИ се мъкне все още с патетичния карбуратор(нестига ,че Аудитата не са чували за ел-впръскване,но и механичната инжекция е все още излишно оскъпяване на и без друго високата им цена) ,а годината е едва 88 или БМВ ги слагат тези въздухомери ,чак след 90-та година!Тези колела ,маи никога не са сваляни за проверка на трансмисията!Защо и да ги сваляш-тя е вечна!Ооооо,какво имаме тук ,това да не е хидравлично окачване с еди къв си контрол и то много по-здраво от това на Кадилак,Ситроен и тн.Я!Ами вътре било пълно с копчета бе и тези неудобни седалки ........мъчно ми е за Ауди ,като се сетя кви БОЗИ произвеждат в тези години.
Чесно да ви кажа мили Ауди фенчета,разбирам ви!И аз бях много скептичен към тази марка,преди да се запозная от близо с нея!Същото не мога да кажа за вашите каруци от тези времена,те така семплеят ,че направо са ЖИВ ТАШАК пред Субару,а колко са надежни-направо и идея си нямате!


-----------------------------------------------------------------------------------
A za 325ix i 525ix, ne me razsmivai ... ta kak shte mi gi xvali niakoi kato te za nishto ne stavat sravneni s edno Audi Quattro ili Subaru Turbo. 4wd systemata na BMW e tolkova nazad ot Quattro i Subaru systemata che ako pochnem da sporim shte vi zaria s fakti koito ama xich niama da vi se xaresat. Dori i X5 s negovoto 4x4 ili AWD e smeshno sravneie s Quattro ili Subaru AWD. NO Tova e dryga tema....
-------------------------------------------------------------------------------------

Тъй като аз съм убеден в твоята некомпетентност и в това,че си хал хабер,тоест БУТАЛО НА ЖИВО НЕ СИ ВИЖДАЛ ПРЕЗ ЖИВОТА СИ И ЩЕ МЕ ПИТАШ "ТОВА МАСЛЕНА ПОМПА ЛИ Е?",ти предлагам следното:
ДА МЕ ЗАРИЕШ С ФАКТИ ,КОИТО ДОКАЗВАТ КАК ЕДНА "АУДИ КУАТРО СИСТЕМА" ОТ 1985 ГОДИНА Е ПО-НАПРЕДНАЛА ОТ ТАЗИ НА БМВ 325 IX 1985 ГОДИНА.СТАВА ЛИ КОМПЕТЕНТНИКО?

ЗАЩОТО АКО НЕ УСПЕЕШ ДА ГО ДОКАЖЕШ,НЕ ИСКАМ ДА ВИДЯ И БУКВА ИЗЛЯЗЛА ОТ ШИБАНИЯ ТИ НИК В ТЕЗИ ФОРУМИ!

И БЕЗ ТОВА НАЙ-НАХАЛНО ЗАПЪЛНИ ДОСТАТЪЧНО МЯСТО ПОСВЕТЕНО НА ЧИКИЙТЕ АУДИ!

А за 525IX ще ти кажа ,че още 10 години няма да стигнат на Ауди да направи двигател като M52B25!Ти нещо много си се превъзбудил ,та не знаеш с какво точно се захващаш драги!

Не знам точно как задминаваш 325-ци ,но ще ти кажа че ако беше на Пловдивската митница отдавна да си беше пиинал чаец с твоята бегачка!
И стига си чел книжки ,теорията е до определен момент,след това циклиш на едно място!Ако си мислиш ,че знаеш много като ровиш из образователните саитове ще ти кажа ,че си ноо зле,защото те са видимата част на Аисберга.С приказки и читанки нищо няма да направиш!С грешните чертежи и сметки на Ото Лилиентал,братята Райт е трябвало да направят стотици практически опити,докато това ,което наричаме самолет полети!Даже вашият идол Фердинанд Порше е бил "слухар",почти неграмотен ,но с многото практически опити е откривал истината!Така че не ми изнасяй статистики,писани от техно-сърфисчета като тебе!
Когато за първи път се сблъсках с моторите на БМВ с означение М40 си казах,я това да не е правено от VW-Audi,че е толкова смотано!Иначе перфектно си теглеше кола с тегло 1.7т.-е34,но така и не издържа теста на времето -правиха го 5-6 години и всичко свърши!Не е лош,но не личи Баварският почерк,кво ти разправям,ти едва ли ще ме разбереш!

За жигулката не бих казал ,че са ми е любима,но макар и със зависими задни колела ,окачени със добри газови амортисьори и помоща на задният двигателен мост ,би ми доставила повече удоволствие от карането от ВСЯКО ГНУСНО АУДИ 80,B4 или 100!

Аре,чакаме фактите!





THE ULTIMATE AUDI ASSKICKER!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 26 Дек 2002, 20:21

Nasti написа:Ne znaesh kwo e kolata da nqma myrdane pri nikakwo polojenie. Neznaesh i kakwo udowolstwie e na led i snqg da ritnesh syedinitelia w hrastite i da zawyrtish 4-te kolela i da stane luda fiesta.

Бре човече кво мърдане чакаш от твоето така наречено "Ферари" като то няма душа да врътне гуми даже и да е само с предно. Виж ако е на лед е друг въпрос :lol: :lol: :lol: .
Nasti написа: Ima Subaru 4WD, mi te nai-golemite specialisti w toq bransh kazaha che 4WD na Subaru e na swetlinni godini zad Quattro, ti se poqwi da kajesh che go ima, e kwo kato go ima? Za towa nowia Forester nema koi da go pogledne, za razlika ot staria, a pri tqh razlikata e nai-weche w designa i w zadwijwaneto.

Кви са тези простотии дето си ги писал за Субару. Ти въобще доближавал ли си се до Импреза WRX, чувал ли си как работи мотора на тази кола и въобще имаш ли си представа как тръгва това нещо......май нямаш представа и то никаква тогава не ставай смешен. Искам и още нещо да те питам като си толкова мноо в час с пълноприводните aвтомобили. Кво ще кажеш за пълноприводната система на Митсубиши Лансър Ево7.......и тя ли е на светлинни години от твоето любимо Quattro ????? Или ти току що чуваш че съществува активен диференциал и се чудиш как любимата ти марка още не го е вградила в моделите си.

Айде със здраве че Роската ви постави домашно и ако не го напишете е малко кофти да се появявате пак във форума 8) 8)
Последна промяна kelesha на 27 Дек 2002, 0:31, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 17.12.2002
Местоположение: USA

Cmiax v zalata!!!

Мнение от 20VTurboQuattro » 27 Дек 2002, 0:05

Znachi domashno imame ot Roskata? A toi napisal li si e domashnoto che da dava na drygite ... ne mislia. Tochno po tazi prichina ne iskam i da si gybia vremeto dori da my otgovariam, taka kakto TOI iska. Za kakvi fakti be momche, kakvo da ti dokazvam na TEB, ti koi si? Kato gledam kak mi govorish v tvoiat posting i kolko si zaslepen i kakvi silni dymi se silish da izpolzvash stava mi mnogo iasno che e bezmisleno da ti pokazvam, pisha ili obiasniavam kakvito i da e fakti ... ti si sliap, zloben i za fakti ne ti se chyva dori. Koi mi go kaza tova li? Procheti kakvo si napisal - ti ne viarvash na statii, na "chitanki" i t.n. Teoriata za teb e nishto i tova koeto sum bil prochel ne znachelo nishto i bilo smeshno - nali taka kaza? Ili gresha? Samo deto kato govorish za BMW togava "chitankite" i pisankite sa viarni, kato e za Audi i MB - NE SA. E, obisni mi kak raboti tova? Tvoite fakti ot kude idvat ymniko? Ili ti vsichko ot lichen opit i nabludenia si naychil? Az moje da ne sum vijdal BMW ot '72, no za smetka na tova sum viadial i karal dostatuchnio RAZLICHNI marki avtomobili, ne sum gi gledal na snimki. Stari, novi, chisto novi, s predno, zadno i AWD, s 4, 5, 6, 8 i 12 cilindrovi dvigateli za men ne sa samo teoria i sum siadal zad tiax predi da moga da si izgradia mnenie za tova kolko edna kola mi xaresva i kolko ne mi xaresva. A tova kolko literatura sum izchel i kolko sum ia razbral ... mislia che teb vuobshte ne te i zasiaga, zashtoto ti ochevidno pluesh na fakte koito ne ti xaresvat na tebe i kakvoto i da ti obiasniavam ti shte go izvurtish. Koito i profesor da gi i napisal, koeto i renomirano spisanie da gi e pyblikyvalo - ti edno si znaesh. Az i 10 toma literatura da ti napisha tyka, vse sushtata shte e ... ti pak shte mi izleznesh s tova "ama za koi model govorim tochno" .... " ama ti vijdal li si edi koe si BMW" .... " ama staroto Audi 80 e tolkova grozno" .... "ama moeto E30 e 10 puti po dobro ot tova Audi 90" ... s drygi dymi - ti tulkyvash fakrite taka kakto na teb ti se xaresva i gi postaviash/tulkyvash samo v podxodiashtite za teb sityatzii. I kato pribavim kum tova che sme v BMW forum, estesveno shte imash mnogo drygi poddurjnitzi, koito dori i da dopyskat che sum prav, shte sa na tvoia strana zashtoto mnogo ot tiax sa naklaniat natam na kudeto dyxa viatura. Sxvashtash li za kakvo ti govoria? Bezmisleno e da se spori tyk. Ochevidno e che ot BMW razbirash mnogo, ybeden sum. NO drygi neshta ne si donaychil i se izxvurliash, procheti malko predi da mi se karash => koi ti kaza che 5 cyl. dvigatel se slaga samo na Audi i na stari MB? Ti znaesh li che Volvo vse oshte izpolzvat dvigateliat na Audi - sustiat tozi 5 cylindorivat, 2.3L i 2.4L s 20V. Imat go s turbo, bez turbo i s goliamo turbo. Kolite im se bezyprechni. A Za Acura Vigor chyval li si? Nedei si misli che xorata deto praviat koli sa tupi i slagat toia "skapan" dvigatel shtoto neznaiat kachestvata my. Mnogo si nazad - chyl ne dochyl i dai da pluem 5 cyl. Tova beshe samo edin maluk primer.
Samo pogledni tova koeto si napisal za interiora na Audi i BMW. Za tebe na Audi interiora e "izdialan s bradva". Tova go kazvash ti zashtoto si fen na BMW. Pitai fenove na Audi, VW i drygi makri da vidim te kakvo shte kajat po vuprosa. Ili samo tvoeto menie teji? Za men puk interiora na BMW ot tozi period e super skychen, syx i evtin. Az sum Audi fen i mislia che na Audito interiora e mnogo po priaten, luksozen i t.n. I kakvo ot tova? I dvamata sme pravi za sebe si - greshno mnenie po vuprosa niama. Za BMW fenove - BMW e the best, za Audi fenove - Audi e the best. Tova mai go iziasnixme veche, mnogo otdavna.

I tova che Subaru bilo mnoogo po-dobro ot Audi i imalo neshta v nego za koito Audi ne sa chyvali, vkluchitelno i straxoten interior.... mislex da ne ti go kazvam, ama mnogo mnogo se izloji. Tochno me beshe vpechatlil che razbirash ot koli i kato go iztursi tova.....niamam dymi. Na men ne mi viarvai, az sum zaslepen ot Audi shte kajesh, no otidi, procheti svetovni statii, reviewta i podobni i ela pak i mi kaji che Subaru sa bili po-napred ot Audi. Po dobri sa v kakvo tochno? Burzi sa, viarno, imat AWD viarno, no kakvo drygo imat v poveche? Kaji mi kato si tolkova pechen, kakvo tolkova ima v edno Subaru ot '91 koeto go niama v moeto '91 Audi 200? Kakvo ne sum pomirisval, che az karam kola koiato v tozi period e imala extri i danni koito BMW i MB edvam da doblijavali..!? Neka budem realisti, a ne zlobari.
Az moeto domashno sum si go napravil i sum si prochel materiala za Audi i Subaru, no ti mai ne si kato gledam kakvi koli mi sravniavash i kakvo pishesh za tiax. Subaru i lux .... tova ne biax go chyval do sega. I kato iskash da se vurnem nazad malko .... ia si proveri faktite i mi kaji koia kola, Audi ili Subaru e bila absolutniat off-road Rally shampion mejdy 1982-87.(godinite kogato Quattro se poiaviava) Sled tozi perioz na Audi sa im zabranili da ychastvat v tezi Rally-ta po edna mnogo prosta prichina - smachkali si vsichki drygi s tiaxnite rally koli - bili za prekaleno dobri. Kude sa bili Subaru togava, kude? Ne si dlyjen da mi otgovariash - tova e BMW forum, ne Subaru, a i az NE ti davam "domashno". :wink:

Tova za Plovdivskata mitnitza ne go razbrax, no ne me i vulnyva da ti kaja. Za moite koli i za vuzmijnostite im ne iskam da govoria tyk - tova e kakto Nasti kaza - Anti-Audi forum.

Sujaliavam che te razocharovam i ne ti davam nikakvi "fakti", no kvo da se pravi, niakoi neshta ne e nyjno da se dokazvat prosto. Ne mislsih li che e glypavo naisitna da se sravniava dori "ix" s "quattro". Pomisli si i suvsem chesno i si go priznai. Neka ne si gybim vremeto. I za da ne se chydish - DA, karal sum 325ix, model 2000. Izpitax go na gurba si kak vurvi v sniag, tragedia - niama sravnenie sus "staroto" mi quattro.

I sega tui kato ne otgovorix na ysloviata kakto ti iskashe i tui kato me zaplashi mnogo ostro da ne stupvam v tozi forum veche i az se stresnax, moje da me zabranish. Mnogo si chystvitelen i ne obichash niakoi da ti kaje
neshto koeto ne e po svirkata ti. I vse edni silni silni dymi izpolzvash da my nastruxne na chovek kosata. Siakash po mazola nastupix niakoi. Mnogo burzo se palish i razporejdash, zatova niama da ti razvaliam kefa. Za men kolite sa xobi - bilo to Audi, BMW ili MB i obicham da govoria s fenove na vsichki marki, da sporim, da kometirame, da obmeniame informatzia, video clipove, statii i t.n., NO opredeleno ne se vjiviavam tolkova che da zapochna da se zaricham na niakoi si v niakakuv si forum. Xora, tova e forum za KOLI, tyk ne delim pari ili jeni. Ne go vzimaite tolkova navutre i po-leko s imenata, epitetite i izrazite. Roska, ne me poznavash dori, ne si me vijdal, za da izpolzvash niakoi ot izrazite koito vidiax s postinga ti. NE si goliama rabota kato se zverish na xorata. Tyk govorim za elementarno yvajenie i vuzpitanie, ne za koli. Jalko za poznaniata koito imash po BMW.
Takova "priatelsko" otnoshenie samo v tozi forum moje da se vidi. Nasti dobre go kaza za "Anti - Audi".... Az kato my kazvax na LandShark predi che greshkata ne e samo y nas "prishultzite/draznitelite", toi mi kazvashe che ne e taka i nie sme grybianite koito se zaiajdat samo s BMW.

Aide sus zdrave... niama da vi naryshavam spokoistvieto shtom ne iskate i se tormozite tolkova.
Последна промяна 20VTurboQuattro на 27 Дек 2002, 1:49, променена общо 2 пъти
"According to Einstein the faster you go the longer you live." :)

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook