нагледно за дюзите

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

нагледно за дюзите

Мнение от bat Jeko » 22 Авг 2005, 19:05

http://injectorcleaning.com/html/injector_testing.html
Здравеите
на тази страница може да се види работата на дюзите в зависимост от състоянието им
Ако некои не разбира Англ.нека просто да се разходи из статията иманагледни снимки
Good luck

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 22 Авг 2005, 19:24

Преди време четох една блок схема на работа и тя започваше с въпроса работили -да - не пипаи
Обаче какво значи работи-ти го дледашче върви и си мислиш че работи както трeбва
Дюзите които са показани според мен са на бензинов мотор -ясно се вижда кое как работи на дясната снимка се вижда и колко гориво дават даже.
Това го пиша в отговор на един въпрос защо требва да се проверяват дюзите -ами виж картинката и може и да ти стане ясно .
Чудя се обаче като не караме въвъ формула 1 дали ще усетим разликата преди и след.
на моторите които обслужвам има сензори за температура на изпускателните клапани и когато се появи диференция между двата клапана може да се види а също така и девиация между температурите на едното и другото движение, обаче при нашите мотори такива сензори нема(паки по добре инче едва ли ще настъпваме така)тези темп.разлики се получават от лоши дюзи , неправилна работа на помпата , гориво и др.(после се получават локални нагрявания издухват се клапани , буталата стават с едни особенни форми- които е разглобявал мотор знае за какво говоря-е това са краини положения ама стават)
некакво мнение????
Good luck

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 23 Авг 2005, 10:09

Ще сменям управляващия блок(глава, капачка)на помпата и мисля, така и така се свалят колектоорите, да подложа дюзите на почистване с ултра звук?
Какво мислите за този способ на профилактика, какво друго мога да ревезирам по горивната система?
Благодаря! :D
ПС Спец благодарности на Бат Жеко за полезната информация! :D
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 23 Авг 2005, 13:35

Здравеите
Имам въпрос на въпроса :Кои ще го прави това почистване със ултра звук и колко пари ти иска(става въпрос струва ли си парите и може ли на стенд да се види преди и след -некоя характеристика графика или ако ще цифри да са)Аз лично си патих от едни лъскави "маистори"
иначе като идея е суппер ако можеш да си го позволиш тестваи дюзите на стенд (вярвам в софия или пловдив има добре екипирани сервизи)за да можеш да добиеш представа как работят самите дюзи(при мен от 6 -2 пикаеха т.еслед като помпата отсече гориво подаването те продалжаваха да църкат от налягането в горивната тръбичка м/у дюзата и невъзвратния калпан на помпата на съответното движение)самата игла не уплътняваше -та ги претрих и подложих после по една 6мм шаибичка(ако човек разполага с пари елемента струва в БГ 40 лв.може да се потъсят на Bosch ili Denso)
номера го има на самия елемент (за да го видиш требва да се разглоби самата дюза-не ти препоръчвам да го правиш в домашни условия ако ти е за парви път)
Иначе за ултра звука идеало почиства дори по сериозни нагари.
Моя съвет е първо събери информация каде какво предлагат и после деистваи.знам че има добри можещи и знаещи момчета просто ги намери.
Good luck

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 23 Авг 2005, 19:44

bat Jeko написа: добри можещи и знаещи момчета
Good luck

Хората които ще ми поденят главата на помпата, ги имам за такива :D
имат вана за ултра звуково почистване-занятието им е РЕМОНТ НА ГОРИВО НАГНЕТАТЕЛНИ ПОМПИ И ДЮЗИ на дзелови двигатели!
Разполагат с всички необходими стендове за помпите и дюзите- цената за почистване на дюзите не сме обсъждали, но щом не споменаха значи не е висока!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 23 Авг 2005, 22:06

Здравеите
Аз лично бих направил ултразвуково почистване.
Иначе би било да идеш на зъболекар за проблем с венците и да не си почистиш зъбния камък :D :mhihi: (разбирате за какво говоря)
Сигурен съм че ще намериш разликата в работата на мотора и неговото палене ,динамика .(мотора е предкамерен)
Моето мнение си остава че М51 е един много прецизен и добър мотор но като такъв е чуствителен(капризен )към състоянието на горивната система и неината чистота(всяко нещо си има цена и тези които знаята за какво става дума са готови да я заплатят) Струва си.
Good luck
Не пропускаи да напишеш ка стоят нещата след това
И ако момчетата са наистина прецизни и добри похвали ги . :D :D :D
Всичко това си е мое лично мнение и с него не ангажирам никого
сложих малко снимки в галерията елате ми на гости :mhihi: .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 24 Авг 2005, 13:20

Сетих се още нещо полезно:
провери си и свещите така и така ти е свален смукателния колектор (замериги ако не знеш как пиши )идва и зимния сезон скоро нали тaка .
Good luck

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 24 Авг 2005, 17:42

кажете цена за това почистване че моя М21 в последно време не ми харесва

BMW Defender
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 8.05.2005
Местоположение: Перник

Мнение от Pernik-MAN » 04 Окт 2005, 23:03

Аз разполагам с М50 смених му свещите лулите , но нешто пак неми харесва в ниските и средни обороти имамчуството че неработи мнодо равномерно има леки вибраций . Та си мисля няма ли да е по добре да сменя дюзите с триточкови ??
П.С. Мотора е на 350 000 км и още нему е правено нишо :lol:
Мразим ГОЛФ, ОПЕЛ и не на последно място МаГаРцЕдЕс.
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 05 Окт 2005, 10:26

bat Jeko написа:...провери си и свещите така и така ти е свален смукателния колектор (замериги ако не знеш как пиши )идва и зимния сезон скоро нали тaка .
Good luck
Би ли написал нещо по този въпрос? Мисля, че на всички ще им бъде интересно да научат нещо ново, а който си знае - ОК!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 05 Окт 2005, 19:19

Взима се един нормален комбиниран уред/мултиметър/мултицет или кой както му казва.Врътката мъ се завърта да мери "верига".Едната сонда се слага на единия край на свеща а другия съответно на другия край.Ако уреда показва стойност и/или звъни ,значи свеща е годна,но ако показва О или не звъни значи свеща е негодна :idea:


Георги Пенчев
Изображение

BMW Defender
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 8.05.2005
Местоположение: Перник

Мнение от Pernik-MAN » 05 Окт 2005, 21:26

ОК ама аз нещо не разбрах ??? Доколкото знам (Спецялно за М50) има препоръчително разстояние между катода и анода на свеща и то е 7мм
при увеличаванетому или изнасяне на еди одвара елемента (Катода, анода ) свеща става негодна или поне влошава работата , покачва разхода на горива и намалява мощността на двигателя.
Но може да несам разбрал правилно. :roll:
Мразим ГОЛФ, ОПЕЛ и не на последно място МаГаРцЕдЕс.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 06 Окт 2005, 19:22

Pernik-MAN написа:ОК ама аз нещо не разбрах ??? Доколкото знам (Спецялно за М50) има препоръчително разстояние между катода и анода на свеща и то е 7мм
при увеличаванетому или изнасяне на еди одвара елемента (Катода, анода ) свеща става негодна или поне влошава работата , покачва разхода на горива и намалява мощността на двигателя.
Но може да несам разбрал правилно. :roll:


Приятелю става дума за подгряващите свещи на дизел :idea:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 06 Окт 2005, 20:54

mla86 написа:кажете цена за това почистване че моя М21 в последно време не ми харесва


какво точно не ти харесва, т.е. какъв е проблема, може да не е за почистване с ултразвук, м21 по принцип е много як двигател, па който какво ще да прикзва
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 06 Окт 2005, 21:58

абе че е здрав здрав е и не че проблема с който го имам не мога да го карам той взех да свиквам де... проблема е че на място мотора както си работи хубаво и изведнъж му падат оборотите с малко и почва да се клати от което и цялото купе в такт се едно 2-3 ви лашкат амортесорите е не е чак толкова силно де ама ако поставиш цигара на таблото е паднала до две а при нормална работа вътре вибрации почти няма абе от една страна е хубаво да качиш кака с деколте и почват да се клатят ли клатят..... :mhihi:
та колко викате може да е тва почистване щото сички ми викат или дюза или помпа... а да и другото нещо както се клати да и дам едни яки ръчки и после се оправя за 10-15 мин

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook