Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки/
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Нямат, но колегата е намерил решение на досаден проблем и го споделя, описал е симптоми и ако ги имате ще знаете и къде да се насочите, при м50 просто филтъра го няма, но маркучите ги има. Ако се чудите от къде покрай смукателите съска вашата, погледнете О-пръстена на маркуча към главата, тоя дето колегата е увил с тексо.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Абе я кажете ако изобщо го затворя този отврор от към капака и му направя резба и щуцер с мъркуч и да го изведа отвора от друго място??? Понеже сега си правя ей тази конверсия и този отвор ми пречи и искам да направя да излизат парите от съвсем друго място на капака където да не пречи. Ще имам ли някакви проблеми ??? В смисъл щото казвате че сега е с някакъв клапан. Ако го направя без клапан и просто да си излизат. Confused Confusedмаречков написа:Нямат, но колегата е намерил решение на досаден проблем и го споделя, описал е симптоми и ако ги имате ще знаете и къде да се насочите, при м50 просто филтъра го няма, но маркучите ги има. Ако се чудите от къде покрай смукателите съска вашата, погледнете О-пръстена на маркуча към главата, тоя дето колегата е увил с тексо.
Ето какво имам в предвид
http://picbg.net/img.php?file=d5825904e2cf9b76.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
slavianko написа:Абе я кажете ако изобщо го затворя този отврор от към капака и му направя резба и щуцер с мъркуч и да го изведа отвора от друго място??? Понеже сега си правя ей тази конверсия и този отвор ми пречи и искам да направя да излизат парите от съвсем друго място на капака където да не пречи. Ще имам ли някакви проблеми ??? В смисъл щото казвате че сега е с някакъв клапан. Ако го направя без клапан и просто да си излизат. Confused Confusedмаречков написа:Нямат, но колегата е намерил решение на досаден проблем и го споделя, описал е симптоми и ако ги имате ще знаете и къде да се насочите, при м50 просто филтъра го няма, но маркучите ги има. Ако се чудите от къде покрай смукателите съска вашата, погледнете О-пръстена на маркуча към главата, тоя дето колегата е увил с тексо.
Ето какво имам в предвид
http://picbg.net/img.php?file=d5825904e2cf9b76.jpg
Ако не е тайна сподели на лично от какво са дроселите и каква е цифрата за случката!
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Не са от М5 от М3 3.2 са и в момента ги монтирамSaSo написа:Славянко май си е монтирал дросели от М5 3,6 ... Или греша ???

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=112352
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
slavianko написа:Абе я кажете ако изобщо го затворя този отврор от към капака и му направя резба и щуцер с мъркуч и да го изведа отвора от друго място??? Понеже сега си правя ей тази конверсия и този отвор ми пречи и искам да направя да излизат парите от съвсем друго място на капака където да не пречи. Ще имам ли някакви проблеми ??? В смисъл щото казвате че сега е с някакъв клапан. Ако го направя без клапан и просто да си излизат. Confused Confusedмаречков написа:Нямат, но колегата е намерил решение на досаден проблем и го споделя, описал е симптоми и ако ги имате ще знаете и къде да се насочите, при м50 просто филтъра го няма, но маркучите ги има. Ако се чудите от къде покрай смукателите съска вашата, погледнете О-пръстена на маркуча към главата, тоя дето колегата е увил с тексо.
Ето какво имам в предвид
http://picbg.net/img.php?file=d5825904e2cf9b76.jpg
От парите на маслото уж се смазва дросела, а кото гледам какво си започнал



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Да ти кажа честно никакъв не е проблема да му вкарам един мъркуч в айр бокса. Просто от тези пари само се зацапва всичко вътре и се получава един гнусен нагар по клапите. Но утре почвам пак да правя кутията и ще имам време да помисля как ще е по добремаречков написа:slavianko написа:Абе я кажете ако изобщо го затворя този отврор от към капака и му направя резба и щуцер с мъркуч и да го изведа отвора от друго място??? Понеже сега си правя ей тази конверсия и този отвор ми пречи и искам да направя да излизат парите от съвсем друго място на капака където да не пречи. Ще имам ли някакви проблеми ??? В смисъл щото казвате че сега е с някакъв клапан. Ако го направя без клапан и просто да си излизат. Confused Confusedмаречков написа:Нямат, но колегата е намерил решение на досаден проблем и го споделя, описал е симптоми и ако ги имате ще знаете и къде да се насочите, при м50 просто филтъра го няма, но маркучите ги има. Ако се чудите от къде покрай смукателите съска вашата, погледнете О-пръстена на маркуча към главата, тоя дето колегата е увил с тексо.
Ето какво имам в предвид
http://picbg.net/img.php?file=d5825904e2cf9b76.jpg
От парите на маслото уж се смазва дросела, а кото гледам какво си започнал![]()
![]()
няма да е лошо да му оставиш една дупка в новия еърбокс, че все пак ще са 6, а не 1 дросел, а с какъв щуцер и маркуч ще го закараш до там е без значение.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани