318 tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
318 tds
здравейте!искам да попитам защо 318 tds е супер спънато и непоносимо мудно до кам 2300 оборота?едва поема и много трудно качва обороти.имам го отскоро и трябва ли да се премиря с това или се дължи на нещо?ще съм благодарен ако някой може да отговори!благодаря
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Щото е малък двигател на сравнително тежко (за този двигател) купе.... и след 2500 като ти завърти турбината и затова вече не е мудно
- a03
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 58
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 28i
Аз карам такова и при мен е горе долу така.Явно толкова си могат моторчетата.То след тези обороти ти се включва турбото и затова ти тръгва повече.Може да е от катализатора.Ако имаш по-добре си го махни.Аз утре точно това ще правя и ще видя дали ще има ефект.Най вероятно ще има,защото и други колеги са казвали че има голяма разлика.Пробвай и успех!
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
И при мен е същото особенно като си пусна климатика тиа 2300 оборота ги 4акам с нетърпение но горе долу си реших проблема с Chip сега ве4е развурта турбината още преди 2000 оборота и е по пъргава точно в тази граница 1000-2000 об.Кажи верно за катализатора дали се променя нещо за6тото и моя нее махан.
- a03
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 58
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 28i
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
На дизелите се води "саждоуловител" и по принцип във всички случаи е за махане и е по-критично, отколкото при бензиновите катализатори. При бензинките спъването пак е доста осезаемо, но дизелчетата направо излитат.
Евгени, я кажи с този чип как се държи количката. Стана ли по-пъргава и приятна за каране и дали има разлика в разхода. Откъде го взе, на каква цена и какви параметри дава? Образно казано, разбира се.
Евгени, я кажи с този чип как се държи количката. Стана ли по-пъргава и приятна за каране и дали има разлика в разхода. Откъде го взе, на каква цена и какви параметри дава? Образно казано, разбира се.
- a03
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 58
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 28i
Днес го махнах и трябва да ви кажа че има разлика.Не е кой знае каква но се чувства че колата върви по-леко.Малко е по-пъргава и по-лесно ускорява.Абе нормално е с тая нафта тук да се е задръстил така че лошо няма да се махне.
- plamenpenis
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: sandanski
не си махаите катализатора това е голиама глупост! аз го махнах моиа и разлика никаква сега само ми бу4и в купето отвратително.....препора4вам ви да си го продухвате редовно(газ до дупка на миасто) и ниамате проблем!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
абе вий кво искате от тия коли,да литват ли,май не сте се качвали на друг дизел с тия кубици?
и си изолирайте оня гаден клапан-агр....
и си изолирайте оня гаден клапан-агр....
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bam-bam
- старши ентусиаст
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Има лек за теб.
1.Махаш катализатора.
2.Запушваш АГП клапана.
3.Обаждаш се на Лъчо да ти сложи чип.
След тези интервенции колата се отпушва и вече започва да върви доста повечко в ниските обороти отколкото преди.
1.Махаш катализатора.
2.Запушваш АГП клапана.
3.Обаждаш се на Лъчо да ти сложи чип.
След тези интервенции колата се отпушва и вече започва да върви доста повечко в ниските обороти отколкото преди.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани