Thermostat For Throttle Body

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Thermostat For Throttle Body

Мнение от bmwdriver » 20 Окт 2004, 0:29

Що е то и как действа.На този въпрос се натъкнах,докато гледах из
сайтовете как се монтира спортен филтър на М50.Въпросният термостат
се намира в кутията на въздушния филтър и след смяната му какво
точно трябва да се направи с него :?: В едни сайтове го слагат на
Heat Shield-а,на други го махат и слагат тръбичка м/у двата маркуча,а
в трети той просто се захваща някъде около двигателя.
Та въпросът е-кое е правилното решение :roll:
Изображение
За това става въпрос :wink:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 20 Окт 2004, 2:30

Ба отде го изтръгна тоя щтранг бе приятелю ние го немаме тоа у наше село?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 15.10.2004
Местоположение: SOFIA

Мнение от BOBY G » 20 Окт 2004, 8:17

АБЕ ТОВА ЗА ПЪРВИ ПЪТ И АЗ ГО ВИЖДАМ :shock: ТАКА ЧЕ САЖАЛЯВАМ ЧЕ НЕ МО ГА ДА ТИ ПОМОГНА :bcry: ВСЕ ПАК УСПЕХ
ИМА КОЛИ ЗА ВОЗЕНЕ НО САМО ЕДНА Е ЗА КАРАНЕ-BMW FOREVER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 20 Окт 2004, 9:02

Хайде само по същество,моля :!:
Това е устройството на охладителната система.#10 е въпросната джаджа.
Изображение
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 20 Окт 2004, 9:39

След като стои в кутията на въздушния филтър, най-логично е впоследствие да остане на хийт-шийлда или по-скоро в него. Премахването му би объркало компютъра, който взима показания от там, пак по пътя на логиката.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Окт 2004, 9:43

Темата е повече за Tuning. Хич не съм навътре в нещата, но от постовете на другите /alx, postman и др./ разбрах, че за мотора е по-добре да "диша" студен въздух /това е и целта на heat shield-a, и на cold air intake/. Въпросната джаджа над определена температура спира охладителната течност през корпуса на дроселовата клапа /вече не става "охлаждане", а "подгряване"/:arrow: по-студен въздух за горивната смес. Това http://www.easyperformance.com/TB_Coolant_Plug/TB_FAQs.htm мисля, че дава доста подробна информация за подробностите.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 20 Окт 2004, 9:43

Lion написа:...

Джаджата няма нищо общо с компа.Тя отваря кръг,който охлажда или
загрява тялото на дроселовата клапа.Въпроса е на какъв принцип
действа :?: И дали е по добре да е отворен или затворен този кръг
(визирам вървежа и разхода).
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 20 Окт 2004, 9:56

Вижте маркучи 9 и 15 къде влизат в дроселовата клапа. Това помага при студени дни да не замръзне клапата, защото като стъпите на газта ще се скъса жилото много лесно. От там 15 отива в кутията на въздушния филтър, като идеята е същата - този елемент трябва да помага на двигателя да загрее по-бързо при студени дни и при достигане на определена температура на водата минаваща през него да изключи в даден момент. Това е всичко. Ако живеете в по-топъл климат като мене, може направо да дадете накъсо маркуч 9 преди да влезе в дроселовата клапа с мястото където маркуч 15 влиза в главата без проблеми. За България не е препоръчително, специално отоплението на дроселовата клапа трябва да остане за зимата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 20 Окт 2004, 11:39

аз заради това нещо не съм сложил спортен филтер чок гюзел :lol: не исках да го барам...какво може да се прави при този случай и кое е по добре?КН филтър в самата кутия или спортен филтър?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 20 Окт 2004, 11:51

преди няколко месеца бях питал тука за какво е тази джаджа ,чак сега получих смислен отговор :D но така като гледам къде е разположен надали включва и изключва от температурата на водата ,по скоро от тази на входящия поток .. инак защо ще е на кутията на въздушния филтър ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 20 Окт 2004, 12:42

Да, явно компа не го интересува охлаждането/загряването на дроселовата клапа. Но ако съм разбрал правилно, този термостат спира достъпа на гореща вода към дросела. Без него клапата ще се загрее до температурата на охлаждащата течност, а 90 градуса май са множко за входящия въздух. Явно единстената възможност е да се спре напълно водата към дросела, както каза кау, за да се подсили действието на колд еър интейка. Елиминирането само на термостата май не е добра идея. Иванчо, мерси за линка, беше ми доста полезен. :wink: 8)
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Окт 2004, 13:05

:welcome:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 20 Окт 2004, 13:09

Този термостат просто следи температурата на въздуха в кутията на филтъра. Ако искате да слагате конусен филтър, просто го вържете някъде около самия филтър. Ако ще го махате, трябва да премахнете и циркулацията на вода през дроселовата клапа, щото иначе тя ще прегрее - и целия ефект от студения въздух и спортния филтър ще иде на кино. Така че или го оставете някъде (само да не се пречка) или махнете и 2те - маркуч 9 от схемата направо да отива към главата, не през дроселовата клапа първо. Това е :)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 20 Окт 2004, 14:42

Добре де тва животно го няма при мен дали сомо на М50 го има а на М52 са го съкратили.А може да съм толкова прост(което е по вероятно) и да не го виждам в кутията да му се невиди и крана?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Окт 2004, 15:33

Абе крана, както и да е, ама поне маркучите трябва да видиш /ако ги има/.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook