Каква скорост можете да разжиете с Е 46 320 д с чип
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
© написа:предполагам са различни от 136 коня
да , доста се различават . Тази на 150кс е Гарет 1749 ,променлива геометрия, върти се н около 170 000 оборота - тоест е истискана на максимум )))). На 136ката е е 1549 и е доста по-различна
като цяло стария мотор е доста по-издържлив на чип тунинг, супер рядко някой се оплаква да е счупил каквото и да било . Имам клиенти които карат на 2,4 бара и досега оплаквания няма. Та колега карай си споко , максималната ти е 10-15км повече от преди чипа , само не прекалявай да задържаш много във високите обороти на дълъг път и ползвай винаги възможно най-скъпото синтетично масло.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
определено съм сигурен , че е с променлива геометрия , имам една резервна в гаража и я разглобих до последното винтче
То си го пише и в името и - GT1749V... ОТНОСНО ОБОРОТИТЕ - по старите турбини нормално работят на 120-140 хиляди оборота . След чип тунинг се качват едни 20-30к и от там идва риска евентуално да се счупят . А тази турбина е наистина максимално изтискана . С точно същата са оборудвани доста коли - аудита ТДИ 110 и 130кс, МБта 200 и 220цди , Хонди и много други . Само при 320д тя дава 150кс и това се постига с малко по-голяма топла перка и доста повече обороти ....

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
я сега като заговорихме за чипове и турбини, някой да каже дали е срещал следния проблем. значи на моята хубавица и сложих филтър K&N един вид да я подготвя за чип-тунинга,сложих и кичето от стария филтър да пази дебитомера, и какво се получава: при плавно ускорение си е нормално, но при рязко натискане на педала например на 3 или 4предавка, тръгва да ускорява изродски и на 2900 об. все едно изчезва 1/3 от мощноста.
някой има ли идея защо става така?
някой има ли идея защо става така?
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Agande написа:В-макс а знаеш ли след чипосване на колко бара работи турбината на 136к.с.
Защото нормално без чип я дават от 0.4 до 0.8 бара.
общо взето нещата стоят така - 0,1 бара отгоре = 10кс . Та зависи колко е засилен софтуера , варианти тук има много. Различните фирми модифицират по различен начин - едните наблягат на повече гориво, другите пипат повече турбото . Много е относителна тази разбота
- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
kronos написа:я сега като заговорихме за чипове и турбини, някой да каже дали е срещал следния проблем. значи на моята хубавица и сложих филтър K&N един вид да я подготвя за чип-тунинга,сложих и кичето от стария филтър да пази дебитомера, и какво се получава: при плавно ускорение си е нормално, но при рязко натискане на педала например на 3 или 4предавка, тръгва да ускорява изродски и на 2900 об. все едно изчезва 1/3 от мощноста.
някой има ли идея защо става така?
И аз съм с чип (ибиза 131кс пд) и при мен се усеща подобно падане на мощността при 3000об. А максималната скорост качи ли ти се, защото при мен няма голяма промяна

А я кажи за това киче от стария филтър и как да опазиме дебитомера, че мисля и аз за спортен филтър.
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд
Оскар Уайлд
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Agande написа:В-Макс а кой е по добрия вариянт : Пипане на турбото или повече гориво ?
Доста сериозно съм се замислил да я чипосам моята прелест ама ... едни ми казват ще имаш проблеми други ми казват кой още чакаш....
Ако искаш може ЛС ?
най-добре е да се пипнат и двете

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани