Thermostat For Throttle Body
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Thermostat For Throttle Body
Що е то и как действа.На този въпрос се натъкнах,докато гледах из
сайтовете как се монтира спортен филтър на М50.Въпросният термостат
се намира в кутията на въздушния филтър и след смяната му какво
точно трябва да се направи с него
В едни сайтове го слагат на
Heat Shield-а,на други го махат и слагат тръбичка м/у двата маркуча,а
в трети той просто се захваща някъде около двигателя.
Та въпросът е-кое е правилното решение
За това става въпрос
сайтовете как се монтира спортен филтър на М50.Въпросният термостат
се намира в кутията на въздушния филтър и след смяната му какво
точно трябва да се направи с него

Heat Shield-а,на други го махат и слагат тръбичка м/у двата маркуча,а
в трети той просто се захваща някъде около двигателя.
Та въпросът е-кое е правилното решение

За това става въпрос

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ба отде го изтръгна тоя щтранг бе приятелю ние го немаме тоа у наше село?
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
След като стои в кутията на въздушния филтър, най-логично е впоследствие да остане на хийт-шийлда или по-скоро в него. Премахването му би объркало компютъра, който взима показания от там, пак по пътя на логиката.
Never mistake motion for action...
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Темата е повече за Tuning. Хич не съм навътре в нещата, но от постовете на другите /alx, postman и др./ разбрах, че за мотора е по-добре да "диша" студен въздух /това е и целта на heat shield-a, и на cold air intake/. Въпросната джаджа над определена температура спира охладителната течност през корпуса на дроселовата клапа /вече не става "охлаждане", а "подгряване"/:arrow: по-студен въздух за горивната смес. Това http://www.easyperformance.com/TB_Coolant_Plug/TB_FAQs.htm мисля, че дава доста подробна информация за подробностите.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Lion написа:...
Джаджата няма нищо общо с компа.Тя отваря кръг,който охлажда или
загрява тялото на дроселовата клапа.Въпроса е на какъв принцип
действа

(визирам вървежа и разхода).
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Вижте маркучи 9 и 15 къде влизат в дроселовата клапа. Това помага при студени дни да не замръзне клапата, защото като стъпите на газта ще се скъса жилото много лесно. От там 15 отива в кутията на въздушния филтър, като идеята е същата - този елемент трябва да помага на двигателя да загрее по-бързо при студени дни и при достигане на определена температура на водата минаваща през него да изключи в даден момент. Това е всичко. Ако живеете в по-топъл климат като мене, може направо да дадете накъсо маркуч 9 преди да влезе в дроселовата клапа с мястото където маркуч 15 влиза в главата без проблеми. За България не е препоръчително, специално отоплението на дроселовата клапа трябва да остане за зимата.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
преди няколко месеца бях питал тука за какво е тази джаджа ,чак сега получих смислен отговор
но така като гледам къде е разположен надали включва и изключва от температурата на водата ,по скоро от тази на входящия поток .. инак защо ще е на кутията на въздушния филтър ?

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Да, явно компа не го интересува охлаждането/загряването на дроселовата клапа. Но ако съм разбрал правилно, този термостат спира достъпа на гореща вода към дросела. Без него клапата ще се загрее до температурата на охлаждащата течност, а 90 градуса май са множко за входящия въздух. Явно единстената възможност е да се спре напълно водата към дросела, както каза кау, за да се подсили действието на колд еър интейка. Елиминирането само на термостата май не е добра идея. Иванчо, мерси за линка, беше ми доста полезен.



Never mistake motion for action...
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Този термостат просто следи температурата на въздуха в кутията на филтъра. Ако искате да слагате конусен филтър, просто го вържете някъде около самия филтър. Ако ще го махате, трябва да премахнете и циркулацията на вода през дроселовата клапа, щото иначе тя ще прегрее - и целия ефект от студения въздух и спортния филтър ще иде на кино. Така че или го оставете някъде (само да не се пречка) или махнете и 2те - маркуч 9 от схемата направо да отива към главата, не през дроселовата клапа първо. Това е 

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Добре де тва животно го няма при мен дали сомо на М50 го има а на М52 са го съкратили.А може да съм толкова прост(което е по вероятно) и да не го виждам в кутията да му се невиди и крана?
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Абе крана, както и да е, ама поне маркучите трябва да видиш /ако ги има/.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани