Помощ Свирят ми елипсите!!

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 1.04.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Vilkata9990 » 12 Сеп 2005, 10:30

А никой ли не се досети ,че проблемът може да е в автомобилът? Може да идва от кабелите за свещите ,от самите свещи , бобината , алтернатора ... от доста др. места.
Може да е от чинчовете , ако захранващият кабел за ампа минава до чинчовият кабел .....
Човече всичко трябва да е изпипано.
Като се замисля
"НЕМА НАЧИН ДА НЕМА НАЧИН"

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 24.08.2004

Мнение от OSRacing » 13 Сеп 2005, 20:54

колата е дизел...кабелите си минават от където трябва...по-скоро от плеъра...нещо замасяването на чинчовете.....
BURN RUBBER,NOT YOUR SOUL!!!!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 28 Ное 2005, 21:05

погледни каде ти е вързана масата!!!!Имах подобен проблем при предната ми кола бяха вързали масата на чистачките и като ги пусна-сещаи се сам :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София - Лагера

Мнение от xaoc777 » 02 Дек 2005, 22:10

Проблемите може да са следните:
1. Плеарът е некакъв смотан (кажи ни каква марка е) ;)
2. Кабелът на чинчовете и плюсовият трябва да минават от отделни места, а не заедно.
3.кондензатор на алтернатора може да е изгорял - виж го и него...
4.някъде да ти дава късо или маса.

Принципно тва са по-основните, но има и други - първо провери тези..
дано се оправиш.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Мнение от The_Ancient » 30 Дек 2005, 19:48

вържи си касетофона и усилвателя директно към акумулатора, защото динамото ти индуцира напрежение в проводниците.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 7.01.2006

Мнение от valio7 » 17 Яну 2006, 20:44

Колега отиди при някой жичкаджия да ти профери на динамото има едно кондензаторяе може то да се е багнало.Това което чуваш е от динамото смуштение.Пиши като го опраиш да знаем и ния.
М1 Егати Powera

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 2.12.2005
Местоположение: Костинброд

Re: Помощ Свирят ми елипсите!!

Мнение от Toni70 » 21 Яну 2006, 11:23

OSRacing написа:Здравейте колеги имам следния проблем: На пежо 605 2.5ТД(И) като си сложа какъвто и да било усилвател да ми храни елипсите...кабели всичко е ок чинчовете от едната страна на купето захранването от другата.... връзвам-цепи мрака,но запаля ли колата... :( почвам да си чувам турбото през елипсите :( на дълъг път е убииствено... зех си за 25 кинта филтър от ТОЯГИТЕ ма к*р още по-зле започва да свири с него та чак гъгне като сменям парчетата и усилвам звука... какво да направя? в момента ампа на елипсите ми е Pioneer PRS-X320,но проблема не е в него нито в чинчовете....моля дайте някакви идеи.... :confused:
Този Проблем НЕ Е от турбото....нито от кабелите или чинчовете..... не си чуваш турбото.... същия звук се получава и на коли без турбо.....
Този Звук...... Вииилллллллллллл Виллллллллллллл е от Динамото което ти зарежда, акумолатора.....
Как да го избегнеш ли???
Много просто.... Купуваш си един ФЕРИТЕН ПРЪСТЕН... (няма да ти говоря в индуктивности , щотоооо....няма да ме разбереш),Взимаш Ферит Приблизително Голям Колкото КАПАЧКА НА ШИШЕ от 10 литрова минерална вода...
Откачаш си Токовите кабели от касетофона, Усилвателя или там квото имаш..... и (по средата на дължината на кабела)навиваш на ферита около 20тина намодки.... Дано се сещащ кво искам да ти кажа..... след тва... кабела си продължава за към касетофона и чак тогава го връзваш...към него
......и няма Вече да има... Вииилллллллллллллллл Вилллллллллллллл....
Ако пак го има,но намалено, навии повече кабела окоо ферита..... и ако пак го има, ходи Швръсни на продавача, ферита У ГлЪвата и му кай, да ти даде по голям....
Успех.

Забележка:
Ферита.....трябва да има Формата на геврек, и да навиваш в посока, От Вътре на Вънка......по посоката на тока.... трябва да обиколиш ферита околи 2-а пъти.... с кабел, за да има ефект....


АКО ОТВОРИШ ПРОФЕИОНАЛЕН УСИЛВАТЕЛ, ИЛИ СИ РАЗГЛОБИШ УРЕДБАТА(AKО Е СКЪПИЧКА ДЕ) У ВАС, ЩЕ ВИДИШ ЧЕ И ТЯ ИМА ТАКОВА НЕЩО ПРЕДИ БУШОНА, НА КАБЕЛА НА 220 ВОЛТА, ЗАЩОТО МРЕЖАТА, КАКТО ВСИЧКИ ЗНАЕМ, ИМА ЧЕСТОТА,КОЯТО Е ЗАПИСАНА НА ГЪРБА НА ВСЕКИ ЕЛЕКТРОУРЕД 50/60Hz ЗА ДА Я ПРЕМАХНАТ (защото тя е нежелан шум) ПО ЛЕСНО ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ СЛАГАТ ПО ЕДНО ФЕРИТЧЕ.....

аеее братле тва от мен...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 09 Мар 2006, 12:46

бе и при мен се появи този проблем....
касетофона е Pioneer DEH-P7700MP
http://www.tescohs.co.uk/images/elec/small/16S768.jpg
усилвателя е Pioneer GM-X802
http://www.computernet-bg.com/antov/My%20Car/music09.2004/PIC00704.JPG
колоните са Pioneer TS-E6996 http://www.avitel-bg.com/images//upload//car_audio/TS-E6996.jpg

усилвателя в вързан директно към акумулатора
преди когато на същия усилвател беше вързана туба нямаше такъв проблем, но там според мен от тубата няма как да възпроизведе тези честоти и за това сега на колоните се чуват[/url]
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Ти кажи...

Мнение от TheStig » 09 Мар 2006, 13:15

И аз го имах този проблем,но за щастие усилвателя ми имаше разни филтри,които до тогава не бях пипал,но като ги побъзиках жуженето от турбото се оправи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 09 Мар 2006, 14:16

TheStig написа:И аз го имах този проблем,но за щастие усилвателя ми имаше разни филтри,които до тогава не бях пипал,но като ги побъзиках жуженето от турбото се оправи.


изцяло ли ти изчезна виенето с филтрите на усилвателя?
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Ти кажи...

Мнение от TheStig » 09 Мар 2006, 14:51

dr-who написа:
TheStig написа:И аз го имах този проблем,но за щастие усилвателя ми имаше разни филтри,които до тогава не бях пипал,но като ги побъзиках жуженето от турбото се оправи.


изцяло ли ти изчезна виенето с филтрите на усилвателя?

Да.Всичко се оправи.Спря "свистенето".И то беше само едно ключе за on/off за накакъв ефект.Между другото не е нещо Pioneer,но е много сериозен за свирня и настройки и не се дава на марковите му събратя.Като се замисля отдавна не съм го гледал жив ли е здрав ли е...Мисля,че е JEC.Бая пари дадох за него... :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 10 Мар 2006, 12:25

като пусна LPF-a на усилвателя виенето изчезва, само че от колоните започва да се чува само БАС, без среди и високи дори и при изключен Bass-Boost, когато изключа ЛПФ-а виенето се появява отново, дадоха ми съвет да пробвам на другите чинчове на касетофона които са за SubWoofer или за FRONT колоните ,но и на тях също се чува виенето
пробвах с филтър от ТОЯГА който се слага на чинчовете, но никакъв звук не извади
дайте идеи
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: София

Мнение от radio_manbg » 10 Мар 2006, 17:56

Здравейте колеги...
И аз се сблъсках (пак) с този проблем....
Сега до колкото съм проучил въпроса става дума за високо честотен игнал от стартера , който влиза през ел кабелите и причинява тези смощения. Имено затова когато се нагласи на LPF - Low Pass Filter изчезват (високо честотен) предният път един приятел ми даде някакъв филтър който го вързахме при чинча който захранва елипсите тоест м/у чинча и усилвателя (този поне беше пригоден с два "женски" за чинчовете и два "мъжки" за усилвателя).
след тази операция изчезна жуженето...
Лошото е че сега взех нова кола и след поставянето на музиката пак си го има а не знам от къде да намеря този филтър....
Честно да ви кажа тъй като вече съм се сблъсквал с този проблем - Той не е нито от плеара нито от тоците по колата(до известна степен де )
така че поне засега това е единственото решение за което се сещам :(
за малко инфо :
- JVC KD-SHX701 - е свирката
- JBL - е усилвателя незнам точно модела
- Sony X-plod - са елипсите
- и баса още не съм го решил къв и как да е
Общо взето не са нисък клас нещата но проблема си е налице ... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Мнение от The_Ancient » 10 Мар 2006, 19:28

The_Ancient написа:вържи си касетофона и усилвателя директно към акумулатора, защото динамото ти индуцира напрежение в проводниците.

вие тъпи ли сте, не мога да разбера ?

Въздържай се от такива коментари към колегите си занапред! :!:
:cop: Vento :cop:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 11 Мар 2006, 3:07

понеже колегата над мене го е написал .. да попитам къде е най добре да се вържат + и - на усилвателя директно на акуму-то или на друго место ?

ПредишнаСледваща

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook