Що е Диса подробно описание м42,Knock senzor,картерни газове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Що е Диса подробно описание м42,Knock senzor,картерни газове
С въвеждането на M42 захранва E36 модели на успешни и доказани M42 четири часа цилиндъра на двигателя е била променена.
Новият M42 Двигател включва два раздела "Диференциално Air всмукателната система" (DISA) и адаптивно-селективен чук система за контрол, както и други промени в дизайна.
С тези промени преразгледаните M42 двигатели развиват 137 к.с. (103 кВт) при 6000 об. / мин и максимален въртящ момент от 175 Нм (129 LB-фута) при 4600 об. / мин.. Увеличаването на броя на въртящия момент при средно скоростен кръг (5% увеличение) прави двигателя значително по-голяма гъвкавост в сравнение с E30 (M42) версия.
.Диференциалната въздухо Всмукателна система (DISA) предлага предимствата на двете кратки и дълги смукателни на тръбите, което допринася за подобряване на мощност, въртящ момент и горивната ефективност.
Входящия колектор е произведен с помощта на новите ниско налягане хлад леене процес. Този процес позволява на тънки стени, намаляване на теглото на Всмукателна система събраниеСистемата се състои от четири овена въздушни тръби, клон тръби (с свързващи предкрилка клапа), първичен приема на тръби и пълнота камера.
1 Основен Всмукателна Тръби
2 камера
3 Рам Air Тръби
4 Клон тръби (с свързващи предкрилка клапа)
. Краткия път на въздуха увеличава мощноста в горния високите обороти на двигателя , а въртящия момент в средносрочен RPM диапазон. Приемането на въздух по-по дългия път води до въртящия момент в средносрочен скорост диапазон. Основният въздушен прием от колекторите водят до цилиндър група 1 и 4, и в група 2 и 3, съответно по новото DISA оборудвани M42 двигатели.
Когато клапата е затворена, основната тръба и основия въздух действат заедно като един Колоната на въздуха oscillating в тази комбинирана тръба значително увеличение на въртящия момент на двигателя в средните обороти на двигателя диапазон.
1 Рам въздух тръба
2 преминаването предкрилка тръба
3 Основен прием тръба
С цел да получи повече мощност на двигателя при по-високи скорости (над прибл. 4800/min), за свързване предкрилка клапа между входящия въздух тръбни възли за двете групи е открит цилиндър. Това до голяма степен елиминира динамичен ефект на въздуха в първичния прием тръби. В кратък овен въздушни тръби сега да поеме отговорност и добива голяма мощност в горния край на двигателя бързоходният диапазон.
В DISA свързващи предкрилка клапа се задейства електро-pneumatically в отговор на сигнал от двигателя контрол модул. В предкрилка клапа започва да започне като двигател скорости покачва над 4840/min, и се затваря, когато скоростта падне под 4760/min.
. Действието на клапан е умишлено забавено (хистерезис), за да се избегне неговото откриване и закриване неколкократно в рамките на кратко време.
Предкрилка клапан на системата за контрол включва:
• Вакуум може с пневматични задвижващо
• Вакуум резервоара
• Един соленоид (електромагнитни) клапан
• Не-връщане (проверка) клапан
• Различни свързващи маркучи
1 соленоид клапа
2 Свързване фланец, горните / долните части
3 DISA предкрилка клапа
4 Вакуумни може и пневматични задвижващи
5 Вакуум резервоар
6 невръщане клапа
При частично натоварване на двигателя оперативна готовност, вакуумирания резервоара се евакуира от всмукателен колектор вакуум. В свързващи предкрилка клапа се държат затворени от вакуум може и пневматични задвижващи.
. Ако двигателят на скоростта на 4840/min е надвишен, двигателят модул дьо energizes (ключове изключване) на соленоид клапаТова вентилационни вакуумирания могат, така че предкрилка клапа може да отвори.
. Веднага след като соленоид клапа превключватели отново (при скорост на двигателя, за да падне 4760/min), вакуумирания резервоара и вакуум може да са свързани заедно и предкрилка клапа се затваря.
Тази форма на контрол ще гарантира, че свързването предкрилка винаги остава отворена, ако има някаква неизправност на електро-пневматично задействане механизъм, и поради това, че пълната мощност е гарантирано в горната част на двигателя, скорост диапазон.
С други думи, цапване клапа основни настройка е "отворен".
В предкрилка е проведена открита или върнати на открита позиция с два извора:
1 спирала пролетта на предкрилка вал
1 хеликоидален пролетта във вакуум (мембрана) камера
В соленоид клапа се задейства пряко от висока мощност етап в двигателя контрол модулТози изход етап можем да приемем, максимален електрически товар на около. 1 Amp. 1 ампер.
Чук контрол
. Новата система за контрол на чук е включена за пръв път на американска BMW модел, който също допринася за подобряване на ефективността на E36 M42 двигател.
Ако двигателят работи за всеки период от време с чук настъпили, тя може да понесе сериозни щети.
Достатъчно е предизвикана от:
Висока компресия съотношение
Високо ниво на цилиндър пълнене
Лошото качество на горивата (ниско октаново число)
Висок прием на въздуха и температурата на двигателя.
Изкуствено повишаване на компресия съотношение не може да бъде причинено от въглеродни отлагания в горивните камери, или като резултат от неблагоприятното съчетание на производствените толеранси.
Ако двигателят е не под формата на чук контрол, запалването е времето да се включи граница на безопасност за да се позволи тези неблагоприятни въздействия, ефективност, така че автоматично се понижава в пълно натоварване операционна диапазон.
Чук контрол позволява на двигателя да тече право до чук граница, тъй като тя retards запалването (на засегнатите цилиндър само), когато реалната опасност от чук е открит. Нормалната запалване, времето може да бъде избран за оптимален разход на гориво и оперативна ефективност, без да се допуска всяка граница на безопасност на влияния, които биха могли да причинят на чук граница да бъдат надвишени.
. В системата за контрол чук настройва запалване достатъчно време за да се избегне двигател чук и ще позволи на двигателя да тече задоволително (но с намалена мощност) на гориво с по-нисък рейтинг от октановото препоръчителната безоловния премия. По този начин, ако случайно стане собственик на малък резервоар бензин, двигателят няма да бъде повреден незабавно.
Предимства на чук контрол:
-Избягване на щети, причинени от чук, дори в най-неблагоприятни условия
- Максималната икономика, тъй като енергията в наличните степен на гориво е изцяло използвани и двигателя на операционната условие е взето под внимание
-Консумацията на гориво се намалява и въртящ момент maximized цялата горна двигател зарежда от време, особено когато DISA система увеличава смес такси, въведени в цилиндрите.
За да се гарантира, че чук е надеждно идентифицирани, BMW инсталирани два часа чук сензори за четири цилиндъра двигатели (много други подобни системи за четири цилиндъра двигатели използват само един сензор).
А мултиплексор съединение в двигателя модул анализира сигналите.. Това гарантира, че само на сигнала от бутилка, в която combusion е действително се провеждат се предава на прилежащите чук сензор. В мултиплексор е включен правилно от оценката на сигнала от сензора за идентификация цилиндър (на вал). В чук сензор е piezoelectric диригент-доброто микрофон с широколентов характеристика. А пиезо-керамични пръстен е clamped от пролетта промивачка между сеизмични маса и сензор за тялото. Ако сеизмични масово се ускори, тя упражнява сила върху пиезо-керамични елемент. Обсъдиха възможностите електрически такси изгражда върху горната и долната керамични настилки, както и генериране на напрежението в контактите. По този начин, акустични вибрации могат да се преобразуват в електрически сигнали.. Това на свой ред се предават чрез защита кабели за двигателя модул за преработка.
1 защита жица
2 Купа пролетта
3 сеизмична маса
4 Настаняване
5 Вътрешна ръкав
6 пиезо-керамични елемент
В чук датчици са сглобена да хвърли бази за прием страна на блока на двигателя, между 1-во и 2-ри и между 3 и 4 цилиндъра.
Тези места се гарантира, че дори когато чук е само леко че акустични вибрации, отделян от горивни камери са предадени надеждно към чук сензори.
Ако действителната стойност надвишава предварително стойност, горивни процеси в тази бутилка е идентифициран като "чук". Запалването времето е бавноразвиващ веднага след това в този цилиндър, така че чук е отстранен.
След това, запалването е напреднал отново стъпка по стъпка до оптималната стойност, съхранявана в картографиран запалване програма е достигнат, или докато чук е отново открит.
Запалването е бавноразвиващ се, дори ако чук е само леко и все още не представляват никаква опасност за остра двигателя.
. Чук контрол, са изложени на действието на двигателя температури под 35 ° C (95 ° F) и най-ниските натоварвания (под прибл. 1 / 3 обема на въздушния поток сензор натоварване на сигнала).
Ако шума от двигателя е необичайно силен, по-надеждна чук идентификация не може да бъде гарантирана (например по-горе средна клапа затваряне на шума, причинени от дефектни хидравлична клапа повдигач (HVA) или един, който е неизправност, поради липса на масло).
В системата за контрол на чук самостоятелно диагноза функция се състои от следните изследвания:
• Сензор сигнал неизправност, отворена верига (разбити телени), дефектни куплунга др
• Самостоятелно тест за пълен анализ съединение
•. Проверка на основния двигател на шум равнище, регистрирано от чук сензори.
Ако вината е открит в един от тези тестове, чук контрол е изключен. Спешно програмата поема запалване времето за контрол, и вината е виновен, съхранявани в паметта.
. Спешните оперативна програма ще гарантира, че двигателят може да работи без риск за разхода на гориво, с минималното октаново число (изследователски метод) на 91. Той поема натоварване, скорост на двигателя и температурата на двигателя под внимание.
. Диагнозата рутинно не е в състояние да открият дали свещите за двете датчици или датчици за себе си са били случайно interchanged.
Важна забележка:
. По време на услугата работа, уверявам, че датчиците са свързани правилно (вж. Ремонт Ръчно).
В чук контрол и диференцирано въздуха прием контролни функции са добавени за контрол на двигателя (DME M1.7) система.
Двигателят модул е бил променен по дизайн, така че то все още се нуждае само една верига борда въпреки допълнителни функции.
Двигателят модул инициира и контролира следните функции:
• Чук контрол (2 сензори)
• DISA контрол
• Запалване времето
• Полу-последователно впръскване на гориво
• Студеноизтеглени начална
• Адаптивни кислород сензор контрол
• Бездейства адаптивно регулиране на скоростта
• Адаптивни горивния резервоар изпускателната
• Смес, обогатяване по време на затопляне-нагоре
• Смес обогатяване при ускоряване
• Динамични превишаване на гориво изключвател
• Каталитичен конвертор защита
• Спешна оперативна програма
• Версия за кодиране
Блок схема на DME M1.7 за M42/E36
Картерни изпускателната
В M42/E36 двигателят е оборудван с интегрирана първична / вторична картерни отдушник система, с цел да се поддържа нивото на влага кондензат при входящия въздух, минаваща през дросела тяло толкова ниско, колкото е възможно Това се избягва замърсяване на режим на празен ход, контрол клапан и дросела тялото.
Първичната картерни отдушник оперира чрез големи роди гъвкав маркуч които изхвърлянията в атмосферата Всмукателна система напред от дросела тялото табела (пеперуда).
Вторичната картерни отдушник изхвърлянията в атмосферата Всмукателна система чрез канал интегрирани в дросела угарка тръба жилищаВ този канал е 1,8 мм диаметър на дюзата на контрол на потока обем.
1 въздушен поток
2 Средно картерни отдушник
3 дюза
4 Първичен картерни отдушник
5 За да покрие клапа
Две отоплителни елементи на дросела структура, чрез която охладител потоци, да гарантират, че картерни отдушник система е интензивно нагряване.
Вторичната картерни отдушник продължава да функционира добре, докато в тази част се зарежда операционната диапазонПървичната картерни отдушник, само когато се поема пълната зарежда операционната диапазон е достигнат, преминаването се регулира от разликата в налягането между картерни и въздуха Всмукателна система.
Spark Plug
. Нов двоен електрод свещ се използва в E36 M42 двигател, който характеристики 2 nonadjustable електроди и 14 mm резба. Новата свещ, Bosch наименование F7LDCR (или NGK BKR 7EK), е разработен специално за M42 Powered E36 модели и не са взаимозаменяеми с E30-M42 Три-електроди свещите.
Три каталитичен конвертор
. А преработихме каталитичен конвертор разпределя равномерно на отработените газове, както той влиза конвертора чрез странично изхвърляне контакта, така че да се постига цялата повърхност на монолитТова подобрява дълготрайност и гарантира, че емисиите от изпускателната система са сведени до постоянно ниско ниво.
1 отработилите газове поток
2 отработилите газове поток
X непосредствена впускателен повърхност
. Шум излъчване от конвертора мантел е била намалена с помощта на неподвижно построени впускателен конус с по-малък диаметър.
Технически данни
Двигател наименование: M42 B18
Двигател код: 18 4 S1
Дизайн: 4 цилиндъра Inline (DOHC)
Разселване: 1796 CC (1 09,6 CU. Инча)
Ход: 81 mm (3,189 инча)
Диаметър: 84 mm (3,307 инча)
Мощност: 103 кВт (137 к.с.)
При обороти на двигателя: 6000 RPM
Максимален въртящ момент: 175 Nm (129 LB-фута)
При обороти на двигателя: 4600 RPM
Допустима скорост на двигателя: 6500 + 40 RPM
Compression ratio: 10:1 Компресиране съотношение: 10:1
Всмукателна клапа диаметър: 33 mm (1,299 инча)
Отработили клапа диаметър: 30,5 мм (1,201 инча)
Налягане на маслото в бездейства / макс скорост: 1.3-2.0 бар (18-28psi) / 4.0-4.3 бар (57-61 PSI)
. Масло капацитет с масло филтър: 5,0 ltr. (5.25 qts.) (5,25 qts.)
Охладител термостат: 88 ° C (190 ° F)
Двигател Контрол: Цифрови моторни електроника (DME) M1.7
Ред на палене: 1-3-4-2
gap Свещ (Dual електрод): 0,9 mm 0,035 инча незареждащи регулируеми електрод пропастта
стойност бездейства: 0,7 + 0,5%, не регулира
Режим на празен ход: 850 + 40 RPM
Препоръчителни Гориво: Premium безоловния бензин 90 АКИ (95 RON) [/list]

Новият M42 Двигател включва два раздела "Диференциално Air всмукателната система" (DISA) и адаптивно-селективен чук система за контрол, както и други промени в дизайна.
С тези промени преразгледаните M42 двигатели развиват 137 к.с. (103 кВт) при 6000 об. / мин и максимален въртящ момент от 175 Нм (129 LB-фута) при 4600 об. / мин.. Увеличаването на броя на въртящия момент при средно скоростен кръг (5% увеличение) прави двигателя значително по-голяма гъвкавост в сравнение с E30 (M42) версия.
.Диференциалната въздухо Всмукателна система (DISA) предлага предимствата на двете кратки и дълги смукателни на тръбите, което допринася за подобряване на мощност, въртящ момент и горивната ефективност.
Входящия колектор е произведен с помощта на новите ниско налягане хлад леене процес. Този процес позволява на тънки стени, намаляване на теглото на Всмукателна система събраниеСистемата се състои от четири овена въздушни тръби, клон тръби (с свързващи предкрилка клапа), първичен приема на тръби и пълнота камера.


1 Основен Всмукателна Тръби
2 камера
3 Рам Air Тръби
4 Клон тръби (с свързващи предкрилка клапа)
. Краткия път на въздуха увеличава мощноста в горния високите обороти на двигателя , а въртящия момент в средносрочен RPM диапазон. Приемането на въздух по-по дългия път води до въртящия момент в средносрочен скорост диапазон. Основният въздушен прием от колекторите водят до цилиндър група 1 и 4, и в група 2 и 3, съответно по новото DISA оборудвани M42 двигатели.
Когато клапата е затворена, основната тръба и основия въздух действат заедно като един Колоната на въздуха oscillating в тази комбинирана тръба значително увеличение на въртящия момент на двигателя в средните обороти на двигателя диапазон.

1 Рам въздух тръба
2 преминаването предкрилка тръба
3 Основен прием тръба
С цел да получи повече мощност на двигателя при по-високи скорости (над прибл. 4800/min), за свързване предкрилка клапа между входящия въздух тръбни възли за двете групи е открит цилиндър. Това до голяма степен елиминира динамичен ефект на въздуха в първичния прием тръби. В кратък овен въздушни тръби сега да поеме отговорност и добива голяма мощност в горния край на двигателя бързоходният диапазон.
В DISA свързващи предкрилка клапа се задейства електро-pneumatically в отговор на сигнал от двигателя контрол модул. В предкрилка клапа започва да започне като двигател скорости покачва над 4840/min, и се затваря, когато скоростта падне под 4760/min.
. Действието на клапан е умишлено забавено (хистерезис), за да се избегне неговото откриване и закриване неколкократно в рамките на кратко време.
Предкрилка клапан на системата за контрол включва:
• Вакуум може с пневматични задвижващо
• Вакуум резервоара
• Един соленоид (електромагнитни) клапан
• Не-връщане (проверка) клапан
• Различни свързващи маркучи

1 соленоид клапа
2 Свързване фланец, горните / долните части
3 DISA предкрилка клапа
4 Вакуумни може и пневматични задвижващи
5 Вакуум резервоар
6 невръщане клапа
При частично натоварване на двигателя оперативна готовност, вакуумирания резервоара се евакуира от всмукателен колектор вакуум. В свързващи предкрилка клапа се държат затворени от вакуум може и пневматични задвижващи.
. Ако двигателят на скоростта на 4840/min е надвишен, двигателят модул дьо energizes (ключове изключване) на соленоид клапаТова вентилационни вакуумирания могат, така че предкрилка клапа може да отвори.
. Веднага след като соленоид клапа превключватели отново (при скорост на двигателя, за да падне 4760/min), вакуумирания резервоара и вакуум може да са свързани заедно и предкрилка клапа се затваря.
Тази форма на контрол ще гарантира, че свързването предкрилка винаги остава отворена, ако има някаква неизправност на електро-пневматично задействане механизъм, и поради това, че пълната мощност е гарантирано в горната част на двигателя, скорост диапазон.
С други думи, цапване клапа основни настройка е "отворен".
В предкрилка е проведена открита или върнати на открита позиция с два извора:
1 спирала пролетта на предкрилка вал
1 хеликоидален пролетта във вакуум (мембрана) камера
В соленоид клапа се задейства пряко от висока мощност етап в двигателя контрол модулТози изход етап можем да приемем, максимален електрически товар на около. 1 Amp. 1 ампер.
Чук контрол
. Новата система за контрол на чук е включена за пръв път на американска BMW модел, който също допринася за подобряване на ефективността на E36 M42 двигател.
Ако двигателят работи за всеки период от време с чук настъпили, тя може да понесе сериозни щети.
Достатъчно е предизвикана от:
Висока компресия съотношение
Високо ниво на цилиндър пълнене
Лошото качество на горивата (ниско октаново число)
Висок прием на въздуха и температурата на двигателя.
Изкуствено повишаване на компресия съотношение не може да бъде причинено от въглеродни отлагания в горивните камери, или като резултат от неблагоприятното съчетание на производствените толеранси.
Ако двигателят е не под формата на чук контрол, запалването е времето да се включи граница на безопасност за да се позволи тези неблагоприятни въздействия, ефективност, така че автоматично се понижава в пълно натоварване операционна диапазон.
Чук контрол позволява на двигателя да тече право до чук граница, тъй като тя retards запалването (на засегнатите цилиндър само), когато реалната опасност от чук е открит. Нормалната запалване, времето може да бъде избран за оптимален разход на гориво и оперативна ефективност, без да се допуска всяка граница на безопасност на влияния, които биха могли да причинят на чук граница да бъдат надвишени.
. В системата за контрол чук настройва запалване достатъчно време за да се избегне двигател чук и ще позволи на двигателя да тече задоволително (но с намалена мощност) на гориво с по-нисък рейтинг от октановото препоръчителната безоловния премия. По този начин, ако случайно стане собственик на малък резервоар бензин, двигателят няма да бъде повреден незабавно.
Предимства на чук контрол:
-Избягване на щети, причинени от чук, дори в най-неблагоприятни условия
- Максималната икономика, тъй като енергията в наличните степен на гориво е изцяло използвани и двигателя на операционната условие е взето под внимание
-Консумацията на гориво се намалява и въртящ момент maximized цялата горна двигател зарежда от време, особено когато DISA система увеличава смес такси, въведени в цилиндрите.
За да се гарантира, че чук е надеждно идентифицирани, BMW инсталирани два часа чук сензори за четири цилиндъра двигатели (много други подобни системи за четири цилиндъра двигатели използват само един сензор).
А мултиплексор съединение в двигателя модул анализира сигналите.. Това гарантира, че само на сигнала от бутилка, в която combusion е действително се провеждат се предава на прилежащите чук сензор. В мултиплексор е включен правилно от оценката на сигнала от сензора за идентификация цилиндър (на вал). В чук сензор е piezoelectric диригент-доброто микрофон с широколентов характеристика. А пиезо-керамични пръстен е clamped от пролетта промивачка между сеизмични маса и сензор за тялото. Ако сеизмични масово се ускори, тя упражнява сила върху пиезо-керамични елемент. Обсъдиха възможностите електрически такси изгражда върху горната и долната керамични настилки, както и генериране на напрежението в контактите. По този начин, акустични вибрации могат да се преобразуват в електрически сигнали.. Това на свой ред се предават чрез защита кабели за двигателя модул за преработка.

1 защита жица
2 Купа пролетта
3 сеизмична маса
4 Настаняване
5 Вътрешна ръкав
6 пиезо-керамични елемент
В чук датчици са сглобена да хвърли бази за прием страна на блока на двигателя, между 1-во и 2-ри и между 3 и 4 цилиндъра.
Тези места се гарантира, че дори когато чук е само леко че акустични вибрации, отделян от горивни камери са предадени надеждно към чук сензори.
Ако действителната стойност надвишава предварително стойност, горивни процеси в тази бутилка е идентифициран като "чук". Запалването времето е бавноразвиващ веднага след това в този цилиндър, така че чук е отстранен.
След това, запалването е напреднал отново стъпка по стъпка до оптималната стойност, съхранявана в картографиран запалване програма е достигнат, или докато чук е отново открит.
Запалването е бавноразвиващ се, дори ако чук е само леко и все още не представляват никаква опасност за остра двигателя.
. Чук контрол, са изложени на действието на двигателя температури под 35 ° C (95 ° F) и най-ниските натоварвания (под прибл. 1 / 3 обема на въздушния поток сензор натоварване на сигнала).
Ако шума от двигателя е необичайно силен, по-надеждна чук идентификация не може да бъде гарантирана (например по-горе средна клапа затваряне на шума, причинени от дефектни хидравлична клапа повдигач (HVA) или един, който е неизправност, поради липса на масло).
В системата за контрол на чук самостоятелно диагноза функция се състои от следните изследвания:
• Сензор сигнал неизправност, отворена верига (разбити телени), дефектни куплунга др
• Самостоятелно тест за пълен анализ съединение
•. Проверка на основния двигател на шум равнище, регистрирано от чук сензори.
Ако вината е открит в един от тези тестове, чук контрол е изключен. Спешно програмата поема запалване времето за контрол, и вината е виновен, съхранявани в паметта.
. Спешните оперативна програма ще гарантира, че двигателят може да работи без риск за разхода на гориво, с минималното октаново число (изследователски метод) на 91. Той поема натоварване, скорост на двигателя и температурата на двигателя под внимание.
. Диагнозата рутинно не е в състояние да открият дали свещите за двете датчици или датчици за себе си са били случайно interchanged.
Важна забележка:
. По време на услугата работа, уверявам, че датчиците са свързани правилно (вж. Ремонт Ръчно).
В чук контрол и диференцирано въздуха прием контролни функции са добавени за контрол на двигателя (DME M1.7) система.
Двигателят модул е бил променен по дизайн, така че то все още се нуждае само една верига борда въпреки допълнителни функции.
Двигателят модул инициира и контролира следните функции:
• Чук контрол (2 сензори)
• DISA контрол
• Запалване времето
• Полу-последователно впръскване на гориво
• Студеноизтеглени начална
• Адаптивни кислород сензор контрол
• Бездейства адаптивно регулиране на скоростта
• Адаптивни горивния резервоар изпускателната
• Смес, обогатяване по време на затопляне-нагоре
• Смес обогатяване при ускоряване
• Динамични превишаване на гориво изключвател
• Каталитичен конвертор защита
• Спешна оперативна програма
• Версия за кодиране
Блок схема на DME M1.7 за M42/E36

Картерни изпускателната
В M42/E36 двигателят е оборудван с интегрирана първична / вторична картерни отдушник система, с цел да се поддържа нивото на влага кондензат при входящия въздух, минаваща през дросела тяло толкова ниско, колкото е възможно Това се избягва замърсяване на режим на празен ход, контрол клапан и дросела тялото.
Първичната картерни отдушник оперира чрез големи роди гъвкав маркуч които изхвърлянията в атмосферата Всмукателна система напред от дросела тялото табела (пеперуда).
Вторичната картерни отдушник изхвърлянията в атмосферата Всмукателна система чрез канал интегрирани в дросела угарка тръба жилищаВ този канал е 1,8 мм диаметър на дюзата на контрол на потока обем.

1 въздушен поток
2 Средно картерни отдушник
3 дюза
4 Първичен картерни отдушник
5 За да покрие клапа
Две отоплителни елементи на дросела структура, чрез която охладител потоци, да гарантират, че картерни отдушник система е интензивно нагряване.
Вторичната картерни отдушник продължава да функционира добре, докато в тази част се зарежда операционната диапазонПървичната картерни отдушник, само когато се поема пълната зарежда операционната диапазон е достигнат, преминаването се регулира от разликата в налягането между картерни и въздуха Всмукателна система.
Spark Plug
. Нов двоен електрод свещ се използва в E36 M42 двигател, който характеристики 2 nonadjustable електроди и 14 mm резба. Новата свещ, Bosch наименование F7LDCR (или NGK BKR 7EK), е разработен специално за M42 Powered E36 модели и не са взаимозаменяеми с E30-M42 Три-електроди свещите.
Три каталитичен конвертор
. А преработихме каталитичен конвертор разпределя равномерно на отработените газове, както той влиза конвертора чрез странично изхвърляне контакта, така че да се постига цялата повърхност на монолитТова подобрява дълготрайност и гарантира, че емисиите от изпускателната система са сведени до постоянно ниско ниво.
1 отработилите газове поток
2 отработилите газове поток
X непосредствена впускателен повърхност
. Шум излъчване от конвертора мантел е била намалена с помощта на неподвижно построени впускателен конус с по-малък диаметър.
Технически данни
Двигател наименование: M42 B18
Двигател код: 18 4 S1
Дизайн: 4 цилиндъра Inline (DOHC)
Разселване: 1796 CC (1 09,6 CU. Инча)
Ход: 81 mm (3,189 инча)
Диаметър: 84 mm (3,307 инча)
Мощност: 103 кВт (137 к.с.)
При обороти на двигателя: 6000 RPM
Максимален въртящ момент: 175 Nm (129 LB-фута)
При обороти на двигателя: 4600 RPM
Допустима скорост на двигателя: 6500 + 40 RPM
Compression ratio: 10:1 Компресиране съотношение: 10:1
Всмукателна клапа диаметър: 33 mm (1,299 инча)
Отработили клапа диаметър: 30,5 мм (1,201 инча)
Налягане на маслото в бездейства / макс скорост: 1.3-2.0 бар (18-28psi) / 4.0-4.3 бар (57-61 PSI)
. Масло капацитет с масло филтър: 5,0 ltr. (5.25 qts.) (5,25 qts.)
Охладител термостат: 88 ° C (190 ° F)
Двигател Контрол: Цифрови моторни електроника (DME) M1.7
Ред на палене: 1-3-4-2
gap Свещ (Dual електрод): 0,9 mm 0,035 инча незареждащи регулируеми електрод пропастта
стойност бездейства: 0,7 + 0,5%, не регулира
Режим на празен ход: 850 + 40 RPM
Препоръчителни Гориво: Premium безоловния бензин 90 АКИ (95 RON) [/list]
Последна промяна Smoocki на 09 Юли 2009, 7:38, променена общо 3 пъти

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Направих лек превод на тема извадена от едни сайт понеже търсих точно инфо за Disa ,но така и ненамерих.
http://www.motortraders.net/groups/grou ... =1&menu=87
http://www.motortraders.net/groups/grou ... =1&menu=87

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Smoocki написа:Направих лек превод на тема извадена от едни сайт понеже търсих точно инфо за Disa ,но така и ненамерих.
http://www.motortraders.net/groups/grou ... =1&menu=87
Как го преведе с GOOGLE преводач ли

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
PNR написа:Smoocki написа:Направих лек превод на тема извадена от едни сайт понеже търсих точно инфо за Disa ,но така и ненамерих.
http://www.motortraders.net/groups/grou ... =1&menu=87
Как го преведе с GOOGLE преводач ли
Да за понабързичко има грешки ,но се поразбира за какво става дума

- Deliriumz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 25.05.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: 92' e36 318is
- Мечтае да кара: e46 330ci
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Smoocki написа:PNR написа:Smoocki написа:Направих лек превод на тема извадена от едни сайт понеже търсих точно инфо за Disa ,но така и ненамерих.
http://www.motortraders.net/groups/grou ... =1&menu=87
Как го преведе с GOOGLE преводач ли
Да за понабързичко има грешки ,но се поразбира за какво става дума


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Може ако се чува пукане в колектора да е от това че дисата е отворена.Четох в един друг сайт че когато не работи този клапан остава отворен,тоест смукателния колектор ползва по-дългата част.При мен също не работи и се чудя ако се махне самата клапа във колектора какъв ще е ефекта,понеже нов доколкото знам е към 300 лв ,втора ръка няма да е здрав ,проверих си всички вакумни маркучета ,но клапата пак не работи

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
сичко е чук,ама по-добре да не се беше чук мъчил да превеждаш чук, 2 часа за един чук немога да зацепа ама като трябва чук,отивам да си сложа един чук в багажника чук 





- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
petio_bmw 318is написа:сичко е чук,ама по-добре да не се беше чук мъчил да превеждаш чук, 2 часа за един чук немога да зацепа ама като трябва чук,отивам да си сложа един чук в багажника чук
Като си толкова хитър виж втория пост има сайта без превод.
Направих го набързо за да може да стане що годе ясно за какво иде реч

- changethegame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 20.05.2007
- Местоположение: Варна
Колега много интересна тема
При мен също се получава припукване в колекторите, но при студена кола (под 90 градуса) щом се стопли изчезва, обаче на мойта ИС-ка е сменян колектора тръбите и гърнето са МСR, просто така я купих, не картинката където са показани тръбите при мен са по друг начин и се чудя възможно ли е изобщо да няма такава клапа...

При мен също се получава припукване в колекторите, но при студена кола (под 90 градуса) щом се стопли изчезва, обаче на мойта ИС-ка е сменян колектора тръбите и гърнето са МСR, просто така я купих, не картинката където са показани тръбите при мен са по друг начин и се чудя възможно ли е изобщо да няма такава клапа...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани