От 325TD към 325TDS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

От 325TD към 325TDS

Мнение от swh_bmw » 09 Фев 2008, 19:51

Здравейте,
Няколко колеги с TD автомобили бяха ми писали Л.С. как на моята кола е добавено кулера. Искам в тази тема да опиша как са нещата при мен и ако сметнете че ще е полезна за колегите с TD двигател нека темата да остане, ако не катинар ;)

Значи при TD двигателя тръбата от турбината директно отива към колекторите:
Изображение

а при TDS'а минава през интеркулера
Изображение

В моя случай кулера е добавен точно както е при TDS но не е като този на горната снимка а е
Изображение
самия кулер е закрепен към гредата на бронята с 'L' образна ламарина която държи кулера с два болта(дупките са пробити в кулера и ако болтчетата ги няма от там изпуска налягането) и си е доста здраво прикрепен. Даже като гледам мястото спокойно може да се сложи малко по голям кулер.

От към двигателя гледката е такава
Изображение
Изображение

Освен добавянето на кулера за да се намали разликата мезду TD и TDS относно конете трябва да се поиграе и с байпаса на турбината след като при TD налягането и е 0.8 бар а при TDS е 1.1 бар(лично съм пробвал до 2 бара налягане)

При моята кола също са сменени местата на тръбичките за байпаса, просто налягането което излиза от турбината не е свързана с байпаса а е свързано с МАП сензора(номер 1 на картинката), а от колекторите е свързано към байпаса на турбината(номер 2 на картинката).
А оригинала е така(синята тръбичка):
Изображение

Премахнат ми е АГР клапата изцяло и ми е добавен външен чип с МАП сензор за който нямам никаква информация. Също съм сменил чипа и на ECU'то.

Колегите с дизеловите агрегати могат да прочетат темата в е34 раздела за повече power на автомобилите си.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ако имате въпроси сега е момента тъй като колата е раздробена от предната част :confused:

Поздрави
Последна промяна swh_bmw на 10 Фев 2008, 14:03, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 09 Фев 2008, 20:37

гледам кулера е отпред до бронята,каде е радиатора и перката на климата(ако имаш такава) ? или се събират без продлем и ако е такъв случая това непречи ли на работата на климата.......?
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 09 Фев 2008, 21:56

LAST RIDE написа:гледам кулера е отпред до бронята,каде е радиатора и перката на климата(ако имаш такава) ? или се събират без продлем и ако е такъв случая това непречи ли на работата на климата.......?

Между кулера и радиатора на климатика си остава място, перката без прблем си върши работата. През лятото несъм имал никакъв проблем относно климатика.
Не съм карал колата без кулер(и не съм я качвал на дино). Но мога да кажа че особено на високи скорости колата ускорява доста добре(това го пиша след като съм сравнявал времена на клипчета за TDS'а). С добавянето на чип'а ускорението от 0-100 км/ч спада на около 8 секунди. Горе посочените тестове са на 0.8 бара. Увеличението на налягането се усеща много, не съм мерил времена но разликата е огромна.

Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 11 Фев 2008, 13:50

Здравейте,
Ето малко снимки как седи кулера.
Изображение
Изображение
Изображение
Поздрави

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook