318 tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.09.2006

318 tds

Мнение от jy » 29 Сеп 2006, 21:55

здравейте!искам да попитам защо 318 tds е супер спънато и непоносимо мудно до кам 2300 оборота?едва поема и много трудно качва обороти.имам го отскоро и трябва ли да се премиря с това или се дължи на нещо?ще съм благодарен ако някой може да отговори!благодаря

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 29 Сеп 2006, 22:09

Щото е малък двигател на сравнително тежко (за този двигател) купе.... и след 2500 като ти завърти турбината и затова вече не е мудно ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3 F25 28i

Мнение от a03 » 29 Сеп 2006, 22:15

Аз карам такова и при мен е горе долу така.Явно толкова си могат моторчетата.То след тези обороти ти се включва турбото и затова ти тръгва повече.Може да е от катализатора.Ако имаш по-добре си го махни.Аз утре точно това ще правя и ще видя дали ще има ефект.Най вероятно ще има,защото и други колеги са казвали че има голяма разлика.Пробвай и успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.09.2006

Мнение от jy » 29 Сеп 2006, 22:36

кажи какъв е резултата че да знам какво да правя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Мнение от Evgeni » 29 Сеп 2006, 22:51

И при мен е същото особенно като си пусна климатика тиа 2300 оборота ги 4акам с нетърпение но горе долу си реших проблема с Chip сега ве4е развурта турбината още преди 2000 оборота и е по пъргава точно в тази граница 1000-2000 об.Кажи верно за катализатора дали се променя нещо за6тото и моя нее махан.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3 F25 28i

Мнение от a03 » 29 Сеп 2006, 23:16

Утре като го разкарам ще пиша.Дано да има резултат!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 30 Сеп 2006, 8:13

На дизелите се води "саждоуловител" и по принцип във всички случаи е за махане и е по-критично, отколкото при бензиновите катализатори. При бензинките спъването пак е доста осезаемо, но дизелчетата направо излитат. :D
Евгени, я кажи с този чип как се държи количката. Стана ли по-пъргава и приятна за каране и дали има разлика в разхода. Откъде го взе, на каква цена и какви параметри дава? Образно казано, разбира се. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3 F25 28i

Мнение от a03 » 30 Сеп 2006, 20:44

Днес го махнах и трябва да ви кажа че има разлика.Не е кой знае каква но се чувства че колата върви по-леко.Малко е по-пъргава и по-лесно ускорява.Абе нормално е с тая нафта тук да се е задръстил така че лошо няма да се махне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: sandanski

Мнение от plamenpenis » 30 Мар 2008, 18:31

не си махаите катализатора това е голиама глупост! аз го махнах моиа и разлика никаква сега само ми бу4и в купето отвратително.....препора4вам ви да си го продухвате редовно(газ до дупка на миасто) и ниамате проблем!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 30 Мар 2008, 20:23

Прасни един чип и всичко ще се оправи!
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 30 Мар 2008, 20:57

имам лек за вашта болка :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 30 Мар 2008, 21:20

абе вий кво искате от тия коли,да литват ли,май не сте се качвали на друг дизел с тия кубици?
и си изолирайте оня гаден клапан-агр....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 30 Мар 2008, 21:55

Ми колата е тежичка и иска оборотки :)
Beautiful Mechanical Wonder

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 30 Мар 2008, 21:56

шестак брат шестак ти треа .. сичко друго е компромис и само ОМВ 100 :lol:
Изображение


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 30 Мар 2008, 22:18

Има лек за теб.
1.Махаш катализатора.
2.Запушваш АГП клапана.
3.Обаждаш се на Лъчо да ти сложи чип.
След тези интервенции колата се отпушва и вече започва да върви доста повечко в ниските обороти отколкото преди.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook