Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки/

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки/

Мнение от shnitzera » 18 Окт 2008, 17:43


ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 18 Окт 2008, 18:16

а на м20 има ли такъв клапан и ако да къде се намира ?
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: pernik

Мнение от metatron » 18 Окт 2008, 19:37

същото за м20 искам и аз да попитам :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: София

Мнение от bobby02 » 20 Окт 2008, 9:29

е,некой и ако покаже къде седи този клапан при м50,цена няма да има ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 20 Окт 2008, 10:31

Нашите дърти кораби май го нямат този клапан...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 20 Окт 2008, 10:41

Нямат, но колегата е намерил решение на досаден проблем и го споделя, описал е симптоми и ако ги имате ще знаете и къде да се насочите, при м50 просто филтъра го няма, но маркучите ги има. Ако се чудите от къде покрай смукателите съска вашата, погледнете О-пръстена на маркуча към главата, тоя дето колегата е увил с тексо.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 25 Окт 2008, 15:36

маречков написа:Нямат, но колегата е намерил решение на досаден проблем и го споделя, описал е симптоми и ако ги имате ще знаете и къде да се насочите, при м50 просто филтъра го няма, но маркучите ги има. Ако се чудите от къде покрай смукателите съска вашата, погледнете О-пръстена на маркуча към главата, тоя дето колегата е увил с тексо.
Абе я кажете ако изобщо го затворя този отврор от към капака и му направя резба и щуцер с мъркуч и да го изведа отвора от друго място??? Понеже сега си правя ей тази конверсия и този отвор ми пречи и искам да направя да излизат парите от съвсем друго място на капака където да не пречи. Ще имам ли някакви проблеми ??? В смисъл щото казвате че сега е с някакъв клапан. Ако го направя без клапан и просто да си излизат. Confused Confused
Ето какво имам в предвид
http://picbg.net/img.php?file=d5825904e2cf9b76.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 25 Окт 2008, 16:37

slavianko написа:
маречков написа:Нямат, но колегата е намерил решение на досаден проблем и го споделя, описал е симптоми и ако ги имате ще знаете и къде да се насочите, при м50 просто филтъра го няма, но маркучите ги има. Ако се чудите от къде покрай смукателите съска вашата, погледнете О-пръстена на маркуча към главата, тоя дето колегата е увил с тексо.
Абе я кажете ако изобщо го затворя този отврор от към капака и му направя резба и щуцер с мъркуч и да го изведа отвора от друго място??? Понеже сега си правя ей тази конверсия и този отвор ми пречи и искам да направя да излизат парите от съвсем друго място на капака където да не пречи. Ще имам ли някакви проблеми ??? В смисъл щото казвате че сега е с някакъв клапан. Ако го направя без клапан и просто да си излизат. Confused Confused
Ето какво имам в предвид
http://picbg.net/img.php?file=d5825904e2cf9b76.jpg

Ако не е тайна сподели на лично от какво са дроселите и каква е цифрата за случката!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 25 Окт 2008, 18:47

Славянко май си е монтирал дросели от М5 3,6 ... Или греша ???
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 25 Окт 2008, 21:12

SaSo написа:Славянко май си е монтирал дросели от М5 3,6 ... Или греша ???
Не са от М5 от М3 3.2 са и в момента ги монтирам ;)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=112352
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 26 Окт 2008, 20:36

slavianko написа:
маречков написа:Нямат, но колегата е намерил решение на досаден проблем и го споделя, описал е симптоми и ако ги имате ще знаете и къде да се насочите, при м50 просто филтъра го няма, но маркучите ги има. Ако се чудите от къде покрай смукателите съска вашата, погледнете О-пръстена на маркуча към главата, тоя дето колегата е увил с тексо.
Абе я кажете ако изобщо го затворя този отврор от към капака и му направя резба и щуцер с мъркуч и да го изведа отвора от друго място??? Понеже сега си правя ей тази конверсия и този отвор ми пречи и искам да направя да излизат парите от съвсем друго място на капака където да не пречи. Ще имам ли някакви проблеми ??? В смисъл щото казвате че сега е с някакъв клапан. Ако го направя без клапан и просто да си излизат. Confused Confused
Ето какво имам в предвид
http://picbg.net/img.php?file=d5825904e2cf9b76.jpg

От парите на маслото уж се смазва дросела, а кото гледам какво си започнал :mhihi: :shock: :bowdown: няма да е лошо да му оставиш една дупка в новия еърбокс, че все пак ще са 6, а не 1 дросел, а с какъв щуцер и маркуч ще го закараш до там е без значение.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 26 Окт 2008, 22:21

маречков написа:
slavianko написа:
маречков написа:Нямат, но колегата е намерил решение на досаден проблем и го споделя, описал е симптоми и ако ги имате ще знаете и къде да се насочите, при м50 просто филтъра го няма, но маркучите ги има. Ако се чудите от къде покрай смукателите съска вашата, погледнете О-пръстена на маркуча към главата, тоя дето колегата е увил с тексо.
Абе я кажете ако изобщо го затворя този отврор от към капака и му направя резба и щуцер с мъркуч и да го изведа отвора от друго място??? Понеже сега си правя ей тази конверсия и този отвор ми пречи и искам да направя да излизат парите от съвсем друго място на капака където да не пречи. Ще имам ли някакви проблеми ??? В смисъл щото казвате че сега е с някакъв клапан. Ако го направя без клапан и просто да си излизат. Confused Confused
Ето какво имам в предвид
http://picbg.net/img.php?file=d5825904e2cf9b76.jpg

От парите на маслото уж се смазва дросела, а кото гледам какво си започнал :mhihi: :shock: :bowdown: няма да е лошо да му оставиш една дупка в новия еърбокс, че все пак ще са 6, а не 1 дросел, а с какъв щуцер и маркуч ще го закараш до там е без значение.
Да ти кажа честно никакъв не е проблема да му вкарам един мъркуч в айр бокса. Просто от тези пари само се зацапва всичко вътре и се получава един гнусен нагар по клапите. Но утре почвам пак да правя кутията и ще имам време да помисля как ще е по добре
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook