Каква скорост можете да разжиете с Е 46 320 д с чип

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 09 Юли 2007, 9:45

И колко ти излезе този чип

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 2.02.2007

Мнение от ogit0 » 09 Юли 2007, 11:27

е хубу де как така турбината 1850лв като аз преди половин годинка я купих за 2400лв ?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Юли 2007, 11:36

предполагам са различни от 136 коня

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: Sliven

Мнение от taisan » 09 Юли 2007, 14:41

Значи купувани са още няколко чип и тои е с отстъпка , излезе 700 без поставянето :smoke:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 09 Юли 2007, 18:46

© написа:предполагам са различни от 136 коня


да , доста се различават . Тази на 150кс е Гарет 1749 ,променлива геометрия, върти се н около 170 000 оборота - тоест е истискана на максимум )))). На 136ката е е 1549 и е доста по-различна

като цяло стария мотор е доста по-издържлив на чип тунинг, супер рядко някой се оплаква да е счупил каквото и да било . Имам клиенти които карат на 2,4 бара и досега оплаквания няма. Та колега карай си споко , максималната ти е 10-15км повече от преди чипа , само не прекалявай да задържаш много във високите обороти на дълъг път и ползвай винаги възможно най-скъпото синтетично масло.

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 10 Юли 2007, 8:11

не знаех, че на M47N турбото е
с променлива геометрия, чел съм
че такива турбини се слагат само
на 6-цилиндровите двигатели и
то през 2006г.
Имаш ли повече инфо по-въпроса,
къде мога да прочета?
А сигурен ли си и за оборотите 170 000
ми се вижда невероятна цифра, дали
не е 17 000? :confused:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 10 Юли 2007, 8:54

определено съм сигурен , че е с променлива геометрия , имам една резервна в гаража и я разглобих до последното винтче :D То си го пише и в името и - GT1749V... ОТНОСНО ОБОРОТИТЕ - по старите турбини нормално работят на 120-140 хиляди оборота . След чип тунинг се качват едни 20-30к и от там идва риска евентуално да се счупят . А тази турбина е наистина максимално изтискана . С точно същата са оборудвани доста коли - аудита ТДИ 110 и 130кс, МБта 200 и 220цди , Хонди и много други . Само при 320д тя дава 150кс и това се постига с малко по-голяма топла перка и доста повече обороти ....

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 10 Юли 2007, 8:55

не ги знаех тези неща,
благодаря за разясненето
:bchug: :yes:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 383
Регистриран на: 12.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Agande » 10 Юли 2007, 16:01

В-макс а знаеш ли след чипосване на колко бара работи турбината на 136к.с.
Защото нормално без чип я дават от 0.4 до 0.8 бара.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 10 Юли 2007, 16:38

я сега като заговорихме за чипове и турбини, някой да каже дали е срещал следния проблем. значи на моята хубавица и сложих филтър K&N един вид да я подготвя за чип-тунинга,сложих и кичето от стария филтър да пази дебитомера, и какво се получава: при плавно ускорение си е нормално, но при рязко натискане на педала например на 3 или 4предавка, тръгва да ускорява изродски и на 2900 об. все едно изчезва 1/3 от мощноста.
някой има ли идея защо става така?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 10 Юли 2007, 16:45

Agande написа:В-макс а знаеш ли след чипосване на колко бара работи турбината на 136к.с.
Защото нормално без чип я дават от 0.4 до 0.8 бара.



общо взето нещата стоят така - 0,1 бара отгоре = 10кс . Та зависи колко е засилен софтуера , варианти тук има много. Различните фирми модифицират по различен начин - едните наблягат на повече гориво, другите пипат повече турбото . Много е относителна тази разбота

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Мнение от C S L » 11 Юли 2007, 23:04

kronos написа:я сега като заговорихме за чипове и турбини, някой да каже дали е срещал следния проблем. значи на моята хубавица и сложих филтър K&N един вид да я подготвя за чип-тунинга,сложих и кичето от стария филтър да пази дебитомера, и какво се получава: при плавно ускорение си е нормално, но при рязко натискане на педала например на 3 или 4предавка, тръгва да ускорява изродски и на 2900 об. все едно изчезва 1/3 от мощноста.
някой има ли идея защо става така?


И аз съм с чип (ибиза 131кс пд) и при мен се усеща подобно падане на мощността при 3000об. А максималната скорост качи ли ти се, защото при мен няма голяма промяна :confused:
А я кажи за това киче от стария филтър и как да опазиме дебитомера, че мисля и аз за спортен филтър.
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 383
Регистриран на: 12.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Agande » 12 Юли 2007, 16:12

В-Макс а кой е по добрия вариянт : Пипане на турбото или повече гориво ?
Доста сериозно съм се замислил да я чипосам моята прелест ама ... едни ми казват ще имаш проблеми други ми казват кой още чакаш....
Ако искаш може ЛС ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.06.2005
Местоположение: София

Мнение от shefa » 16 Юли 2007, 9:29

аз съм с КН филтър от доста време .. не съм слагал никво киче от стария филтър .. ако му трябваше киче тия от КН щяха да го продават заедно с филтъра :mhihi:
палим, гасим и газим ...


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 16 Юли 2007, 11:46

Agande написа:В-Макс а кой е по добрия вариянт : Пипане на турбото или повече гориво ?
Доста сериозно съм се замислил да я чипосам моята прелест ама ... едни ми казват ще имаш проблеми други ми казват кой още чакаш....
Ако искаш може ЛС ?


най-добре е да се пипнат и двете :D При грижлива подръжка не би трябвало да имаш проблеми , естествено и кадърно направен чип тунинг (без прекаляване имам предвид)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook