Проблем с регулиране на волана
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
_65536_kb_sec_ написа:а според теб от натягането заради луфта не се ли спича?
Ма ние не говорим за луфт при въртене на волана около оста си а за аксиално изместване на волана

Георги Пенчев
- discus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 26.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 M50B20
:)
Именно
днеска разглобих всичко и рабатота стана , гайката n32 според мене няма отношение с луфта на волана .Така да обобщиме значи при мене проблема беше че при свалено лостче на долу волана не помръдва аксиално има едно /изкуствено движение/което се поражда от гуменото каре , ход 5мм което няма общо с хода на волана при свалено лостче 50-60мм .
Какъв беше проблема ?
гайка 32 при натягане контрира тръбата която е с шлици от вътрещната страна и е сцепена хоризонтално окло 20мм на няколко места понеже гайката е конична в единя край стяга нацепената тръба и няма мърдане .Вероято понеже колата я е карала жена просто волана беше дръпнат максимално към водача
и гайката стегната до безумие
.Гайката е намазана с силикон и е с ситна резба за да се развива трудно има един тънак момент при натягането после в който волана болкира
в положението което е оставен и екстрата изчезва. С една дума тази екстра изчезва ако се натегне гайката или ако шлиците под гайката са клейасали , ето и малко снимки ....
нараненото е от чираци с който си помагах при развиване на гайката иначе осукващото усилие отива на гуменото каре и може да се скъса
гайката която е намазана с силикон на половина от вътрешната страна
всичко разглобено...тука се виждат щлиците в които влиза тръбата с гайката по тези шлици се създава въпросното движение ....50-60мм

Какъв беше проблема ?
гайка 32 при натягане контрира тръбата която е с шлици от вътрещната страна и е сцепена хоризонтално окло 20мм на няколко места понеже гайката е конична в единя край стяга нацепената тръба и няма мърдане .Вероято понеже колата я е карала жена просто волана беше дръпнат максимално към водача




нараненото е от чираци с който си помагах при развиване на гайката иначе осукващото усилие отива на гуменото каре и може да се скъса

гайката която е намазана с силикон на половина от вътрешната страна

всичко разглобено...тука се виждат щлиците в които влиза тръбата с гайката по тези шлици се създава въпросното движение ....50-60мм
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Хайде сега след като реши проблема обяви 10 лв. за ремонт на тоя идеотски проблем и няма да можеш да се отървеш от БМВ-та с блокирали волани




Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Абе това ще ти е между тапицериите
Съфорумец във нужда се познава, а без нужда и 20 бири може да изпие





Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- discus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 26.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 M50B20
;))
Абе ако някой има желание ще помагам ама не се наемам да го правя зор си е
още ме болят капачките от колениченето ..хем един фибран бях сложил .В интерес на истината питах на няколко места ама никой не се наема да го прави или казват че незнаят какъв е проблема 


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: :)
discus написа:Какъв беше проблема ?
гайка 32 при натягане контрира тръбата която е с шлици от вътрещната страна и е сцепена хоризонтално окло 20мм на няколко места понеже гайката е конична в единя край стяга нацепената тръба и няма мърдане .Вероято понеже колата я е карала жена просто волана беше дръпнат максимално към водачаи гайката стегната до безумие
Колега, така като чета ,май проблема е в гайката

Като е пренатегната и блокира механизма - така ли е в крайна сметка


Георги Пенчев
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Трябва да се измисли нещо - можеби да се подложи нещо, за да не се натегне много гайката. Случвало ми се е 2 пъти и добре че беше в рамките на града, че имах отверка за емблемата, и камък да разхлабя волана иначе изгарях
Дая няма да е лошо да се поизчистят мненията и да се прати горе при "филтри/смени/климатици/табла ..."

Дая няма да е лошо да се поизчистят мненията и да се прати горе при "филтри/смени/климатици/табла ..."
- discus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 26.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 M50B20
:)
Няма нужда се подлага каквото и да било ..тя гайката си има силикон против развиване а и трудно си върви като цяло ..просто не трябва да се стяга яко .Аз преди да натегна до край един ми дърпаше на пред на зад волана за да разбера кога ще изчезне движението ..
И друго ако някога някой го прави да си купи течност /осигурител за резби/ аз ползвах loctite , че на доста места си трябва.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани