Защо си аресвам БМВ-то и не щъ некои японски съображения...
Модератор: Общи модератори
64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Защо си аресвам БМВ-то и не щъ некои японски съображения...
защо така си харесвам бмв-то....!?!? и не само тва-всичките ми 5 бмв-та дето съм имал барабар с тва....!!!!
ми защото като тарикат съм опитвал някои варианти на коли - уж за по-евтинко ,уж за по-лесно ,уж за не нам си кво.....ми не става!!! колкото и опита да направих/добре ,че половината бяха със служебни коли/ и не се получава!!!
имал съм рено...!!мисля,че нема кво да говора повече...!! за 1,5г смених три пъти некви джаджи по окачването ,подпрех се на калника да си говоря с един приятел и той се сгъна и при скок в дупка се пукна предното стъкло....!! не ми се говори
имах опел-рекорд!яко добиче!гори като змей/2,3литра беше бенз/ ,ама сдаде скоростна кутия...!!
имах пасатор!! 4х4! а бе вози ,ма се нещо на му работи...!!я термостат,я некоя лампа,я не знам кво...!!! а па с тва 4х4 виеше като приклещен и се включваше като ,че ме удря некой отзад.
и най-накрая имам и мицубиши паджеро пинин!!! едно женско джипче за жената! моа си го носа в джоба! има си сички блокажи и екстри на големите джипове за 4х4-то. арчи като хамър! стигна до 26 градско! диагностика-катализатор! 1600лв!!! още една диагностика-помпа за високо налягане/нали е ГДИ-с директно впръскване/ ! опит за ремонт-нищо и половина от 26 слезе на 14 разход и няма достатъчно налягане! нова помпа-1700лв!!! просто красота!!! накладките са му колкото на Е60ката на цена!!! поддръжка и части-се едно карам 7ца!!! ебаси джипа!!!
и кат му дам газ се чуди да тръгне или да продължи да пасе тревица по пътя...!!! добре ,че го кара жената ,та не му дава жега!!!
просто каквото и друго да съм опитал не стаа и не стаа...!! викат ,че съм сектант!!! ми къв да съм!! ако бех направил катастрофата с Е30ката с реното щеха да ме изчегъртват некъде от ламарините....!!!
единствено бмв-тата ми са били - "а съм решил да тръгна на път и то дълъг-а съм тръгнал!!!" нема мерене на масло,нема "са ше стигнеме ли или ше праиме нещо на път!?!" как да не ги харесвам тия коли, ебаси!?!?!? за Е60ката помпа за съединител ми струваше 340лв!!! кво да говорим!! оригинална от дарукар!!! за мицуто-лагер за главина - 290лв!!! бах тоя лагер!!
в япония средната възраст на колите била 1,8 години!!! ми толко ше е като не могат повече...!!!
Е39ката ме вози 5г без да барна един болт по нея!! ма един-наете ли кво е - един не съм пипнал!!!
карах служебен мерц 190ка -чисто нов!!на 0км доде!! е ми убава кола беше,не се разваля често!! ма върви като умрело!!с 4 скорости през 92г некакси....!!! иначе здраво добиче-врътнах му 260хиляди...!!
та мисълта ми беше ,че след толкова години зад волана единствените коли ,в които като седна за пръв път и тръгна и само се чува: "уооооууу....!!!!" Е30ката-323ка ми идеше да се завара в нея и да не може никой да ме извади от там като ме качи продавача!!! нема такъв кеф!!! Е39ката-същата работа...!!са Е60ката-па така!!!
така че приказки от рода:"мани ги тия са сектанти" просто не ме бригат!!! да - такива сме!! ко да напрааа....!?!? 7цата ,която покарвам от време на време на шефа-новата е просто като подвижен хол и въпреки "умрелият" 3л дизел си върви като пушка и е прекрасна и не влиза в сервиз...!!! кви да сме!?!? ми сектанти сме,зарибени сме...!!!
за 24г зад волана съм се возил и карал почти всичко от мобиле.де!!! ми нищо не можа да ме грабне така...!!! както бмв...!!!
за това за тая "болест" лекуване няма!!!
п.с. в цялата история не включвам москвича осмак и 12ка -дефорсиран ,щото там вече говорим за други аспекти в човешката еволюция...!! то там вече не е : "имах кола...!!!" ,а "имах подвижен /не винаги/ макет за повишаване на познанията ми по двигателостроене,ремонтна дейност и поддръжка пред блока!!" и нали знаете ,че който е карал москвич го погребват прав!?!?! щото цел живот е лежал под мускала...!!!
ми защото като тарикат съм опитвал някои варианти на коли - уж за по-евтинко ,уж за по-лесно ,уж за не нам си кво.....ми не става!!! колкото и опита да направих/добре ,че половината бяха със служебни коли/ и не се получава!!!
имал съм рено...!!мисля,че нема кво да говора повече...!! за 1,5г смених три пъти некви джаджи по окачването ,подпрех се на калника да си говоря с един приятел и той се сгъна и при скок в дупка се пукна предното стъкло....!! не ми се говори
имах опел-рекорд!яко добиче!гори като змей/2,3литра беше бенз/ ,ама сдаде скоростна кутия...!!
имах пасатор!! 4х4! а бе вози ,ма се нещо на му работи...!!я термостат,я некоя лампа,я не знам кво...!!! а па с тва 4х4 виеше като приклещен и се включваше като ,че ме удря некой отзад.
и най-накрая имам и мицубиши паджеро пинин!!! едно женско джипче за жената! моа си го носа в джоба! има си сички блокажи и екстри на големите джипове за 4х4-то. арчи като хамър! стигна до 26 градско! диагностика-катализатор! 1600лв!!! още една диагностика-помпа за високо налягане/нали е ГДИ-с директно впръскване/ ! опит за ремонт-нищо и половина от 26 слезе на 14 разход и няма достатъчно налягане! нова помпа-1700лв!!! просто красота!!! накладките са му колкото на Е60ката на цена!!! поддръжка и части-се едно карам 7ца!!! ебаси джипа!!!
и кат му дам газ се чуди да тръгне или да продължи да пасе тревица по пътя...!!! добре ,че го кара жената ,та не му дава жега!!!
просто каквото и друго да съм опитал не стаа и не стаа...!! викат ,че съм сектант!!! ми къв да съм!! ако бех направил катастрофата с Е30ката с реното щеха да ме изчегъртват некъде от ламарините....!!!
единствено бмв-тата ми са били - "а съм решил да тръгна на път и то дълъг-а съм тръгнал!!!" нема мерене на масло,нема "са ше стигнеме ли или ше праиме нещо на път!?!" как да не ги харесвам тия коли, ебаси!?!?!? за Е60ката помпа за съединител ми струваше 340лв!!! кво да говорим!! оригинална от дарукар!!! за мицуто-лагер за главина - 290лв!!! бах тоя лагер!!
в япония средната възраст на колите била 1,8 години!!! ми толко ше е като не могат повече...!!!
Е39ката ме вози 5г без да барна един болт по нея!! ма един-наете ли кво е - един не съм пипнал!!!
карах служебен мерц 190ка -чисто нов!!на 0км доде!! е ми убава кола беше,не се разваля често!! ма върви като умрело!!с 4 скорости през 92г некакси....!!! иначе здраво добиче-врътнах му 260хиляди...!!
та мисълта ми беше ,че след толкова години зад волана единствените коли ,в които като седна за пръв път и тръгна и само се чува: "уооооууу....!!!!" Е30ката-323ка ми идеше да се завара в нея и да не може никой да ме извади от там като ме качи продавача!!! нема такъв кеф!!! Е39ката-същата работа...!!са Е60ката-па така!!!
така че приказки от рода:"мани ги тия са сектанти" просто не ме бригат!!! да - такива сме!! ко да напрааа....!?!? 7цата ,която покарвам от време на време на шефа-новата е просто като подвижен хол и въпреки "умрелият" 3л дизел си върви като пушка и е прекрасна и не влиза в сервиз...!!! кви да сме!?!? ми сектанти сме,зарибени сме...!!!
за 24г зад волана съм се возил и карал почти всичко от мобиле.де!!! ми нищо не можа да ме грабне така...!!! както бмв...!!!
за това за тая "болест" лекуване няма!!!
п.с. в цялата история не включвам москвича осмак и 12ка -дефорсиран ,щото там вече говорим за други аспекти в човешката еволюция...!! то там вече не е : "имах кола...!!!" ,а "имах подвижен /не винаги/ макет за повишаване на познанията ми по двигателостроене,ремонтна дейност и поддръжка пред блока!!" и нали знаете ,че който е карал москвич го погребват прав!?!?! щото цел живот е лежал под мускала...!!!
Последна промяна SKISA на 01 Сеп 2008, 9:19, променена общо 2 пъти
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
може би не премислих правилно раздела!ако реши некой вездесъщ мод да я премести там ,дето требва..
п.с. сичките ми бмв-та са с по два ауспуха -иначе да съм ги изчукал!! толко си ги аресвам!! като треснах 3ката си слезем в гаража,ревем-ревем па се приберем....!!
първият си оргазъм получих на 14 като видех една 2002ка...!! немаше такава красота...!!
п.с. сичките ми бмв-та са с по два ауспуха -иначе да съм ги изчукал!! толко си ги аресвам!! като треснах 3ката си слезем в гаража,ревем-ревем па се приберем....!!
първият си оргазъм получих на 14 като видех една 2002ка...!! немаше такава красота...!!
Последна промяна SKISA на 01 Сеп 2008, 9:29, променена общо 1 път
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Ми кво да ти кажа колега БМВ е наи доброто,а човек се пристрастява към хубавото и доброто!!!
После как да не сме секта то като видиш БМВ и то те кара да се обърнеш и да продължиш да го гледаш!!!
После как да не сме секта то като видиш БМВ и то те кара да се обърнеш и да продължиш да го гледаш!!!

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d


Въпреки че не съм имал чак толкова много опит с други марки ,се чувствам по същия наичин.
БМВ-тата са истинските коли и това си е.
Сядаш и караш и се кефиш ,оправя ти се настроението

На мен един от най добрите ми приятели ,преди години ми казваше така - "като си купиш веднъж БМВ и после само сменяш модела марката НЕ!!!" и си е 100% така


- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Браво, че изрази еуфорията си с нас колеги, 100% подкрепям
БМВ е истината, аз също съм се возил от бебе до сега на 100-тици коли с баща ми, но само БМВ ме кара да се чувствам по един много специален начин, който напълно липсва при другите коли. Едва когато седнеш на нещо друго разбираш колко добро е БМВ-то ти!
Чикиите с предно ги правят от консервна ламарина, въобще не искам и да знам нищо за тях, не ща до края на живота си да науча каквото и да е за тях
Да се мъчат масите с тях, не благодаря!
Подобри ми настроението тази тема за много напред
Вчера си спомням как излязох из улиците с 34-ката...Неделя 16 часа, почти пълна тишина и пустуш по улиците на Видин, само като излязоха от синьото 6-тимата в редица започна да им се върти свят и да се чуват по улиците
Няма такъв кеф!
И знам, че ако някой има нещастието да го цепна с 34-ката или той да ме цепне ще го отнесе лошо от панцера

Чикиите с предно ги правят от консервна ламарина, въобще не искам и да знам нищо за тях, не ща до края на живота си да науча каквото и да е за тях

Подобри ми настроението тази тема за много напред


И знам, че ако някой има нещастието да го цепна с 34-ката или той да ме цепне ще го отнесе лошо от панцера

BMW only!
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
SKISA написа:...
първият си оргазъм получих на 14 като видех една 2002ка...!! немаше такава красота...!!

И при мен беше така. Ама на 8-9 години бях. Точно преди 10 години. Играх мач нещо зад блока и да гоня топката - баба и дядо отварят гараж и лъсва бяло Е10 2002 tii.



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
alpina-ma6inata написа:SKISA написа:...
първият си оргазъм получих на 14 като видех една 2002ка...!! немаше такава красота...!!![]()
И при мен беше така. Ама на 8-9 години бях. Точно преди 10 години. Играх мач нещо зад блока и да гоня топката - баба и дядо отварят гараж и лъсва бяло Е10 2002 tii.Отваря дядката капака, мери маслото, бабата с шапката се качва и потеглят. Беше като от завода, а аз през това време бях в някакво състояние, което е трудно да се опише..
Преди това съм харесвал всички коли, нямах любима, но от този момент другите марки останаха някак си назад.
е то сигурно е било по едно и също време-може да съм по-голем от тебе със 6-7 години!! може и с една и съща да сме "ходили"....

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Не, на 18 съм сега. Май си доста по-голям от мен.
Но наистина гледката с бабата и дядото, как махат покривалото, наистина за момент все едно живеех в 60-те-70-те години.




'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
- Superexstatic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
превъзхождаш ме в годинките, но и моя оргазам беше рано
бях на 7-8 години през 95-та - лапе играещо футбол и децки игрички с аверите, когато комшията докара една светло сива е 36 седанка и от там ми стана ясно какво ще карам като порастна
в четвърти клас седяхме с 2-ма на една спирка и им се заклех, че ако съм жив и здрав ще си зема такава кола
процедурата беше последвана от единия авер, който като фен на мерцовете даде обет, че ще си вземе Е класа и сега кара Е 230, верно от 86-та ама се оказа сериозен
третия излезе малко пунта и нищо не се зарече тогава, днес от време на време кара реставрирания москвич на техните, не е много ентусиаст
от петък й бях дал почивка в гаража и да не описвам като къв шестак изглеждах у главата като тая сутрин я поразходих

бях на 7-8 години през 95-та - лапе играещо футбол и децки игрички с аверите, когато комшията докара една светло сива е 36 седанка и от там ми стана ясно какво ще карам като порастна

в четвърти клас седяхме с 2-ма на една спирка и им се заклех, че ако съм жив и здрав ще си зема такава кола

процедурата беше последвана от единия авер, който като фен на мерцовете даде обет, че ще си вземе Е класа и сега кара Е 230, верно от 86-та ама се оказа сериозен

третия излезе малко пунта и нищо не се зарече тогава, днес от време на време кара реставрирания москвич на техните, не е много ентусиаст

от петък й бях дал почивка в гаража и да не описвам като къв шестак изглеждах у главата като тая сутрин я поразходих


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
минават ми някакви мисли за други марки от време на време, докато не се кача в тракащата, грозна и стара е36, после забравям всичко друго

vicho написа:Беше юни 2003-та година, когато се регистрирах в тунинг.бг, впоследствие (през септември) разбрах за БМВ форума, не знаех абсолютно нищо за тези автомобили, не ги харесвах, докато не покарах такъв. Точно, както пише в статията. Веднъж качиш ли се, любовта остава за цял живот.
Дължа изключително много от това да харесвам тези коли на Ati, тук е момента --> БЛАГОДАРЯ ТИ Ати, БЛАГОДАРЯ ТИ Приятелю. С неговата е21 320 отидохме на първия (за мен) Национален събор през 2004-та. Бяха незбравими мигове. Предимно е30-ски. е36-ците се брояха на пръсти. 25-цата на sid, 20-ската на Engi. Василен с неговата е34, която в момента доколкото знам е с ви-ейт![]()
ВСИЧКО БЕ, Е И ЩЕ БЪДЕ МАГИЯ!
BMW
You said: "Time will change!" What if it changes you?
64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани