Теч от хидравликата - маркучи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Теч от хидравликата - маркучи
Здравейте колеги, наскоро си смених казанчето на хидравличната течност заедно с по новата течност Dextron 3 общо взето веднага се усети разликата в въртенето на волана. Предишното казанче губеше ниво сякаш около 200мл. месечно. В крайна сметка след смяната явно неможаха да стегнат достатъчно добре маркучите под казанчето и от няколко дни забелязвам ва гаража си локва хидравлична течност която се обновява всяка нощ изтича още и още. Засега течност има но явно че маркучите са за смяна. Моля някои които го е правил вече да сподели откъде мога да ги намеря и двата маркуча и само тях ли да сменям или има нужда и нещо друго. Не ми е ясно какви размери са маркучите нито ОЕМ частта им и това би свършило работа ако го знаете. Мерси 

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Същият проблем като при тебе имам. Смених казанчето, но от маркучите продължава да капе. Маркучите само оригинални, най-евтино ги намерих в Ауто плюс.
Преди да престъпиш към пълна замяна, първо опитай със смяна на скобите, или да отрежеш около сантиметър от тях. Някои колеги са се разминали само с това.
Преди да престъпиш към пълна замяна, първо опитай със смяна на скобите, или да отрежеш около сантиметър от тях. Някои колеги са се разминали само с това.
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
badsharki написа:Същият проблем като при тебе имам. Смених казанчето, но от маркучите продължава да капе. Маркучите само оригинални, най-евтино ги намерих в Ауто плюс.
Преди да престъпиш към пълна замяна, първо опитай със смяна на скобите, или да отрежеш около сантиметър от тях. Някои колеги са се разминали само с това.
Това с скобите ми го правиха още при смяната на казанчето сложиха нови скоби и резнаха маркучите отгоре. В краина сметка едната не е стегната достатъчно добре маи а другата дето е стегната пък пак сълзи от нея в резултат на което всяка нощ нивото намалява леко.
Взех и аз оту Ауто плюс маркучи понеже най бързо ще ги доставят. Утре на обяд казаха че ще ги имат. Във Вари2000 ги нямаха и трябваше да ги поръчвам и да чакам седмица поне.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
В Ауто плюс са ти казали, че ще ги доставят утре
Аз им ги поръчах от миналия понеделник, и днес се обадих и ми казаха, че най вероятно ще са тук в петък. Утре майка им ще разкатая.....

Аз им ги поръчах от миналия понеделник, и днес се обадих и ми казаха, че най вероятно ще са тук в петък. Утре майка им ще разкатая.....

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Колега смени ли маркучите? Ако си ги сменил кажи в кой сервиз ти направиха интервенцията, че като гледам сам няма да мога да се справя.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колеги как така ги режете тия маркучи с по 1 см ,тези маркучи са с прифил на края ,това да не вие градински маркуч,със времето те се втвърдяват и трябва да се сменят ,успехbadsharki написа:Същият проблем като при тебе имам. Смених казанчето, но от маркучите продължава да капе. Маркучите само оригинални, най-евтино ги намерих в Ауто плюс.
Преди да престъпиш към пълна замяна, първо опитай със смяна на скобите, или да отрежеш около сантиметър от тях. Някои колеги са се разминали само с това.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Ами тъй сме българите, първо режем, снаждаме и накрая пак си дадем по 100 и ... лева за два маркуча. 

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
i4koo написа:Колеги как така ги режете тия маркучи с по 1 см ,тези маркучи са с прифил на края ,това да не вие градински маркуч,със времето те се втвърдяват и трябва да се сменят ,успехbadsharki написа:Същият проблем като при тебе имам. Смених казанчето, но от маркучите продължава да капе. Маркучите само оригинални, най-евтино ги намерих в Ауто плюс.
Преди да престъпиш към пълна замяна, първо опитай със смяна на скобите, или да отрежеш около сантиметър от тях. Някои колеги са се разминали само с това.
Ичка, те режат при казана бе брат, не при рейката и помпата. Я си ги загледай хубаво от кой край са щанцовани



- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Един майстор ми каза че ги оправял като слагал по 2 нови скоби (говорим за скобите под самото казанче). Не знам дали ще помогне, ама лесно може да се провери...
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Да при казанчето се реже. Между другото, при мен имаше ефект с рязането, защото сълзенето на хид.течност намаля. Намаля, но не спря. Тъй, че това е временно решение на проблема. А и както каза колегата по горе, маркучите с времето или от самата хидравлична течност се скапват и стават твърди и колкото да ги стягате със скоби, няма да има особен ефект.
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
badsharki написа:Колега смени ли маркучите? Ако си ги сменил кажи в кой сервиз ти направиха интервенцията, че като гледам сам няма да мога да се справя.
Смених маркучите в Дунев на червено знаме. За целта колата трябва да се вдигне на степенките тай като маркучите минават някъде отдолу и неможе да се сложат хубаво ако колата не се вдигне и във въздуха. Смениха ми ги и сега наблиудавам дали ще има течове отново. Тази нощ съм сложил няколко салфетки под нея в гаража и на сутринта ще проверя дали е изтекло нещо и какъв цвят е

Човека дето ми смени маркучите ми каза че е възможно също така и семерингата на помпата да ми изпуска и от там да е теча не само от маркучите. На въпроса как го поправят каза че попринцип свалят помпата и я носят на някво място където и сменят семеринга и я поправят иначе ми казаха най добре да покарам така пак и да гледам за течове.
Относно самите маркучи ходих в Ауто Плиуса на Ботевградско шосе. Всъщност първо ги питах дали могат да ги намерят за същия ден по телефона и те казаха да ако ги капарирате веднага до края на деня са тук.Обаче аз отидох към края на деня и ги капарирах с уговорката да са там на другия ден. На другия ден около 13 часа ми се обадиха че маркучите ме чакат. Оригинални с номенклатурните номера и лепенки БМВ си бяха.
Маркучите ги взех в четвъртък и веднага отидох в Дунев да ми ги сложат. Понеже е делничен ден и знам че нямат много работа ме взеха веднага и така.
Последна промяна DroW на 25 Окт 2008, 13:11, променена общо 1 път
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
ben_g написа:Един майстор ми каза че ги оправял като слагал по 2 нови скоби (говорим за скобите под самото казанче). Не знам дали ще помогне, ама лесно може да се провери...
Това със скобите не винаги помага в моят случай след смяната на казанчето скобите бяха нови. Маркучите бяха резнати леко там където се бяха запекли тоест на мястото където са седяли старите скоби. С новите скоби обаче неможеше да се уплътнят добре пак. На пипане отдолу под казанчето с ръка се усеща обикновено че е мокро по това разбрах че е от маркучите.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Така е колега ,просто нялягането е прекалено голяма и скобите не уплатняват добре при стари маркучиDroW написа:ben_g написа:Един майстор ми каза че ги оправял като слагал по 2 нови скоби (говорим за скобите под самото казанче). Не знам дали ще помогне, ама лесно може да се провери...
Това със скобите не винаги помага в моят случай след смяната на казанчето скобите бяха нови. Маркучите бяха резнати леко там където се бяха запекли тоест на мястото където са седяли старите скоби. С новите скоби обаче неможеше да се уплътнят добре пак. На пипане отдолу под казанчето с ръка се усеща обикновено че е мокро по това разбрах че е от маркучите.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- haimanata_stz
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 30.10.2011
- Местоположение: stara zagora
- Пол: Мъж
- Кара: BMW- E-36 320 I
- Мечтае да кара: M-5
Re: Теч от хидравликата - маркучи
много ви се моля колеги помагаите! прецаках си реиката завартях волана до краи и малко подривтих
беше хубаво
след което се прецака и реиката и сега си тарся семеринги за реикара да си ги сменя но никаде в интернет немога да намеря размера на семерингата и по магазините немогат да ми помогнат без този размер на семерингата. колата е Е-36 320 1995 година. някои ако знае размера на семерингите да ги напише или да ми каже в кои магазин да отида да си ги купя


- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Теч от хидравликата - маркучи
Сигурно много хора знаят,но питай в Е36 раздела предполагам че там колегите ще са доста по-конкретни.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани