Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...

Мнение от Le Transporteur » 27 Сеп 2008, 15:09

Вчера смених въпросният тройник излизащ от задната част на главата, захранващ парното и подгрева на пълнителния колектор. Причината да се реша на цяла тема, е че двама приятели останаха на пътя заради това парче пластмаса (струващо 15-18лв.), изтичането на антифриз оттам буквално изпразва главата от охлаждаща течност, оттам знаем какво може да последва. Затова се реших при мен смяната да стане превантивно, за да не остана капо някъде. С годините на експлоатация, температурата и течността, буквално изяждат тройника, който смея да твърдя е направен (новият също) от качествена пластмаса.И при трите сменени конектора, фланеца който се монтира към главата беше счупен и в полуразпад, при единият О-пръстенът беше завъртян на 8-морка :shock: . На фотосите "най-предалия" отсъства. Дано съм бил полезен, хайде със здраве колеги! :winky:


http://prikachi.com/images.php?images/80/7792080F.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/93/7792093X.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/94/7792094I.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/97/7792097s.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/98/7792098Q.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/99/7792099G.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/101/7792101A.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/102/7792102d.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/104/7792104w.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/105/7792105b.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/108/7792108f.jpg
Последна промяна Le Transporteur на 18 Дек 2014, 21:33, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 27 Сеп 2008, 17:11

Хубава тема. Браво за снимките.

Дори не съм го погледнал тоя тройник при мен. Така и така ще правя смяна на антифриз, помпа и термостат, добре е да се замисля и за това.

Като стана въпрос за охладителна система. От къде да си взема хубав антифриз от онзи "вечния". Обърнах форума и никъде не намерих тема за антифриза конкретно. Нито колко струва в Дару, нито тествани марки. Най-лесното е разбира се да се вземе една туба от първата бензиностанция, но не е вариант при мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: 320i

Мнение от Hellrider » 27 Сеп 2008, 17:37

вземи си на HEPU или на FEBI червен концентрат 1,5л е към 15лв
става и за алуминиеви блокове

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 27 Сеп 2008, 17:40

liloff написа:Хубава тема. Браво за снимките.

Дори не съм го погледнал тоя тройник при мен. Така и така ще правя смяна на антифриз, помпа и термостат, добре е да се замисля и за това.

Като стана въпрос за охладителна система. От къде да си взема хубав антифриз от онзи "вечния". Обърнах форума и никъде не намерих тема за антифриза конкретно. Нито колко струва в Дару, нито тествани марки. Най-лесното е разбира се да се вземе една туба от първата бензиностанция, но не е вариант при мен.


Аз също ще сменям антифриза и ще си взема ориг. от BMW (10,70лв. за туба от 1,5л - готов за употреба).

Колеги може ли някой да каже като се развие пробката на блока дали изтича всичкия антифриз или остава малко (... и колко)?
Последна промяна Игнатов на 27 Сеп 2008, 19:57, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Re: Полезно: Тройник М43, а може би и при другите...

Мнение от MRS » 27 Сеп 2008, 19:19

Le Transporteur написа:Вчера смених въпросният тройник излизащ от задната част на главата, захранващ парното и подгрева на пълнителния колектор. Причината да се реша на цяла тема, е че двама приятели останаха на пътя заради това парче пластмаса (струващо 15-18лв.), изтичането на антифриз оттам буквално изпразва главата от охлаждаща течност, оттам знаем какво може да последва. Затова се реших при мен смяната да стане превантивно, за да не остана капо някъде. С годините на експлоатация, температурата и течността, буквално изяждат тройника, който смея да твърдя е направен (новият също) от качествена пластмаса.И при трите сменени конектора, фланеца който се монтира към главата беше счупен и в полуразпад, при единият О-пръстенът беше завъртян на 8-морка :shock: . На фотосите "най-предалия" отсъства. Дано съм бил полезен, хайде със здраве колеги! :winky:


За ПОЛЕЗНИ :!: :D

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12780
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Сеп 2008, 11:18

Доста полезна тема :)
Браво колега.
При мен има теч ,който немога да установя от къде идва.
Губи ми антифриз ,около 0.5л за месец, радятора и термостата са ми нови ,няма газове в антифриза ,не е при парното ,а само при този тройник не съм гледал.
Има надежда значи ,като гледам на снимките как са протекли примерните ,като нищо може и при мен да е там теча :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 28 Сеп 2008, 11:21

Все по-рядко срещам такива теми... Евала , колега :yes:
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 11.05.2008
Местоположение: Съединените Врачански Щати
Кара: e36 316i m43 coupe
Мечтае да кара: e36 M3 EVO
Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!

Мнение от horsepower » 14 Окт 2008, 13:55

8) Браво браво, Много се радвам на така подробни теми :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 14 Окт 2008, 15:06

Евала,такива теми трябва да се пускат тук.
Аз този тройник го смених миналата зима,но продължава да ми губи течност от там.
Аз тогава го сменях на пътя,мястото е много неудобно.Сваля се снопа на инсталацията и тази кора на моторчето на радиатора.
Мисля,че тогава можеби не съм го сложил правилно и можеби пак ми губи от там.Но ще посетя сервиза за това,че не ми се занимава пак,като помня в студа колко яд брах :mhihi:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 14 Окт 2008, 17:45

Двигателя ти изглежда много чист. Как го чистиш ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 23.05.2008
Местоположение: Плевен

ре

Мнение от Znajko » 14 Окт 2008, 18:09

Тъкмо я прочетох и веднага реших да си сменя и моя! В Авто Плюс дали го имат?
///M Club Member

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 14 Окт 2008, 18:14

Браво колега,много хубава тема.Някои ако знае при М40 как е да драсне,а и за другите мотори,нека се обобщи и в полезни.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Мнение от santo_bansko » 14 Окт 2008, 18:48

е КОЛЕГА испревариме за тая тема:)
Както споменах в една тема за антифриза.
Като купих колата и предишниа сопственик ми каза 4е му бягала ВОДАТА,ама неможе да намерят проблема:)и ас гледах и на мене ми бягаше с 0.5 литар на 2 седмици:)
И как става цялата далаверя еи СЕГА ЩЕ ВИ ОБЯСНА:)
Гледах пъшках нервирах се бре вси4ко здраво :shock: и наи накрая я вкарах за смяна на масло на един канал,смених малсото и я запалих(КВО СТАВА ПО КАСНО)?
Колата порабоди 15 20 минути и фклу4и перката.Флезнах отдоло и (в канала)да видя дали вси4ко е наред и КВО гледам,тече вода тоест капки от някаде :shock:
Гледах внимателно,викам си да нее някакъв конденс от климатика,НЕ НЯМА НИЩО ТАКОВА
И наи накря видях прословутия фланец те4е от него:)
И наи интересното е 4е го смених ме извесно време не ми губеше вода сега днеска я погледнах и ПАК е спаднало нивото
ОТКАДЕЕЕЕ ЕДИН ГОСПОД ЗНАЕ

И ДА ЗНАЕТЕ ТВА ГО ХВАНАХ САМО ПТИ ФКЛУ4ЕНА ПЕРКА ЯВНО САМО КАТО СЕ ВДИГНЕ НАЛЯГАНЕТО И ПО4ВА ДА ТЕ4Е ОТ ФЛАНЕЦА:)
УСПЕЙХ НА ВСИ4КИ

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 14 Окт 2008, 19:14

за м42 важи ли тая работа ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Мнение от santo_bansko » 14 Окт 2008, 19:20

Еми нишо нети пре4и да погледнеш:)
Ако ти бега некаде водата може да и е от тва нищо че е м42
Аз ли4но тва нещо с фланеца го слагам към ЗАВОДСКИ НЕДОСТАТАК НА МОДЕЛА:)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook