Малко историйка за BMW
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
ОК - без спорове ! явно аз не съм разбрал правилно
, но нали затова сте вие тук - че да поправяте , ако има грешки и неточности
.
Пък и аз нямам претенции , че разбирам много от историята на БМВ ... просто ме интересува и реших да се помъча да преведа това-онова
П.С. : Мерси за инфото !



Пък и аз нямам претенции , че разбирам много от историята на БМВ ... просто ме интересува и реших да се помъча да преведа това-онова

П.С. : Мерси за инфото !
Няма да се притесняваш
Просто в момента работя върху сайт и то точно по тази тема. Информация и снимки - дал бог. Инфото го свалям,превеждам и засичам с инфо от други сайтове за да съм сигурен с достоверността му. Попаднах на някои лъжливи сайтове ида не ти казвам къв смех падна.
Между другото, знаеш ли, че лично Фокер поставя рекорд за височина - 5000м. - със самолет снабден с двигател на БМВ TYPE-ІV

Просто в момента работя върху сайт и то точно по тази тема. Информация и снимки - дал бог. Инфото го свалям,превеждам и засичам с инфо от други сайтове за да съм сигурен с достоверността му. Попаднах на някои лъжливи сайтове ида не ти казвам къв смех падна.
Между другото, знаеш ли, че лично Фокер поставя рекорд за височина - 5000м. - със самолет снабден с двигател на БМВ TYPE-ІV

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
rado_rf написа:Попаднах на някои лъжливи сайтове ида не ти казвам къв смех падна.



Сигурен съм, че и на останалите им е интересно. Тези самолети държат световните рекорди за височина приблизително 10 години. Интересното е че двигателите са шест-цилиндрови редови и са снабдени с инжекцион, който по това време се използва само и единствено при самолетните двигатели и доооста след Втората Световна война инжекциона, като система на впръскване започва да се използва при автомобилите.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Ей хора, благодарен съм ви че има такива хора като вас, които да поднесат инфото на готово на непросветените мързели като мен, че ме не ми се занимаваше да се ровя из нета да търся!!!
И аз мисля, че тази тема заслужава да отиде при най-добрите теми!
И аз мисля, че тази тема заслужава да отиде при най-добрите теми!
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Искам да добавя още две неща :
1 - През 1919 година Франц Зено Димер поставил първия световен рекорд на БМВ за достигната височина - 9670 метра
... ако на някой не му се вярва - ще му дам линк ... Двигателят на самолета бил БМВ IV ...
2 - Смятам , че и това ще бъде интересно за незнаещите като мен - Значии ... 1943 година - БМВ разработили реактивен самолетен двигател ( модел - 109-003 ) . Той е пуснат в производство на следващата година и бил един от първите в света ...
Първият реактивен самолет с двигател на БМВ е АРАДО 234 .
Таа , БМВ не са правили само автомобили ... но където са " пипнали " доста са постигнали и така като гледам - спокойно могат да се гордеят с историята си
1 - През 1919 година Франц Зено Димер поставил първия световен рекорд на БМВ за достигната височина - 9670 метра


2 - Смятам , че и това ще бъде интересно за незнаещите като мен - Значии ... 1943 година - БМВ разработили реактивен самолетен двигател ( модел - 109-003 ) . Той е пуснат в производство на следващата година и бил един от първите в света ...



Таа , БМВ не са правили само автомобили ... но където са " пипнали " доста са постигнали и така като гледам - спокойно могат да се гордеят с историята си

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
///M3 написа: Таа , БМВ не са правили само автомобили ... но където са " пипнали " доста са постигнали и така като гледам - спокойно могат да се гордеят с историята си
Точно това беше и моята цел като постнах PDF файла с историята на BMW - да се види как през два-три реда се споменава изразите "...за първи път в света.." и поредния "...рекорд...".
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Още относно рекордите на самолетите и моторите БМВ :
1926 Хидросамолет Rohrbach Ro VII с двигател BMW VI е поставил 5 световни рекорда .
1927 През тази година били поставени 87 световни рекорда в авиацията . 29 от тях са на самолети с двигатели на БМВ
1930 Волфганг фон Гронау пресякъл Атлантика от изток на запад за 44 часа с открит хидросамолет Dornier 'Whale' ("Кит" ) .
1937 На 28 ноември Ернст Хене поставил абсолютен рекорд за скорост с мотоциклет -279,5км/ч
( тва става през 1937 ...
) , който останал непобеден 14 години
.
1995 Самолетът Gulfstream V извършва първия си полет от щата Джорджия . Gulfstream V е снабден с двигател BMW Rolls Royce
[/img]
1926 Хидросамолет Rohrbach Ro VII с двигател BMW VI е поставил 5 световни рекорда .
1927 През тази година били поставени 87 световни рекорда в авиацията . 29 от тях са на самолети с двигатели на БМВ

1930 Волфганг фон Гронау пресякъл Атлантика от изток на запад за 44 часа с открит хидросамолет Dornier 'Whale' ("Кит" ) .
1937 На 28 ноември Ернст Хене поставил абсолютен рекорд за скорост с мотоциклет -279,5км/ч




1995 Самолетът Gulfstream V извършва първия си полет от щата Джорджия . Gulfstream V е снабден с двигател BMW Rolls Royce


[/img]
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
тоя пич M3/// ме разбива
Браво пич, давай в същия дух. После модераторите нека да изчистят темата от глупави мнения (като мойто примерно
) и да я пратят у ДЪ БЕСТ ЪФ!!!
Само така М3...
браво!!!



Браво пич, давай в същия дух. После модераторите нека да изчистят темата от глупави мнения (като мойто примерно




Само така М3...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Нещо напоследък много започнах да се интересувам за другата страна на БМВ - не просто за автомобилите от оследните две десетилетия ... И като се поразрових открих още много интересни неща за мотоциклетите БМВ ... и пак падаше превежданеее ...
. Знам , че много от вас подготвят цялостната история на БМВ , но според мен няма да е зле да бъдат отделени по-интересните и любопитни факти ... и точно това се опитвам да направя и аз .
Ае стига толкова увод ...
'20 и '30 - БМВ мотоциклети/рекорди !
Първият мотоциклет на БМВ , R 32 , и спортната му версия , R 37 , символизират понятие за дизайн , което и до ден днешен е
останало непроменено . Версията R 37 била пусната две години по-късно след като БМВ започва производството си на мотори
през 1923 година .
R32 :
R37 :
През 1925 - 1926 БМВ мотоциклети печелят 3 германски шампионата и близо 200 състезателни награди .
8 годишната борба за световния рекорд за макс. скорост с мотоциклети започнала през 1929-та . Ернст Хене започнал успешната
си поредица на 25-ти август 1929-та със скорост от 128.7 мили/ч ( ~~ 206 км/ч ) . През септември подобрил собствения си рекорд до
134.2 мили/ч ( ~~ 214 км/ч ) ,а година по-късно - с по-нататъшно усъвършенстване до 137.3 мили/ч ( ~~ 220 км/ч ) . През пролетта на
1931-ва той достигнал 147.7 мили/ч ( ~~ 236 км/ч ) , а през есента - 151.4 мили/ч ( ~~ 242 км/ч ) . Често редувайки се с британските
си съперници , БМВ подобрявали световния рекорд всяка година , докато накрая не поставили невероятния рекорд от 173.3
мили/час ( ~~ 279,5км/ч ) през 1937 година .
Карайки БМВ мотоциклети , Ернст Хене в рамките на 8 години подобрява 76 световни рекорда !!!
В периода само на една година , 1939 , мотоциклетистите от Мюнхен си занесли вкъщи общо 491 златни медала !!!
А ето и успехите , постигнати от БМВ мотори през '30-те :
-осем спечелени немски шампионати
-три "шестдневни" трофея
-13 чуждестранни шампионата
-762 първи награди в асфалтови състезания
-1817 ЗЛАТНИ МЕДАЛА в оф-роуд ралита ... !!!
Ей на тва му викам аз BMWPower ...
Стига засега , че се разчувствах направо ... Какво нещо е БИЛО и Е БМВ


Ае стига толкова увод ...

'20 и '30 - БМВ мотоциклети/рекорди !
Първият мотоциклет на БМВ , R 32 , и спортната му версия , R 37 , символизират понятие за дизайн , което и до ден днешен е
останало непроменено . Версията R 37 била пусната две години по-късно след като БМВ започва производството си на мотори
през 1923 година .
R32 :

R37 :

През 1925 - 1926 БМВ мотоциклети печелят 3 германски шампионата и близо 200 състезателни награди .
8 годишната борба за световния рекорд за макс. скорост с мотоциклети започнала през 1929-та . Ернст Хене започнал успешната
си поредица на 25-ти август 1929-та със скорост от 128.7 мили/ч ( ~~ 206 км/ч ) . През септември подобрил собствения си рекорд до
134.2 мили/ч ( ~~ 214 км/ч ) ,а година по-късно - с по-нататъшно усъвършенстване до 137.3 мили/ч ( ~~ 220 км/ч ) . През пролетта на
1931-ва той достигнал 147.7 мили/ч ( ~~ 236 км/ч ) , а през есента - 151.4 мили/ч ( ~~ 242 км/ч ) . Често редувайки се с британските
си съперници , БМВ подобрявали световния рекорд всяка година , докато накрая не поставили невероятния рекорд от 173.3
мили/час ( ~~ 279,5км/ч ) през 1937 година .

Карайки БМВ мотоциклети , Ернст Хене в рамките на 8 години подобрява 76 световни рекорда !!!


В периода само на една година , 1939 , мотоциклетистите от Мюнхен си занесли вкъщи общо 491 златни медала !!!

А ето и успехите , постигнати от БМВ мотори през '30-те :
-осем спечелени немски шампионати
-три "шестдневни" трофея
-13 чуждестранни шампионата
-762 първи награди в асфалтови състезания
-1817 ЗЛАТНИ МЕДАЛА в оф-роуд ралита ... !!!



Ей на тва му викам аз BMWPower ...




допълнение
///м3 ,страхотна информация!
само няколко добавки от мен ако не възразяваш
емблемата на BMW символизира самолетна перка на фона на синьо небе.
фокерите са едни от най-използваните самолети през втората световна война с двигатели bmw
двигателя поставил рекорда за таван на полета е 801
само няколко добавки от мен ако не възразяваш
емблемата на BMW символизира самолетна перка на фона на синьо небе.
фокерите са едни от най-използваните самолети през втората световна война с двигатели bmw
двигателя поставил рекорда за таван на полета е 801
Човек се учи докато е жив,но никога не е късно да стане за резил
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Re: допълнение
jordan написа:само няколко добавки от мен ако не възразяваш
Не възразявам разбира се


Относно това , какво символизира емблемата на бавареца - това доста са го обсъждали тука из форума и затова го прескочих , а за другото -


- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Скоро пак се рових из нет-а и намерих доста интересна ( поне според мен ) информацийка за БМВ 700 ... Готино моделче с добра историйка . Та реших да преведа това-онова , че и тези , които искат да научат , но поради някакви причини не са могли да намерят инфо или не чаткат английски/немски/руски ( не че аз ги знам перфектно де
) , да може и те да се покефят като мен
:
БМВ 700
( 1959 - 1965 )
След втората световна война БМВ са били в сериозна криза . Моделът 501 не постигнал това , което очаквали от фирмата , пари нямало , купувачи също , и дошъл един доста сериозен момент . Голяма част от ръководството била заменена и веднага били взети мерки - отговорът бил БМВ 700
.
Този модел бил пуснат в два варианта - купе и седан . Двигателят бил 700сс , два цилиндъра и мощност от 32кс при 5000 об/мин ( от мотоциклетът БМВ R67). Колата тежала само 640 кг и развивала скорост от 125км/ч . Разходът - 7,14 л / 100 км . Цената не била висока и това помогнало за лесното продаване на модела . Колата лесно пробила на автомобилния пазар и продажбите се увеличили до рекордните 29242 бройки на година .
НООО , успехите на модела не били само в продажбите - БМВ 700 се доказало и на пистата
.
През 1960 се появило и спортното купе 700RS с мощност 73кс , като от тази разработка имало само 19 екземпляра . През същата тази година това БМВ спечелило немското Hill Climb рали , като пилот бил Hans Stuck . Тази победа била първата от 20 години за БМВ . За последно БМВ е печелело рали с модела си 328 в състезанието Mille Miglia в Италия през 1940 година . В рамките на пет години БМВ 700 печели 22 титли . Повечето победи това БМВ спечелило срещу доста по-мощни коли-противници , но пък предимството на тази кола било перфектното управление , много добрите спирачки и доста лекото шаси . Спортната версия достигала 105мили/ч - ~~168 км/ч .
През 1962 се появили и версии 700LS - лукс , и кабрио . През 1964 се появило и 700LS купе . Общият брой на произведените от този модел коли е 188 121 .
И за пореден път се оказва , че пиша за модел , чийто външен вид е дело на италианци , или по-скоро - на Giovanni Michelotti .
.
Сега и малко снимки :
Тук доста ясно се вижда откъде Москвич са си "свили" дизайна на задницата .
А ето го и двигателчето "борчЕ" :
И скромното купенце :
И още една :
п.с. : Така като гледам ми прави впечатление , че БМВ през годините са имали доста тясна връзка с италианците - имам предвид конкретно дизайна . М1 , Назка , сега и този модел - със сигурност има и доста други , които са разработени от италианци ... Но в това лошо няма
п.с.2 : Не знам защо някои хора си мислят , че като дадат линк към някакъв сайт и помагат на хората супер много - ами не всички имат време да се ровят 30 мин , за да намерят нещо , дето след това ще трябва да го превеждат още 30 мин ... Не искам да обидя никого !!!
Ако някой се е обидил - ЛС ! ( за доброто на форума )
п.с.3: Много се радвам , когато някой напише някой интересен момент или историйка за старите модели на баварците ... Ама тез' хора са малко
п.с.4: Ами засега толкова , че станаха много п.с.-та - в скоро време се надявам да "дообновя" темата като добавя още нещо интересно и впечатляващо от света на любимата ни марка - БМВ . Има доста интересни моменти от историята , на които е хубаво да се обърне внимание още веднъж


БМВ 700
( 1959 - 1965 )
След втората световна война БМВ са били в сериозна криза . Моделът 501 не постигнал това , което очаквали от фирмата , пари нямало , купувачи също , и дошъл един доста сериозен момент . Голяма част от ръководството била заменена и веднага били взети мерки - отговорът бил БМВ 700

Този модел бил пуснат в два варианта - купе и седан . Двигателят бил 700сс , два цилиндъра и мощност от 32кс при 5000 об/мин ( от мотоциклетът БМВ R67). Колата тежала само 640 кг и развивала скорост от 125км/ч . Разходът - 7,14 л / 100 км . Цената не била висока и това помогнало за лесното продаване на модела . Колата лесно пробила на автомобилния пазар и продажбите се увеличили до рекордните 29242 бройки на година .
НООО , успехите на модела не били само в продажбите - БМВ 700 се доказало и на пистата

През 1960 се появило и спортното купе 700RS с мощност 73кс , като от тази разработка имало само 19 екземпляра . През същата тази година това БМВ спечелило немското Hill Climb рали , като пилот бил Hans Stuck . Тази победа била първата от 20 години за БМВ . За последно БМВ е печелело рали с модела си 328 в състезанието Mille Miglia в Италия през 1940 година . В рамките на пет години БМВ 700 печели 22 титли . Повечето победи това БМВ спечелило срещу доста по-мощни коли-противници , но пък предимството на тази кола било перфектното управление , много добрите спирачки и доста лекото шаси . Спортната версия достигала 105мили/ч - ~~168 км/ч .
През 1962 се появили и версии 700LS - лукс , и кабрио . През 1964 се появило и 700LS купе . Общият брой на произведените от този модел коли е 188 121 .
И за пореден път се оказва , че пиша за модел , чийто външен вид е дело на италианци , или по-скоро - на Giovanni Michelotti .


Сега и малко снимки :

Тук доста ясно се вижда откъде Москвич са си "свили" дизайна на задницата .

А ето го и двигателчето "борчЕ" :

И скромното купенце :

И още една :

п.с. : Така като гледам ми прави впечатление , че БМВ през годините са имали доста тясна връзка с италианците - имам предвид конкретно дизайна . М1 , Назка , сега и този модел - със сигурност има и доста други , които са разработени от италианци ... Но в това лошо няма

п.с.2 : Не знам защо някои хора си мислят , че като дадат линк към някакъв сайт и помагат на хората супер много - ами не всички имат време да се ровят 30 мин , за да намерят нещо , дето след това ще трябва да го превеждат още 30 мин ... Не искам да обидя никого !!!
Ако някой се е обидил - ЛС ! ( за доброто на форума )

п.с.3: Много се радвам , когато някой напише някой интересен момент или историйка за старите модели на баварците ... Ама тез' хора са малко

п.с.4: Ами засега толкова , че станаха много п.с.-та - в скоро време се надявам да "дообновя" темата като добавя още нещо интересно и впечатляващо от света на любимата ни марка - БМВ . Има доста интересни моменти от историята , на които е хубаво да се обърне внимание още веднъж

39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани