[320i] губене на мощност.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
[320i] губене на мощност.
Да обобщим причините:
- Запушен катализатор (като при мен и boris_dy ) - мощността пада постепенно за 2-3 дни колата от 150 стана 15 к.с
- Запушени дюзи (като при [Georgi] )
- Откачени букси на Ламбда сонда (като на един познат)
- дебитомер
- горивен филтър
- бензинова помпа
- скъсан гофриран маркуч
катализатора ми го изкупиха на 100лв на борсата на сточна гара.0887527095
Дайте предположение каква може да е причината (М52б20):
- Мощноста е паднала с около 100 к.с.
, черни връх след хемус едвам на 2ра го изкачвам. при настъпване на педала харчомера и двигателя не реагират настъпил повече (при плавно или рязно настъпване).
- при подаване на малко повече газ мотора звучи все едно съм сложил външен спортен фълтър (т.е по шумно поемане на въздух)
- при високи обороти 5-6000 (които ги постигам само на празен ход) се чува леко засилване на ламаринения звук характерен при форсиране на БМВ от генерацията.
- Температурата на двигателя е нормална не мърда.
ще се постарая да отида на диагностика колкото се може по скоро, и ще пиша.
- Запушен катализатор (като при мен и boris_dy ) - мощността пада постепенно за 2-3 дни колата от 150 стана 15 к.с
- Запушени дюзи (като при [Georgi] )
- Откачени букси на Ламбда сонда (като на един познат)
- дебитомер
- горивен филтър
- бензинова помпа
- скъсан гофриран маркуч
катализатора ми го изкупиха на 100лв на борсата на сточна гара.0887527095
Дайте предположение каква може да е причината (М52б20):
- Мощноста е паднала с около 100 к.с.

- при подаване на малко повече газ мотора звучи все едно съм сложил външен спортен фълтър (т.е по шумно поемане на въздух)
- при високи обороти 5-6000 (които ги постигам само на празен ход) се чува леко засилване на ламаринения звук характерен при форсиране на БМВ от генерацията.
- Температурата на двигателя е нормална не мърда.
ще се постарая да отида на диагностика колкото се може по скоро, и ще пиша.
Последна промяна tin на 01 Авг 2008, 15:38, променена общо 4 пъти

- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Зверски запушен катализатор, скапана бензинова помпа, скъсан гофриран маркуч, запушен горивен филтър, колата е тоталка...това последното не ти го пожелавам.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
за мен остава варянта дебитомер или катализатор утре имам час в Юве ше видим...
еми в краен случаи имам оферта за пълен комплект М50б25 ... може и да ми излезе късмета
[/url]
... колата е тоталка...това последното не ти го пожелавам.
еми в краен случаи имам оферта за пълен комплект М50б25 ... може и да ми излезе късмета


- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
tin написа:за мен остава варянта дебитомер или катализатор утре имам час в Юве ше видим...... колата е тоталка...това последното не ти го пожелавам.
еми в краен случаи имам оферта за пълен комплект М50б25 ... може и да ми излезе късмета[/url]
Е брат в такъв случай мани не се занимавай да я оправяш я стане, я не


- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Не забравяй най важното- кофти бензин! пробвай да прочистиш има една специалнна добафка inj ли кво беше при мен подейства.Можеш първо това да направиш преди да почнеш да сменяш части!
- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
При мен съвсем спря да върви , движа само на 1ва и 2ра до 30 км/ч
и ръмжи като осмак...
утреше видим в юве кво ше кажат
и ръмжи като осмак...
утреше видим в юве кво ше кажат

- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
[Georgi] написа:tin написа:утреше видим в юве кво ше кажат
Преди 2 години годих в Юве с подобен проблем. Казаха ми "запушен катализатор". Дори не се наведоха да проверят дали имам или не (моя отдавна го нямаше).
а то кво беше ?
има ли варянт това да се получи от изваден или спукан маркуч след дебитомера? нали дебитомера беше след въздушния филтър?

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани