Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
Както каза ICE, става въпрос за Common Rail колега, така че не ми помагаш много така.
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
Утре влизм в бокса, после ще пиша какъв е резултата.
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
между другото,казаха ми че може и стартера да се ебава.Понякога и той правел проблеми,специално за комон рейлите обаче,като излезе от бокса ще кажа как е
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
mashina написа:между другото,казаха ми че може и стартера да се ебава.Понякога и той правел проблеми,специално за комон рейлите обаче,като излезе от бокса ще кажа как е
Човек, ходи виж кво и е на колата, че както е тръгнало ще се окаже, че моторът е за смяна (ако ни слушаш нас де!)
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
Не е стартера. Казаха ми че имам проблем с две дюзи, казаха ми да отида в София в Супер Дизел. Там ги поправяли без да се налага смяна, иначе ако се сменели двете после почвали да се обаждат и другите, а пък цените за дюза били ужасни. Четох във темите че има колеги които препоръчват и друг сервиз HH сервиз, другата седмица я карам в София, ама се чуда в кой от двата да си запаза час понеже ще пътувам само заради това.
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
ако не се лъжа цената на една нова дюза за 525д е 550 лв ..x6 = 3300 лв
горе долу е такава сметката
Иначе ги чистят с ултразвук май , не съм сигурен за ефекта. новото си е ново.

горе долу е такава сметката

Иначе ги чистят с ултразвук май , не съм сигурен за ефекта. новото си е ново.
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
каде ги поправят,колега,в Супер Дизел или HH сервиза,каде е по добре?
В последно време май на много места правят/или си мислят, че правят/ такива дюзи. Правенето е едно, а проверката им е друго нещо.
Правилен подход е следния: първо, проверка за установяване на състоянието им. Резултата определя колко са за ремонт, за какъв ремонт, и въобще дали подлежат на ремонт. След ремонта отново проверка за установяване на резултата. Дюзите са Бош. Имам познат в Бош и от него знам, че само в НН сервиз могат да проверяват такива дюзи, само там има стенд на Бош за проверка на такива дюзи.
Правилен подход е следния: първо, проверка за установяване на състоянието им. Резултата определя колко са за ремонт, за какъв ремонт, и въобще дали подлежат на ремонт. След ремонта отново проверка за установяване на резултата. Дюзите са Бош. Имам познат в Бош и от него знам, че само в НН сервиз могат да проверяват такива дюзи, само там има стенд на Бош за проверка на такива дюзи.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!

С две думи, процедурата за 4 броя (толкова побира стенда, който аз съм виждал) е
около 2 часа и представлява подаване на напрежение, това е един от параметрите,
по който се съди дали са добре. След това се проверяват при различни режими какво
количество гориво пускат. Сравняват се резултатите. Допуска е 5% разлика във
впръсканото количесвтво. Така се "продухват" по в няколко различни режима. После
се почистват в ултразвукова вана, но пак им се подава ток. После на станда на обратно
налягане, т.е. "продухват" се отзад напред, горивато тече в обратна посока.
Накрая се прави 30 секунден лийк тест!

- alnik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d Combi
Здравей, колега,
При мен има подобен проблем при топъл старт. Карам Е39 525д комон райл 2001 г. Смених разпръсквачите на 6-те дюзи, но проблемът остана. Направих диагностика на компютър - дава грешка проблем в датчик на разпределителния вал. И наистина, когато не иска да запали, изваждам датчика от двигателя и го охлаждам, след това колата пали веднага. Много е възможно това наистина да е проблема. Иначе като запали, двигателят не тресе и има мощност, тих е и не пуши - няма никакъв проблем. В понеделник ще сменя датчика и ще видя дали наистина нещата ще се оправят.
При мен има подобен проблем при топъл старт. Карам Е39 525д комон райл 2001 г. Смених разпръсквачите на 6-те дюзи, но проблемът остана. Направих диагностика на компютър - дава грешка проблем в датчик на разпределителния вал. И наистина, когато не иска да запали, изваждам датчика от двигателя и го охлаждам, след това колата пали веднага. Много е възможно това наистина да е проблема. Иначе като запали, двигателят не тресе и има мощност, тих е и не пуши - няма никакъв проблем. В понеделник ще сменя датчика и ще видя дали наистина нещата ще се оправят.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани